Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pátá generace Seatu Ibiza je tady! Vypadá jako malý Leon

Nová Ibiza svá tajemství až do premiéry neudržela, na internet unikly první její fotografie. Její design nijak nepřekvapuje.
Zpět na článek
Avatar - Dinar
1. 2. 2017 08:19
Re: Hmmm
Co se ti zdá, je mi fuk, pargi zmínil renaulty, ty říkáš, že to je něco jiného. Není, pokud si myslíš, že tebou zmíněný laik rozezná na první dobrou od sebe třeba kadjar a scenic, což jsou navíc, na rozdíl od leonu a ibizy, jiné modelové koncepce, pak doporučuju si to vyzkoušet, vsadím se, že nerozezná. O megane a talismanu ani nemluvě, takže je to min. stejné, ne-li horší s tou podobností než u seatu. K očnímu tě neposílám, nemyslím, že tvůj problém je ve zraku. :-!
1. 2. 2017 08:15
Re: FAKE
Koukám pán je znalec. Co nám k tomu povíš teď po představení? ;-)
1. 2. 2017 07:31
Re: Hmmm
No ale s obhajobou renaultu jsi začal ty. Přitom renault to dělá stejně, našel povedený dizajnový jazyk, který zákazníci akceptují a drží se ho. Nic na tom není, ale tvrdit, že každý jeden model je svébytný a jiný, je...nepravda. Všechny ty renalty mají stejné dizajnové markanty.
31. 1. 2017 21:22
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
1,8 tam celkem jistě nezůstane, protože ji Audi přestane vyrábět. Bylo by zajímavé, kdyby šli cestou Leonu a dali jí silnější motor, tedy dvoulitr, řekněme 160-170 kW.
Avatar - white label
31. 1. 2017 20:30
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Hlavně početné místní skupině tzv. "manuálistů za každou cenu". >:-[]
31. 1. 2017 20:15
Re: Hmmm
Máš nějaké konkrétní příklady? Kolikrát toho i karosářské varianty jednoho modelu moc nesdílí, natož dva různé modely. Na pohled sice pár centimetrů nemusíš poznat a může to vypadat stejně, ale je to sakra rozdíl, kdyby ses tam snažil napasovat stejný díl.
31. 1. 2017 20:08
Re: Hmmm
Jaký názor měli vzít v úvahu? Jinak přijetí nějakých větších změn si typicky testují na konceptech. Roky dopředu.
Re: Hmmm
Skôr sa mi zdá, že máš len potrebu rýpať.
Samozrejme, že sú menej rovnaké. Ak si slepý, bež k očnému.
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 18:16
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Kdepak, ty je omlouváš, ale já myslím, že to byl cílený komplot - darovaný trumf do rukou manuálům. 8-s >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 18:13
Re: Môže byť, ale...
Ateca ano, Ibize mimo domovinu moc nevěřím.
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 18:12
Re: Môže byť, ale...
Ateca se teprve rozjíždí, ale souhlas - ta by mohla být druhým tahounem prodejů.
Avatar - Dinar
31. 1. 2017 18:06
Re: Hmmm
Reaguju na to, co je v tomto vlákně, pokud ti ta auta vyjmenovaná pargim a mnou dodaní mégane s talismanem přijdou míň stejná než leon s ibizou, pak je to jen přání otcem myšlenky.
31. 1. 2017 17:53
Re: Reklama
Tak vyber si. Buď mohli inovovať málo, a novú Ibizu by si si plietol so starou, alebo veľa, a pletieme si ju s Leonom.
Škoda, že neprišli na tretiu možnosť...
31. 1. 2017 17:26
Re: Reklama
jo současná ibiza je lehce rozeznatelná ;-)
Avatar - white label
31. 1. 2017 17:23
Re: Reklama
Jo, s Leonem si to lze (na první pohled) poměrně snadno splést, ale se současnou Ibizou leda bez těch brejlí. :-)
31. 1. 2017 17:16
Re: Reklama
Mě to spíš připadalo jako reklama na Leon, uni vzhled ;-)
Avatar - white label
31. 1. 2017 17:16
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Kruté..., protože zavádět tam mokré dsg by bylo příliš nákladné pro těch "pár" kousků.
