Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2017

Autosalon Ženeva 2017

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Rok 2017 je již 87. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo v Geneva Palaexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce byla naplánována od 9. do 19. března 2017. Obvykle je výstava otevřena od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi.

Kdy: od 9. - 19. 3. 2017

Kde: Ženeva, Švýcarsko, z Prahy 920 km

VSTUPENKY http://www.gims.swiss/en/page/entry-rates-online-tickets-8947

Zpět na článek

Škoda Kodiaq Scout dorazí do Ženevy. Máme první snímky, jenom o plastech to ale není

115 komentářů

Avatar - nalimer
nalimer
asi stárnem. oplastovanie auta a predaj len v 4x4 neurobí z SUV off road.
marketingové odd. Škoda má o kúsok väčší dôvod pre svoje pôsobenie
Avatar - Bubáq
Bubáq
A co Vám, s prominutím, na tom vadí? Copak někdy někdo ve škodovce deklaroval, že by Kodiaq měl být off-road?!
Mnoho zdejších příspěvků vážně nechápu; dají se shrnout pod sjednocující název: jak napadnout to, co nebylo řečeno.
Lidi jsou připraveni utratit více za designové prvky, které se jim líbí. Automobilka toho využívá... Nikdo z reálných zájemců o Kodiaqa jej za off-road nepovažuje ani omylem.
Nehledě k tomu, že přidání off-roadového nastavení řídících jednotek motoru a převodovky se může hodit, třeba na horách. Mně se packet vážně líbí.
Avatar - nalimer
nalimer
počuli ste niekedy o Škoda Yeti Scout? ja nie.
označenie Scout automobilka označuje pre autá, ktoré by malio zniesť aj jemný terén. navýšia mu svetlú výšku, do série dajú pár premiovejších prvkov a pri modeloch Octavia a Superb ponúknu náhon na všetky kolesá.
model Kodiaq je od začiatku braný ako SUV. preto mi je nelogické, ak sa takýto voz označuje aj ako Scout, pričom okrem spomínaných plastov a minimálneho zvýšenia podvozku len využíva už bežne sériovú ponuku.
z môjho pohľadu (a nesúhlaste s ním) sa buď to devastuje značenie Scout alebo sa dehonestuje sám model. nalepenie plastov nevytvára nový model.
Avatar - Emel
Emel
Nepočul, protože u Yeti se to jmenovalo Outdoor. Ta druhá verze byla myslím City.
[odkaz] [odkaz]

BTW, když už to sem dávám:
[odkaz]

O novém modelu není řeč, je to prostě zvláštní výbavová linie, něco jako Sportline u Superbu.
Avatar - nalimer
nalimer
ešte raz - označovala Škoda model Yeti líniou Scout?
pokiaľ viem, nie. len po FL dala dva názvy pre auta s náhonom všetkých kolies a s náhonom predných (a jemnou úpravou predného nárazníka).
Avatar - Emel
Emel
Ne, označovala ho jako Outdoor - to je fakt tak podstatný rozdíl?

S pohonem 4x4 to vůbec nesouviselo, byl jak Outdoor FWD, tak normální Yeti 4x4. Outdoor byl víc oplastovaný, měl stříbrné kryty zrcátek a nějaké blbinky jako asistent rozjezdu do kopce, jiná kola v nabídce... a to je vše.

[odkaz]
Avatar - nalimer
nalimer
je to rozdiel.
viď príspevok vyššie.
scout je jemné terénne úpravy pre neSUV autá skupiny.
z marketingového pohľadu je to fail
Avatar - Emel
Emel
A pro tebe má to označení Scout nějakou zvláštní emocionální hodnotu? Nevím, nějak se mi tomu nechce věřit 😄

