Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW zastavuje výrobu Passatu. Není o něj zájem.

Automobilka Volkswagen plánuje další odstávku výroby v jedné ze svých největších továren v Německu, důvodem je klesající poptávka po vozech Passat, oznámila firma.
Zpět na článek
25. 1. 2017 13:56
25. 1. 2017 14:15
25. 1. 2017 14:21
25. 1. 2017 14:33
25. 1. 2017 14:13
25. 1. 2017 14:07
25. 1. 2017 14:10
25. 1. 2017 17:03
25. 1. 2017 17:11
25. 1. 2017 14:07
25. 1. 2017 14:13
25. 1. 2017 14:15
25. 1. 2017 14:56
25. 1. 2017 15:16
25. 1. 2017 14:25
25. 1. 2017 14:27
25. 1. 2017 14:31
25. 1. 2017 14:48
25. 1. 2017 14:29
25. 1. 2017 14:46
25. 1. 2017 14:57
25. 1. 2017 14:51
25. 1. 2017 14:34
25. 1. 2017 17:04
25. 1. 2017 23:03
25. 1. 2017 15:32
26. 1. 2017 07:19
25. 1. 2017 15:56
25. 1. 2017 16:59
26. 1. 2017 08:31
26. 1. 2017 16:29
25. 1. 2017 17:10
25. 1. 2017 17:41
25. 1. 2017 23:39
26. 1. 2017 00:49
26. 1. 2017 07:12
26. 1. 2017 11:53
27. 1. 2017 13:10
25. 1. 2017 13:56
Zvláštní
Tahle informace mi nějak neštymuje s faktem, že ještě před půl rokem byla čekací doba na Passata 5 měsíců jak je nestačili ve vlkohradu vyrábět a najednou nemají do čeho píchnout??
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:02
Re: Zvláštní
Odkud máš že loni se na pašíka čekalo 5 měsíců? To bylo na Tiguan [odkaz]
25. 1. 2017 14:15
Re: Zvláštní
není to pravda. čekáš podle motoru, barvy a tak - je to dost rozdílný. Některej tigi a pašík je za dva metry, jinej trvá půl járu - nehádej se, ber to jako info.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:18
Re: Zvláštní
Jasně to jo = bavíme se o běžný době. Pamatuju skoro roční čekačku na pašíka B5 2.8 V6 30V, když si objednáš něco hodně extrémního klidně to je i teď půl roku = i když takový Ghibli máš za 3 měsíce :yes:

Nehádej se? :-)
25. 1. 2017 14:21
Re: Zvláštní
>:D :yes:
jj, ale vono to ani nemusí bejt úplněextremo - někdy zůstává rozum stát. Třeba rozdíl mezi barvama (dvěma docela normálníma) je třeba 6-8 neděl.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:24
Re: Zvláštní
Jo to už sem taky slyšel = musíš si holt umět vybrat, nejít s davem holt něco stojí >:D

Ty dlouhý čekačky chápu u takový Alpiny nebo aspoň u kusovky na míru od Japonců, u masovky odvedle bych do toho fakt nešel ;-)
25. 1. 2017 14:33
Re: Zvláštní
no voni prej právě jak je jich tolik, tak to valej po stovkách a pak nějak přeládujou tu barvu v kádi a valej dál a tak :). Kdyýž máš štěstí, je rychle i exot. nemá to logiku.
A hele kámo - dneska nemám náladu si číst věci jako "kusovka na míru vod Japonců". Přece nechceš, abych byl na dně... >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:43
Re: Zvláštní
Klidně zůstanem u toho Maserati = Ghibli i Quattroporte do 3 měsíců :yes: :-)

A to Japonsko je jinej příběh tam to má logiku = i na hifi typu [odkaz] se čeká měsíce = než se naplní kontejner a ten pak dorazí lodí
25. 1. 2017 16:32
Re: Zvláštní
Rapid 1,6 TDI, což nepovažuju za nic extrémního je taky 5 měsíců. Za 2 měsíce auto který si poskládáš nedostaneš. Leda tak skladovku, ale ta je zase hned a ne až za 2 měsíce.
25. 1. 2017 16:29
Re: Zvláštní
Kamarád si kupoval novýho a takhle dlouho na něj čekal. Běžně se takhle dlouho čeká i na Rapida nebo Oktávku, takže 5 měsíců není nic převratnýho když si nevezmeš skladovku.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 16:32
Re: Zvláštní
Viz tabulka 5 měsíců je u VW výjímka. A viz diskuze takhle dlouho se na VW dneska čeká jen když si objednáš nějakou výjímečnou kombinaci = co má za motor barvu..?

Jestli to je za 8 nebo 12 týdnů je spíš náhoda jak to zrovna vyjde = platí obecně pro všechny značky. Loni sem byl při nákupu 2 aut = u evropskejch značek to za 8 týdnů může bejt = záleží jak se trefíš = to je prostě náhoda
25. 1. 2017 16:37
Re: Zvláštní
černou metlu a motor 2,0 TSI.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 16:39
Re: Zvláštní
To nepůsobí nějak výjímečně = aspoň tu 280 k verzi?

