Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Seat Ibiza živě: Malý Leon to nakonec úplně není

Na první pohled možná nová Ibiza svého většího sourozence opravdu připomíná, na světové premiéře v Barceloně jsme však našli i celou řadu osobitých prvků. A co ten obří kufr?
Zpět na článek
1. 2. 2017 19:03
1. 2. 2017 19:53
1. 2. 2017 20:30
2. 2. 2017 11:10
2. 2. 2017 13:33
2. 2. 2017 20:43
1. 2. 2017 20:16
1. 2. 2017 20:40
1. 2. 2017 21:08
1. 2. 2017 21:38
1. 2. 2017 22:27
1. 2. 2017 22:33
2. 2. 2017 08:13
2. 2. 2017 11:14
1. 2. 2017 21:41
1. 2. 2017 23:26
1. 2. 2017 23:54
2. 2. 2017 00:18
2. 2. 2017 09:38
2. 2. 2017 10:33
2. 2. 2017 10:21
2. 2. 2017 14:04
1. 2. 2017 22:23
1. 2. 2017 23:44
2. 2. 2017 01:21
2. 2. 2017 10:12
2. 2. 2017 11:00
2. 2. 2017 08:51
2. 2. 2017 09:47
2. 2. 2017 10:05
2. 2. 2017 11:03
2. 2. 2017 11:37
2. 2. 2017 12:21
2. 2. 2017 12:29
2. 2. 2017 12:37
2. 2. 2017 13:16
2. 2. 2017 13:53
2. 2. 2017 15:05
2. 2. 2017 20:03
3. 2. 2017 08:52
1. 2. 2017 19:03
Machala?
Pan Machala by se asi rád stal celebrita. Úvodní foto bych volil červený vůz bez holé hlavy. Jinak design průměr, to už možná raději Octaviána se 6 kulama
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
1. 2. 2017 19:06
A co ten obří kufr?
Kde ho schovai?!
" Základních 352 litrů sice platí pro lepící sadu a v Česku bude standardem náhradní kolo, i po odečtení místa pro rezervu se však určitě budeme stále pohybovat nad třemi sty litry.".
A já brblám, ze moje iXko nema kufr nic moc. houby!
Obří ho má..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2017 19:08
Re: A co ten obří kufr?
ja mam 280L v mojom malom aute a za prve 3 tyzdne ( dnes je to na den presne ) je aj tak stale prazdny >:D ... nosim tam maximalne nejaky ten mestsky ruksak .. takze s kufrom spokojnost... aj bezne nakupy su maximalnou pohodou.... je inak velmi podobny presne tomu co mam uz aj v staruckej felde ( 272L )... defakto objemom aj tvarom uplne ale uplne rovnaky uz na pohlad :-)

inak plnohodnotnu rezervu odporucam kazdemu ( ja ju mam a som za nu moc rad ) ... bez nej je hlboky megakufor k nicomu ak na ceste clovek dostane defekt ... a ze niekto povie ze mne sa to nemoze stat? kolega tak pichol pneu dvakrat za minuly rok... pritom 20 rokov predtym nic.... odvtedy uz tiez zmenil nazor ... a bez rezervy uz auto nechce... inak tu ma neprijemne prekvapilo baleno... to malo rezervu len v top vybave
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 20:35
Re: A co ten obří kufr?
350 litrů je na malé auto parádní hodnota, co se ti nezdá?
1. 2. 2017 20:56
Re: A co ten obří kufr?
Že 350 litrov nemá. Slušné auto má mať rezervu a s ňou to bude hlboko pod 350.
Nehovorím, že cca 320 litrov, ktorými môže kufor reálne disponovať, nie je na malé auto dosť. Donedávna to bol priemer u kompaktov...
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 21:03
Re: A co ten obří kufr?
320 litrů je na malé auto pořád pěkné.
Avatar - Jaros71
2. 2. 2017 01:12
Re: A co ten obří kufr?
320 l s rezervou je velmi slušné... :yes:
2. 2. 2017 14:47
Re: A co ten obří kufr?
Tohle má 350 litrů tak maximálně s přívěsným vozíkem... přijde mi, že se v poslední době výrobci předhánějí v tom, kdo víc lže :-O
Achjo...
Vždyť IV. = V.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
1. 2. 2017 20:07
Re: Achjo...
"Tady Cimrman geniálně učinil takzvaný úkrok stranou a stanul tak pro tuto chvíli vně své teorie, odkud ji mohl uznat jako objektivně pravdivou."
:yes: >:-[]
1. 2. 2017 19:17
Evoluce aka Golf
Pořád to samý, jen s hranatejsima linkama a nalepeny kusy Leonu.. interier je sice změna, ale výhra to teda není, podle mě. Nelíbí se mi to.. a upadám do deprese z těch miniaturních zadnich svetel >:D to je peklo
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2017 19:24
Re: Evoluce aka Golf
mne to pride uz len ako skrateny leon... nic v zlom.. ale predosla ibiza sa od predosleho leonu lisila podstane viac... uz to asi zacina byt aj v seate vsetko na jedno brdo... skoda

