Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nový Mercedes-AMG E 63 odhaluje české ceny. Kolik stojí osmiválcová střela?

74 komentářů

Avatar - Zappa
Zappa
tak to je supermedveď!
vzadu deti, babička a pes, hore lyže a na svetlách nechá za sebou vela takzvaných športových áut!
😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Neodporucam tam nikoho vozit pokial nechces cistit interier... Moje chrchlatko s 620 n/m je oproti tomutu slapacie auto a to je vacsinou manzelke spatne pri kazdom kick downe ... neviem si predstavit jej zaludok pri 3.5 s zrychleni ale cistit by som to potom nechcel... >😁
Avatar - Zappa
Zappa
myslel som to obrazne, aby som vyzdvyhol viacúčelovost tohoto superauta
Avatar - maxi!
maxi!
chapem!
ano, mozu byt rychlejsie auta a aj ostrejsie - ale: ako pises, prevezies staru mamu pomaly do kostola a cestou domov uzijes nadhernu jazdu..... :-!
a pritom veget, pohodlne, muzika ( co je skoda pri tom zvuku ) a babenka vysmiata pri tebe! :-!
Avatar - Hittman
Hittman
ve zlým proti M-B, ale ten design je takový uhlazený, pohodlný, přátelský a udělat z něho AMG mi moc oku nelahodí. Takové pětkové řadě či A6 to sedí lépe..
Avatar - Anonym
Anonym
CTS-V 2 656 000 Kč. 650 HP, 0-100 Km za 3,7 s; 855 Nm. Maximálka 320. Brembo,launch control, tlumiče Magnetic ride, recaro sedačky atd >😁
kesumb
No pokud se odprostím od designu, nabídne CTS vzduchový podvozek a hlavně 4kolku?
Každopádně tahle kategorie se posunula už fakt vysoko. Nová M5 má dostat manuálně vypínatelnou 4kolku..
Avatar - Anonym
Anonym
Má to magnetický, stavitelný tlumiče. 4kolku pro tuhle kategorii? LOL
Avatar - Dinar
Dinar
On ten cts-v ke čtyřkolce taky dojde, protože většina reálných kupců aut této kategorie nejsou žádní Loebové, ovládat pětimetrový rwd sedan s výkonem přes 600 koní a krouťákem náklaďáku není jen tak, tedy pokud to nemá být auto, se kterým se jezdí osmdesátkou na zimních pneu s tím, že "kdybych chtěl, tak vám ukážu". Pak ano, pro takového pozéra dobrý (i když takovému stačí i nějaká olítaná V8 plečka 😉 ), chce-li ale někdo takovým autem denně jezdit a moct jeho výkon reálně i využít, čtyřkolku si minimálně rozmyslí, protože prostě nabízí větší jistotu. A pokud auto ještě nabízí mód, ve kterém se chová jako čistá zadokolka, pak není moc o čem.
Avatar - Anonym
Anonym
Já 4kolku mam a klidně bych se jí vzdal. je mi naprosto k ničemu, koupil sem to proto, že jediné CTS v zadokolce bylo tehdá k mání někde ve španělsku ;-\
Na sněhu jde jezdit s RWD úplně normálně, pokud se jede rozumě - měl sem 4.

A na suchu je to úplně k ničemu. Stejně se ty 4kolky zapínaj jen pri prokluzu kol, jinak to jezdí jako zadokolka.
Avatar - Dinar
Dinar
Se zadokolkami jsem projezdil min. dvacet zim, ale já tu o tom, že by nešly rwd používat v zimě, nepíšu ani slovo.

Píšu o možnosti využívat výkon v zadokolce, která má 600+ koní, krouťák 700+Nm, to jsou parametry, které, pokud se je řidič rozhodne používat, mu stáhnou půlky i na suchu, na mokru už si netroufne, o zimě je zbytečné mluvit, nějak jet se dá se vším, využít výkon za všech podmínek, ne.
Avatar - Anonym
Anonym
A myslíš že každej chce využívat při každé cestě plnej výkon?

Myslím že se ještě najde pár lidí co ocení klasiku. Asi se shodneme, že jich ubývá, ale to už je na jinou debatu.
Avatar - Dinar
Dinar
Nemyslím, že chce někdo využívat při každé cestě plný výkon, co myslím, jsem napsal jasně.