No viz článek teď to určitě budou jen ty 2 max 3 měsíce :-)
26. 1. 2017 13:29
Re: Zvláštní
jj přesně tu. Začátkem května objednal a koncem října ho dostal. Přijde mi divný, že by se za těch pár měsíců situace tak rapidně změnila.
Avatar - removed
25. 1. 2017 14:05
Re: Zvláštní
On je ten Passat docela drahej... taky je zacatek roku... A take vliv dieselgate se zacina projevovat, protoze korporace s environmentalni politikou... Atd.
Avatar - Hittman
25. 1. 2017 14:08
Re: Zvláštní
Drahý to je, navíc jestli také zdražili jako ostatní, tak mu to moc nepřidá. S dieselgate to nemá nic společného.
25. 1. 2017 14:13
Re: Zvláštní
Kluci, drahej není a jestli si skyactive myslíš, že se projevuje dieselgate, skoro bych souhlasil, ale ne v Rusku, Turecku a Anglii - jestlis to teda celý četl. Tam je to spíš o ekon situaci (R), politické situaci (T) a nejistotě (UK-Brexit)
jinak to, že se na tejde zastaví výroba není tak zlý
zoufalej je zase nadpis, ze kterýho by člověk myslel, že to VW položil. :-)
Avatar - removed
25. 1. 2017 14:14
Re: Zvláštní
Ja si to s dieselgate nespojuji jen tak. Ver mi.
Ano, politicka situace na to ma vliv zcela urcite...
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 14:34
Re: Zvláštní
Co není může být, VW teče do bot na více frontách. Diselgate, Brexit, Trump, nestabilní čína, Rusko atd.
Avatar - Hittman
25. 1. 2017 14:54
Re: Zvláštní
No, to v tom není VW sám..
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 15:21
Re: Zvláštní
jo, FCA třeba taky >:D
25. 1. 2017 14:35
Re: Zvláštní
S dieselgatem zdrazovani souvisi a ne ze ne.

VW, i Skodovka a dalsi znacky se budou snazit prodavat za vice penez mene muziky.

Proc? Tak jen v USA bude muset VW zaplatit 22 mld. USD na pokutach a kompenzacich, to je sokor 500 mld. CZK !

A kde se ty penize vezmou? Zakaznici, dodavatele a zamestnanci to zaplati, vorstand ve Vlkohrade ne.
25. 1. 2017 14:07
SUPERB ?
Že by tak trochu škodná z vlastních řad ? Levnější, atraktivnější, podobně vybavený...
Rozbalit vlákno
4
25. 1. 2017 14:10
Re: SUPERB ?
hm, supem to není, ale jinak to, že si koncernový značky navzájem konkurujou je jasný.
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2017 17:03
Re: SUPERB ?
myslím že Superb má na to taky vliv, někde se tu psalo že se prodává snad až 10x lépe než v minulé generaci
Avatar - Emel
25. 1. 2017 17:11
Re: SUPERB ?
To zase ne, 2010-2015 je Superb v Evropě cca. na úrovni 50t za rok, loni cca. 80t (1-11, tj. celý rok bude třeba 87t.). Musel bych mrknout na Čínu, ale tam se i vyrábí, takže se to německé továrny asi netýká.
25. 1. 2017 14:47
Re: SUPERB ?
B8 lze sehnat v poměru cena vykon imho v současnosti výhodněji.
Avatar - Hittman
25. 1. 2017 14:07
Nic
neleze nahoru věčně, navíc, poslední dobou koncern ty auta trošku šidí a konkurence ho dotáhla, teď i bych řekl předhání. Jsem zvědavý na novou Insignii, zatím na foto vypadá dost dobře. PS. možná i ty velmi sebevědomé ceny passatu s ubohým dvoulitrem 110 kW nad milion, to chce mít na to gule za tuto cenu to nabízet...a gule to za tuto cenu koupit...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - removed
25. 1. 2017 14:13
Re: Nic
Insignia je predmetem meho vazneho zajmu (pokud Ford za rok nenabidne neco zajimaveho). A z fotografii soudim, ze je mnohem zajimavejsi, nez Passat
25. 1. 2017 14:15
Re: Nic
Není to tak zlý, většina zákazníků si to hodí do nákladů, stát jim vrátí DPH a autosalon dá 200 tis. slevu jako bonus. Pak je to auto skoro zadarmo..
25. 1. 2017 15:16
Re: Nic
Ti ostatní na něj stejně nemají, tak je to jedno.

To jsem se dozvěděl, když jsem Passata shodou okolností nedávno poptával na OL jako obyčejný zaměstnanec :-!