zacina mi tu uz chybat osobitost... ibiza mala vzdy istu osobitost ... ale tu uz ozaj neviem spredu ci nepozeram na leona... kedze spredu je to aj podobne masivne auto ako leon ... uz len verit ze nove polo nebude len zmensenim golfom 7 ale zachova si isty smrnc a charizmu a rozmerovy odstup od golfa .... ale bohuzial mam o neho uz obavy ked vidim ako dopadla ibiza
Avatar - Ja Prvni 123
1. 2. 2017 20:02
Re: Evoluce aka Golf
Poslední hezká Ibiza...

[odkaz]
Avatar - Emel
1. 2. 2017 22:02
Re: Evoluce aka Golf
Tyvole, dyť to vypadá jak nějakej Fiat... >:D

Ibizy byly náhodou hezké všechny (od té další), jen se nesmělo šetřit na kolech.
Avatar - idam.i
1. 2. 2017 22:19
Re: Evoluce aka Golf
Myslím,že to je posledné auto,než ich pohltil VW.
2. 2. 2017 11:49
Re: Evoluce aka Golf
Ještě stihli nějaký derivát, snad sedan. První a poslední model (když je vezmu dohromady), pokud si dobře vzpomínám, který SEAT udělal samostatně (byla tam vnější spolupráce, ale v tu chvíli ho nevlastnila jiná automobilka). Jen mi přijde, že vypadá jako Fiat. Proto se mu možná líbí. ;-) Spolupráce s VW začala už dřív, ale většinu získali až o pár let později a na Ibize nespolupracovali.
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 20:51
Re: Evoluce aka Golf
Že se podobá předchozí generaci a Leonu, to je pro mě jen a jen plus.
1. 2. 2017 22:07
Re: Evoluce aka Golf
Ja som zase v depresii s tých vyzývavých zadných svetiel na BMW a MB. Veď už je to skoro ako karnevalový sprievod v Las Vegas. ;-)
Re: Evoluce aka Golf
Las Vegas už tak svieti? >:-[]
2. 2. 2017 11:24
Re: Evoluce aka Golf
Máte pravdu, interiér vypadá lacině jak návrhem tak zpracováním. Materiál sedadel je nejspíš z recyklátu. Ta zadní zaoblená světla naprosto nesouroudá s ostře řezaným designem karoserie a zbytku auta jako takového. Chce to sice vidět novou Ibizu naživo, ale po vzhledové stránce nemůže vůbec dosáhnou na novou Kiu Rio.
1. 2. 2017 19:29
To hlavní tam chybí
Kolik že má pan redaktor centimetrů???

