Novinky
Tyto typy byly tehdy pod vedením dlouhodobého designera Lapina (Estonec) opatrně představeny starému pánovi s tím, že je vyhodí. Ale on prý pronesl památnou větu: "No, když myslíte, že to je dobré, tak to postavte." Tuto historku jsem slyšel na vlastní uši přímo od p.Lapina na setkání čtenářů časopisu "Automobil" svolaného jeho šéfredaktorem Ing. Milanem Jozífem u příležitosti vyhlášení výsledků amaterské designerské soutěže někdy na začátku devadesátkých let.
Oba typy jsou dnes sběratelské raritky a jsou vidět i v Americe (konkrétně jsem je viděl v Kalifornii a to nejen na pravidelném nedělně-dopoledním setkání starých sporťáků na ploše před vývojovým střediskem Mazdy, ale i běžně na silnici).
911 je legenda vzniklá z Brouka, který má své kořeny v Tatře v r.1933 a největší div na ní je v kumštu něco tak překonaného umět prodávat po tolik desetiletí.
Oba typy jsou dnes sběratelské raritky a jsou vidět i v Americe (konkrétně jsem je viděl v Kalifornii a to nejen na pravidelném nedělně-dopoledním setkání starých sporťáků na ploše před vývojovým střediskem Mazdy, ale i běžně na silnici).
911 je legenda vzniklá z Brouka, který má své kořeny v Tatře v r.1933 a největší div na ní je v kumštu něco tak překonaného umět prodávat po tolik desetiletí.
Ano, je s podivem, že jak Porsche, tak Subaru s jejich z důvodu zástavby podčtvecovými válci boxérů dokáží udržet emise.
A proc by boxer od Subaru nemel plnit emise jako jakykoli jiny ctyrvalec? mimochodem vsechny soucasne motory mimo 2,5l jsou nadctvercove...
U porsche emise az tak nehraji roli, stejne jako u jinych sportaku, zakaznici to zaplati
U porsche emise az tak nehraji roli, stejne jako u jinych sportaku, zakaznici to zaplati
911 je legenda vzniklá z Brouka, který má své kořeny v Tatře v r.1933 a největší div na ní je v kumštu něco tak překonaného umět prodávat po tolik desetiletí.