Avatar - white label
31. 1. 2017 17:12
Re: Môže byť, ale...
To jo, ale právě Leon rozhodně není tím modelem (v rámci Seatu), který může za celkový propad Seatu na trhu. :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2017 17:08
Re: Je to sportovní ???
Zatímco proaerodynamické auto je poháněno povítrem?
Avatar - white label
31. 1. 2017 17:07
Re: Môže byť, ale...
To jo (co třeba Ateca?), ale zrovna současný Leon rozhodně není tím modelem (v rámci Seatu), který může za celkový propad Seatu na trhu. :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2017 17:07
Re: Reklama
Oproti současné Ibize je tam ten posun dost velký.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 17:05
Re: Live premiéra
Určite minimálne na Facebook stránke Seatu.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 17:02
Re: Môže byť, ale...
S jedným modelom sa celkové čísla nezlepšujú ľahko, aj keď je to bestseller. Tento rok by ale do predajov mala prehovoriť Ateca a Ibiza, tie by mali potiahnuť výraznejšie.
Re: ráno mudrejšie večera
Možno ani nebude treba lepšia, postačí trochu iná.
Re: Hmmm
Atecu od Ibizy? Ty si nečítal ani názov článku, že nie?
Avatar - iudex
31. 1. 2017 16:59
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Jj, 320 Nm, to už si pomaly pýta samosvor. Uvidíme, či ho nová Cupra dostane, najostrejšia Corsa ho napr. má. Ale keď to bude 1,5ka, tam sa prebytku Nm asi báť netreba. 8-s
Avatar - iudex
31. 1. 2017 16:57
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Ako už písal wl, to, prečo Cupra či PGTI neboli dostatočne hot, nespočívalo v motore, naopak ten bol vydarený, skôr bol problém v celkovom naladení podvozku, riadenia atp., kde sa asi zázraky oproti predface verzii robiť nedali (resp. problém to bol skôr v prípade Ibizy, Polo - tak ako GGTI - nebolo ako ostrý HH ladené cielene).
Ale keďže bude nová Ibiza stáť na MQB (ako ostatné koncernové HH, len skrátenej), verím, že nastane aj posun čo do jazdných vlastností.
31. 1. 2017 16:46
Re: Hmmm
No a tady je to to samý, poznat Ibizu od Leona bude rébus. Tak nějak mi přijde, že Ibiza přišla o hravost minulé generace, podle mě nuda.

Tohle bylo lepší:

[odkaz]
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 15:38
Re: Môže byť, ale...
No ono to právě vypadá, že je. Aspoň zatím. ;-)
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 15:37
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Jj, přesně tak. S dovětkem, že občas byly ve vztahu ke krouťáku zmíněny potíže s trakcí. Na druhou stranu to oříznutí u DSG je docela kruté řešení. ;-)
31. 1. 2017 15:36
facelift Leonu
Jako facelift Leonu je to velmi pěkné. Ale obávám se, že podoba Ibizy to není. Ty proporce k autu velikosti Ibizy naprosto nesedí. Pokud by opravdu byla takto široká a vysoká, bude se blížit spíše Mazdě MX-5 než Fábii a Polu. I velmi sportovně střižená Fiesta, je mnohem krabicovitější.
Avatar - white label
31. 1. 2017 15:25
Re: Môže byť, ale...
Leon taky není celý Seat.
Avatar - MichalSVK
31. 1. 2017 15:20
Live premiéra
Neviete náhodou kde sa dá premiéra sledovať naživo?
31. 1. 2017 15:17
Re: Môže byť, ale...
Čísla hovoří jasně. Seat v Evropě rostl pomaleji než trh a klesl mu tak tržní podíl.