Příští Fabia dožene velikostně Rapid.
Aby teď lidé čekali na novou větší Fabii.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
1. 2. 2017 19:37
Re: To hlavní tam chybí
to zvacsovanie rozmerov pritom nemoze ist donekonecna... male auto proste nemoze mat 1,8m sirku ani uz 2,6 metrovy razvor.. to je volovina... to sme uz predsa o triedu vyssie.... takze bud nasledujucu ibizu posunu o triedu vyssie a spravia potom pod nou nieco mensie alebo neviem .. ale male auto ma byt male auto... to je jeho priorita... je mozne ze rapid vypadne a nova fabia ho nahradi a nasledujuce citigo sa posunie kdesi na uroven prvej fabie... ved casom uvidime ... kazdopadne male auto by malo bez ohladu na storocie a techniku nadalej ostat malym autom... nie kazdy chce totiz male auto s tym ze dostane uz auto velkosti golfa 5 ... ale casom na to vyrobcovia pridu ze donekonecna to zvacsovanie nemoze ist a raz sa mozno uz auta konecne zacnu aj zmensovat a budu opat uz sikovne ako kedysi
1. 2. 2017 22:02
Re: To hlavní tam chybí
Preboha, už nerieš aj v druhom článku o Ibize tie rozmery. Veď Ibiza sústavne rástla a to ti nevadilo? Keď chcú predávať aj mimo trhu ľudí nízkeho vzrastu (Španieli, Taliani), tak musia predsa ponúknuť väčší komfort. ;-)
2. 2. 2017 11:07
Re: To hlavní tam chybí
On nekritizuje větší komfort, ale nárůst vnějších rozměrů.
2. 2. 2017 11:06
Re: To hlavní tam chybí
Musíš se na to podívat komplexně. VW Passat první generace měl šířku 1600 mm a rozvor 2470 mm. Dnešní Polo má šířku 1682 mm, rozvor 2470 mm. Příští Polo bude asi ještě větší. Lze tedy říct, že dnešní auto segmentu B má vnější rozměry jako 40 let staré auto segmentu D a už ho dokonce začíná přerůstat. Kde se to zastaví, těžko říct.
1. 2. 2017 19:40
Re: To hlavní tam chybí
Pan redaktor v textu poctivě přiznává svou délku - 180 cm. Co se týče Fobiářů - ti v druhé diskusi nadávají, jak je auto oproti Fabii zbytečně široké a jak se s ním bude hrozně špatně parkovat. Rozdíl je opravdu propastných 48 mm...
Interiér - hmm, od "eferka" bych čekal víc, snad jen ten volant je pěkný, ale zase je useknutý. Na seatí poměry to je ale docela dobré.
Displej je jednoznačně příliš nízko, tady je trend jiný, byť bohužel mnohdy za cenu vyčnívajících tabletů.
Souboj s novou Fiestou bude asi zajímavý. Jen škoda, že motor 1.2TSI je už minulostí.
Re: To hlavní tam chybí
Ty si fakt roztomilý s tým svojim rozhorčením...

Fakt som si nevšimol, že by niekto nadával na zlé parkovanie - len sa poukázalo na to, že na túto triedu je to auto už zbytočne široké. Tak si nevymýšľaj.
Ak sa ti takmer 5 cm prírastok do šírky zdá zanedbateľný, je to tvoj problém. U áut to znamená dosť, ale kričí sa najmä ak tých 5 cm niekomu chýba... :-!
Re: To hlavní tam chybí
To sedadlo spolujazdca mi príde posunuté vpred, keby bolo na úrovni vodičovho, tak sa tam dotyčný model asi oprie kolenami o jeho operadlo, ale to by asi nebolo vhodné na exkluzívnu fotku...
1. 2. 2017 22:04
Re: To hlavní tam chybí
Však na šírku je Rapid Fabia. ;-)
1. 2. 2017 19:36
"Svetelny podpis" ma byt signature lights?
To vypada na hnusny doslovny preklad 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
1. 2. 2017 19:46
Re: "Svetelny podpis" ma byt signature lights?
Svetelný podpis se používá celkem běžně. Tys to ještě neslyšel?
Avatar - MDK
2. 2. 2017 14:36
Re: "Svetelny podpis" ma byt signature lights?
NE
1. 2. 2017 19:53
Detaily
Mne by spíš zajímalo, proč pan redaktor není nafocen, jak sedí za sebou, tedy za řidičem? Posunout sedačku spolujezdce vpřed evidentně jde.

A co ten display? Neošmatlá se jako u konkurence, u které se to strašně kritizuje?

Jinak mě se moc nelíbí. Interier je takovej... no v bez toho displaye to bude asi lepší. Např. v Cliu mi přijde míň "násilně" naroubovanej. Sem nějak nepatří. A exterier? Tohle není Leon, bohužel.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 20:30
Re: Detaily
A čo sa má namnožiť? >:D Nie, rozumiem.
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2017 11:10
Re: Detaily
daj pokoj, jeden Machi stačí >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2017 13:33
Re: Detaily
ale hej, len mam lepsiu zabavu s este väcsimi nervami ako tu >:D >:-[] ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2017 20:43
Re: Detaily
[odkaz] >:D >:D >:D >:D