Podle mého se ta otázka nedá stavět tak, chtít/nechtít klasiku rwd, aniž bych řekl, za jakých podmínek. Protože ty podmínky jsou podstatné, resp. tou podstatnou podmínkou je právě výše reálně zvládnutelného, běžným řidičem, výkonu. Slovo klasika zní hezky, ale mám-li zůstat v této třídě a mluvit o klasice, pak např. V8 M5 E39 je tou klasikou, jenže to auto mělo čtyřista atmo koní a dynamikou se mu vyrovná současná už E400 (když jsme u MB), E63 AMG je úplně jinde. V tom je pointa, klasika fajn, taková 540i, E400 zadokolka bezva, ale bude-li mít nová M5 výkon na úrovni E63 AMG, pak pochopím, proč si ta auta budou reální kupci brát ve čtyřkolce.
Avatar - jpor (RSKa)
jpor (RSKa)
Musím súhlasiť s Dinarom. Mal som E55 AMG Kompressor, a nedám naňho dopustiť. Zažili sme spolu toho veľa, 7 zim a spústa srandy. Potom ho nahradil S63 AMG 4Matic. A spoznal som rozdiel. Pri Šarkanovi (E55) som bol v zime a v daždi vzdy opatrný, áno keď som mal chuť, vždy sme vrteli zadkom, ale niekedy aj keď sme nemali chuť, len bola ťažšia noha. Podvedome som bol potom opatrný, sledoval stale signály z volantu, a vôbec držal som sa radšej pekne ďaleko od hraníc priľnavosti. Načo pokúšať tygra...
A túto opatrnosť a svojím spôsobom napätie pri Brutovi (S63) nepoznám. Jasné že s ním chodím v jeho hraniciach, ale je to úplne iné, nemusím byť v napätí lebo nepoužívam závodné rýchlosti, keď stlačím plyn, tak ide. Hádzanie zadkom je len za odmenu a po námahe. Ak si ho chcem užiť, mám na to RWD V8 v inom aute.
Z hľadiska užívateľského pri 500+ koňoch a 700+ Nm jednoznačne AWD je pohodlnejšie a bude voľbou každého normálneho človeka. A kto tvrdi opak, tak ja tvrdím že upozorňuje na svoje šoférske kvality za účelom chválenia sa. A nemyslím to v zlom. Proste konštatujem.
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím, osobně sem nezažil.
Měl sem nejvíc 400 koní a 550 Nm RWD. Na druhou stranu když nebudou podmínky, nemusím to honit na limit ne.

Jinak znám přes kámoše pána co má Ferrari (krom jiného) a nikdy s tím nejel víc jak 180. "Já sem chtěl Ferrari prostě proto že se mi líbí a je to legenda" povídá vždycky, "ale vůbec s tím nepotřebuju jezdit 250".

Takže i takoví sou lidé. Asi už jich není moc, ale jsou.
XTad
Dneska jsou ESP, podvozky a dalsi asistenti taky trochu jinde.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, určitě se dá i s takto silnou zadakolkou jezdit zcela bezpečně díky asistentům, ale o využití výkonu nemůže být za jejich asistence ani řeči.
kesumb
Hlavně k čemu je pak 600 koní, když nejde vyjet z křižovatky na mokru. A to ani nemluvím o tom, že stačí zvlněná rovná suchá silnice a i podstatně slabší auto (400k, 600Nm) v rychlostech nad sto prokluzuje a nezrychluje.
Jako u roadsteru na léto mi 4 kolka nechybí, ale u auta jako je tohle 63 bych to rozhodně chtěl. Krom toho tohle E má místo zadního difu sadu spojek s různým nastavením. Vsadím se, že to bude umět driftovat slušně..
Avatar - Anonym
Anonym
To nesmíš na tý mokrý křižovatce (natož na sněhu jako je ted) chtít odpálit s protáčejícíma kolama, to pak neodpálíš ani 200 HP (bez asistentů, to taky protočí kola).

