Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Ford Mustang: V testech Euro NCAP absolutní propadák!

74 komentářů

kesumb
No, evidentně může každej šlápnout vedle. Je zvláštní, že na tomhle poli se to třeba Volvu ještě nepovedlo a to nejsem jejich přiznivcem.
HaroldKytka
zadny strachy, za chvili ti prijde vysvetlit, ze je to jen tim, ze mu chybi elektronicke 'vychytavky', jinak neni zadny problem.
stealth01
Je to tady. Konspirační teorie o odvetě za dieselgate >😁
HaroldKytka
>😒] >😒] :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Neboj, on Vám to strýček Donald vrátí a uvalí clo na BMW 30%. Na VW to bude 300% a na belickou čokoládu taky. Naopak se začně vozit hromadně Rosiskij Standard, Beluga, Běloje Zoloto, kaviár, Žigulovskoje pivo, losos a Lady budou s dotací. Včera se o tom zrovna bavil strýček Donald s Bratrem Volodou. Osobně sem jim to překládal >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Strýček Donald to začíná pěkně rozbalovat, to jo. Nenapadá mě žádný jiný politik, který začne první den ve funkci razantně plnit svoje sliby. Vždycky je to naopak.
webpaja
Ty jsi Bariku kaviár. Hlupák podporující cizí ekonomiky. Patolízal nejhrubšího zrna, je mi z podobných lidí zle.
Avatar - Anonym
Anonym
Takže nejelpší je podporovat skopčáckou ekonomiku, která ze zdejších lidí ždíme suverénně nejvíc a pak jim německé firmy účtují za produkty o euro méně než v Mnichově, kde je ale průměrná výplata 3000 EUR zatímco tady 900. Nebo jim místo produktu co si nabízej doma na svém trhu vyrobeném v německu nabízí ošzenou polskou sra*ku ve stejným obalu.

A jestě jejich dědeček byl dost často nacista >😁 >😁 >😁 To je úplně nejlepší. A českou ekonomiku jde těžko podporovat, když většina věcí českým majitelům dávno nepatří, neb byly velice "výhodně" prodány a rozkradeny nebo sou to e😜erti typu Babiš >😁
mrazik
A koukam, ze rodice ti dali prirucku spravneho pionyra. Jen tak dal chlapce, delas mi radost.
Avatar - Anonym
Anonym
V pionýru sem nebyl a rodiče mi nic nedávali.