Stačí ti ? Na "stare kolena" som sa takto zblaznil ! >:D
1. 2. 2017 20:16
Kombi
Myslím, že je velká škoda že místo varianty kombi příjde malé SUV :no: Určitě je na trhu místo pro oba modely, a u Seatu který má dost ůzkou paletu modelů to platí na 100%. Bohužel je pravda že určitě dražší ale rozhodně méně praktické SUV přiveze do pokladny Seatu více peněz. Možná je to také proto, že už by varianta kombi moc konkurovala vozům nižší střední třídy. Už by to ale byl doopravdy rodinný vůz ( I když Hyundai se nám snaží každý den vnutit že rodinná auta jsou i10 a i20 >:D )
Rozbalit vlákno
2
1. 2. 2017 20:40
Re: Kombi
kombik bude ... to bylo na to, ze 3dverova varianta nebude .... a bude i male SUV ... jsou to uplne jine segmenty a kombiky ibiza jedou byla by hloupost je opustit
1. 2. 2017 21:08
Re: Kombi
Vim že o kombi se psalo v jednom z prvních příspěvků. Nově se ale uvádí že kombi nahradí SUV Arona. Informují o tom i ostatní weby. Škoda
1. 2. 2017 20:37
Toľko múdrych po kope...
Sú všelijaké fóra, do nich chodia všelijakí ľudia... Iste najviac odborníkov dokáže hodnotiť futbal, lebo tomu všetci rozumejú. Hneď za ňou je automobilový priemysel.. :-)
...ja som kufor doteraz nepotreboval - tak je zbytočný
...auto je široké - načo, keď ja * n viem parkovať a chcem užšie
... auto je odfotené v nevhodnej farbe - najkrajšia je červená ( a do 89 bola ešte krajšia)
... pán novinár má plešinu - nie je môj typ, mne sa páčia viacej ženskejšie typy s copíkmi
... zadné svetlá sú úzke - to je úplny grc
..táto ibiza nemá šmrnc lebo leon - lebo kia, hyundai, vw, škoda - z tých máš erekciu asi
...volant je useknutý - chcem ako mám ja na autobuse
...posledná pekná ibiza - asi je pán dizajnér u ferrari
... malý kufor - lebo iXko má väčší - kúp si dodávku, keď si sťahovák a to je dôležité na aute

