Autosalon Ženeva 2017
Rok 2017 je již 87. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo v Geneva Palaexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce byla naplánována od 9. do 19. března 2017. Obvykle je výstava otevřena od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi.
Kdy: od 9. - 19. 3. 2017
Kde: Ženeva, Švýcarsko, z Prahy 920 km
VSTUPENKY http://www.gims.swiss/en/page/entry-rates-online-tickets-8947
marketingové odd. Škoda má o kúsok väčší dôvod pre svoje pôsobenie
Mnoho zdejších příspěvků vážně nechápu; dají se shrnout pod sjednocující název: jak napadnout to, co nebylo řečeno.
Lidi jsou připraveni utratit více za designové prvky, které se jim líbí. Automobilka toho využívá... Nikdo z reálných zájemců o Kodiaqa jej za off-road nepovažuje ani omylem.
Nehledě k tomu, že přidání off-roadového nastavení řídících jednotek motoru a převodovky se může hodit, třeba na horách. Mně se packet vážně líbí.
označenie Scout automobilka označuje pre autá, ktoré by malio zniesť aj jemný terén. navýšia mu svetlú výšku, do série dajú pár premiovejších prvkov a pri modeloch Octavia a Superb ponúknu náhon na všetky kolesá.
model Kodiaq je od začiatku braný ako SUV. preto mi je nelogické, ak sa takýto voz označuje aj ako Scout, pričom okrem spomínaných plastov a minimálneho zvýšenia podvozku len využíva už bežne sériovú ponuku.
z môjho pohľadu (a nesúhlaste s ním) sa buď to devastuje značenie Scout alebo sa dehonestuje sám model. nalepenie plastov nevytvára nový model.
[odkaz] [odkaz]
BTW, když už to sem dávám:
[odkaz]
O novém modelu není řeč, je to prostě zvláštní výbavová linie, něco jako Sportline u Superbu.
pokiaľ viem, nie. len po FL dala dva názvy pre auta s náhonom všetkých kolies a s náhonom predných (a jemnou úpravou predného nárazníka).
S pohonem 4x4 to vůbec nesouviselo, byl jak Outdoor FWD, tak normální Yeti 4x4. Outdoor byl víc oplastovaný, měl stříbrné kryty zrcátek a nějaké blbinky jako asistent rozjezdu do kopce, jiná kola v nabídce... a to je vše.
[odkaz]
viď príspevok vyššie.
scout je jemné terénne úpravy pre neSUV autá skupiny.
z marketingového pohľadu je to fail
Pokud by něco v mých očích devalvovalo hodnotu označení Scout, tak je to Fabia FWD na nízkoprofilech a ne Kodiaq. Ale pokud jde fakt jen o ten název, tak je mi to celé asi jedno...
Nakoniec tie plasty aj tak vyzerajú lepšie ako základná verzia a to bol viac-menej asi účel, nie?
[odkaz]
Ale jsou to samozdrejme jejich penize, tak si s nimi muzou delat, co chteji.
A co naopak take prispievanie na dochodok normalne pracujucim ludom v ich fabrikach ?
Krach VW by byl samozdrejme v prvni fazi velky prusvih, ale zejemna pro VW a jeho vedeni. Mohli by nektere aktivity prodat a spolecnost restrukturalizovat a skody zaplatit. A pripadni byvali zamestnanci VW muzou ziskat praci u tech automobilek, ktere by VW na trhu nahradily. Celkovy pocet aut na trhu se proda stejny, jen od jinych vyrobcu.
Jak se k tomu stavi vedeni VW? Omluvilo se svym zakaznikum jinde, nez v USA? Jaka je jeho sebereflexe? Jen stale mlzi a Winterkorn v cele mlzicu vede a neopravneny plat a bonusy nevrati a jak pisu - zakaznici, dodavatele a zamestnanci VW to za nej budou platit.
Winterkhorn se jen chechta, jak mu zakznici plati za jeho podvody. Ja bych is od VW group uz auto neporidil, protoze bude osizene o naklady na dieselgate.
Ale to je svobodna volba kazdeho.
Preto "autora", lebo skutocny autor nepochybne sidli niekde na marketingovom oddeleni Skody.