Předved mi významné české firmy v českých rukou a odečti mafiány, politiky a na ně napojené lobbisti a prospěcháře. Zbyde ti toho opravdu hodně vid.
Avatar - Anonym
Anonym
V US testěch propadlo zase několik evropských vozů, obě metodiky sou trochu jiné. A kdo v Mustangu vzadu vozí děti, boha. >😁 >😁
kesumb
Hele já už ve svým SL vzadu jel😄. Střízlivej ne, ale jel...
Avatar - Anonym
Anonym
Nezávidím, já bych vzadu ve svým Camaru fakt jet nechtěl, stejně jako bych nechtěl jet vzadu v 650i co sem měl. Já tam vozím brašnu s fotákem a igelitku >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Já tam vozím mimčo normálně. V USA mustang obstál velmi slušně. Myslím si, že v Evropě některým vadí e😜anze muscle car. A tak trochu odveta za dieselgate.
Avatar - Anonym
Anonym
Spíš vadí nemcům že Mustang se v Evropě tak dobře prodává a jejich předražené BMW, MB a Audi se tak dobře zdaleka neprodávaj.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně, spiknutí. Hoši vy dva jste matroš.
stealth01
>😁 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, jedná se o diverzní akci západoněmeckých revanšistů. Sme to odhalili dzeržinského metodou , to nevíš? >😁 >😁
MariAchi
>😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
HaroldKytka
mel jsem za to, ze audi TT se prodalo vic nez mustangu.
to si pamatuju spatne ?
_MT_
Ano, TT má v EU+EFTA výrazně vyšší čísla. 911 se prodává zhruba stejně. Víc se nejspíš prodá i 2er, 4er, A5 atd. Jen ve statistikách bývají ve stejné kategorii jako sedany a navíc skoro všechny mají zahrnuty i prodeje karoserií jiných než kupé. Kabriolety nevadí, ale SB, GC atp. ano. 2er kupé a kabrioletů by se mělo prodat myslím více než dvojnásobek toho, co Mustangů.
kyklop
To čo si napísal aj myslíš vážne? 8-s
MariAchi
V USA dopadl taky dost mizerne, a specialne v ochrane deti vzadu dopadl rovnou na hubu😒br />
[odkaz]
Avatar - praptak
praptak
No a kdo jezdí vepředu? Skoro všichni.
DEVIL
...1) mustanga kupuju pro sebe a ne jako rodinny auto, proč tam dozadu teda cpat nekoho. je to primarne 3dverove coupe urcene spise pro 2 dospele a sváču na zadní sedačku >😁 2) kastle je sice měkčí než u evropských kupátek, ale dovnitř neproniklo nic a nijak se auto nebortí, takže to, že to má jen 2 hvězdy je jen kvůli absenci elektronickych blbostí pro dementy, co neumí chodit přes přechody nebo neumí jezdit ve svým pruhu :-! me nijak netrápí. řidiče a spolujezdce ochrání a zbytek je mi fuuuuck 😁
Gvick2
V americkém testu IIHS se prostor pro řidiče při small overlap pěkně zbortil, The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates that the driver's survival space was not maintained well.
[odkaz]
Camaro dopadlo podstatně lépe, The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates that the driver's survival space was maintained well.
[odkaz]
DEVIL
...každou plechovkou se dá narazit tak, aby se auto zbortilo ty inženýre >😁 Stačí si ale vygooglit nehody daneho modelu a zjistis, ze tenhle poník je sice pomláceney, ale prostor pro posádku je velmi pevný a lidi přežívají >😁
Gvick2
To se jistě dá, IIHS ovšem naráží zcela shodným způsobem i rychlostí a je vidět, že prostor pro posádku je u Mustanga daleko více slisovaný než u Camara za shodných podmínek. S rostoucí rychlostí lze jistě dosáhnout stavu, že se zbortí i Camaro, to už ovšem bude Mustang slisovaný jak krabička od sardinek přejetá parním válcem. >😒]
DEVIL
...přejet by měl někdo tebe za ty tvoje vejmysli >😒]
webpaja
Když dojdou argumenty, tak se přidá na agresivitě vyjádření, která spolu s neznalostí mateřského jazyka odhalí burana.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Pokud máš rád transformers, kup si Camaro. Nic proti tomu. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, tomu prostoru pro posádku nic není, sloupky nezborcené, podlaha, střecha. Děti vzadu nikdo nevozí a hodnoti bezpečnost auta podle ochrany chodců je 3,14ovina.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když si dáš čelíčko o volant nebo palubku, tak ti moc nepomůže, že je kabina vcelku. A tvým (klidně dospělým) kamarádům vzadu ty řeči o tom, že tam nemají jezdit děti, taky moc nepomůžou.
Řešit cedulky je kravina pro úředníky, ochrana chodců je fajn ale měla by mít své meze a měla by mít menší důležitost. než ochrana posádky. Ale auto evidentně zklamalo i při ochraně posádky, pokud umíš číst.
Avatar - Anonym
Anonym
Jak si můžeš dát čelíčko o volant, když je jasně vidět že vylítily bagy? Co to je že se ne zcela nafoukly? Já je vidím nafouklé dost.

Simtě, neviděl sem nikoho na srazu že by vezl rodinku v Camaru, Mustangu, Vette atd. Tím jezdí borci sami nebo vezme buchtu, když maj potřebu dotáhnout celou famili i s babičkou, vezme kočena druhou káru - třeba Jeepa a tam je naloží.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud se ptáš, jak si můžeš dát čelíčko při špatně nafouklým airbagu, tak to je s tebou špatný.
Jak používáš ty svoje čtyřmístný auto je tvoje věc. Když výrobce vyrobí čtyřmístný auto, počítá se s tím, že tam můžou cestovat čtyři lidi. I kdybys jel výletním tempem jen z vesnnice do druhé vesnice, když tě někdo jiný trefí a někdo vzadu umře kvůli mizerné konstrukci auta, jedno ti to určitě nebude. Zrovna tobě podle mě ne.
Avatar - Anonym
Anonym
To není 4 místné auto, to je 2 + 2 nouzové sedačky, pro max 10 leté děti a ty tam 90% majitelů nevozí, protože je 1) vůbec nemá; 2) je jim víc jak 10; 3) nemá potřebu je sebou všude tahat a kor v pony/musle caru s kterým se obvykle nejezdí na okresce 70 (což je oblíbené tempo půlky národa)
webpaja
Bariku, tvá omezenost dnes exceluje, vem si emerický prášek, zapij vodkou a dej pokoj.