Pro nás jsou vozy nižší kategotie nebo ojetiny, smiřme se s tím >:D >:D
25. 1. 2017 14:25
Re: Nic
Aktuálně myslíš třeba P508, Talisman, Mondeo nebo koho? Obecně jde o naprosto jasný obraz toho, jak se poptávka stáčí směrem k SUV. Nic víc bych za tím nehledal.
Sedany si ve větší míře ještě udrží prémiový segment, i když ani tam to není pravidlo.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:27
Re: Nic
Jj tak jako z mainstreamu před lety zmizela vyšší střední, teď je na řadě střední a postihlo to už i totální masovku pašíka :-!
Avatar - Ozzman
25. 1. 2017 14:31
Re: Nic
A třeba takový Citroen už pomalu vyklízí i nižší střední >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 14:48
Re: Nic
Kdepak tam prej přijde invaze příští a přespříští rok = ty to vyřešili cenově prémiovou řadou DS

Ale prej snad přijde i normální nástupce C5 = to sem zvědavej
Avatar - Ozzman
25. 1. 2017 14:29
Re: Nic
Spíš než jen SUV se také na úkor Passatu přiživuje prémie :-) Ta dlouhodobě zvyšuje podíl ve střední třídě.
Avatar - Hittman
25. 1. 2017 14:57
Re: Nic
Teď jsem viděl novou A4 sedan v bílé, manuálu 110 kW za 755 tis...
Avatar - Emel
25. 1. 2017 14:51
Re: Nic
Zase pomůže pohled na další časovou perspektivu. Pokrizové prodeje Passatu v Evropě:
2009 177.450
2010 158.269
2011 235.143
2012 194.738
2013 156.025
2014 153.677
2015 226.127
2016 cca. 200t, prosinec ještě na left-lane není

Tučně vždy rok po představení nové generace...
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 14:26
Není možná
o ikonu z koncernu Spolek předražených podvodníků AG, Vlkohrad že není zájem? To je určitě nějaká poplašná zpráva >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
25. 1. 2017 15:20
Re: Není možná
Skromnost stranou, lidi tě prostě čtou, už prohlédli a vw to začíná cítit. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 15:23
Re: Není možná
Jojo a do 5 let krachnou >:D Tak běž honem prodat akcie a kup si ty od GM >:D >:D
Avatar - Sumi2000
25. 1. 2017 15:50
Re: Není možná
Nepletu li se... GM už byl v krachu a vytáhla ho vláda USA ? >:-[]
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 16:00
Re: Není možná
No vidíš a už zas prosperuje :-)
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2017 17:41
Re: Není možná
...který není o nic méně podvodnickým spolkem, než VW. :-!
Avatar - Barrichello
25. 1. 2017 20:31
Re: Není možná
emise nefalšuje >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 14:34
optima
"vinnik" je jasny >:D ... kazdy uz objednava sportwagona od kie :yes:

bezny smrtelnik si aj tak tazko kupi passata.... ten maximalne tak golfika .... k tomu cez zimu su firemne predaje dost mozno na bode mrazu.... ale pockajme ked pride marec april a passat zase nebudu stihat vyrabat a predavat... klasika
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
25. 1. 2017 17:04
Re: optima
Tyjo... to H/K vedle světla z Pola... nechceš se vrátit k původnímu nicku :-) ?
25. 1. 2017 14:39
Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
V článku trochu chybí, že o Passat zájem je, ale slabší než dřív.
Pořád je to ve střední třídě s náskokem nejprodávanější auto Evropy. Je to nejprodávanější auto větší než Octávka.
Svou roli hraje i to, že je na trhu už třetí rok a opadá počáteční boom, který byl opravdu mimořádný.
Nějaký řeči o předraženosti jsou super, ale levnější auta se prodávají násobně hůř.

Týdenní odstávka je v rámci roční výroby nula nula nic.

Takže závěr - napsat že není zájem o naprosto jedničku na evropském trhu je fakt veselé. To je jako napsat, že na Novu se už nikdo nedívá, protože nemají 58 ale už jen 56 procent trhu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 14:43
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
asi tak nejako :yes:

ono hlavne nadpis clanku vyznieva dost divne.... priznavam ze som to ani radsej potom necital.... ale je jasne ze passat len tak zrazu z nicoho nic o statisice zakaznikov rocne nepride ze jo ;-) ....

na druhej strane je tu novy superb, talisman, optima ... chysta sa nova insignia.... mame faceliftovany avensis aj mazdu 6.... takze isty mierny pokles passatu je podla mna pochopitelny
25. 1. 2017 14:45
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
To by se na to tak neklikalo.... >:D >:D

Jinak klesla poptávka, která i po poklesu je neskutečně velká, na vůz této třídy.Toť celé...

Paradoxně jde B8 sehnat levněji než Superb....a i rychleji. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 14:53
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
nic prekvapive.. aj golfik vie byt uz davnejsie lacnejsi ako octavka... a ked si vezmem aj ja fakt kolko by ma stala fabia s tym vsetkym co mam v pole ( a to aj bez zlavy ktoru som dostal ) ... nie je com ... skody su proste akesi pridrahe dnes uz .... mozno su si vedomi aku poziciu u nas maju alebo neviem.. ale rozhodne fabka za 12 sa na polo za 12 nechyta ... o celkovom spracovani ani nevravim... tu je vw nadalej jasne pred skodou ... preto som tiez nevidel dovod ist do fabie... zvlast ked nanahanam litre vzduchu .... vw je proste uz na pohlad v kabine lepsi... a dokonca dnes uz aj fakt lacnejsi ako nejedna skodovka ... ale samozrejme tu a tam zlavy sa najdu.... aj nejake akcie nepopieram
25. 1. 2017 15:12
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
přesně zatím jen za tři kvartály (čtvrté je pro passat zase o něco horší)