Se 400 HP Jagem, který byl navíc díly ALU kastli lehkej se mi nikdy nestalo že by na rovný silnici nezrychloval a protáčel kola, hrbolatá mohla být jak chtěla.
webpaja
Křižovatka nesmysl, CTS-V na cruising není a sportovec i přes výborný podvozek, řízení a brutální výkon v zásadě taky ne. Jsem rád za tahle auta, ale nevím co s tím. Už M5 na mě působila nepohodlně a tak nějak vyhoněně. CTS-V jede na poměry čtyřdveřového supersportu hezky, ale ve srovnání s normální verzí nijak pohodlně.
Avatar - Anonym
Anonym
Je to sprotvní sedan, není to dělané aby to žehlilo nerovnosti. Je to na rychlou jízdu, ale nevěřím že se s tím nedá jezdit normálně. Proč by jako nemělo? je to furt normální small block akorát s kompresorem.
webpaja
Já CTS-V jel...v létě a na mokru, Dinar o tom skromně pomlčel. Je tu někde blog, není žádná sranda mít Temelín pod kapotou a chtít od ní ať aspoň něco z výkonu kulturně přenese na ty kousky zadní gumy.

Je to sedan, ne sporťák...
Avatar - Dinar
Dinar
Nepomlčel >😁 níže to zmiňuju, je to fajn auto, ale v tomhle vlákně jde v podstatě o to, že Barik není schopen pochopit rozdíl mezi 400 a 650 koňmi, resp. 450 a 850 Nm na zadku. 😉
webpaja
:yes: 😉
alesvladik
Jak výš že to nemá launch control?
Joab
Tyvoe, Cadillac za 2,6?? To si může koupit jen blázen. Do pětikila třeba slušný auta, ale todle.. a hlavně je teď na CTS svolávačka, za jízdy upadávaj kola, většinou všechny 4 najednou. Prej tam dozadu budou dávat dvojitý, jako má F450, aby se aspoň dalo zabrzdit kdyžtak..
Avatar - Anonym
Anonym
Do pětikla jsou slušný no, souhlasím, 10 let starý sou za 500 slušný >😁

Jinak obvyklej trolling šaška Joaba >😁 >😁
Joab
Hm, si vem, kdyby se ten průser s kolama stal koncernu. To by od tebe bylo haló, co? Ještě že to v Evropě nikdo nechce (co by s tim taky dělal, žejo), bych se normálně bál po ulici s kočárkem.
Avatar - Anonym
Anonym
Do Audi prej prší a musíš to vylejvat kýblema, Mercedesu padaj nápravy BMW musíš denně proplachovat rumem Stroh, jinak se zakarbonuje.
Všera mi to přišlo, tisková zpráva od renomované agentury JPP >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bariku, ty jako někdo, kdo se v každým příspěvku prostřednictvím smajlíků tlemí jak de.bil všemu co sám napíše, bys mohl mít o kousek větší smysl pro humor. Ještě jsem tu od Joaba snad nečetl nic, v čem by nebyla ironie a vtip.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta ironie, sarkasmus a sranda musí mít nějakou úroven, ne jak od 10 letýho kloučka ze základky.
Avatar - Anonym
Anonym
116 000 ks Cadillaců loni prodáno v číně, nárůst 46% >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Co to je za cenu? Cadillac se tu neprodává, ne? Pokud vím, tak v celé Evropě je Cadillac ofiko někde kolem 500ks za rok... ono teda i v US se prodává líp E než CTS... a není divu.
Avatar - Anonym
Anonym
Oficiální cena Cadillac Europe, můžeš vyrazit do Berlína nakupovat, maj je skladem. United Cars and service , což je český ofiko delaer má taky jednoho skladem, další asi sou schpný dovézt, ale nevím za jak dlouho.
Na Slovensku ofiko dealer Todos Bratislava.
Avatar - Ham.
Ham.
No vidíš, a stejně si všichni v Evropě koupí toho Medvěda a o CTS neopřou ani kolo. Dokonce koukám, že i v USA CTS beznadějně ztrácí na prodeje Ečka.
Kára za hubana poskládaná z komponent evropských výrobců (německá Recara, italská Bremba, britské tlumiče Delphi, německé řízením ZF) a nikdo ji nechce, čím to je? Já to fakt nechápu. Možná kdyby tam dali ještě pořádný evropský motor tak pofrčí, co říkáš? >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Pořádný evropský motor, co má menšívýkon nebo je dopován turbem? Tak ten tam 100% nechybí >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Bych to ještě zvážil....
[odkaz]
>😒]
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 :yes:
Joab
[odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Tak nějak, >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Nebyl bych tak zlý, já jsem se s cts-v svezl a udělal na mně dojem, hnací řetězec sladěný, kvalitní agilní podvozek, pěkný řízení, krásný zvuk, jenom prostě uvnitř už ty peníze vidět nejsou a zvenku to auto vypadá jako lokomotiva. Pokud je volba něco z D3 nebo cts-v za stejné/podobné peníze, pak kupec cadillacu musí být opravdu fanda značky. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Lokomotiva, zajímavá definice. >😁 >😁 >😁 A rozdíl 3/4 mega nejsou podobné peníze
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ak by som chcel za tie prachy emocie, tak by to bol Nissan GT-R a nie tento velky kriznik s nudnym dizajnom (ja viem, subjektivne). Ved predsa v tychto autach nechodia viac ako dvaja ludia aj tak. Vraj ... 😄
A k tomu samozrejme bezne auto na normalne jazdenie.
A este som zabudol na heslo dna: Americke imperialisticke plecky nam tu fakt netreba 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Ameriky sou špatné, jasně imperialisti, ruský auta taky špatný protože komunisti. Super.