Mustang neobstál a basta.
Avatar - Anonym
Anonym
A ty si vem německý prášek a zapij to francouzskou vodou za cenu jako stojí v Paríži, ekonome >😁 >😁 >😁
_MT_
To znamená, že v nich nebylo (respektive do nich neproudilo) dost plynu. Tedy netlumily, jak měly. Takže jimi hlavy prolítly až na volant, respektive palubní desku. Jestli omezovač tělo nepodržel, jak měl, tak to líbání palubky pomohlo.

Chápu, že tahle auta nejsou o převážení lidí vzadu. A pokud se tam dá dobře dostat dětská sedačka, je to spíš bonus. Když už tam však sedadla jsou a jsou tam i bezpečnostní prvky jako pásy, tak by alespoň mohly řádně fungovat. I mnohem menší TT si vedlo lépe a to je vzadu mučírna (a to tam strčili vyšší figurínu, než je výrobcem udávaný limit - tak malou asi ani nemají 😄 ).

Mimochodem, soudit využití auta podle srazu? Typickým příkladem, kdy chceš vozit děti v kupé, je rozvážka dětí po cestě do práce. Tam se klidně může lámat chleba - jestli kupé můžeš mít, nebo ne. Jedno můžeš mít vždy vpředu, s dvěma je to horší. Lidé to řeší i u 911; nepředpokládám, že by tomu tak u většího Mustangu nebylo. Dalším celkem běžným scénářem jsou dva páry; chlapi vpředu, ženské vzadu.
Avatar - Anonym
Anonym
Fakt neznam nikoho, kdo by v ponycars jezdil ve 4 a už vůbec v dospělých.....na to tyhle kupé opravdu nejsou projektovaná.
Za nafouknutí bagů Ford nemůže - ten je nevyrábí, někdo mu to dodává a je otázka jestli je špatná celá série nebo jen zrovna tenhle konkrétní kus. Takatě to ostatně v testech fungovalo, v reálu už ne a to byl poněkud větší průser.

Každopádně sem si jistý, že to Ford napraví a případně udělá i potřebnou svolávačku.
webpaja
Ford zodpovídá za finální výrobek a z hlediska bezpečnosti to je propadák. Stejně jako ty na diskuzích 😉
Avatar - Anonym
Anonym
A jak má asi Ford odhalit, že se u každého kusu nafouknou správně pytle? To má vyčíst z koule?
Měl by si jim jít poradit >😁 >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Psát ti, abys tu ze sebe přestal dělat blba, nejde, ty ho neděláš, ty prostě bl.b jsi. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Zalez do kouta a běž si testovat bramboru, kašpare
Avatar - Dinar
Dinar
Zbytečně zuříš, hňupe. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Mě naštvat nemůžeš >😁
_MT_
Také mě hned napadlo, jestli neselhaly vyvíječe a nemáme tu "další Takatu." Na to budou muset hledat odpověď u Fordu.
Krtek_no1
Ač můžu s něčim nesouhlasit, furt nechápu proč řešit ochranu chodců. Prostě chodec nemá na silnici před jedoucim autem co dělat. To je základ. A mrvit auta (ať už vzhledově nebo technologicky) jenom proto že dementi před ně vlezou (nebo je jiní říděj) je zvrhlost. Prostě mrtvej chodec je přirozená přírodní selekce a neměl by s tim ovlivňovat vývoj aut.
_MT_
Problém byl však i v ochraně řidiče a spolujezdce, airbagy se nedostatečně nafoukly (došlo ke kontaktu hlavy s volantem, respektive palubní deskou) a omezovač napětí je prý neadekvátní pro vzrostlejší osoby.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze mustang ma zase az tak "netaha" ... skor camaro... tak dufam ze to je na tom podstatne lepsie 😉 ... kazdopadne mustang by si zasluzil lepsie ohodnotenie.... aj ked vieme ze sportove vozy to tu maju v tomto vzdy tazke..... vid novsie Audi TT dostalo napriklad 4 hviezdy pricom starsie A3 ma 5 hviezd...