[odkaz]
25. 1. 2017 15:10
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
...alebo žeby si zákazníi radšej počkali na Alfa Romeo Giulia ? Rozhodne v každom smere lepšia voľba než nuda z Nemecka..
Avatar - Dinar
25. 1. 2017 15:17
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
Teď´s na to káp, důvodem je giulia, zákazníci čekají... >:-[] :yes:
Avatar - maxi!
25. 1. 2017 15:18
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
tak tomu never!
velmi malo kupcov Passata prejde na Alfu!
Aj ked ako stary alfista samozrejme velmi fandim Alfe a dufam, ze budu oba nove modely uspesne!!! :-!
25. 1. 2017 17:02
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
myslel som to samorejme ironicky ale miestna sebranka to tu nepochopí...fajnšmeker predsa nebude kupovat VW... Na Alfu musíš mat vkus :-!
Avatar - Beefcake
26. 1. 2017 21:36
Re: Passat je pořád jedničkou ve svý kategorii
Alebo byt narcis a imidzista :-)
Tak z hlavy mi metrosexualnejsie auto ani nenapada.
25. 1. 2017 15:02
Chudáci ROBOTI
:-(
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2017 15:26
Re: Chudáci ROBOTI
>:D >:D >:D :yes: Třeba dostanou nějakou fomru podpory v nezaměstnanosti! ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 15:29
Re: Chudáci ROBOTI
Příděl energie v době pracovního volna [odkaz] >:-[]
Avatar - removed
25. 1. 2017 23:07
Re: Chudáci ROBOTI
tak teď jsi mě totálně rozsekal >:D :yes:
Avatar - maxi!
25. 1. 2017 15:16
zmena nalady na trhu
myslim, ze nove zaujimave modely SUV pritahuju vela zaujemcov a je mozne, ze aj taky hit ako Passat to pocitil.
( a ja idem presne opacnym smerom - Rover odisiel z domu a uz je tu nove E medved!) :-!
Rozbalit vlákno
7
25. 1. 2017 15:21
Re: zmena nalady na trhu
Jo, z te SUV mody se musi kazdej probrat, ja treba uz taky dalsi SUV neplanuju a diesel uz vubec ne. No po te "svobode" pohybu, kdy neni treba hlidat obrubniky, nebo stav cest, se mi asi bude styskat :-)
Avatar - maxi!
25. 1. 2017 15:26
Re: zmena nalady na trhu
ale na zimu to nie je zle riesenie, Disco bolo celkom prijemne aj v meste, a pred tym som zimoval na GLK 350 CDI a taktiez spokojnost.
A co planujes v benzine? :-!
Avatar - Zappa
25. 1. 2017 15:31
Re: zmena nalady na trhu
na zimu SUV je ideálne!
diesel - ja som zvedavy na novy radovy šesťvalec od Mercedesu, myslim, že to by mohol byť zaujimavý motor
Avatar - maxi!
25. 1. 2017 15:58
Re: zmena nalady na trhu
to je aj pre mna zaujimave riesenie, uvidime v praxi.

uz som dal prec Land Rover z avataru.
Navrat na medveďa! :-!
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 15:42
Re: zmena nalady na trhu
pozeram z okna a zrovna vidim ze tu mame konecne aj novy sportage ;-) ... len pritom par dni dozadu nam tu pribudol novy tucson ..... tieto SUVecka su skratka neskutocne ;-) .. a nedivil by som sa keby brali zakaznikov prave vozom ako je passat superb alebo insignia... pretoze cenovo su na tom podobne aj imidzom.... ;-) .. dokonca imidzom su mozno uz aj lepsie na tom ako dlzkovo vacsie auta strednej triedy ... tak to je... sedany uz moc mimo fleet nefrcia... naopak SUV frcia takmer vsetky bez ohladu na znacku velkost aj motory... a u nas na sidliskovom parkovisku naratam uz viac SUVeciek ako sedanov strednej triedy ( ktore dnes uz u sukromnikov nikde nevidno ) .... bez srandy
Avatar - Hittman
25. 1. 2017 15:54
Re: zmena nalady na trhu
Určitě se někdo nebude rozhodovat mezi novým pašíkem a tusconem... ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 16:25
Re: zmena nalady na trhu
by si sa cudoval... znamy mal P407 a vymenil ho za tucsona ;-)

a my kym sme prisli k lanceru tiez sme siahali aj po yetine ... a ja napriklad som pred polom este skusal aj ceed... co je o triedu vacsie auto ... takze to mas tak... ako sukromnik nie si viazany na triedu... a mas siroky zaber ( rozhoduje skor cena vybava a priority ) ... kym si vyberies toho svojho tatosa ;-) ktory ti pasuje najlepsie ....