Tak si honem běž koupit fašistickou plečku z Reichu >😁 >😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
To nie ja som to zacal delit auta podla narodnosti... A nemecke auta ma nezaujimaju, tym ma neurazis...
Avatar - praděda7
praděda7
Už dlouho jsem si myslel, že se objeví synergie mezi prodeji MB a úspěchy v F-1. No a už je to tady. Celosvětové prodeje vozů MB tomu nesvědčují. Zrovna tak se to projevovalo u BMW, když slavila úspěchy v F-1. Tož BMW, nastal čas se opět podívat do F-1... :-!
BlackII
ale to auto je samo o sobě noblesní a ta "brutalita", která by z toho měla sršet se nějak nedostavuje a vůbec mi k tomu vůbec nesedí - všechny ty prvky mi tam přijou tak nějak navíc - jak kdyby někdo vzal E200 s AMG paketem a přidělal tam velká kola a pár plaketek V8
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Auto nemusi vyzerat brutalne a zaroven moze jazdit brutalne ak clovek pritlaci pravu nohu... o tom je presne nove E cko. Vyzera nenapadne jazdi a reprezentuje skvele a v tomto AMG ozajstnom prevedeny je to zviera prevlecene do mysiho kozisku...Toto uz je zrele na autobahn a nelezte pred nim do laveho pruhu ...velka trieda :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
jistě zaslouží respekt, ale můžu-li mluvit v rovině osobních preferencí, pak, stejně jako o třídu níže, tyhle sport speciály zbouchané z konfekční modelové řady mě nějak nelákají. Jsou ve všem už dost pře..., přemotorované, přemotivované, přeceněné/drahé. Projel jsem E43 AMG, a to mi přijde jako naprosté optimum, takové AMG z před patnácti let, většině z toho, co lze na silnici potkat, prostě ujede, ale řidiče neděsí, konstrukční zásahy s vlivem na jízdní vylepšení typu spec. odladěného podvozku, lepších brzd, které ji oddělují od zbytku E-Klasse už má, stojí rozumný peníz, z mého pohledu nejlepší éčko. 😉
Avatar - boost.
boost.
Tyhle AMG/M verze jsou, si myslím, pro lidi, který chtějí všechno v jednom. Practical daily driver, který přežije i pár kol na okruhu, udělá nějaký drift sem tam a přitom si chladí * v masážní sedačce a odveze lyže někam do hor.

Jako S klasse nebo v AMG smysl nedává, ale M3/C 63 jo. To mi dává smysl.

P. S. V8 > V6
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, je to jen můj osobní pohled na věc, AMG verze klasických řad se prodávají, takže spoustě lidem to smysl dává. 😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Urcite to dava zmysel viac ako nej AMG packet na civilnych verziach bohuzial v UK nic ine neponukaju vsetko je AMG packet a hviezda je len nalepena na kapote... To je o osobn. preferenciach a budgetu mne osobne sa viac lubia klasicke velke chladice a hviezda vklbena do kapoty aby to bolo hezky videt za jazdy...Niekto preferuje tvrde GTR uplne k nicemu na kazdodennu jazdu a pokial to nekruzi aspon 1 x za mesiac niekde na okruhu tak je to len spiaca godzila ktora nervozne poskakuje na beznych cestach...E cko AMG je auto na kazdy den nebudeme brat do uvahu spotrebu ta je dufam pre majitelov uplne nepodstatna tak ako Co 2 a otravne Eco knofliky...Brunenie toho 8 valca bude velmi navykove a to je dobre... 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
prave taketo naslapane civilne sedany su klincom do rakvy serioznym sportovym vozom...