keby to auto stálo 5000 EUR - bolo by najlepšie na svete. Pokrytci... Hodnotíte absolútne banality, len aby ste sa k tomu vyjadrili. Takto ste iste vyberali i svoje manželky a priateľky >:D
popis subjektívnych pocitov a preferencií jednotlivca - odborníkov na dizajn :yes:
(miss universe - tá ma teda zuby a tá aké má dlhé nohy -to sa nezmestí ani na parkovisko pri lidli, a hen aké brčkavé vlasy - no to je grc, a tá ma malé prsia a tá velké a tá ani malé ani velké.. )
Rozbalit vlákno
6
Re: Toľko múdrych po kope...
Zlodej kričí chyťte zlodeja...
Tuším si v diskonte chytil výpredaj rozumu a nabral si si koľko sa vošlo...ale evidentne bol po záruke.
Keď sa ti tunajšie diskusie nepáčia, tak čo sem lezieš a pindáš, pokojne sa otoč chrbtom a zaraď sa medzi seberovných, ty inteligent... :-!
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 21:07
Re: Toľko múdrych po kope...
A tak pri troche nadhľadu sa človek aj zasmeje. Ako fakt, niekomu vytknúť na automobilovom fóre plešinu, resp. holú hlavu je dosť absurd. >:D
1. 2. 2017 21:09
Re: Toľko múdrych po kope...
Ale zas to patrí k tunajšiemu koloritu, nie? Nebyť toho, je tu fakt nuda. ;-)
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 21:12
Re: Toľko múdrych po kope...
Asi hej, ale nejakého okoloidúceho to môže vytočiť. >:D
Avatar - Bubáq
1. 2. 2017 22:08
Re: Toľko múdrych po kope...
Slova jsou zbytečná.... :yes:
1. 2. 2017 22:19
Re: Toľko múdrych po kope...
Kufor vždy riešia tí, čo majú v krvi kočovníctvo a genofond nomádov, len na to ešte neprišli. ;-)
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 20:46
Vypadá to velice slibně
Jsem z Ibizy nadšený, za mě aspirant na nejlépe vypadající hatch své třídy. :yes: Ale béžová se k ní extrémně nehodí a nevím, proč ji zvolili na prezentaci. A klavírní interiér dekor bych také nevolil...Jinak paráda, i prostornost se zdá být nadprůměrná a určitě si Španělé dají záležet, aby i adekvátně jezdila. A co teprve až přijde Cupra. :-)
Rozbalit vlákno
1
Re: Vypadá to velice slibně
Tak áno, to je tá správna otázka - ako to bude jazdiť. Ešte na tomto poli môže zaujať, lebo reakcie zatiaľ vidím aj plus aj mínus, teda dohromady skôr neutrálne. Pokiaľ bude jazdne plus-mínus ako Fabia, tak dieru do sveta najskôr nespraví, ale agilnejší podvozok jej môže spraviť dobré meno. Koniec-koncov od Seatu sa to tak trochu aj očakáva, nie?
Avatar - Auto CZ
1. 2. 2017 20:49
Úvodné foto s plešatou modelkou
Šeredné auto, šeredná farba, šeredná a plešatá modelka..., keby jej aspoń dali mini sukničku >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 21:02
Bude kombi alebo nie?
Túto info som nikde nenašiel. Nemohla sa redakcia opýtať, keď už sa trepala na premiéru?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 21:06
Re: Bude kombi alebo nie?
V jednom z předchozích článků psali, že kombi bude. Ale to bylo ještě před premiérou, tak nevím, z čeho vycházeli.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 21:09
Re: Bude kombi alebo nie?
No v predošlom je, že iba 5dv, ale v kontexte zrušenia 3dv., tak možno na kombi aj zabudli. Ale nenašiel som túto info ani inde. Zrušenie kombíka by ma asi ani veľmi neprekvapilo...
1. 2. 2017 21:37
Display a klima a nejlepší vůz třídy
Ibiza to vzala za správný konec konečně nabízí techniku up to dáte. Poradny display, dvouzonova klima, šířka auta a loketní opera ji posouvají o nutný kus před konkurenci. Zejména tu klimu nechápu ze mikdo v teto třídě zatím nemá.
Přitom díky celkové délce (krátkosti) asi nic neztratí z obratnosti ve městě a lze předpokládat ještě jistější krouhani zatáček. Fabia a rapid jsou od teď zbytečný auta. Ibiza je obojí v jednom. A hezčí. Velký :yes:
Rozbalit vlákno
9
1. 2. 2017 22:06
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Když nad tím přemýšlím, vždy jsem měl auta s dvou či tří zónovou klimatizací a vždy jsem jako řidič nastavil teplotu a nikdo z posádky neměl potřebu ji měnit. Jednozónová by tedy bohatě stačila... U supermini mi to přijde obzvlášť nedůležité.
