Novinky
Může někdo zatlouct redakci do hlavy rozdíl mezi Volkswagen a.g. a Volkswagen group?A mezi Toyotou a Toyotou group? Pokud neuvedete group(ani v jednom případě) tak Toyota prodává o hodně více aut než Volkswagen a jste tu za pitomce. Než něco napíšu tak to po sobě přečtu, nebo se někde poradím.
Zajímalo by mě, co vše je do těch čísel zahrnuto? Započítali tam i řádově šesticiferný počet Manů a Scanií? A co vše tam započítali Japonci? Toyotu, Lexus, Subaru i Daihatsu?
Jeste stesti, ze vlkohrad neprevzal vedouci ulohu. To uz tady jednou bylo a dlouho se z toho vzmapatovavali. Konkretne ti na vychod od Sumavy.
Myslim, ze tento cil (byt prvni do roku 201😄 byl vytycen ve vlkohradu pred lety. Takze maji splneno, ale naftove skobrtnuti v planu jiste nebylo.
Myslim, ze tento cil (byt prvni do roku 201😄 byl vytycen ve vlkohradu pred lety. Takze maji splneno, ale naftove skobrtnuti v planu jiste nebylo.
Překvapující to není - jednak už se to víceméně vědělo po výsledcích 3Q a tohle je jen ofiko potvrzení, a pak je to návrat na "své" - VW byl první už v roce 2015 než vypukla dieselgate...
Toyota Motor (název uvedený v článku) je správný, protože tato společnost je mateřskou společností značek Lexus, Ranz, Daihatsu, GAC Toyota a Sichuan FAW Toyota Motor (obě v Číně), Toyota Kirloskar (v Indii) a TPCA (v ČR) plus další desítky společností vyrábějící díly pro automotive. Toyota group je něco jiného, ta zahrnuje Toyotu Motor plus hromadu společností z různých oborů jako je výroba oceli, finanční služby, různé stavební firmy, dopravní firmy etc.
Nepřesně je uvedeno Volkswagen, protože název koncernu tak jak je zapsán v obchodním rejstříku je Volkswagen Aktiengesellschaft.
Nepřesně je uvedeno Volkswagen, protože název koncernu tak jak je zapsán v obchodním rejstříku je Volkswagen Aktiengesellschaft.
Popravde je pro me fakt ze se jim ty bastly tak dobre prodavaj celkem prekvapeni. Co na tech autech ti zakaznici vidi?
Tak v tom to nijak nevybočuje z normálního businessu, někdo má primární cíl objem zakázek či podíl na trhu, jiný zase marži, další celkový zisk...
Tahle statistika není jediná, ale zajímavá bezpochyby je, kdo je největší producent v daném odvětví je obecně ta základní sledovaná statistika.
Tahle statistika není jediná, ale zajímavá bezpochyby je, kdo je největší producent v daném odvětví je obecně ta základní sledovaná statistika.
Více méně trochu lžou všechny automobilky. Některé méně, některé více. Ale VW Group asi exceluje.
Presne tak. Vec formulácie kategórie rebríčka. Len aby na prvom mieste bolo to čo chcem ja. Ako som sa svojho času smial, keď bola kategória v predajnosti tlačiva - Najlepšie predávaný týždenník s farebnou prílohou - víťaz jednoznačne Plus7dní. Kategória šitá na mieru. Len aby sa to dalo zasunúť do podvedomia ľudí - naj...
Je možné, že VW Group prodal nejvíce, je možné že ne.
Jednak mohly být započítány ree😜orty, jednak prodeje stojí na Číně, kde se zkresluje ve velkém. Proto Toyota zveřejnila jak produkci, tak prodej. Co je za čísly lžikoncernu, to se stále zkoumá.
Obecně často platí - lže se v jednom, často se lže i v něčem jiném. Důvera v pravdivost informací VW ve světě obecně klesla.
Jednak mohly být započítány ree😜orty, jednak prodeje stojí na Číně, kde se zkresluje ve velkém. Proto Toyota zveřejnila jak produkci, tak prodej. Co je za čísly lžikoncernu, to se stále zkoumá.
Obecně často platí - lže se v jednom, často se lže i v něčem jiném. Důvera v pravdivost informací VW ve světě obecně klesla.
Souhlas, protože v článku není uvedeno, že VW na tom celkovém počtu prodaných vozidel získal jen zhruba polovinu zisku co Toyota (viz včerejší televizní zprávy). 😲
O tom snad žádná = statistika kolik kdo prodá je naprosto na místě = jen že u aut je dost důležitějších věcí než jestli o promile víc prodá ten nebo onen 😉
A zrovna tohle strhává možná největší pozornost 😄
A zrovna tohle strhává možná největší pozornost 😄
Vždyť jen Škoda prodá skoro 30% aut v Číně. Druhý nevětší zákazník - Německo, odebírá jen polovinu, co Čína. Kdo by ty čerepy jinak kupoval, že. :-!