Avatar - white label
31. 1. 2017 15:08
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Auto samozřejmě není jen o motoru, navíc rozdíl objemu 1,8 vs 1,6 není zásadní. Každopádně ta motorizace, mimochodem s hodně slušnou porcí Nm (s manuálem), byla jejich silnou stránkou, viz i závěry testů.
Avatar - miromen
31. 1. 2017 14:40
Reklama
Po kliknuti na tento članek, jsem nabyl dojmu, že se jedna o nějakou reklamu na součastnou Ibizu. Sice pořad pěkne, ale stejne. To ani u seatu nemaji vice invence ?
31. 1. 2017 14:09
Je to sportovní ???
Když to má vpředu takové průduchy a je to protiaerodynamické?
Vždyť to protiaerodynamické auto bude bojovat s protivítrem a spotřeba bude šílená.
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 13:57
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
To (že 1.5 je pořád víc než 1.4) je jedna věc. Druhou věcí je fakt, že ani ta 1.8 TSI (aspoň co jsem četl) neposunula dvojičku Ibiza/Polo na vrchol subkompaktních H-H. Ano, dotáhli se, ale svojí 1.6-kovou konkurenci (FieSTa, 208 GTi, C-RS) rozhodně nijak nezválcovali.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2017 13:44
Re: No
Tak pokud se ti seaty líbí, určitě tě zaujme i Ibiza. Mě bohužel současná tvář Seatu spíš odpuzuje.
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2017 13:36
Re: Pořád to samé
Zkus si nastudovat, co to facelift je. Dle tvé definice je faceliftem i Clio nebo 208.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 13:11
Re: Hmmm
Áno, dá sa na to aj z tohto uhlu pozerať. :yes:
Avatar - iudex
31. 1. 2017 13:10
Re: Môže byť, ale...
Aj v športe platí, že víťazná zostava sa nemení. Bol to práve Leon, ktorý svojím vydareným dizajnom zachránil Seat, keď po nešťastnej ére MPV-dizajnu bol Seat v červených číslach na pokraji krachu. Práve Leon znovu naštartoval Seat, Leon Cupra fantasticky zdvihol image Seatu. Je preto logické pokračovať v nastolenom trende a neriskovať, to si Seat nemôže dovoliť a musí ísť na istotu. Takže internetoví dizajnoví fajnšmekri síce môžu namietať nedostatok originality, ale čísla hovoria jasne, že toto zákazníci chcú a kupujú.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 13:04
Re: ráno mudrejšie večera
Lepšejšia nebude (a ani nie je treba, toto je dobré), skôr bude horšia, keďže toto je vrcholná verzia FR a nižšie verzie budú pôsobiť o niečo umiernenejšie.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 12:59
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Len varím z vody, ale tipujem, že aktuálna 1,8 tam nezostane. Bodaj by som sa mýlil a dali ju tam opäť (ideálne ešte trochu výkonnejšiu), ale bolo by to veľké prekvapenie.Reálnejšia bude tá 1,5ka. To je síce downsizing oproti aktuálnej Cupre, ale stále upsizing oproti predfaceliftovej verzii s 1,4TSI.
Avatar - Dinar
31. 1. 2017 12:49
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Ano, je to klon, ale vydařený, designově tomu není co vytknout, motorizace taky ok, ibiza má dobře našlápnuto. :yes:
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 12:47
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
No, to nám ten up-sizing dlouho nevydržel, že. ;-)
Avatar - Dinar
31. 1. 2017 12:47
Re: Hmmm
Ty nerozeznáš atecu od ibizy?

Poznat od sebe zepředu talisman a megane, resp. zezadu, pokud jsou v kombíku, je vořech nejen pro laika, jinými slovy, naprosto stejná story jako u seatu, MB a dalších.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 12:46
Re: Pořád to samé
Tam když se udrží nový model trochu v mantinelech toho předchozího, tak můžem bouchat šampus >:D
Re: ráno mudrejšie večera
Vyčkaj času, škoda variť z vody.