Avatar - Bubáq
1. 2. 2017 22:10
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Hloupý, zbytečný názor....
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Hlúpy, zbytočný príspevok. Každý má nárok mať vlastný názor. Čo tak pohľad do zrkadla?
Avatar - Bubáq
2. 2. 2017 08:05
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Pane Nikolo, vám opravdu imponuje, že RS uvažuje o neopodstatněnosti dvouzónové klimatizace v autě? On nastaví teplotu a nikdo z posádky neměl potřebu ji měnit? Nebo se ho ostatní z posádky báli?!
Prostě a jednoduše: dvouzónová klima je vždy výhodnější, než unitární, a argumentovat, že je zbytečná, je skutečně hloupý názor. Navíc zbytečný, protože rozebírá aspekt, který rozebírat vůbec nepotřebuje.
Hrot Vašeho příspěvku, pane NIKOLO, směřuje chybným směrem. Ne všechny názory jsou vhodné pro zveřejnění ve veřejném prostoru, neboť svou demonstrativní zbytečností a hloupostí si prostě odsouzení zaslouží. Pokud bych neměl právo říci, že daný názor je hloupý a zbytečný, pak by hloupost a zbytečnost vítězila. A to ve jménu fiktivní svobody, To nepovažuji za správné ani v osobním životě, ani v životě společnosti. Proto na demonstrativně projevenou živelnou hloupost reaguji. Stejně jako na Vaše zastání se pseudo--svobody. Zkuste se trochu více zamyslet, zda elektromobily skutečně představují celkové zlepšení životních podmínek... Pokud ano, pak se to netýká celkově produkovaných exhalací, že. Ubude tak akorát výměn olejových náplní a počet vyrobených olejových filtrů z buničiny, ale drancování, plundrování přírody pro výrobu akumulačních trakčních baterií plus fakt, že energie vyráběná z obnovitelných zdrojů prostě nepostačuje pro zajištění mobility na současné úrovni, stejně jako fakt, že největší znečišťovatelé ovzduší zůstávají elektro tendencemi nedotčeni, Vám pravděpodobně uniká. A proto hrdě přicházíte s nickem T.E.S.L.A. Odvolávaje se na to, že každý má nárok na - byť hloupý - názor, prohlašuji zde, že každý, kdo podporuje elektromobilitu v její současné podobě, je hlupák. Lidstvo nemá právo ničit svou planetu jako nějakého pokusného králíčka. Až pan Musk (nebo někdo úplně jiný) přijde s konceptem bezpečné a ekologické výroby elektřiny a jejího ekologického uskladňování pro budoucí spotřebu, pak jej budu oslavovat jako vizionáře a možná si taky zvolím nick podobného ražení....
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Ďalší chytrák s patentom na rozum... Daj si mokrý uterák, krásavec. :-!
Avatar - miromen
2. 2. 2017 00:02
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Pokud se nepletu tak 2zonku ma v nabidce punto. Jinak doteď byla Ibizy prostorově zapadla, když je ve třidě řada těch co nabizi v interieru vice mista ?
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2017 00:15
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Grande Punto ji má dokonce snad už od začátku prodeje, což je více než 10 let. Nikdo další ji nenabídl?
Avatar - miromen
2. 2. 2017 00:20
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Myslim si, že je v tom Punto samo, i když možna Corsa ?
Avatar - Gasoline
2. 2. 2017 10:16
Re: Display a klima a nejlepší vůz třídy
Yaris
1. 2. 2017 21:38
Móda
Co je to za módu poslední roky s tím lesklým černým plastem, piano black nebo jak tomu nadávají? Upatlá se to, poškrábe a leskne se jak zrcadlo, navíc se to dává do vyšších výbav, to jako že luxus? Co vypadá hrozně levně je ten středový tunel před zadníma sedačkama. Možná je to fotkou, možná to s výdechy vypadá v pohodě, ale na té fotce je to divné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 22:27
Re: Móda
Presne, ale v plnej "kráse" sa to ukazuje až na redakčnej fotke.
Re: Móda
Je to nepekné, zakrátko ušmudlané... Mne sa naopak páčilo vyhotovenie palubky Nissanu Micra - s textilom alebo kožou to vážne vyzerá výborne.