sused takto kupil bravu... a to siel povodne po punto .. este davno davno to bolo ale pamatam si na to velmi dobre ;-) proste real je iny ako teoria .. a ja sam by som nepovedal ze skoncim nakoniec v pole ... este nieco vyse mesiac dozadu by som za to nedal ani cent ;-) ... tak vidis ...
Avatar - netcar.xx
25. 1. 2017 15:32
No jo,
firmy maji uz nakoupeno a normalni clovek si Passata koupi az jako Fleetovou ojetinu. Navic treba Nemecka Polizei prechazi na BMW. Treba v Köln uz jsou za posledni rok policejni Passaty videt zridka, jinak sama 3er a obcas 5er. To same v jinych mestech.
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2017 07:19
Re: No jo,
Normální, uvažující člověk si něco tak odpudivého nikdy nekoupí a fanatiků zřejmě ubývá.
Avatar - tenterfield
25. 1. 2017 15:39
Kdo za to může?
Jednoznačně ruští hackeři, určitě někde vytasili novou podobu pašika z r.2023 :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
25. 1. 2017 15:53
Re: Kdo za to může?
nieeeeeee..... prosím!
Avatar - Sumi2000
25. 1. 2017 15:56
Nástup SUV !
Zvyšující se obliba vyšších aut typu SUV je zcela zřejmá..
Automobilky nepochopily , že z dříve vysokých a hranatějších praktických kombíků udělat nízké zkosené dlouhé placaté jezevčíky lidi netáhne?
I Passat na to doplácí...Superb jakbysmet.
Např. Passat alltrack MÁ NYNÍ MENŠÍ SVĚTLOU VÝŠKU.
K čemu kupovat takový crossover...to už je lepší Tiguan i Touareg.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 16:00
Re: Nástup SUV !
Ale pochopily = jen vědi že v dřívějších srovnávacích testech stejnejch modelů SUV a kombi i v tom poslednim v poslednim AutoTipu drtivě vítězí kombíky = levnější a hlavně lepší
Avatar - Jaros71
25. 1. 2017 16:10
Re: Nástup SUV !
Lepší? Blbost.
Lidi už je nechtějí..sedět na zemi v placatým kombi !
Dlouhým jak písnička?
SUV je jasná volba , sice jízdně mírně horší , mimo silnice jasně lepší.
Na chaty , hory , výlety na kešky , hříbky atd..
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 16:15
Re: Nástup SUV !
Jo přes blbost lidí v kategorii auto jeho spotřeba, akcelerace decelarace a takový blbosti = lepší auto :-)

Vpodstatě jednoznačně = až na tu a tam pár výjímek

Mimo silnice s nim jezdí kolik? 1% nebo to je optimistickej odhad? ;-)

Na ježdění sou drtivě lepší kombíky = a čim víc je podobnejch srovnávaček, tim víc lidi chtěj ty jízdně, spotřebou ale i prostorem atd. horší verze :yes: >:-[]
Avatar - Jaros71
25. 1. 2017 16:22
Re: Nástup SUV !
NA JEŽDĚNÍ JSOU LEPŠÍ SUV !
Logicky..lepší ve městě , kratší lépe se parkuje.
Lépe se do něj nastupuje a vystupuje.
Kdo chce závodit , nekupuje kombík ale Alfu Romeo Julia ;-) nebo podobně.
Mimo MĚSTO... když jedu na hříbky nebo na chatu beru vždy SUV !
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2017 16:24
Re: Nástup SUV !
Jj a všechny srovnávací testy a měření byly spiknutí za záchranu kombíků ve výrobě >:-[]

Líp se nastupuje jak komu = ideál je něco mezi = bavorácká řada GT

Nejde o závodění = tam by to byl eště větší výprask >:D
Jde o lepší parametry = ty měřitelný vlastně všechny + náklady = tam je to taky jednoznačný ;-)

Ber si co chceš = já si beru sedan :-)
Avatar - Emel
25. 1. 2017 16:59
Re: Nástup SUV !
Tohle je od začátku zbytečná diskuse. Plnoformátová automobilka nabídne prostě oboje a je jí konec konců jedno, jestli si zákazník koupí Tiguan nebo Passat a jestli v benzínu nebo v naftě. Automobilka normálně nemá žádné ambice přesvědčovat zákazníka, že by měl chtít jedno nebo druhé... hlavní je, aby koupil u ní.

PS: osobně souhlasím a beru kombík, zvážil bych nějaký ten allroad případně, na nějakou tu lesní cestu k horské chatě...
PPS: jo, chápu, že automobilka má nějak nastavené výrobní kapacity a ze dne na den to nezmění, ale ono ty trendy se taky nemění tak bleskově.
25. 1. 2017 22:07
Re: Nástup SUV !
Diskusia s Hammunasakra je fakt zbytočna, pretože omiela namerané hodnoty z testov, mimochodom ja tie čísla nesochybňujem, zároveň nedokáže pochopiť, že to nie je jediné kritérium pri kúpe auta
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 08:03
Re: Nástup SUV !
Jaks to vymyslel? >:D

Jen zdůrazňuju že lidi serou na všechny kritéria krom toho co se jim líbí = tos nepochopil? >:-[]
26. 1. 2017 07:17
Re: Nástup SUV !
BMW GT je to nejhnusnější BMW co kdy jezdilo, je ještě hnusnější než X6
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 08:04
Re: Nástup SUV !
Jj přesně = je to teoreticky přesně správně :yes: :-!

