Novinky
Diskriminacne je ak Nemci platia dialnicne znamky a neplatia cestnu dan, tak ako vsetci ostatni. A nediskriminacne ak Nemci platia dialnicne znamky tak ako vsetci ostatni a navyse este cestnu dan.
A nechapem ani preco ma vyhrady Ceska republika, ked Nemci v Cechach dialnicne poplatky platit musia. Skasnut cudzincov doma a pritom chciet u nich jazdit zadarmo je chrapunstvo.
A nechapem ani preco ma vyhrady Ceska republika, ked Nemci v Cechach dialnicne poplatky platit musia. Skasnut cudzincov doma a pritom chciet u nich jazdit zadarmo je chrapunstvo.
Když chtějí, aby se za dálnice platilo tak s tím nemám problém. Ovšem já jim nezaplatím ani korunu, protože nebudu platit podle toho kolik to údajně vypustí emisí v laboratoři. Stejně tam nic zajímavého není a jde to objed >😁
to je smesny
navíc ty 3500 bude pro starej coudivej a jedovatej naftak, co jsou az na výjimky všechny.
normalni benzinovy auto bude maximalne na polovine
navíc ty 3500 bude pro starej coudivej a jedovatej naftak, co jsou az na výjimky všechny.
normalni benzinovy auto bude maximalne na polovine
Jestli to budou počítat podle CO2 tak to bude přesně naopak >😁
probiralo se to před pul rokem nebo rokem, a dyzly mely opravdu platit vic nez benzinaky, takze (jenom) podle CO2 to nebude.
ale je taky mozny, ze konecnej navrh je jinej..
třeba tady😒br /> [odkaz]
"Podle dostupných informací bude minimální poplatek činit zmíněných 24 Eur, pokud nebude překročen následujícím výpočtem - každých započatých 100 ccm benzínového motoru nad 1 litr objemu vyjde na 2 Eur, každých započatých 100 ccm u dieselu pak bude stát 9,50 Eur. Vůz s benzínovou dvanáctistovkou tak ročně zaplatí 24 Eur, na třílitr bude známka stát 40 Eur. Na dvoulitrový diesel bude nutno zaplatit 104,50 Eur, motor 1,6 TDI pod kapotou koncernového vozu pak bude znamenat 66,50 Eur"
vidim, ze clanek je z poloviny roku 2014, tedy rok před vypuknutim dyzlgejt. nemci moc dobře uz tehdy vedeli, jaky sajrajty naftaky vypoustej a ze naftaky jsou mnohem min zeleny nez benzinaky. proto navrh aby se za naftaky platilo vic ...
ale je taky mozny, ze konecnej navrh je jinej..
třeba tady😒br /> [odkaz]
"Podle dostupných informací bude minimální poplatek činit zmíněných 24 Eur, pokud nebude překročen následujícím výpočtem - každých započatých 100 ccm benzínového motoru nad 1 litr objemu vyjde na 2 Eur, každých započatých 100 ccm u dieselu pak bude stát 9,50 Eur. Vůz s benzínovou dvanáctistovkou tak ročně zaplatí 24 Eur, na třílitr bude známka stát 40 Eur. Na dvoulitrový diesel bude nutno zaplatit 104,50 Eur, motor 1,6 TDI pod kapotou koncernového vozu pak bude znamenat 66,50 Eur"
vidim, ze clanek je z poloviny roku 2014, tedy rok před vypuknutim dyzlgejt. nemci moc dobře uz tehdy vedeli, jaky sajrajty naftaky vypoustej a ze naftaky jsou mnohem min zeleny nez benzinaky. proto navrh aby se za naftaky platilo vic ...
Jestli mi neco na soucasne EU opravdu vadi, tak je to dvoji, troji az nekonecno mnoho metru... Ktere vyrazne zacinaji zvyhodnovat jen urcitou skupinu lidi. Cela tato kauza kolem dalnicnich poplatku je obrazem toho, ze ve skutecnosti nikdo nema zajem o nejakou shodu. A Toptene... Zacinas prosazovat eko-terorismus. Nikoliv eko-logii...
ja jsem pro jeden metr
a když sme u tech aut, tak se snad shodneme, ze danovy zatizeni benzinu a nafty by mělo byt stejny, a ne ze nafta je u nas zatizena spotrebni dani o 30% min nez benzin (v nemecku to je daleko horsi ve prospěch nafty), a dále ze emisni limity budou stejne pro benzin a pro naftak a bude se vyzadovat jejich plneni i v realu.
pak z toho ale naftak moc dobře nevyjde, protože u nas by to znamenalo zdrazeni nafty o 4kc na stojanu (v nemecku daleko vic) a moc naftaku by pak realnym emisnim limitem neproslo. coz by znamenalo, ze naftak v osobaku by se ani nerozsiril.
soucasny problémy naftaku maj puvod v danovym zvyhodneni nafty a ve dvojim emisnim metru pro benzin a naftu.
no nic, jdu delat DPH a kontrolni hlaseni. FUJ.