Pokud by něco v mých očích devalvovalo hodnotu označení Scout, tak je to Fabia FWD na nízkoprofilech a ne Kodiaq. Ale pokud jde fakt jen o ten název, tak je mi to celé asi jedno...
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nechápeš, lebo nechceš pochopiť. Ide asi skôr o to, že na dve rôzne úpravy áut výrobca použil rovnaký názov. Faktom ale je, že je to len hra slov, nič viac.
Avatar - Emel
Emel
Dobře, jestli je to tak, že Kodiaq Outdoor by pro vás byl ok a Kodiaq Scout vám vadí, tak to sice nechápu, ale už do toho nutně šťourat nemusím.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Ty dnes nemáš asi dobrý deň... Obvykle nemáš problém s chápaním písaného textu...
Avatar - Emel
Emel
Pokud jde fakt jen o název, tak je to pro mě malichernost a odmítám to dál řešit.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Tak sme sa zhodli. 😉
Nakoniec tie plasty aj tak vyzerajú lepšie ako základná verzia a to bol viac-menej asi účel, nie?
Mikyp
Ještě se zapomnělo na toto... Taky dvě verze... 😄
[odkaz]
Blatouch
Ano - lidi jsou zpitomeli a jsou pripraveni platit za kus plastu a upraveny SW nehorazne penize. Jen si neuvedomuji, ze vyhazovanim penez za blbosti plati VW dieselgate. A tehle stupidite se skutecne velmi hluboce smeju. Nejenom ze tim plati Winterkhornovy podvody, ale jeste mu prispivaji na rentu.

Ale jsou to samozdrejme jejich penize, tak si s nimi muzou delat, co chteji.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Toto je vzdy zaruka dobrej zabavy, som sa bal, ze nespomenies rentu. Diagnoza.
A co naopak take prispievanie na dochodok normalne pracujucim ludom v ich fabrikach ?
stealth01
A co by bylo vhodné řešení? Lidi musí kupovat VW produkty, jinak tato automobilka krachne. A to by si přál jen skutečný omezenec.
Blatouch
Lidi nemusi kupovat VW produkty, ale mohou pokud chteji. Ale tim take zpalati 22 mld. USD navic, nez kdyby si kupovali produkty od jinych vyrobcu.

Krach VW by byl samozdrejme v prvni fazi velky prusvih, ale zejemna pro VW a jeho vedeni. Mohli by nektere aktivity prodat a spolecnost restrukturalizovat a skody zaplatit. A pripadni byvali zamestnanci VW muzou ziskat praci u tech automobilek, ktere by VW na trhu nahradily. Celkovy pocet aut na trhu se proda stejny, jen od jinych vyrobcu.

Jak se k tomu stavi vedeni VW? Omluvilo se svym zakaznikum jinde, nez v USA? Jaka je jeho sebereflexe? Jen stale mlzi a Winterkorn v cele mlzicu vede a neopravneny plat a bonusy nevrati a jak pisu - zakaznici, dodavatele a zamestnanci VW to za nej budou platit.
Avatar - Emel
Emel
Platím za produkt, jeho cenu určuje spíš trh než náklady výrobce. Jestli tím příspívám na Dieselgate, nebo na dividendy akcionářům, nebo na pokrytí ztráty z minulých let, na účast v šampionátu F1, na vývoj nových technologií, vysoké mzdy v Japonsku... to mi může být striktně vzato jedno.
Blatouch
Tak plat, kdyz na to mas.

Winterkhorn se jen chechta, jak mu zakznici plati za jeho podvody. Ja bych is od VW group uz auto neporidil, protoze bude osizene o naklady na dieselgate.

Ale to je svobodna volba kazdeho.
Avatar - dochtor
dochtor
minimálne prvá veta článku😒br /> "Může být Škoda Kodiaq ještě off-roadovější?"
Avatar - Beefcake
Beefcake
Uz prvou vetou odhalit skutocny zamer clanku, to chce fakt (ne)sikovnost "autora".
Preto "autora", lebo skutocny autor nepochybne sidli niekde na marketingovom oddeleni Skody.
xpaja
Zvětšení světlé výšky o 6mm to je skoro vtip. Bych očekával, že když se tak ohání schopnostmi škodovek v terénu oproti konkurenci, tak u scoutu půjdou někam k 22cm.
Avatar - Bubáq
Bubáq
,,, aby bylo pérování nutné nastavit ještě více natvrdo? Proč?? Světlá výšky 19 cm postačuje, ochrana spodku plechem se hodí.
xpaja
Pokud má být Scout verze určená do terénu, tak by se mohla lišit i těmi schopnostmi v terénu, ne jenom vyšší cenovkou a oplastováním.
Světá výška 194mm u SUV, které marketéři Škody vydavají pomalu za offroad rozhodně není moc. Třeba takove Volvo V90 Cross Country ma 218 mm a to jde jen o zdvižený kombík.
Já mám na Outbacku sv. výšku 20cm (při kratším rozvoru) a jestli mě někdy mimo asfalt něco limitovalo, tak to byla právě světlá výška.
BTW: Dokonce s tím kvůli "malé světlé výšce" a "velkému rozvoru" nedokážu zajet do sklepní garáže. Poslední auto v rodině, co se tam dostalo byla Škoda 105 (sv. výška 17cm rozvor jen 240cm).
A pokud mám auto s vetšími schopnostmi v terénu musím počítat se zhoršenými jizdními vlastnostmi na silnici. Takže přitvrzovat to až tak, aby to drželo na silnici stejně jako základní verze mi přijde zbytečné.