ovsem najpodstatnejsia pri naraze je tuhost kasne... a nie kdejake el blbosti a pipatka a nalepky na skle ... ktore neraz spriavia na papieri aj jednu dve hviezdy co som sa fakt divil ale je to tak ... vo vysledku ale je to k nicomu ze jo ... kedze vzdy ide hlavne o kasnu...ta je pri naraze rozhodujuca... nalepka ma nezachrani
Avatar - removed
removed
Opravdu neprijemne.
JTF
Podle toho videa to na ty 2 hvězdy nevypadá, naopak.
Avatar - 4hill
4hill
kulový kluci emerický.. :no:
DEVIL
.-..hlavne zu mas v nicku čínský volvo woe >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty ten překlep ve svém nicku potvrzuješ každým dalším žvástem.
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁 Trefils hřebíček na hlavičku
webpaja
>😒] :yes:
MariAchi
>😁 :yes:
Riceeater
>😁
md11fr
Tak určitě je fakt, že to moc slavně nedopadlo, na druhou stranu testy NCAP by měly být nárazové, tedy zkoumat jak ochrání posádku vozidla v okamžiku nárazu a odebírat hvězdičky za jízdní asistenty a ochranu chodců , místo aby třeba byla zohledněna kinetická energie vozu v okamžiku nárazu mi přijde dost zavádějící. Souhlasím s DEVILEM, že ochrana chodců tu nemá co dělat a jízdní asistenty jsou přinejmenším sporné.
Je to jak s testy dětských autosedaček, kdy bezpečnost podle německých, rakouských atd testů dělá jen 50% z celkového hodnocení a ani jedna ze sedaček na čelních místech neprošla švédským plus testem, který má jako jediný skutečně vypovídající hodnotu o bezpečnosti našich dětí .
_MT_
Na nárazových zkouškách mají značný zájem pojišťovny a ty platí i za ty zlámané chodce. To je realita. Také si nevybírám auto podle ochrany chodců, ale tak to je.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Nárazový test NHTSA - nejvyšší hodnocení [odkaz]

Test IIHS - také nic moc

Jinak v zahraničních článcích se píše: Euro NCAP says the result reflect the fact that Ford has engineered the car to score well in America’s different tests.
- to mi silně zavání poněkud nekorektním přístupem.
_MT_
Realita je, že kupé moc netestují (dávají přednost masověji prodávaným modelům). Takže to podle mne celkem trefili, když napsali, že si u Fordu nemysleli, že Mustang otestují, a tak ho nepřipravili. Prý má model pro USA i víc elektronických asistentů, které by mu tu pomohly, ale Ford je do evropské verze nedal. Paradoxně je prý ochrana chodců to jediné, co Ford u evropské verze vylepšil (zřejmě aby získal homologaci).

Ford prý plánuje facelift, kde doplní chybějící výbavu, a má znovu projít testy. Tu poznámku o amerických testech si mohli odpustit. Pokud mysleli NHTSA, dalo by se to vzít, ale IIHS si to podle mne nezaslouží.

Že vyhodili nějakou elektroniku, je jedna věc. Když si nemyslí, že ji potřebují, aby to auto prodali. A člověk ji v seznamu výbavy neuvidí, takže bude vědět. Pokud by odflákli airbagy a bezpečnostní pásy, protože si nemysleli, že to někdo bude kontrolovat, to by bylo silné kafe.
Somperle
A teraz EU zakaze predaj tohto modelu v EU a ti co ho kupili dostanu vysoke odskodne?! ci?
Avatar - Magister
Magister
To bych se ani nedivi. Trn v oku ekofašistům a pak i značkám, jejichž kupé s malými motory netáhnou...
_MT_
Těžko. Homologaci má. Testy Euro NCAP jsou prakticky spotřebitelské. Můžeš absolutně propadnout a úřadům je to jedno. Leda by zjistili, že produkční kus nesplňuje nároky homologačních předpisů a automobilka zjevně prodává auta typově neshodná. Ano, to by mohlo vést k zákazu prodeje, odkupům, opravám atp.
Avatar - Dinar
Dinar
všechna auta stejnými, výsledky si může prohlédnout každý, diskuse nad dvěma hvězdami mustangu je zbytečná.
Legrační je obhajoba mustangu zdejšími "Američany", dovedu si představit, jak by tu barici a indiáni povykovali, kdyby dvě hvězdy dostalo nějaké evropské (nejlépe německé) auto, to by bylo blábolení o ošizené evropské produkci atd. atp. >😁 :no:
Avatar - Magister
Magister
Já sám jezdím v německém autě, ale tohle testování je trochu přitažené za vlasy. Asistenti by něměli rozhodovat, sám s nimi v MB občas bojuju. Ochrana chodců je taky minimálně diskutabilní. V Evropě si šijeme testy dost namíru.... viz spotřeby a emise.
Avatar - Dinar
Dinar
Další takovej. Prohlédni si ty výsledky pořádně, asistente. >😁
Avatar - Magister
Magister
Viděl jsem a četl i ten minulý článek.

[odkaz]
MariAchi
Kdyzs to cetl, tak sis jiste vsiml, ze slo o model 2015, tady se bavime pod modelem 2017.
Avatar - Magister
Magister
Jde o stejné auto, modele 😉
Avatar - Dinar
Dinar
V nadpisu článku to stojí jasně, "v testech Euro NCAP"...