Jenže se to nelíbí, nebe eště líp: Jenže to se nelíbí >:-[]
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2017 17:53
Re: Nástup SUV !
Naprostý ideál, já jako "závodník", vidím v Julii SW. :-P

"Lépe se nastupuje"...až mi bude osmdesát, možná si vzpomenu. Do té doby plánuji vybírat to, v čem se mi v první řadě dobře jezdí.
Avatar - Emel
26. 1. 2017 08:31
Re: Nástup SUV !
Viděl jsem zatím jen jednu fotku zezadu, už je něco víc? Taky bych se případně nechal ukecat...
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 08:37
Re: Nástup SUV !
Teď je na řadě [odkaz] kombi až potom [odkaz]
25. 1. 2017 22:05
Re: Nástup SUV !
Asi to nepochopíš, ale sú aj subjektívne parametre, námatkovo, pre niekoho lepšie nastupovanie a vystupovanie, vzpriamený posed, jednoduchšia manipulácia s deťmi v autosedačke. Ale chápem, že toto sa v teste kde merajú zrýchlenie a brzdnú dráhu nedočítaš :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 08:08
Re: Nástup SUV !
Tak ono se dá změřit skoro všechno = krom toho co se víc líbí = víc se líběj SUV ;-)

Asi to nepochopíš ale nastupování vystupování atd. se daj posoudit relativně objektivně = jediný neobjektivní parametr je vkus = a ten momentálně tvrdě straní SUV :-)

Ať si každej koupí co chce = automobilky dokonce radši když si lidi kupujou SUV = je na nich větší vejvar :yes: >:-[]
Avatar - Beefcake
26. 1. 2017 00:45
Re: Nástup SUV !
Forester ma v TP napisane kombi - je to teda SUV ci kombi ?
26. 1. 2017 11:50
Re: Nástup SUV !
To je optimistickej odhad. NIkdo s ním nejezdí mimo silnice. Přece si tu leštěnku neodřou. SUV je volba *.
Avatar - Londonbridge
25. 1. 2017 16:21
Re: Nástup SUV !
Europsky apostol v main streamu ma slabu chvilku.... >:D tu mame vsetci ...
25. 1. 2017 16:33
Re: Nástup SUV !
mimo silnice jasně lepší?

no kolikrát bych se teda hádal... většina těch "SUV" si na SUV jen hraje a stejně tak jejich majitelé do terenu s tím stejně nejezdí, akorat zavazí ve městech a na parkovacích místech u obchodních domů... kdyby alespoň byly ty větší vnější rozměry vykoupeny větším prostorem uvnitř... to taky zdaleka vždy neplatí...
25. 1. 2017 17:15
Re: Nástup SUV !
Je to přesně naopak, SUV dané třídy zabírá na parkovišti méně místa než sedan nebo kombi stejné třídy. Jenom pro příklad:
Passat 4767x1832 vs. Tiguan 4486x1839
Talisman 4848x1869 vs. Nissan X-Trail 4640x1830
Audi A8 5137x1949 vs. Q7 5052x1968
Superb 4861x1864 vs. Kodiaq 4697x1882
25. 1. 2017 17:36
Re: Nástup SUV !
Tiguan je ale pořád třídně pod Passatem stejně jako bude Tiguan XL. Kodiaq je taky pod Superbem. SUV na "úrovni" Passatu je teoreticky Atlas/Teramont. Obdoba do Evropy teprve přide a pravděpodobně bude odvozena od do Číny určenýho Teramonta Coupe, tedy reálný auto studií Crossblue Coupe a Cross Coupe GTE.
25. 1. 2017 17:53
Re: Nástup SUV !
Nikoliv, v Evropě je Tiguan nebo Kodiaq nebo X-Trail střední SUV stejně jako jsou Passat nebo Sup nebo Talisman střední sedany/kombi. Atlas (delší SUV než Tiguan) je americké SUV, které se může srovnávat s americkým Passatem (ten je delší než evropský).
Stačí se podívat do ceníku, Tiguan a Passat ve stejných motorizacích a výbavách jsou cenově prakticky za stejné peníze, takže ten kdo opouští třídu Passatu tak jde nejpravděpodobněji do třídy středních SUV, protože je to stejná cenová. Určitě si nebude dovážet Atlas z USA nebo nepůjde do velkého SUV, které je mimo jeho rozpočet.
25. 1. 2017 19:26
Re: Nástup SUV !
Hele cenově máš pravdu, ale když si sedneš do Highline Tiguanu a Passatu, je prostě znát, že Tigi je spíš na úrovni Golfu.
25. 1. 2017 19:45
Re: Nástup SUV !
Tiguan a Passat se v highline prakticky neliší, naopak Golfu v highline řada věcí chybí (digitální cockpit, silnější mokré automaty, head-up displej, LED světla etc.), v příčném směru je v Tiguanu o nějaký cm více než v Passatu a naopak Golf je uzoučký na první pohled i podle metru. A materiály a možnosti třeba kůže, alcantary etc. jsou prakticky shodné pro Passat i Tiguan. Takže jediné co se ti může víc líbit je architektura palubky, ale to jsou subjektivní dojmy, materiály, zpracování jsou stejné.
26. 1. 2017 10:17
Re: Nástup SUV !
Jenže Passat je vždycky malinký kousiček nad, jenom třeba výbavou. Mám pocit, že do Tiguanu nejdou dát lepený akustický okna. Nevím, jak je to s chlazenými sedadly. Třeba superb je má tuším jen větrané, v Passatu by měly být chlazené. Nevím, zdali jsou v Tiguanu Rgo sedadla, který jsou mimochodem v Passatu super.
No a když už jsme u sedadel, tak ty taky teda nejsou stejný.
Nechci, aby to tu vyznělo, že považuju passat za nějaký nadauto, to teda fakt ne. Ale já jsem prostě z Tiguanu, respektive jeho interiéru, byl nějakej zklamanej.
26. 1. 2017 12:45
Re: Nástup SUV !
Já ti nijak nevymlouvám to, že se ti více líbí Passat než Tiguan, já jenom reagoval na nesmysl, že SUV zabírá na parkovišti víc místa než sedan nebo kombi. SUV stejné třídy je z podstaty vždy kratší než sedan/kombi ve stejné třídě a prostor dohání větší výškou. A je celkem jedno jestli se bavíme o kombinaci Passat vs Tiguan, 3er vs X3, A8 vs Q7, Talisman vs X-trail, C-klasse vs GLC, Optima vs Sportage, Megane kombi vs Kadjar, A3 vs Q2 nebo Tipo kombi vs 500X. Prostě s SUV se bude vždy lépe parkovat než se sedanem/kombi stejné třídy (a to nejen kvůli menší délce, ale i kvůli rozhledu/nadhledu, který je z SUV).
26. 1. 2017 13:42
Re: Nástup SUV !
To souhlas do písmene.
Já mám tak nějak v hlavě, že Tiguan je třídně pod Passatem. Taky proběhlo několik článků na téma Passat SUV. Proto jsem na tebe reagoval.
Ale to neplatí na vnitřní protor, kde je Tiguan velmi prostorný auto a navíc dobře dispozičně řešený. Ale máš asi pravdu, že řešit v téhle kategorii nějaké třídy je nesmysl. Platforma obdobná, motory stejný, výbavy velmi podobný.
Avatar - Emel
26. 1. 2017 16:29
Re: Nástup SUV !
Možná to bereš zbytečně ze široka. Souhlasím, že se Tiguan technicky orientuje na Passat (podobné motory, podobné ceny), ale jiné kombinace už tak jasné nejsou.

