Design

Zpět na článek

U BMW končí šéfdesignér. Kam se vydá?

24 komentářů

Avatar - holden2
holden2
misto ty slovensky nuly
bulldog
Proč nuly? Máš snad potřebu si něco kompenzovat a hojit si ego?
Avatar - holden2
holden2
jak uz sem psal je to slovenskej patla schopnej akorat tak nadesignovat haj*zl prkynko v armaturce myjava
V6last imil
Souhlasím, předraženej lempl první třídy. Fokt by mu fakt dal, ale jinak je to design nula.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
v dnešní době fotošopu a NVIDIA grafických robotů to je jen figurka dopočtu. Daleko důležitější je Inženýr co dělá něco pořádnýho jako třeba vyvýjí nový elektrický pohon 😉 A to si ten šmoula jednohgo dne uvědomil že sedět na pldeli při trapný pozici v jedný firmě nejde věčně >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dalsi mudrlant.
Podla tych hejterskych kecov, co sa tu okolo dizajnu kazdeho auta clovek docita, by som povedal, ze prave dizajn tie auta predava. A to ti nenavrhne ziadny paintbrush ani iny SW.
Blatouch
Kabanosovi se Kodi a zejmena Oct vubec nepovedly, ztratil invenci a je z nej uz jen obycejny gastarbaiter. A ty jeho bezduche kecy o designu Skodovek !

Mozna ze by zvladnul navrh napajedla pro ovce, ale auto ... ?
jam2015
Konečný dizajn vždy schvaľujú top šéfovia!
A je to presne tak, ako keď agentúra pripravuje pre klienta reklamnú kampaň a urobí, aby sa nepovedalo, vždy pár do počtu. A jups! firma si vyberie práve tú druhotriednu! 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nie, on len vsade bol, vsetko videl, vsetko vie lepsie, len sa mu moc nechce. Inak by tie auta navrhol sam a poriadne.
jam2015
Uslintaný holden_holden sa premaloval na holden2 a pľuje na Kabaňa toľko, koľko mu sliny ešte stačia!
Avatar - O5kar
O5kar
Tak, jako jeho bývalý kolega, vývojář.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Asi ano.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Nějak si nemohu pomoci, mě tedy pořád ještě nepřišly předposlední baworáky za tak designově výrazné, jakými byly před Banglem. Až poslední 7 a teď 5 (ještě jsem ji neviděl naživo), mi přijdou, jako opravdový návrat k tradici: umí chytit za srdce- celkovým vnímáním sportovního luxusu, vyvážeností, elegancí. Ne, že by byly bez chyby: přehnaně dozadu posazené sloupky A sice umožňují nechat se okouzlit extra dlouhou kapotou, ale uvnitř pak před řidičem sídlí pohledově příliš subtilní, nedostatečně hluboká a tedy nedostatečně luxusní přístrojová deska. Boční profil pak lze jen velmi těžko považovat za vyvážený, posunutí hmoty vozu směrem dozadu nepůsobí zrovna přirozeně. Zrovna tak nemám úplně kladný vztah k typickým baworským vlnám na předních a zadních náraznících M variant.
Co však baworákům připisuji k dobru, že rozhodně nestojí v čele nesmyslných závodů o největší rozměry aut v každé třídě:. Nevím, zda v této kategorii má šéfdesigner hlavní slovo; asi ne. Spíše rozhoduje ředitel každého nového modelu.
Arese
Kteřýkoliv šéfdesignér BMW je tisíckrát lepší, než zločinec Bangle!!! 8-s 8-s 8-s Poslední generace většiny Baworáků se povedla! 😄 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt tisíckrát? [odkaz] 😄

Možná tisíckrát readši génia svý doby Banglea než [odkaz] 😉
Avatar - aproximus
aproximus
omyl. právě bangle byl ten, kdo udělal z bmw diskutovanou značku i z pohledu designu a definoval ji tak v novém miléniu.
Avatar - Belo13
Belo13
presne tak
Avatar - Skipper
Skipper
Nesouhlasím. Banglovy BMW posunuly BMW do 21. století. Jsou sice opticky docela těžké, ale proti soućasným jsou to pořád lehkonozí atleti. Mně se právě moc nelíbí současný směr.
MariAchi
Libil se ti Fiat Coupe? Ja jednoho mel - 2,0 20V turbo LE. Bomba, mohl jsem na nej koukat celej den...
jiriik
Právě posunutí kabiny směrem dozadu je krasné
pandora
nejnovější BMW 7 je odporné,předchozí řada 5 je krásná,nová 5 je podle mě propadák,s BMW to jde z kopce...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmm a s kym to podle tebe de do kopce..? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Neboj, než bude nová 7er v áčkách za tři sta, začne se ti líbit. 😉
Avatar - Skipper
Skipper
S tou cestou z kopce - zákazníci kupují a to je podstatné. Jinak ale s hodnocením dizajnu 5er a 7er souhlasím, jen my asi nejsme většina.