Ale chápu,že 99,99% zákazníku nějaké schopnosti v terénu vůbec netrápí a "tvrďáčtější" vzhled scoutu je to jediné co od téhle verze očekávají.
Ono taky proč by je to mělo trápit, když 95% z nich se nidky nepodívá ani na nezpevněnou cestu a se souvislou vrstvou sněhu nebo ledu se potká tak 1x ročně na parkovišti u penzionu na horách.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
U Volva se toho nebáli, když zvedli základní kombi o celých 6 cm. Vypadá to přitom skvěle.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Každý cm navíc je dobrý...nicméne bych očekával u verze do terénu min 20 cm !
ybalgin
Propásnutá šance udělat něco s maskou. Stačilo by více chromu a vypadalo by to podle mého o dost líp. Prezentovaná barva ale docela zajímavá. Spoilery naštěstí nejsou tak násilně naroubované jako u O3 Scout (před fl). Pořád by mohly být ale decentnější.
Avatar - Emel
Emel
Zepředu dobrý, zezadu mi tam ten chrom úplně nesedí. Předek - tam byl doteď problém s tím, jak relativně nízká a vysoko posazená je maska i světla... a pod ní už vlastně nic. Ten stříbrný plast (předpokládám, že plast) to opticky rozbíjí.

Barva bude asi taková ta petrolejová, i na Superbu je docela hezká... ale ne moc výrazná, je dost tmavá a na Superb za mě až moc konzervativní. Tady vypadá světlejší... no, možná to není ona.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
zezadu to vypadá tragicky lowcostově, zepředu je to jakž takž snesitelné...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
proč na Kodiaq pajcují verzi scout??? Ten má být lehce do terénu přece už od narození. Pokud dělám scouta z oktávky, nebo supu v combu, je to ok, ale viděli jste, že by audi dělalo např. z Q7 allroad, nebo VW z touarega nějaké country? Dělám z něčeho něco, co má být už prvoplánově, to je jak u blb...čků na dvoře. 😐
Avatar - Emel
Emel
Podobných příkladů najdeš víc, z hlavy mě momentálně napadá Yeti a 500x, určitě bych ale přišel i na další. Primárně je to o designu, někdo ocení drsnější look, někdo naopak kultivovanější (za mě v obou případech jasně vede drsnější).

Asi je zbytečné psát, že dnešní SUV nejsou prvoplánově do terénu...
Mikyp
Ještě toto... 😄
[odkaz]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Protože je uhlazená základní verze a teď taky "drsná" verze. Od automobilky jistě dobrý krok! Jsem rád, že u ozdobené verze zachovali název Scout, škodovkám sluší.... Odpovědi na některé otázky jsou zjevně jednoduché, spíše se pak ptám: co je na takovém kroku škodovky nesrozumitelné?!

Ostatně Ateca jde stejnou cesto: jak za pár plastů a oceli navíc dostat z kupujících o hodně více peněz domů....
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Srozumitelné to je, a u limuzín to funguje. Tady je tento přístup vyloženě směšný a kontraproduktivní. Je to jako kdybych vyráběl F1 a potom přišel se speciální verzí na okruh.
Avatar - Bubáq
Bubáq
To je blbost a nesprávné přirovnání....
pavlik123
Protože dementní lidi. Však Kodiaq prostě do terénu není.
Mordep
No lebo vic prouzku - vic adidas. To bude take suv na druhu. Uz to nebude len skocit rano pre chleba, ale aj cez vikend na ryby. 😄
Avatar - praptak
praptak
Zrovna Touareg má verzi Terrain.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Vie niekto v ktorom tyzdni ma prist facelift Fabie? Dik.
Dixik2
To je brzo.Odhad Ženeva 2018.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč by měl přijít facelift Fabie? Na trhu je teprve chvíli.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Pre toto!
[odkaz]
NEO77
Este by bolo dobre, aby vzadu neboli len zaslepene diery na vyfuky, ale ked uz to zdoraznuju, tak aby to bolo aj funkcne. To je uz lepsie riesenie, mat tam len decentny difuzor, ako v zakladnej verzii.