Sportage jsem měl vždycky zafixovanou spíš k Ceedu, stejně tak k A3 bych určitě nepostavil Q2, ale spíš Q3... a Q5 potom k Tiguanu / Passatu / A4.
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 18:01
Re: Nástup SUV !
SUV su podorysom mensie presne tak.... pritom neraz ponuknu aj vacsi interier ako auto strednej triedy ktore je sice dlhe velke ale kabinou stejne nie vacsie ako bezne kratsie SUVecko .... s takym sportagom rozhodne lahsie zaparkujes na sidlisku ako s nejakou optimou to je jasne... k tomu prirataj lepsi imidz... vyssiu svetlu vysku... pocit bezpecia... a je jasne ze SUV su skratka neporazitelne... tu nejaky obludny sedan s 4,8m dlzkou na sidliskach uz nedava zmysel ved s tym ani nikde sukromnik nezaparkuje... ja uz aj s malym autom mam obcas problem najst vhodne miesto tak co potom taky superb?... dnes ma kazdy uz viac aut a je problem ozaj s parkovanim co som pred 10 rokmi nepocitoval .... pritom take SUV je fakt kratsie a sikovnejsie ako vsetky tieto velke sedany... k tomu sa ti vzdy zide vyssia svetla vyska... lepsi vyhlad... takisto vyssia bezpecnost... plne chapem preco kazdy tuzi po SUV... rozhodne su dnes zaujimavejsie ako nejake tie velke sedany ktore su aj kufrom menej prakticke ako mensie SUVecko ... a vymotat sa so superbom z nasho parkoviska kde sa parkuje na milimetre tak to by som nechcel zazivat denno denne... to je nepredstavitelne .... tu bude nejake to ASX daleko lepsie ako velky sedan.. suma sumarum SUV su vo vysledku praktickejsie a sikovnejsie v meste ako velke sedany v podobnej cene takze ma ich uspech neprekvapuje
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2017 17:48
Re: Nástup SUV !
Ale no tak, většina SUVčkařů se nevydá nikam, kam se nevyhrabalo obyčejné kombi, i bez 4x4.
25. 1. 2017 17:10
Pašík
Pašík? To je vyraz:-D měl by to spíš být prasat:-D
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2017 17:41
SUV
Ono je to těžký, v poslední době je za super peníze Touareg, kterej se v reálnejch cenách plně vybavenému Passatu blíží, což určitě promluví do prodejů v Rusku. Navíc tam přijde Teramont/Atlas, který se v Číně už představil. V Evropě přijde Tiguan Allspace. Krom toho je Passat B8 nějakou dobu na trhu.
V Evropě se navíc "čeká" na Arteon, který pravděpodobně dostane i shooting brake verzi.
V nabídce pohonů, výbav a kombinací je Passat vyjma Německou 3 premii bezkonkurenčí. Ale variací na téma podobně velkých SUV je na trhu prostě hodně.
Rozbalit vlákno
0
Zaujímavé...
Ako ACZ dokáže Volkswagenu prihriať polievočku, aj keď o ňom musí priniesť negatívnu správu.