Na týchto obrázkoch, či už sú to fotky alebo maľovánky, nie je to pravé orechové, čo by mohlo byť. počkajme na realitu, hádam bude lepšejšia.
Re: Hmmm
Nové auto s dizajnom väčšieho auta možno trochu image pridá, ale ten dizajn je už pár rokov starý, takže neviem. Drahý sveter po staršom bratovi tiež znie lákavo, ale baby, ktoré naň leteli, sú už mamy...
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 12:20
Re: ráno mudrejšie večera
V tomto prípade je to porekadlo opačne, lebo premiéra je o 20:00. >:D
Retuš to nebude, večer po premiére sa objaví kompletná sada záberov.
31. 1. 2017 12:06
Re: Môže byť, ale...
2 svety - jedni chcú furt niečo nové, druhí chápu, že ak sa vydarí model, treba ho vyžmýkať. Automobilka si myslí to druhé a ja tiež.
Avatar - nalimer
31. 1. 2017 12:03
ráno mudrejšie večera
v niektorých detailoch som si nie istý, či sa len nepozeráme na skicu, než finálne auto
- pri predstavení minulej Ibizy sa neukazovala od začiaku verzia FR (čo však teraz môže byť)
- niektoré tvary na obrázku mi prídu len ako retuš dnešného leonu (proporcia auta, výkroj dverí, ...)
Nepopieram, že budú spoločné prvky a námet od Leonu. Uvidíme. Za seba to nepovažujem za relevantnú snímku.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 12:00
Re: A mně to nevadí, a já se nezlobím
Pridávam sa, pekná zmenšenina vs. originálna šereda to vystihuje.
Ja som úplne spokojný, Ibiza pôsobí dospelejšie, s tými zväčšenými rozmermi zrejme aj bude, doťahujúc sa na nižšiu strednú triedu spred dvoch desaťročí.
Som zvedavý na Cupru, tento ostrý dizajn si vyslovene pýta nadupaný hotheč. Otázny je motor, ako sa teraz v koncerne v rámci racionalizácie prechádza na zostavu 1,0 -1,5 -2,0, tak mi to vychádza len na ten 1,5TSI, výkonovo tipujem rovných 200 koní, aby topli aktuálny 1,8TSI 191k.
Avatar - nalimer
31. 1. 2017 11:57
Re: Hmmm
korporátna identita.
bežný človek nerozozná na prvý pohľad Rapid Sportback od Fábie Kombi.
tých podobností je žiaľ viac.
je to smutné, ale automobilky šetria na spoločných dieloch už nielen v interiéri.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 11:54
Re: No
Súhlasím s prvou vetou, ten zlomený dizajn trochu kazil bočný pohľad na súčasnú Ibizu, kdežto táto novinka je už bez výhrad. Naopak ten čumák považujem za veľmi vydarený, najmä v prezentvanej verzii FR.
Avatar - iudex
31. 1. 2017 11:52
Re: Hmmm
Zase treba vziať do úvahy fakt, že toto je úplne nový model, kdežto Leon je model z r. 2012, ktorý tu až tak dlho nebude, tipujem koncom 2018 príde nástupca a ten zrejme ten dizajn posunie ďalej.
A za mňa osobne je len dobre, že Ibiza vyzerá ako malý Leon, jednak sa ten dizajn vydaril a jednak to malému autu prinesie trochu image väčšieho auta (viď Mercedes C, ktorý si bez uvedomenia rozmerov pomýliš s väčšími modelmi, čo majiteľovi iste len lichotí).
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 11:51
A mně to nevadí, a já se nezlobím
zpívával Jiří Dědeček. No a já, pokud jde o Ibizu, si broukám s ním. Jasně, slovo inspirace (Leonem) je v tomhle případě spíš eufemismus. Já přesto raději volím celkem hezkou zmenšeninu než originální šeredu. Interiér žádná sláva, ale tak ten pro mě není nějak extra slavný ani u většího bratříčka.