Som zvedavy, ci to budu rovnako riesit aj vo verzii Sportline, resp. RS.
Dixik2
Sportline bude zítra.
NEO77
tak som zvedavy. mne sa kodiaq paci, akurat mi tam chybaju 2 veci: realne koncovky vyfukov v zadnom narazniku, a v interieri cierny obklad stropu a stlpikov.
Avatar - Dinar
Dinar
hlavně ta větší kola pomáhají, lépe zaplňují nevzhledné hranaté blatníky, větší rozměr kol by měl mít kodiaq standardně.
RS
Ideálně hranatý 😄
webpaja
Mnohem lepší než standard! :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ani tohle design Kodiaka nezachrání...
Po osobním setkání se děsím chvíle, kdy se začnou objevovat více v provozu...
Avatar - Jaros71
Jaros71
S Kodiaqem problém nemám..proč taky.
Lidi se děsili představy Porsche SUV...a nyní je to naprosto normální.
Víc mě děsí strašný facelift Octavie 8-s
T.E.S.L.A už na ACZ serie
A myslíš, že sa ho na ceste nedesia...?
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ne...jsou to dobrá auta a pěkná.. >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jinak ty stříbrné plasty (mající imitovat hliník nebo co?) nevypadají moc dobře snad na žádném autě a ani tady (je to ale přece jenom lepší než O3 Scout).

Celkově vzato je toto snaha hooodně vydělat (příplatek si radši ani nepředstavuju) při mizivých nákladech navíc.
vondry87
Teda nechci zakládat další hate topic, ale dneska jsem po dlouhé době jel po mladoboleslavské dálnici a viděl několik nových Octavií a to je takovej hnus. Ono je to snad ještě horší ve skutečnosti než na papíře. Tak nevím, proč ten Slovák psal, ať si jí prohlídnu naživo.

Dostala mě i zadní část. Když jsem k ní dojel, říkám si hmm další rapid. Pak to předjedu a ona to Octávie. Proč ubrali jeden LED pruh v zadních svítilnách? Ty dva vypadaly dobře, teď to vypadá tak chudě a nudně.. zepředu i zezadu fakt jak nepovedenej rapid :no: :no😒br />
Verze s LED světlomety o 2 úrovně výš, ale pořád o 2 úrovně pod konkurencí.

Tak jsem se vyzvracel a zpátky do práce. Už se těším na cestu zpátky, to se ještě navztekám >😁 >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Máš pravdu facelift je katastrofou 8-s :no:
vondry87
To teda. Tak jsem měl to štěstí po cestě domů za tmy.

Zadní světla ve tmě docela ok, jeden pruh mi nevadil, má zajímavý tvar a nejsou vidět ty nudné křivky.

Bohužel předek naprostá katastrofa i s LED světly. Resp. ta nesourodost tvarů je ještě zvýrazněna LEDkami a je to opravdu velice ohyzdné. A to jsem si myslel, že nejde udělat LED/xenon světla, která by vypadala špatně..
pavlik123
Auta si dneska pořizuje kde kdo. A protože lidi nerozumí ani naprostým základům, tak klidně vyhodí takové šílené prachy za trochu jiné plasty.

Stejně tak jako kategorie SUV. Musíme si to přiznat, většina lidí je naprosto dementních. Jak se tu nahoře někdo ptal:"A co ti na tom jako vadí ?" Hodně věcí ! Větší spotřeba, horší jízdní vlastnosti, málo místa uvnitř, zprasený výhled pro ostatní, větší emise ... však si to kupujte. Je to prostě "status" auto. Fakt nevím, co se majitelům honí hlavou. Že je větší, tak mu to vylepší postavení ? Ani * >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak sto lidí sto chutí. Ať si každý za své peníze koupí co chce. Jediné, co mi na tom vadí je, že drtivá většina si do toho pořizuje smradlácký diesel a ještě se jim to "dotuje" malým zdaněním nafty.
kesumb
Nechápu, proč máš potřebu opakovat, že volba SUV je vykoupena nějakou osobní/myšlenkovou slabostí. Prostě to někdo chce. V ceně kolem 1 mil. Kč většina lidí kašle na to, jestli to žere 8 nebo 9.
Horší jízdní vlastnosti auta kategorie SUV mít můžou, ale kdo jezdí na hranici toho, co auto umí. 99,9% řidičů vůbec.
Málo místa uvnitř? To je nesmysl. Sedni si do Touregu a do A6. Je to stejný.
Zprasený výhled pro ostatní, můžou předjet když se jim to nelíbí..
Výhodou je mimo jiné snažší nastupování, lepší výhled, možnost táhnout težší přívěs, přejet obrubník atd.
Když si přesednu z normálního sedanu do nízkýho sportovního auta, vždycky si uvědomím, jaký kulový vidím. V podstatě se nadá jet někomu na nárazníku, protože koukám přímo do SPZ a ne skrz auto. Auto se sice podstatně líp ovládá a vnímá, ale vidět je kulový. I přehled na silnici v úzkých místech není nicmoc.
pavlik123
Protože jsi přesně potvrdil, pro jaké retardéry tyhle auta jsou. Přesednout z BRZ do SUVčka neznamená horší výhled. Jen není vidět přes SUVčka, ale to není ani z normální Octavie.

