Profi
Tu čtyřmístnou kabinu si naprosto zbytečně vymyslelo GŘ HZS a neexistuje jediný rozumný důvod, proč by tam měli jezdit čtyři hasiči. Vždy, když pojede tato velkoobjemová cisterna na zásah, bude vyjíždět jako druhá a před ní pojede klasická cisterna s kabinou 1+5. Úkolem těchto vozů je stejně jako u známých rybníků na 148 a 815 PR2 dopravit velký objem hasiva do prostoru zásahu a na to stačí řidič a velitel, ostatně, v takovém složení jezdí všechny tyto velkoobjemové CASky.
generálního ředitele pod novými vlastníky se počítá na měsíce
tak jsem zvědav, jaké vnitřní změny dokáže prosadit z pozice GŘ, když to za tři roky nedokázal z pozice EŘ
tak jsem zvědav, jaké vnitřní změny dokáže prosadit z pozice GŘ, když to za tři roky nedokázal z pozice EŘ
Je to sice mladik, ale verim, ze majitele vedi, koho nechaji ridit svuj podnik.
Je Tatra dalsi rostouci montovna v MS kraji? Jen se ptam, nebot nechci majitelum rikat, co maji se svou firmou delat.
Je Tatra dalsi rostouci montovna v MS kraji? Jen se ptam, nebot nechci majitelum rikat, co maji se svou firmou delat.
spíš než design (který je prostě vojenský, tzn. snadno pancéřovatelný) by mi na té údajně čtyřmístné kabině vadilo, že dva z cestujících musejí být prakticky bez nohou, aby se tam vešli (prý to teda s faceliftem zlepšili, ale nevím nevím...). Ten základní tvar není moc ideální - typický vojenský Oskosh (s více skloněným čelním sklem negativně skloněnou čelní stěnou a se mi zamlouvá více).
[odkaz]