31. 1. 2017 11:38
Re: Hmmm
Jasne, rendliky, cedniky, sunky a pekace, to sem vsetko patri :-)
31. 1. 2017 11:37
Re: Môže byť, ale...
Prodej aut nemuze rust donekonecna. prijde nejaka krize a tahle sterilni unifikace pujde do kopru. Co bude delat Seat za cca 2,3 roky s Leonem? Vzdyt neni schopny prijit po 5 letech s necim novym zajimavym, co ho posune vpred. Stejne ale stale doufam, ze ma Seat na vic a predvede opravdu posun, novy design a tahle skica je vtip.
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 11:34
Re: Pořád to samé
Na každýho jednou dojde. Vzpomeň na Svět podle H/K. >:-[] ;-)
31. 1. 2017 11:32
Re: Vypadá
Bohužel musím konstatovat, že Fabia vypadá vedle téhle Ibizy jak nudná tetka. Ale žádné překvapení, trojková Fabia mi už od svého uvedení připadá "nijaká". Mluvím čistě o designu, funkčnost nezpochybňuji.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 11:28
Re: bomba
Aspoň to vtedy ale vychrlili takmer naraz a nie ako teraz, že s rovnakým dizajnom prídu po piatich rokoch.
Re: Hmmm
Tak ja Seatu držím palce, aby mu to vyšlo, aj keď na mieste asi bude aj kúsok skepsy. Po Altea-ošiali mi toto príde ako ďalší extrém, akoby Seat bol pokusným králikom v skúške, čo zákazník znesie.
Divné je, že verejnosť reaguje okamžite na každý počin automobilky, ale vývoj akoby žil v inom svete a nebral mienku verejnosti v úvahu.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 11:21
Môže byť, ale...
...čakal som, že takýto kľúčový model sa nebude iba doťahovať na dizajn súčasného Leona, ale že trochu ho aj predbehne. Leon je veľmi podarený, no od premiéry ubehlo už päť rokov. Takže čisto z pohľadu nástupcu Ibizy je to úplne v poriadku, ale ak to vezmeme celkovo za Seat, tak to vnímam ako určitú stagnáciu. Dobrým príkladom je Renault, ktorý v čase Leonu prišiel s Cliom, ale o tri roky neskôr predstavený Mégane už opäť predstavoval určitý dizajnový posun a to mi tu akosi chýba.
No a ešte som zvedavý na zadné svetlá, ktoré dobre nevidno. Snáď sú dostatočne veľké, lebo inak to bude pôsobiť nevyvážene.
Avatar - Emel
31. 1. 2017 11:15
Re: Hmmm
Ne, není to tolik, s tím souhlas.
Re: Hmmm
Tiež si kuchár ako Áda? Aj on stále akési rendlíky spomína... >:D
Re: Hmmm
A? Majú spoločný dizajnový jazyk, takže ich výrazové markanty sa opakujú. Ale tie autá každý rozlíši jednoznačne, tieto Seaty laik od seba ani naživo nerozozná, kým si ich mená neprečíta na zadkoch... V tom je rozdiel.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 11:08
Re: Pořád to samé
To chceš říct, že jen VW koncern nic nemění? >:D Naivko.... A proč by předělávali totálně koncepci, když ta stávající funguje, stačí vylepšovat pod kapotou. Všímáš si, že ti, co prodávají nejvíce vlastně jen faceliftují a ti, kterým se nedaří naopak pořád vše mění od základu, aby se našel ten líbivý ideál? :-) A to fakt koncern nekupuju :-)
31. 1. 2017 10:54
Re: Pořád to samé
Veď aj nová fabia je len facelift už dosluhujúceho pola, koncern vw už nový model nevie vyrobiť, už robia len facelifty ale cenu si dajú jak keby do toho investovali neviem čo pritom len odr..ávajú ľudí o peniaze. Ale šak v pohode kupujte si to :D. Rapid je tiež len facelift octavie ale jednotkovej.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2017 10:48
Re: FAKE
No len aby si večer nebol sklamaný...