Předjíždět bych musel pořád a ne vždy to jde. Zkrátka je to auto pro slabomyslné.
kesumb
Tahle tvoje poza je pro mě nepochopitelná a to SUV nemám a ani s ním nejezdím.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Zivot musi byt velmi jednoduchy s takym ciernobielym videnim.
JirkaX
Tak jenom proto, že se mi do tohoto auta lépe nastupuje a vystupuje, snadněji vyndavá těžší přepravka s nákupem, že se v něm cítím bezpečněji atd., jsem podle tebe slabomyslný retardér. Jseš opravdu ubožák.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Možná nejsi, ale vypadáš tak >😁 (teda pokud ti není 70+ nebo nejsi ustrašená mamina)
JirkaX
Hm, další. Tady se to rojí.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
argumenty "se mi lépe nastupuje, těžší přepravka a cítím se bezpečněji" sis o to řekl sám 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Máš pravdu..většina lidí má jiné priority než sedět zadkem u země a závodit. >😒]
Mikyp
S těmi plasty je to o něco hezčí. Za mě rozhodně ano. I ta barva je hezká. Já víím,že to tu schytám,ale já bych si připlatil. V reálu jezdím Citigem Monte Carlo,takže jsem si taky připlatil za vzhled i když to na výkon nemělo vliv. Jde o to se prostě jen odlišit. 😄
kesumb
Taky mi to přijde v pohodě. Krom toho Kodiaq má prostě slušně nastavenou cenu a příplatková výbava není nijak extra drahá.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale aj v cervenej musi byt krasny :yes:
Yull
Bílý běloch, černý černoch, blbý blbec....
Avatar - Floyd
Floyd
Nemá to sice hlubší myšlenku, ale ok, pobavils >😁 :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Škoda Kodiaq Scout RS MonteCarlo, kde budou za trojitý příplatek stříbrné plasty lakované na černo to jistí...
Dixik2
Deriváty budou Scout,RS,Sportline.Ještě bude L&K,ale ta až od MY19.
chytrak1
bingo. Názvy ti nejdou, ale způsob vzniku verze sportline si popsal dokonale. Tipuju ze ta bude mít plasty scoutu ale vše do černa.
Avatar - simon_sez
simon_sez
praveze SUV nie je terenak a RS nie je sportiak...
cakal by som, ze aspon autofanusikom na tomto serveri to bude jasne 8-s
JirkaX
Jenže těch skutečných autofanůšiků je zde poskrovnu.
Avatar - simon_sez
simon_sez
zeby nejaka forma masochizmu? citat o niecom, co ma nebavi...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa mi paci... pacil sa mi uz od prvej chvile netajim sa tym... teda aspon takto na fotkach zatial mozem povedat ze je velmi pekny.... a podla mna vizualne lepsie zvladnuty ako tigi/tigi XL .... zaroven je aj velmi dobre velkostne posadeny a na trhu moze mat velmi siroky zaber .... ja nemam pochyb ze megauspech skodu s tymto modelom opat neminie.... a to ani nevravim o sirokej palete motorizacii... bude to podla mna velmi uspesne auto podobne ako povedzme superbecko ktore ked kedysi prislo tiez sme mozno ani neverili ako sa nakoniec perfektne uchyti..... a tu to vidim nieco podobne... dokonca si myslim ze preda viac aut ako podobne drahe a priestranne superbecko vzhladom na kasnu typu SUV ktora je dnes proste u zakaznikov najziadanejsia... a mozno par zakaznikov superbu aj zoberie... co by bolo tiez neprekvapujuce ... podla mna sa pozerame na megatrhak.... takto nejako sa rodia legendy.... nic v zlom ale povedzme taky spiaci citroen musi len tisko zavidiet kde je dnes uz skoda ktora mu kedysi nesiahala ani po blatniky....

