Novinky
tady
[odkaz]
[odkaz]
mas porovnani znecisteni ovzdusi z mista kde vyustuje tunel blanka, kde dřív tak silnej provoz nebyl a o pote co se tunel zporovoznil
z doby pred otevrenim tunelu byly spicky NOx kolem 120ug/m3, u PM spicky 70ug.
po otevreni tunelu spicky NOx 250ug/m3, tedy dvojnásobek, spicky PM 150ug/m3, taky dvojnásobek
u druhého odkazu si vsimni jasny souvislosti mezi intenzitou dopravy a znecistenim NOx a PM (3.graf - doprava) - az na část grafu v cca pulce, kde zas z předchozího grafu (mikroklima) vyctes, ze foukal vitr a zplodiny se rozfoukaly
takze je jasnej vliv mezi znecistenim a intezitou dopravy a jak vsichni vime vyvijeci jedu NOx jsou naftaky a chrlici rakovinotvorných PM jsou taky naftaky.
a jak souvisi spatnej vzduch s danovou politikou?
rozsireni naftaku je diky nižší spotrebni dani na naftu. kdyby nafta byla zatizena stejnou dani jako benzin, stala by nafta na stojanu o 4kc vic nez ted a tolik osobních naftaku by zdaleka nejezdilo (pokud vůbec nejaky) a vzduch by byl cistsi.
to ale clovek jako ty, co ma místo mozku ze sazi kosku, nepochopi ...
[odkaz]
[odkaz]
mas porovnani znecisteni ovzdusi z mista kde vyustuje tunel blanka, kde dřív tak silnej provoz nebyl a o pote co se tunel zporovoznil
z doby pred otevrenim tunelu byly spicky NOx kolem 120ug/m3, u PM spicky 70ug.
po otevreni tunelu spicky NOx 250ug/m3, tedy dvojnásobek, spicky PM 150ug/m3, taky dvojnásobek
u druhého odkazu si vsimni jasny souvislosti mezi intenzitou dopravy a znecistenim NOx a PM (3.graf - doprava) - az na část grafu v cca pulce, kde zas z předchozího grafu (mikroklima) vyctes, ze foukal vitr a zplodiny se rozfoukaly
takze je jasnej vliv mezi znecistenim a intezitou dopravy a jak vsichni vime vyvijeci jedu NOx jsou naftaky a chrlici rakovinotvorných PM jsou taky naftaky.
a jak souvisi spatnej vzduch s danovou politikou?
rozsireni naftaku je diky nižší spotrebni dani na naftu. kdyby nafta byla zatizena stejnou dani jako benzin, stala by nafta na stojanu o 4kc vic nez ted a tolik osobních naftaku by zdaleka nejezdilo (pokud vůbec nejaky) a vzduch by byl cistsi.
to ale clovek jako ty, co ma místo mozku ze sazi kosku, nepochopi ...
A proto tam všichni Češi kopují uhlí, brikety, benzín a podobně. Já teda do Polska jezdím často a žádný rozdíl necítím. Cítím jen zlost, že někdo kdo si vytvořil hustou síť oveček kupujících v dobré víře auta pořád od stejného koncernu, na tom teď parazituje a prodává podvodné výrobky. Dobře, že se na to přišlo a přál bych si, aby všem podvedeným zákazníkům vrátili plnou cenu, nebo dali nové, tentokrát čisté auto.
souhlasím, že od Poláků (ač je mám rád) je to pokrytecké. Ekologické myšlení mnohých z nich je na úrovni počátků průmyslové revoluce (století páry)
Jakmile člověk přejede čáru do Polska, hlavně teď v zimním odbobí, je tam vzduch na chcípnutí.
Zrovna Poláci si vůbec nedělají hlavu s tím, čím budou topit. Drží se rčení - smrádeček, ale teplíčko. 8-s :no:
Zrovna Poláci si vůbec nedělají hlavu s tím, čím budou topit. Drží se rčení - smrádeček, ale teplíčko. 8-s :no:
kup si maso v Polsku a v Česku a to české po srovnání nedáš ani svému psovi, pokud ho máš rád.