no a potom rozne hothatche hrajuce sa tiez na sportiaky.... ktore zadupu do zeme zase rozne male kupatka a kabria ... to je nam vyhra

ozaj vie niekto co bude so sciroccom? alebo aj ten uz bude zadupany 5dverovym supersportom menom golf s nejakymi 400 konikmi? ... co by ma neprekvapilo
webpaja
Šíro bylo jen shooting brake verzí Golfu V. Po něm se mi nijak nestýská 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak tady se shodneme. E63 AMG s motorem 6,2 bylo ještě pořád superauto, z kterého nešel brutální strach, tohle už je dynamicky zase jinde.... jen tu fyziku neokecají. A není to už taková romantika, ale s 4x4 a turby jen brutální síla. Na 43 jsem zvědavý, brzy bude v rodině GLC 43, tak vyzkouším řádně osobně.
Avatar - maxi!
maxi!
poznam vela chlapcov, co rychlo nakupili sialene supersporty v roznych limitkach a v okruhovych variantoch.... a bud ich predali ( nevie vojst do centra, do hotelovej garaze, nema kufor, vytrasie to z teba dusu...) - a teraz uz sa pekne vozia v S alebo aj v E verziach AMG 63
ako to uz hore niekto popisal - zoberies babicku aj detmi rozumne domov, odides do prace ci na golf a cestou zosmiesnis kopec ostrych nabuchanych sportiakov a v rozumnom mode je to relativne pohodlne auto s kufrom ( kombi), proste ti to nahradi (takmer) vsetko, co normalny chlap potrebuje... a ako London poznamenal - ten zvuk!!!
Za mna rozhodne ano!!!
:-!
Avatar - Dinar
Dinar
Ale ano, umím pochopit i motivaci kupců aut typu X6M, tady píšu o svých preferencích, pro mně jsou taková auta za hranou univerzality, za cenu E63 AMG to vidím spíš na E400 plus cayman s kvedlačkou v základu, například. Každý to máme jinak. :-!
Avatar - Jopino
Jopino
Tak tohle se mi fakt líbí, Mercedes za poslední roky docela jede. Jediný "problém", který tu krom nedostižné ceny vidím je, že se to dá docela dost splést s řadou C, a to by mě docela, s prominutím, sralo 😐
Joab
Tak jestli vážně přemejšlíš o takovejch věcech, budeš na druhou stranu brát i jako zásadní výhodu, že se to dá docela dost splíst i s eskem..
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
S 500 je kral ciest a nemusi byt ani v AMG uprave staci mu ten neupraveny 8 valec ... :yes:
Joab
Musim říct, že co se takhle občas mrcasim v Londýně, mě až kapku překvapilo, jakou velkou převahu tam má právě esko oproti čemukoli jinýmu takhle velkýmu. Ještě tak občas XJ.. a byť mi je Audi o něco sympatičtější, nějak mi ten eskovej Mercedes k tomu Kensingtonu či Chelsea fakt víc sedí, než A8.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Tak je ...tazko mu nieco vytknes je to pohodlny tichy korab a v Londyne su cesty posypane retardermi cez ktore ta S prehupne ako lod... aj ked futbalisti s Chelsea asi daju prednost Continentalom GT a ich manzelky Range Roverom S ko je velka trieda...A amg 63 tiez :yes:
Avatar - Jopino
Jopino
Máš recht, i tak se na to dá dívat, bez debat 😄 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
problem vidim v tom ze nech sa pozries na akehokolvek medveda spredu ( ci uz za Acko za 700 tacov alebo S klasu za 3 melony ) vyzeraju vsetky uz takmer rovnako... bez ohladu na triedu .. sportovy paket aj druh pohonu.... zdaju sa mi dnes uz vsetky faceom rovnake ... pritom si neviem predstavit zeby vsetky kie mali zrazu face z optimy od picanta cez sportage az po stinger.... takze tu medvede podla mna tapaju .. a nevedia akosi co dalej... len zvejaku ten isty face z Acka uz x rokov... na premiovu znacku v podstate slabo inovativny dizajn ...
Avatar - Jopino
Jopino
Možná proto škodovka designově odlišila tak "výrazně", slušně řečeno, Octavii MY 2017. Aby nedopadla jak současní medvídci 😄 Ne, teď vážně, sice je podobnost současných aut z mercedesí stáje docela markantní, přesto bych jim to "odpustil". Tvary se mi líbí a uvnitř jsou až neskutečné. Včera jsem se díval na topspeedu.sk na test E350 a krom runflat pneu to auto vychválili do nebes.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ten "scout" od Ecka uz vyzera zaujimavejsie .... a aj faceliftovane GLA sa uz kusok akoby posuvalo dalej..... ale inak fakt sa uz na seba vsetky medvede hodne podobaju... poviem pravdu ze dnes uz aj audi od seba skor rozlisim ako medvede... ktore som predoslych 25 rokov nikdy nemal problem rozoznat od seba a to uz pouhym kuknutim do vnutorneho spatneho zrkladla ....