kodiaq bude trhak... nie je o com.. ci sa to niekomu paci alebo nie tento model bude coskoro na cestach takmer vsade... je to tak a pre mna je kodiaq najkrajsia najstylovejsia a najlepsia skoda sucasnosti :yes:
Avatar - maxi!
maxi!
Tak ma nasrdili, ze v prvom zrovnavacom teste Kodiaq nepostavili vo svojej cenovej triede cca 750 - 950 tisic, aj jebs ho hned proti Mercedes GLC!?
Kua preco???
Ale ked som to v Autotipe precital, tak vsetko je v poriadku - GLC ma vybornu spotrebu, lepsie zrychlenie, riadny rozdiel v maximalnej rychlosti a aj pruznost mercedesu je lepsia.
Kodiaq ma neprijemnu, vahavu, sklbajucu prevodovku a hlavne pri parkovani je vyrazne lepsi 9 kvalt u mercedesa. Neprekvapuje, ze skodovka mizerne brzdi ( rozdiel az 5 metrov!?), GLC ma velmi posobivy zatah motora a je subjektivne vyrazne nenej hlucny a ma este aj samozrejme super svetla a vyrazne najnizsiu spotrebu v teste! ( tie opisy citujem z casopisu). Takze ziadne sokujuce prekvapenie - vitaz testu Skoda Kodiaq
a to 604 bodov proti 594 u GLC
:-!
Avatar - Zappa
Zappa
jak???????? :😉 ;-\ 8-s
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pride mi to celkovo divne porovnavat kodiaqa s GLC od medveda.... povedal by som ze konkurentom kodiaqa je skor tigi XL pripadne outlander .. a tu kodiaq podla mna bude velmi silny konkurent

inak kodiaq by mozno slo porovnat aj s autami ako povedzme outback ... cize takym akoby zvysenym kombikom ... ved aj tak do nejakeho terenu dnes uz s SUVeckami za milion nikto nechodi
Avatar - maxi!
maxi!
ved prave!
preco sa hned tlacia do luxusnej triedy a samozrejme este Kodiaq je lepsi a vitaz testu????
ja som bol tu jeden z mala, co som obhajoval Kodiaq a chcel som ho pre dceru kupovat, ze rozumne auto za prijemne prachy - ale uz ani nahodou.... :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak potom skus outlander... 😉 ... stylovejsie a praktickejsie SUV v danej cene sotva najdes... a zaroven si mozes byt isty ze sa ti ani za dalsich 5 rokov neokuka .... a v ciernej farbe doslova krasavec :yes😒br />
osobne ak by som mal na SUV zvolil by som nieco mensie... paci sa mi velmi nova vitara 😉
Karlll
Pockal bych na nove CRV, bude vypadat vyborne a jako predesle generace bude patrit k nejlepsim, coz dokazi prodeje.
Skoda je takova znacka sracka, vedle GLC to musi vypadat jako chudy pribuzny. Jak z venku tak uvnitr s tim dodavkovym interierem. Tuhle jsem videl Megana Grandtour a kdyz projela Octavka tak to vypadalo jak auta s nekolika generacnim rozdilem. GLC a Kodiak je asi to same.
Avatar - Emel
Emel
CRV se mi může a nemusí (díky bohu) líbit, ale co motory?
Karlll
Tak ty budou patrit samozrejme na spicku jak vykonem tak spolehlivosti. Bude to svetova spicka v prodejich jako stavajcii generace. Auto pro realne kupujici, kteri ji skutecne kupuji jak je dnes videt po celem svete. Pro bychare tu bude predrazena divnevypadajici Sade 😉
Avatar - Emel
Emel
Nechtěli byste si někdy dát sraz se spojkou? Máte podobně orientované smýšlení... 😄 Jo, jistě jistě, 118kW v 4,6m dlouhém SUV je nepochybně naprosto špičková hodnota, stejně jako 10,6s na sto, to je víceméně na úrovni konkurenčních supersportů 😄
Karlll
Cece, dehtem dnes jezdi jen bukvice, v budoucnu poleti benzin. Jinak bych taky ale u dehtu dal prednost nejprodavanejsi Sade motorizaci v Kodiaku a to 110KW(v benzinu vlastne taky), je to proste vice nez 118kW, to potvrdi v kazdem Sade platku, v Autotipu nebo tady na auto.cz. U kroutaku to plati take 😉
Avatar - Emel
Emel
Myslíš těch 192Nm u benzínu? Jo, to je taky paráda... v tom tvém preferovaném benzínu bohužel top CR-V na základní Kodiaq dost ztrácí...
martinmai
Na Meziplynu CR-V 2017 nevyšla nic moc...