"Úřad uvedl, že emise naměřené při jízdě v běžném provozu se odchylovaly od údajů uvedených výrobcem, což znamená, že zákazníci byli klamáni." - ak toto naozaj povedal urad, potom ho treba pre nekompetetnost rozpustit, kedze sa zase raz spravil len krok voci VW.
to je úplně jedno co vyrábějí nebo ne. Problém je tady pořád a poškození lidé taky. kdyby se tenkrát na to nepřišlo, tak to klidně dělají dál.
Jenom čteš ovlivněné články na netu a realitu neznáš. Proč by to měli chválit, když je to levnější a bere jím to kšeft. Jasně že je to třeba pohanit a natlačit lidem do hlavy, že je to špatné, aby se tady něco dalo prodat. Kdy jsi byl naposledy v Polsku a něco si tam koupil? A co kauza metyl? To se tady taky dováželo z Polska? Asi jo že.
"Úřad uvedl, že emise naměřené při jízdě v běžném provozu se odchylovaly od údajů uvedených výrobcem, což znamená, že zákazníci byli klamáni."
Pokud se úřad domníval, že laboratorně naměřené emise se mají shodovat s reálnými, měl by to řešit v europarlamentu při tvorbě měřících norem. Dále by měl pokutovat všechny ostatní automobilky.
Dále bych (ač to souvisí jen nepřímo) rád, kdyby polské úřady věnovyly více pozornosti spíše svým výrobcům potravin, solícím své výrobky posypovou solí a pod. Udělaly by pro zdraví poláků a okolních národů víc.
Pokud se úřad domníval, že laboratorně naměřené emise se mají shodovat s reálnými, měl by to řešit v europarlamentu při tvorbě měřících norem. Dále by měl pokutovat všechny ostatní automobilky.
Dále bych (ač to souvisí jen nepřímo) rád, kdyby polské úřady věnovyly více pozornosti spíše svým výrobcům potravin, solícím své výrobky posypovou solí a pod. Udělaly by pro zdraví poláků a okolních národů víc.
Tak dalo se to čekat. Po úspěchu v USA se dalo čekat, že to zkusí někdo další a myslím si, že s tím i VW počítá. Polsko to prostě zkusí a uvidí se.
Toto s trollmi, ohanajucimi sa lodami a tovarniami, zosmiesnujucimi snahu najvacsich miest o obmedzenie smradiacich aut, asi stale nepohne 😄
Fabriku nepřesunou. Nejsou lidi, kdo by makal a v Čechách vůbec. A jestli vám někdo pouští smrad z Polska tak můžete Polsko žalovat, v tom Vám nic nebrání.
Pokud se chceš erudovaně vyjadřovat k tomuto problému, měl bys používat čas minulý.
Protože ty dotčené motory již nějaký ten rok v nabídce vůbec nejsou. :-!
PS: Pokud nic necítíš, asi ti již odumřely všechny čichové buňky.
Protože ty dotčené motory již nějaký ten rok v nabídce vůbec nejsou. :-!
PS: Pokud nic necítíš, asi ti již odumřely všechny čichové buňky.
Já emise u sazometů nepodvádím, nejsem automobilka a sazomety neprovozuju. Jezdím na benzín. >😁
Česká republika je bohužel už tak prohnilá zkorumpovanými politiky a podnikateli, že tady je podvod naprosto legálním počinem a nikdo se tím v ČR nezabývá!
"Kdo chce,tak tomu software upravíme, aby se neřeklo....."
No a celý multimilionový (v rámci ČR) podvod na zákazníka je vyřešený.
Hlavně,aby ty auta občané rumunské, ukrajinské a kdovíjaké národnosti, kteří je montují v Kvasinách "cinknuli" správně
😉
"Kdo chce,tak tomu software upravíme, aby se neřeklo....."
No a celý multimilionový (v rámci ČR) podvod na zákazníka je vyřešený.