a když sme u tech aut, tak se snad shodneme, ze danovy zatizeni benzinu a nafty by mělo byt stejny, a ne ze nafta je u nas zatizena spotrebni dani o 30% min nez benzin (v nemecku to je daleko horsi ve prospěch nafty), a dále ze emisni limity budou stejne pro benzin a pro naftak a bude se vyzadovat jejich plneni i v realu.
pak z toho ale naftak moc dobře nevyjde, protože u nas by to znamenalo zdrazeni nafty o 4kc na stojanu (v nemecku daleko vic) a moc naftaku by pak realnym emisnim limitem neproslo. coz by znamenalo, ze naftak v osobaku by se ani nerozsiril.
soucasny problémy naftaku maj puvod v danovym zvyhodneni nafty a ve dvojim emisnim metru pro benzin a naftu.
no nic, jdu delat DPH a kontrolni hlaseni. FUJ.
Nechápu jednu věc. Jak může člověk, který na první pohled vypadá duševně v pořádku, dělat to, co ty? V podstatě nemám nic proti tomu, že ti vadí nafta. V přeplněných městech to asi není žádnej med. Nic proti tomu, že bys rád stejný zdanění benzínu i nafty.
Jakej má ale smysl to tady psát den za dnem v každé druhé diskuzi? Myslíš, že sem denně chdí stovky úplně nových čtenářů, co ještě neprohlédli? Nebo že sem chodí zákonodárci, co si to po 156.přečtení konečně rozmyslí a změní zákony?
Nebo máš mesiášský komplex a věříš, že nás vyvedeš ze tmy?
Nebo existuje nějaký jiný, rozumný důvod proč to psát pořád dokola?
Čím častěji tu pláčeš, tím míň se dáš brát vážně.
Jakej má ale smysl to tady psát den za dnem v každé druhé diskuzi? Myslíš, že sem denně chdí stovky úplně nových čtenářů, co ještě neprohlédli? Nebo že sem chodí zákonodárci, co si to po 156.přečtení konečně rozmyslí a změní zákony?
Nebo máš mesiášský komplex a věříš, že nás vyvedeš ze tmy?
Nebo existuje nějaký jiný, rozumný důvod proč to psát pořád dokola?
Čím častěji tu pláčeš, tím míň se dáš brát vážně.
...ve velkém už i v Německu. Nevěřím, že při řádném hospodaření státu by nebylo možné z různých daní které motoristé již platí, udržovat silnice a dálnice. Motoristé se stali oblíbeným a snadným terčem politiků, kteří neumí hospodařit a skryti za ekologickou hydrou ždímají motoristy... >😒]
Tys celou tu "aferu" proletel jen hodne po povrchnu, coz? 😄
Dlouholetými životními zkušenostmi mám potvrzeno, že čím víc se politici snaží ospravedlnit okrádání občanů, tím delší okecávání si vymýšlí. Mě docela stačí zůstat napovrchu...do srra.ček netřeba se potápět... 😉
To je mozna nejlepsi cesta. 😄
Kazdopadne DE se dostalo do problemu prave proto, ze nechce "okradat" vlastni obcany. Kdyby zavedli znamky/myto pro vsechny tak vyberou vic jak od vlastnich tak od cizych. 😉
Kazdopadne DE se dostalo do problemu prave proto, ze nechce "okradat" vlastni obcany. Kdyby zavedli znamky/myto pro vsechny tak vyberou vic jak od vlastnich tak od cizych. 😉
Za německou dálnici bez buzeračních rychlostních limitů klidně zaplatím :-! A i u nás bych klidně platil víc za známku výměnou za zrušení obecné maximálky 130, mimo MÚK. Určitě by se cena známky dala vypočítat tak, aby byl celkový výběr peněz z jízdy po dálnici, což je to jediné, na čem státu záleží, stejný nebo vyšší, než teď.
A to se se žádným autem, co mám momentálně k dispozici, nedostanu přes 180 km/h...
A to se se žádným autem, co mám momentálně k dispozici, nedostanu přes 180 km/h...
Takové opatření by umožnilo😒br />
1. snížit spotřební daně z PHM na mimimum (a stát se tak tankovacím centrem Evropy)
2. Regulovat dopravu z hlediska místa, času i emisní (ne)kvality vozidel
1. snížit spotřební daně z PHM na mimimum (a stát se tak tankovacím centrem Evropy)
2. Regulovat dopravu z hlediska místa, času i emisní (ne)kvality vozidel
To mi naopak přijde jako jediný spravedlivý systém a já doteď nerozumím tomu, proč si musím platit známku, když státu ročně přispívám statisíce a stejně mě na dálnici, kterou jsem financoval, bez štítku nepustí..
Takže u nás sice systém diskriminační není, ale vybrané peníze se rozkradou tak rychle, že se dálnice dva roky po otevření vlní jak orientální tanečníce.
Jestli ma nekdo odkaz na nejakou statistiku prijmu z dalnicnich kuponu, rad bych se na to mrknul. Ten objem penez musi byt zajimavy. A jeste zajimavejsi by bylo vedet, zda opravdu tyto penize konci ve statni kase.