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Fakt 2017? S 2.2 naftou? Myslel jsem, že už je tam dávno jen 1.6, která je bohužel podle všech ohlasů o dost horší. Není to nějaké staré video?
Avatar - Emel
Emel
A co tě přimělo změnit názor... to, že v testu porazil Mercedes? No, neplač, to přejde, neber to tak osobně 😉
Avatar - maxi!
maxi!
ano, presne to, ze porazil mercedes, ktory zabrzdi o 5 metrov lepsie, a mensia spotreba, lepsie zrychlenie a pruznost, hlucnost, prevodovka.... vsetko???
Tak taku kravinu ja nepotrebujem! :-!
Avatar - Emel
Emel
To nechápu, nekoupit si auto kvůli jednomu testu, ať už pozitivnímu nebo negativnímu... hlavní je, jestli se to auto líbí mě, ne? Ale ok, dneska mám asi nechápací den 😄
Karlll
Sis kupil spatne placeny platek. Musis nejdrive na PR Skody komu caluji a pak se tam vypravit. Pak pochopis, ze ten Kodiak je tOP auto vesmiru >😁
Jinak to neni o testu, ale o aute. Test vypada vyrohodne s dobre nastavenym hodnocenim, tzn. s hodnocenim podobnym auto.cz
Placene platky a predrazene autosracky nekupovat, zrata casu.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tigi XL a Kodiaq sú viacmenej rovnaké autá, aký zmysel by malo ich porovnávanie?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
asi taky ako aj v pripade vsetkych koncernovych surodencov 😉 ... alebo si nikde nevidel porovnavany povedzme leon s golfom? lebo ja ano 😉

inak kodiaq ma napriklad uplne inu kabinu ako tigi 😉 ... tu je aj leon blizsi golfu v tomto smere a napriek tomu su obe auta aj tak "ine" .... zakaznik ma moznost volby.... kto chce vw pojde do vw kto skodu pojde do skody.. inak su tam rozdiely aj v kufri... nielen palubovke.. aj vo vybave... aj v dizajne... vzdy najdes nejake tie rozdiely ( povedzme aj v nastaveni podvozka... a podobne )
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale no, práve tebe aby som vysvetľoval rozdiely medzi koncernovými súrodencami? To že do Tigiho dali inú prístrojovku a trochu viac výbavy neznamená že z technickej stránky s Kodiakom nie sú dvojičky.
Avatar - Emel
Emel
Kodiaq a Tiguan jistě nejsou dvojčata, jen sourozenci. Mají obdobnou (ale ne stejnou) techniku, ale jiné rozměry, jiný design, jiný interiér...