31. 1. 2017 10:41
Re: Hmmm
Rendliky sa podobaju, aj mercedesy ci audiny, ale nie az takto extremne. Keby si tu prvu fotku videl vcera, co povies ze vidis? To ze nejde o Leon by podla mna nezaregistrovala ani vacsina jeho predajcov. Je to ako decentny facelift (samozrejme nazivo to bude ine vdaka velkosti).
31. 1. 2017 10:39
Re: Hmmm
Koukni se na Captur, Scenic, Grandscenic, Kadjar, Espace. Jeden nápad (velice povedený) několikkrát reinkarnovaný.
Avatar - jozephko
31. 1. 2017 10:36
Konečne pekná Ibiza
Dizajnéri od Seatu konečne našli zaujímavý a pekný dizajnový jazyk pre svoje modely. Táto Ibiza sa fakt páči - hlavne v porovnaní s inými malými autami, ktoré nie sú súčasťou koncernu VW. Žiadne extravagantné a rádoby drsné tvary. Pekná je aj vo vnútri. Táto Ibiza bude dobre vyzerať aj o 10 rokov.
A čo sa mi mimoriadne na Ibize páči, je to, že zmizlo to malé okienko pred vodičom. Dúfam, že sa aj u ostatných značiek bude čoskoro minulosťou...
Avatar - Emel
31. 1. 2017 10:33
Re: Hmmm
Například Megane GC a Talisman musíš chvíli zkoumat.
Re: No
Áno, je to pekné autíčko, ale vzhľadom na to, že nič nové na ňom nevymysleli, tak tuctovka, ktorú si zakrátko nikto ani nevšimne. Takto mala vyzerať dosluhujúca generácia, a bola by to bomba. teraz už nejak nemá čím nadchnúť. Hranatá palubovka by pred pár rokmi mala šmrnc, na dnešok má už príliš jednoduché, až primitívne tvary, ktoré nemajú čím zaujať. Koncepčne mi príde sotva na úrovni Fabie.
Re: bomba
Si si istý?
Seatu to so šokom vyšlo, keď Silva vytvoril Alteu. Pokašlali to až potom, keď ten istý dizajn pajcli aj na Toledo a Leon, a to už bola, myslím si, práca Nemcov, že to tak dopadlo. Takže je to naopak - šokovať niečím novým vyšlo, opakovať to isté na všetky modely nevyšlo.
Re: Hmmm
Tak zas nepreháňaj, ktorý Renault takto dôsledne skopíroval iný starší model?
Ibiza vyzerá dobre, ale neprináša nič nové a neokukané, podľa mňa veľmi rýchle zapadne do priemeru. Trochu viac invencie mohli prejaviť.
31. 1. 2017 10:11
vw v krizi
nevipadá jako leon vypadá lépe jak leon!!
31. 1. 2017 10:08
My všichni jsme LEON
Když vezmete fotku LEONu a budete jí v PC různě deformovat, můžete získat všechny budoucí modely SEATu. ;-)
31. 1. 2017 09:55
bomba
perfektné, krásne zvonka, vnútri trošku sterilné a la koncern, ale elegantné. Klobúk dole za to, že nepodľahli krivkám ako pri poslednej, že vypilovali leon, ibiza má krajšie predné svetlá. Urobili to najlepšie, čo mohli, potiahli leon bez potreby šokovať niečím novým (to robili v minulosti a nevyšlo, tak asi dostali rozum). Fakt dobrá práca.
31. 1. 2017 09:49
FAKE
Tohle opravdu není Ibiza a nebude, jen upravený render Leonu, nic víc.

Stačí se podívat na fotky testovacích modelů (naskované jako Hyundai :))

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2017 09:43
No
Kdyby vypadala Ibiza takhle, bude oproti současné, v půli zlomené, o dvě třídy krásnější. Akorát ty seatí čumáky fakt nemusím...