Mimo moje obzory je tmavý, až čierny poťah stĺpikov a stropu. U mňa to dojem z interiéru zráža na nulu. Hoci inak by tá palubná doska nevyzerala celkom zle. [odkaz]
Pred dlhším časom som si sadol do MPV Kia, tuším to bolo v BA na autosalóne. Rýchle som z toho auta vystúpil, pretože som sa v ňom cítil nesmierne zle. Až po chvíli, keď som si cez otvorené dvere riadne obzrel interiér, som na to prišiel - bol celý čierny. Čierna palubka, výplne dverí, stredový tunel, podlaha aj strop. V aute bola ťažká, hustá tma. Pochopím to v športiaku, kde to oživia aspoň biele budíky alebo kontrastné obšitie kože, ale v bežnom aute je to skutočne niečo príšerné a odpudzujúce.
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2017 22:33
Re: Móda
Souhlas. Piano Black se stal trendem poslední doby, je laciný a v katalogu vypadá pěkně. Ale pokud bude na výběr z více dekorů, tak to snad nebude problém.
Avatar - Bubáq
2. 2. 2017 08:13
Re: Móda
Prosím pánové, abyste rozlišovali mezi LAKEM Piáno Black aplikovaným na skutečně dřevěném dekoru a náhražkou ve formě plastu. Čili Piáno Black není laciný, je naopak výsledkem neuvěřitelně pečlivého a zdlouhavého technologického procesu. Jako takový je skutečnou ozdobou interiéru. Naproti tomu je plastová lišta jen náhradním řešením oblíbeného designového prvku u levných automobilů. A může se opravdu líbit, ne každý automobil v této cenové a velikostní kategorii ji nabízí v takové podobě, aby neurazila. Seatu se to myslím povedlo....
2. 2. 2017 11:14
Re: Móda
Ano. Zrovna je to vidět u nové pětky BMW, kde je oboje. Respektive alespoň doufám, že je ten příplatkový dekor skutečný lak. Příplatek za pravý klavírní lak na dřevě může jít klidně přes 25 tisíc (což je podobné jako u jiných exkluzivnějších dřevěných dekorů). Klavíry skutečně nejsou z lesklého plastu.
1. 2. 2017 21:41
Dejavu
Krok s ibizou velmi připomíná krok škody s první Fabií. Postavili auto na které se veškerá konkurence divá z uctivě vzdálenosti, a přináší do třídy nova měřítka. Jen to snad nebude znamenat ze další tři generace Ibizi budou mít identicky technicky základ, jako se to stalo Fabii.
Rozbalit vlákno
11
Re: Dejavu
Fabia priniesla nové merítka akurát tak do triedy škodoviek... Voči ostatnej konkurencii to zas také terno nebolo.
1. 2. 2017 23:26
Re: Dejavu
No tak to pozor. Ukaz mi nějaký jiný malý auto rok 99-2000 který jezdí podobně dobře jako fabia1. Tehdejší polo clio ani Corsa to rozhodne nebyli. A jen jedno auto bylo hezčí - 206 ale to zas byl neskutečný strep.
Re: Dejavu
Jazda je jedna vec - Fabka bola hlavne extrémne tuhá a mala dosť istý podvozok a presné riadenie, to máš vcelku pravdu. Ale v iných parametroch to zas taká sláva nebola. Podvozok bol istý, ale pre mnohých na rodinné jazdenie príliš tvrdý. Prvé autá s 1.4 MPI zrovna nenadchli a o HTP sa už popísalo mnoho story. Strohá palubka s minimalistickou schránkou pred spolujazdcom (ešte rozdelená na dva priestory) ani hranatá šaltpáka pripomínajúca kus dreva jej na atraktívnosti nepridávali. Kritizovaný bol aj zlý výhľad z auta šikmo vpred cez hrubé a dosť silne sklonené A-stĺpiky. Nepotešila vždy ani elektrika, praskajúce žiarovky dokladovalo množstvo "jednookých" Fabií na ceste. Navyše bola dosť malá, najmä na zadných sedadlách to bola bieda a interiéru ju deklasovala všetka konkurencia .
V niektorých ohľadoch bola skutočne lepšia ako väčšina jej súperov, ale v niektorých zase zaostávala. Suma-sumárum určite bola dôstojným súperom konkurencii, ale nové merítka, to je trochu silný výraz, to určite nie.
Avatar - miromen
1. 2. 2017 23:54
Re: Dejavu
Interierem Fabia vyčnivala, takovy frantici byli dost pozadu, neber jen zaklad, ktery nikde neni tip ťop. Vzadu sice bylo meně mista, ale rozhodně nebyla v tom sama. S čim souhlasim, tak to je značna tvrdost, Fabia byla prostě jezdici prkno.
Re: Dejavu
Väčšina tých Fábiek bola bližšie k tomu základu, málokto vrážal peniaze do lepších výbav, nebola vtedy práve lacná. Malé skrinky a prekážajúci roh stredného panelu boli súčasťou po celú generáciu. O kvalite interiéru sa vtedy dosť hovorilo aj písalo, popravde mne ten interiér nijak úžasný neprišiel. Ale ja mám rád viac farieb a viac tvarov, takže to môže byť aj vec názoru. Ak kvalitu reprezentuje to, že plasty nikde neškrípali a nevŕzgali a boli pomerne odolné, tak súhlasím.
Avatar - miromen
2. 2. 2017 00:18
Re: Dejavu
Tak je to škodovka, zaklad osekany na kost, ale jinak minimalně pusobila interierem dospěleji a kvalitněji než drtiva většina svych soupeřu, ale chapu, že v teto třidě muže byt přednost hravost a barvičky, i když někdy tato kombinace dokaže slušny lacinny kolotoč.
Avatar - Emel
2. 2. 2017 09:38
Re: Dejavu
Právě pozornost k detailu v interiéru byla největší deviza Fabie, jako jedno z prvních aut vypadala uvnitř víceméně jako normální auto.