Odstávka výroby Passatov, nie je o ne záujem....ALE...napriek dieselgate je o Volkswageny záujem a predáva sa stále lepšie...

Potom sa môže niekto diviť, že viacerí majú penu u huby, len jak sa VW alebo Škoda len spomenie v článku o inom aute...
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2017 21:17
Titulek hovoří za vše
Před čtvrt stoletím jsem pracoval v redakci jistého odborného technického časopisu. Kolegové nikdy nevypustili článek, jehož nadpis by byl zavádějící. Ale tehdy asi byla jiná doba...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
25. 1. 2017 23:50
Re: Titulek hovoří za vše
:yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 08:11
Re: Titulek hovoří za vše
:yes: :yes: :-!

Šílený zhoršení nastalo když to tady vošéfovala Šmuclerová = to je ta co byla i tejden po listopadu ´89 tvrdě proti zveřejňování objektivních zpráv :yes: :yes: >:D >:-[]
Avatar - jozephko
25. 1. 2017 21:38
Občas mám dojem, že novinárčinu robia cvičené opice...
Ten nadpis je taká blbosť, že sa ten článok ani nechce čítať. >:D
Ale o úrovni novinára, čo ho zosmoklil, hovorí veľa...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
25. 1. 2017 23:53
Re: Občas mám dojem, že novinárčinu robia cvičené opice...
>:D :yes:
Avatar - flyboyeda
25. 1. 2017 22:52
To nechápu , nejkrásnější pašík všech dob
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
25. 1. 2017 23:30
BLESKový nadpis
Další BLESKový nadpis a diskuse jede...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
25. 1. 2017 23:39
Nič sa nedeje
Pozerám, že prvý (ale kontinuálny) pokles v predajoch Passata prichádza v polovici roka 2016, teda po roku a pol od predstavenia súčasnej generácie. Ak sa pozrieme na predošlé generácie, tak predaje sa vyvíjali veľmi podobne. Nie je teda dôvod na paniku, hoci ja osobne nejak nevidím dôvod neísť radšej do Superbu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
26. 1. 2017 01:50
Re: Nič sa nedeje
Pokud u Superbu skousneš interier (a nechceš BiTDI) tak opravdu není důvod jít do Passatu.
26. 1. 2017 08:24
Re: Nič sa nedeje
Pokud ovšem prodejce nenabídne takovou cenu, že máš 140 kW Alltracka za stejnou cenu jako Supa 140 kW 4x4 (taky po slevě). Takže nebyl důvod jít do Superba ;-)
Avatar - Beefcake
26. 1. 2017 00:49
pasak
Pozeral som teraz ten novy akciovy bussiness cennik passatu a vobec to nie je az taky pruser vzhladom na prevedenie, vybavu.
Rozbalit vlákno
2
26. 1. 2017 07:12
Re: pasak
Už za pár rôčkov ťa naftový passat "prevedie", tak akurát, mimo centier miest. ;-)
Avatar - Beefcake
26. 1. 2017 11:53
Re: pasak
Toto uz je fakt diagnoza - ja niekde pisem nieco o naftovom Passate ?
A je mi to uplne ukradnute, nech si hejteri z oboch stran vravia co chcu.
Avatar - pallas
26. 1. 2017 01:29
Passat bol roky hlavne flotilové auto
Niekde som čítal, že viac ako 80 % Passatov v Nemecku kupujú firmy ako služobné autá, VW ich dlho držal systémom zliav a odkupu ojazdených áut. Ale teraz, zoberte si firmy ako Deutsche Telekom, Linde, Carrier - na miesto kedysi tradičného Passatu kombi sa u nich dostal Renault Megane Grandtour. Už keď takéto veľké firmy v Nemecku nakupujú nie-nemecké autá? Niekde sa to prejaviť muselo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dochtor
26. 1. 2017 10:42
Čo sa to deje s apoštolom?
GTI daj nám odpoveď :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
26. 1. 2017 16:30
Re: Čo sa to deje s apoštolom?
Co by... byl první a je pořád první. Výkyvy v číslech viz roční prodeje, cca. od 2009 se na to dá dívat.
27. 1. 2017 13:10
Mazda 6
Mám novou Mazdu 6 v maximální výbavě, a když jsem to porovnával s VW Pasat tak je Pasat drahý jak prase a výbava se platí i za volant a fofr klacek.
Kvalita Mazdy 6 a upadající VW je neporovnatelná. Jen nechápu zaprděné čecháčky, že jsou tak zblbnutý koncernem. Jsou to prostě ovce, přitom Pasat je obyčejné auto s příplatkem za každou kravinu. Prostě škoda mluvit.
Rozbalit vlákno
0