problem ale vidim aj v tom ze mercedes ma dnes uz snad aj vyse 20 modelov.... co kedysi tiez nemal... mal par modelov ktore pekne rozlisil... dnes uz ale hra na kvantitu a straca sa to caro aj v dizajne potom ked su vsetky "rovnake" ... neviem... ale mal som kedysi medvede radsej... dnes uz ma laka viac audi ak by som si mohol vybrat nieco z D3

Ecko nedavno ( este tusim koncom minuleho roka ) testoval aj Rasto ... krasne video na snehu ... auto ale podla mna vizualne vcelku nudne az suche .. snad aj A6 mi pride dnes uz vizualne zaujimavejsa a stavnatejsia
Avatar - Jopino
Jopino
Jako, nemám zásadní problém v tom s Tebou souhlasit, podobná ta auta jsou (viz můj první příspěvěk), jako mezi sebou i BMW a Audi... Méďa před časem přišel s novou S classe, která se prodává dobře, no tak se jim nedivím, že podobný look nastavili dalším modelům. Ta auta se mi líbí a moc, ale múj revír je tam, kde končí má peněženka, tudíž se miho fyzicky podívat sotva na A Classe, když už 😄 Což je na nás malé, takže Honda, asi tak 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako všechno dobrý, ale ten display? [odkaz]
Interiér jinak vypadá parádně, nádherný volant, ale tablet co na první pohled vypadá jak z Mazdy....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hold premiovka... 😉 pritom aj felda ma krajsie budiky

zlaty stinger :yes:
Avatar - vabis
vabis
Kluci a děvčata, mě by zajímal rozdíl jízdních vlastností (podvozku) třeba ve srovnání s 220d. Mám v živé paměti 124 500, která nebyla rozhodně 200E se silnějším motorem. To auto mělo tak krátký zdvih pér, přitom jezdilo jak v bavlnce. Ty jízdní vlastnosti a kinematické vlastnosti náprav ohýbali snad i fyziku. Zajímá mě , zda se rozdíl vrátí. Protože 212 63amg má sice famózní motor, ale jezdí se s tím tak nic moc.
Avatar - Dinar
Dinar
Nevím, jaký rozdíl je mezi E63 a E43 v nastavení podvozku, ale mezi E43 a E350d je to rozdíl citelný, u běžných modelů bych osobně vzduchový podvozek nechtěl, ani kdyby mi za něj zaplatili, auto se kolíbá, kastle nestíhá pohyb podvozku a přitom kola mlátí na dírách, adaptivní podvozek na pérech za poloviční cenu je v běžném éčku mnohem lepší. Ale v E43 amg je zjevně vzduch jinak kalibrován, jestli je tam něco i v HW jinak, to nevím, ale výsledek je podstatně jiný, auto se chová spíš jako porsche na vzduchu než jako MB, a přitom v komfort modu umí i komfort.
Avatar - maxi!
maxi!
suhlas! :-!
Avatar - Kolouš
Kolouš
s E43 najeto jen něco málo přes 400km, ale podvozkově pro mne famózní. relativně komfortní a zároveň i dynamický (dle nastavení)
za mne souhlas :yes:
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Este vela urobia aj pneumatiky. ja mam na 350 d vpredu 245/40 a vzadu 265/30 vsetko v 18 palcakoch AMG diskoch. tie zadne 265/30 budem menit na 245/40 ...viac gumy bude menej kopat na dierach aj ked v UK tie cesty derave moc nie su ale zato retarderov je tu ako maku...Run flat su uplne o nicom...