Téměř polovina tuzemských zákazníků se po koupi ojetého vozu potýkala s technickými problémy, na které nebyla prodávajícím předem upozorněna. Tři čtvrtiny reklamací skončily z pohledu zákazníka neúspěšně.
Ted nevím co bude větší jebka, díky bohu existují i auta mezi to, že jsou pro některé neviditelné je jenom dobře, protože to jenom vylepšuje poměr kvalita/cena >:D
ja mam "na predaj" feldu rocnik 2001 .. a ma len nieco vyse 100 tisic km ;-) bez srandy ... lenze dnes sa mi ani neoplati taketo auto za nejakych 400-500 eur predavat... to si ju radsej necham ;-) ma pre mna daleko vacsiu cenu ako tych par eur ktore dnes uz za nu dostanem
To je přece blbost. Stačí když auto A jezdí často a dlouhé trasy a je garážované a auto B jezdí pár kilometrové crcačky po městě a parkuje na sídlišti. Pak může mít první 400 a druhé 110 a dám krk za to, že první bude vypadat líp. Nebo dvě auta se stejným nájezdem, přičemž jedno z nich řídi blb a ještě k tomu prase - taky budou vypadat úplně jinak.
Vlastnil už jsem dvě auta, která měla na tachometru přes 300 a kdybych je smotal na 80, tak vzhledem a stavem nikomu nepříjde nic podezřelé...
Já jsem třeba koupil dodávku forda tranzita, která měla najeto pouho pouhých 150 tisíc, ročník 2005, je to snad nejznámější dodávka tady. A podle stavu vozidla jsem nevěřil tomu, že má najeto tolik, kolik v áčkách udávali, myslel jsem že mě berou na hůl. Tak jsem to vzal do servisu a opravdu tolik najeto má. Prostě jsem zjistil, že když auto stojí někde pár let na dvorku a nikdo se o něj nestará, tak může být v horším stavu, než kdyby měla najeto dvakrát tolik. Fakt mi přijde, že to řeší jenom noviny :-!
To jako vážně lidi platí 176 tisíc za 13 let starou oktávku nebo je někde v tom průměru chyba? Čistě teoreticky by to mohlo být jedno Bentley a 50 Trabantů, ale to se mi nezdá >:D
za 13 rocne auto typu octavka by som uz nedal ani cent .... a nie este nejakych 5 tisic eur... zvlast ked zvazis fakt ze za 6500 mas uz nove sandero ;-) .. cize uplne nove vonave auto so zarukami ... ziaden vymlety salat ktory uz bude cucat prachy z teba ako pijavica
ked jazdene auto tak maximalne mozno este tak 5-6 rocne ... s najazdom do nejakych 100 tisic... inak uz radsej nove ;-)
Buď rád, že to tak bylo. Prodat ojeté auto nejbližším příbuzným, nebo blízkým známým, natož těm, co ještě neměli auto, není zrovna dobré. Za půl roku přijde, ona nám tam klekla baterka, přestalo nám svítit světlo, už na tom máme ojeté pneumatiky, museli jsme nechat dělat brzdy, a tak by se dalo pokračovat.
To bude, ale leda nákupní taška. Normální nájezd u soukromého nového auta je tak 20-30 tisíc takže 5-6 let staré bude mít 100-180. A pokud má 100 a 5 let, ale je nejlevnější na trhu tak na tom stejně něco smrdí >:D
Já měl auto 16 let starý co mělo najeto 170 tis (bez záruky, reálně možná víc), stálo na pořizovačce 5,50 a jezdil sem s tím 3,5 roku a krom spotřebáku typu brzdy, svíčky atd sem na tom ze závad měnil housing termostatu (plastovej domeček asi za 600) a 3 stahovačky oken (bolest těch aut) vzatý z vraků. Jinak nic >:D Rozvod řetěz, zívačka.
Takže není auto jako auto, naštěstí.
Jinak jak už sem tu psal, mam jedno auto 17 let starý se 100 tis km a druhý 7,5 roku starý s 103 tis.
Tak to mohu svou zkušeností z Áček jen potvrdit. Básnit o interiéru jim šlo, ale zmínit se o věcech, které na 99,9% při výkupu museli odhalit (a že šlo o nebezpečné závady), to ne. Aspoň jsem dostal pořádnou lekci.
Svaz zřejmě usiluje o to, aby se ojetá auta prodávala ve funkčním stavu, jako nová. Prodám desetiletou ojetinu bazaru za sto tisíc, do které před tím narvu více jak padesát, ne-li osmdesát tisíc za opravy? Stav by měl vždy odpovídat najetým kilometrům a ty tachometry jsou tím problémem největším. Olej žeroucí TSI od koncernu, filtry DPF/FAB všeobecně.
Opravovat to nemusis, ale musis to rict pri prodeji (napsat do smlouvy). Je mi ale uplne jasne, ze takove auto nikdo nekoupi, hlavne kdyz vedle v bazaru je o 20tisic levnejsi a ma jakoze min najeto.
Není to nějaká blbost? Průměrný věk celého vozového parku, včetně mnoha papírových mrtvol ,které už dávno neexistují, je 15 let --> pokud by byl průměrný věk nakupované ojetiny 13, museli by si lidi reálně pořizovat starší auta, než vlastnili - což vůbec nezní reálně.
Tak přece když už si jdu pořídit ojetinu, je jasné, že nebude šlapat jak hodinky, není to nová voňavka. Někteří jedinci si myslí, že si pořídí auto za pár kaček a budu jezdit dalších 5 let bez problémů... >:D
No je to jako chodit po tenkým ledě, sám bych ojetiny neprodával, člověk ví, že práce s lidma je ošemetná a je hrozně jednoduchý si stěžovat na kraviny a psát všude jenom negativní recenze, jelikož málokdo napíše pozitivní, že áno. A jak už tu zaznělo, když si koupim milion let starý auto, tak nemůžu počítat s tím, že ještě milion let vydrží
Nojo, není ojetina jako ojetina. Pokud se předešlí majitel staral o údržbu vozidla, tak jak se patří vypadá to jinak než když s tím jezdí a myslí si, že auto jezdí jen na palivo a to je celé:D i takový se najdou... hold když si jdu koupit ojetý vůz musím počítat s tím, že to auto není nesmrtelné.
Zlatě koupit nějaké dvouleté než dovezenou slátaninu s nejasným původem deset let starou, do které člověk cpe peníze. Asi proto ty dobré autobazary rostou..