Hlavně,aby ty auta občané rumunské, ukrajinské a kdovíjaké národnosti, kteří je montují v Kvasinách "cinknuli" správně
😉
Naprostá nekvalifikovanost polských úředníků - nejsou žádné předpisy pro emise z "běžného" provozu, jsou jen laboratorní testy NEDC. Poláci ze sebe už delší dobu dělají megatrotly.
Ale to neva - mluvčí našeho ministerstva dopravy ve svém vyjádření 5x za sebou označil DPF (filtr pevných částic) jako "palivový filtr" a vůbec mu to nevadilo.
Ale to neva - mluvčí našeho ministerstva dopravy ve svém vyjádření 5x za sebou označil DPF (filtr pevných částic) jako "palivový filtr" a vůbec mu to nevadilo.
Na Toptena nikdo nemá, on si ty kraviny co píše i myslí. Áda je jen brutální provokatér, kterému kdysi nějakej Renault přejel nohu ... 😄
PS - k Toptenovi - jak vysvětlí smogy v Číně kde osobní vozidla s dieselovými motory prakticky nejezdí?
Nebo takové Řecko - diesely byly zakázány, potom povoleny a s ovzduším to nic neudělalo...
PS - k Toptenovi - jak vysvětlí smogy v Číně kde osobní vozidla s dieselovými motory prakticky nejezdí?
Nebo takové Řecko - diesely byly zakázány, potom povoleny a s ovzduším to nic neudělalo...
Milej zlatej, placas hlouposti. Nase (ceske) chovne normy jsou mnohem tvrdsi a ke zviratum se chovame mnohem humanneji, nez u nasich severnich sousedu. Trochu zauvazuj nad tim, proc je to polske maso tak levne...
a tvrdi snad někdo, ty trumbero, ze emise pochazej jen z aut?
jsou ale oblasti, kde emise z aut jsou vyznamny, nebo prevazuji. a to rozhodne není cina nebo třeba ostravsko.
zajed nekdy třeba do spindlu na parkoviste na hromofku po lyžovačce v době, kdy pepici hromadne nastartuti svoje rakovino-jedo-mety, zacnou skrabat zamrzly skla a budou si pritom libovat jak jsou na cerstvym horskym vzduchu, ale přitom se v tech zplodinách malem udusi.
nebo zajed do jakykoliv podzemni garaze v době, kdy tam nejakej pepik necha nastartovanej svůj naftak.
cim vysvetlis 3. graf v tomhle odkazu
[odkaz]
tedy jasnou souvislost mezi intenzitou dopravy a vysokymi koncentracemi NOx a PM, pricemz všichni vime, ze PM i NOx jdou z vyfuku zejména naftaku?
a neplacej voloviny, jako ze v recku byly zakazany naftaky, mozna tak do historického centra athen
jsou ale oblasti, kde emise z aut jsou vyznamny, nebo prevazuji. a to rozhodne není cina nebo třeba ostravsko.
zajed nekdy třeba do spindlu na parkoviste na hromofku po lyžovačce v době, kdy pepici hromadne nastartuti svoje rakovino-jedo-mety, zacnou skrabat zamrzly skla a budou si pritom libovat jak jsou na cerstvym horskym vzduchu, ale přitom se v tech zplodinách malem udusi.
nebo zajed do jakykoliv podzemni garaze v době, kdy tam nejakej pepik necha nastartovanej svůj naftak.
cim vysvetlis 3. graf v tomhle odkazu
[odkaz]
tedy jasnou souvislost mezi intenzitou dopravy a vysokymi koncentracemi NOx a PM, pricemz všichni vime, ze PM i NOx jdou z vyfuku zejména naftaku?
a neplacej voloviny, jako ze v recku byly zakazany naftaky, mozna tak do historického centra athen
Máme tu pořád dokola zveřejňované problémy s kvalitou polských potravin.To pro mě neznamená, že neumí vyrobit kvalitní, ale že klidně vyrábí i zdraví škodlivé prasárny.