31. 1. 2017 09:38
Design a designeri u koncernu vw
Nemyslim si, ze je to Ibiza. Je to pocitacova predelavka Leona dobra jen pro clanek. Je treba udelat humbuk s provalenim pred premierou.

Pokud je to nahodou skutecne Ibiza, tak proc si u koncernu nesezenou nejake designery? To je jako cilem udelat jedno auto a pak ho prifukovat a ufukovat a delat ho jen v jinem meritku???
Jakym designem ma tohle auto zaujmout???
Kolik let ze je to stary design? 5let?
Avatar - JGucci
31. 1. 2017 09:30
Re: Design je povedený
Take me prijde interier dost "hranaty" (Fabia ho ma pohlednejsi), ale i tak je to velky skok k lepsimu, preci jen interiery v poslednich dvou generacich Ibizi byly mnohem horsi. Exterier vypada velmi dobre!

4,1 m ? Vypada to, ze "male" vozy prostornosti a velikosti brzy dozenou napr. takovy Golf IV :*)
Avatar - Missouri
31. 1. 2017 09:28
Zklamání
Uniformní design včetně palubní desky. A konec třídveřové verze. Mám Ibizu SC z roku 2011 a už tenkrát jsem pochyboval o tom, že design příští Ibizy překoná ten současný. Nepřekonal – tohle je designový soupeř pro Fabii, která je synonymem pro tuctové auto. Ale nakonec jsem rád, protože vlastním zatím nejkrásnější Ibizu. Tahle nová není pro mne už proto, že nebude existovat verze se třemi dveřmi. Takže když to shrnu, nová Ibiza je další důvod, proč si ještě dlouho nechat tu starou…
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 09:20
Re: Design je povedený
Mne se tedy hodně líbí, jen doufám, že trochu poupravili i interiér, protože býval z koncernové trojice nejslabší (tedy minimálně v modelech od 2003). Doufám, že si podrží i karoserii kombi :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2017 09:16
Re: Hmmm
Je to klasika, jakmile se nějaká značka trefí, tak se toho drží... i Renault, kde se svého času bili do prsou jací jsou inovátoři :-)

Taky mi to přijde možná až trošku moc, ale SEAT to bude asi nějakou dobu hrát na jistotu... ale tak proč ne.
Avatar - Lukin3
31. 1. 2017 09:16
Pořád to samé
Vždyť to vypadá jako větší facelift stávající generace. 8-s
31. 1. 2017 09:11
Hmmm
Pekny je ten novy Leon, ehm teda vlastne Ibiza... Nie je to zle, ale na moj vkus az prilis rovnake. Doba ked Seat vyrabal niekolko takmer rovnakych modelov tu uz bola a takmer ho polozila. Trochu svojbytnosti by nebolo na skodu.
31. 1. 2017 09:10
...
Jako předchozí Leon, za mě velké plus. I ta přístrojovka je změna k lepšímu
31. 1. 2017 08:51
Re: Design je povedený
V zásadě jen dopilovali úspěšný recept. Tak nějak bez překvapení, ale přesto hezké auto. Jen bych možná byl za menší mlhovky v nárazníku, celkově však proč ne.
Domnívám se, že v nižších výbavách Ibiza dokáže zapadnout stejně jako Leon, když nemá LED a výbavu FR.
Interiér je vybydlený a nezajímavý.
Avatar - Hittman
31. 1. 2017 08:49
Vypadá
lépe, než fábia. Prostě malý Leon.
Avatar - Bubáq
31. 1. 2017 08:43
Design je povedený
Dynamika z této karosérie přímo čpí.
Líbí se mi, že sice mírně, ale přeci natočili středovou konzolu k řidiči. Hrany na přístrojovce v okolí středového displeje ale opravdu nevypadají vhodně, tady by se ostrost charakteru měla projevit s poněkud menší razancí.