Dá se očekávat, že Kodiaq bude blíž Tiguanu XL - ale jestli bude stejně velký nevím.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tigi XL je Kodiaq s inou prístrojovkou a lepšími materiálmi a výbavou. Ako inak by obhájil svoju cenovku ? >😁 Jasne že to nie sú dvojičky ala Toledo a Rapid, ale hádam vieš ako to bolo myslené.
Avatar - Emel
Emel
Nebyla řeč o XL, který se možná v Evropě ani prodávat nebude, ale o normálním Tiguanu. Nevím o jaké cenovce mluvíš, ceny Tigi XL jsem neviděl.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Akoby nie? Vráť sa na začiatok vlákna, reagoval som na Toppera kde chcel Kodiaka porovnávať s Tigim XL či Outlanderom keď si dobre spomínam. >😁 Ak som ťa zmiatol v niektorom mojom skoršom príspevku že som nedodal XL tak sa hlboko ospravedlňujem >😁
kesumb
Nečetl jsem to, kamarád si GLC kupuje a oproti Kodiaqu je podstatnej rozdíl v ceně. GLC v podobný výbavě (větrané kožené sedačky, prosklená střecha, navi, tažný, adaptibilní světla atd.) vyjde s benzínovým dvoulitrem (211koní) na víc než 1,6 mil. Kč. Kodiak s 2,0 TSI 180k se srovnatelnou výbavou na 1,1 mil. Kč.
S GLC ani s Kodiaqem jsem nejezdil, zato se Superbem a MB C jo a už z toho je mi jasný, jakej bude rozdíl mezi GLC a Kodiakem. GLC, krom toho, že je to prémiovka, tak je hlavně na podstatně jiným podvozku s úplně jiným uspořádáním. Navíc je to v rámci kategorie jizdně jedno z nejlepších SUV. Srovnání se Škodovkou musí dopadnou jasně. Tomu ale taky odpovídá cena. Spíš bych chtěl porovnat F-Pace, GLC, Makan a Levante..
Avatar - iudex
iudex
Za mňa dobré, takto mohol vyzerať Kodiaq od počiatku. Na rozdiel od väčšiny tuná nemám problém s tým, že Kodiaq dostal prídavok Scout. Väčšina vychádza z premisy, že Kodiaq je teréniak. No nie je. Je to klasické SUV, ktoré sa bude na 90% používať v meste, ako je to dnes bežné. A ak by sa predsa našlo pár zákazníkov, ktorí ho budú aj v nejakom tom ľahšom teréne používať, iste ocenia trošku zdvihnutý podvozok a chránený spodok Scouta. A ak má byť aj verzia RS, teda posun základu na opačnú stranu ako Scout, má to i marketingovo logiku. Robia to aj iné automobilky, akurát Škoda tomu dala nálepku, ktorá je už všeobecne známa. Označenie Scout ostatne ani nenavodzuje dojem, že sa jedná o off-road (trochu to pripomína opakované pohoršovanie niektorých nad označením RS u Octavie, kde to dávajú do jednej vety s Focusom RS či pomaly 911 GT3 RS).
Mňa táto kategória áut míňa, ak by som ale chcel Kodiaqa, asi by som volil práve verziu Scout.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
niet co dodat... vidno hned kto ma v tom jasno a kto nie... :yes😒br />
ono aj jeep ma verziu trailhawk s vyssou svetlostou aj nejakym tym silnejsim oplastovanim a nikto sa jej necuduje... alebo sportova GT line verzia u sportage... co je na tom.. zakaznici to tak chcu tak ju aj dostanu.... oznacenie scout je zase domenou skody .. ale inak nic divneho na tom nevidim zeby SUV nemohlo mat tiez privlastok scout... a zrovna prave na kodiaq mi najviac pasuje.. urcite viac ako na rapid alebo nejaku fabiu
kesumb
Vidím to stejně.
Avatar - Googlit
Googlit
"iste ocenia trošku zdvihnutý podvozok a chránený spodok Scouta" 6mm je u tebe trošku zdvihnutí?

Takže když jsem letos měnil sjeté pneumatiky za nové (2mm vzorek za 8mm vzorek) tak jsem si vlastně auto upravil pro jízdu v terénu, že? >😁 >😁 >😁
mozgog
Kromě plastů to má ještě duši, jo a škrabku. Nečetl jsem to, ale myslím, že nejsem daleko od pravdy.

:no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj tigi ti ponukne povedzme paket R-line ( a nikto si z neho priblbe vtipy nerobi ) ... tak preco by kodiaq zase nemohol mat paket scout no nie? 😉 ... ja v tom nejaku vedu nevidim ale pozeram ze mnohi su z toho uplne vedla ze ako je mozne ze SUV ma este aj paket scout... akoby boli kdesi v izolacii a nevideli co sa deje naokolo vo svete aut .... ja poviem len tolko ze je dnes mnoho SUVeciek ktore podobne pakety ( terenne alebo sportove ) maju... a nikto sa tomu nedivi.... no ale k veci... chlapci takto sa rodia legendy... kodiaq bude megahit... verte neverte... ale ja to doslova citim ze toto bude trhak :yes😒br />
kodiaq vali :yes: gratulacia skode a klobuk dole dizajnerovi :yes:
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Keby si zas netrepal...
zino
- "víme první..."
- "první foto"
- "první REÁLNA foto zrcátka"
- "první REÁLNA foto kousku nárazníku"
- "kdy se má objevit?!"
- "známe české ceny"
- "první cenník na stránkach škody"
- "senzace byla zachycená při testování na D1!!!"
- "první dojmy..."
- "první JÍZDNÍ dojmy..."
- "..."
- "..."
- "..."
Avatar - dock37
dock37
Je to len o plastovom marketingu! :no:
T.E.S.L.A už na ACZ serie
No a? Myslíš, že tí, čo si to kúpia, tak o tom nevedia? Krby to ľudia nechceli, tak to škodovka ponúkať nebude...