Clio: [odkaz]
Corsa: [odkaz]
Fabia: [odkaz]
Avatar - Jopino
2. 2. 2017 10:33
Re: Dejavu
přesně :yes: Navíc nebyl interiér vyrobený jen z tvrdých plastů. Měkčenou palubní desku, sice jen z poloviny, jsi v této kategorii aut, vyjma Fabie, sotva našel.
2. 2. 2017 10:21
Re: Dejavu
Jazdil si len Fabiu RS? lebo obycajna nebola tvrda ani nahodou. Mala naopak makke pruzenie, ze pri rychlejsej jazde dostaval spolujazdec morsku nemoc ako sa cele auto naklanalo a pohupovalo.

Taky typicky sluzobak, nenadchne, ani neurazi, s interierom ako z dodavky, sadnes a nakladas do toho.
2. 2. 2017 14:04
Re: Dejavu
Co ty o FII? Jsem se kolikrat u FII bal ze se to v zatacce prevrati, jak se to naklanelo, hrozny auto. Jak rika kolega nademnou, jako sluzebak to sice nedrncalo, ale pozitek z jizdy zadny.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 22:15
Cesta evolúcie
Dobre, po prvotnom rozčarovaní s príliš veľkou podobnosťou novej Ibizy s Leonom sa mi to už trochu uležalo a nová Ibiza sa mi páči. Doteraz som ale každú novú generáciu vnímal ako malú revolúciu, pretože vždy išlo dizajnovo o niečo nové, ako keby sa začalo kresliť na čistý papier. Lenže teraz sa tak prvýkrát nestalo, pretože Ibiza začala v Donckerwolkovom dizajne nachádzať svoju identitu, s ktorou teraz naďalej pracuje Romanos. Konkrétne sú to tie bočné linky, ktoré sa nestretávajú v rovnakej výške, tvar zadných svetiel, či hlboko krojená kapota vo vrchnej časti. Inak je ale dynamika už o level vyššie. Nejaký čas v tom ešte budem vidieť Leon, (čo samo o sebe nie je na škodu), ale pri bližšom preskúmaní tam nakoniec vidieť ten posun a odlišnosť. Romanosov tím robí Seatu radosť a veľmi im to prajem, dobrá práca. :yes:
Môj favorit je v dizajne tohto segmentu naďalej Renault Clio, ale VW Polo na druhom mieste po novom vystriedala Ibiza.
Rozbalit vlákno
2
Re: Cesta evolúcie
A kam zaradíš C3? Vídam ju teraz denne, niekto z podniku si ju kúpil a chodí na nej do práce. Začína sa mi páčiť tým viac, čím viac si uvedomujem, aká je odlišná od všetkého ostatného. Teda vizuálne, techniku som neskúmal.

Mimochodom, čo hovoríš na interiér? Mne tie jednoduché línie a tvrdé nekompromisné hrany veľmi nerežú. S exteriérom auta sa to trochu bije, zvonka dynamický strih, zvnútra takmer úžitkový askéta.
Avatar - pumpkin
1. 2. 2017 23:58
Re: Cesta evolúcie
Musím to vidieť zblízka naživo, lebo ešte pred premiérou som stretol jeden biely kus v asi základnej výbave a nevyzeralo to moc dobre. Ale z reklám to vyzerá celkom fajn, aj interiér. Ja tam nevidím nekompromisné hrany, možno len na displeji. C4-cactus sa mi celkom páčil, ale až vo vyššej výbave. Do takej top5 malých áut by sa nová C3 u mňa vošla. :-)
Avatar - narona
1. 2. 2017 22:23
Stará ibza
Na týden jsem měl půjčenou před pár lety ibizu předchozí generace a fakt se mi to autíčko líbilo. Daleko lepší než soudobá fabie II. Podvozek nedrncal, prostoru vevnitř na šířku dostatek a výhled byl dobrý. Tak že perfektní vozítko do města. Jen ten motor 1,2 44 kw dost bída a to jezdím kochacím tempem... Snad bude nová Ibiza taky taková.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
2. 2. 2017 00:05
Re: Stará ibza
jj Ibiza před FL jezdila velmi dobře a oproti Fabii nebo Polu je v předni časti i širši, ale zřejmě na ukor nizkeho posazu, takže se do ni huř nastupuje/vystupuje. Ibizou po FL jsem nejel, ale tu pry jizdně seat docela zařizl a to včetně řizeni.
Avatar - narona
2. 2. 2017 01:10
Re: Stará ibza
Aha je to možné, já jezdil ročníkem 2011 nebo 12.
1. 2. 2017 22:34
Nová královna B segmentu!
Tedy čekal jsem hodně, ale skutečnost ještě předčila moje odhady. Dle fotografií i dosud dostupných informací je nová Ibiza obravdová bomba a třídní královna. Design je prostě fantastický a vůbec mi přitom nevadí, že kromě zádě dost připomíná současný Leon, právě naopak. Ta záď s dominantním prolisem a velmi zajímavě zakomponovanými lampami je vynikající. Taky interiér mě nadchnul - žádné samoúčelné idiotské snahy o inovace za každou cenu (digitální rychloměr, budíky nad malým volantem, nebo nedej bože el. P brzda), ale jen tradičně prvotřídní koncernová ergonomie zabalená do velmi šmrcovních hranatých tvarů a bezkonkurenční třídní nabídka prostoru. A k tomu vynikající nová platforma MQB A0 (více tuhosti, nižší hmotnost a mimořádně velkorysé rozchody i rozvor) i nové motory (i když škoda je výborných čtyřválců 1.2 TSI, ale taková je bohužel doba.) Bravo, Seate, po Leonu III a Atece další skvělý model a na podzim ještě dorazí jistě neméně povedená Arona. Je zřejmé, že Seat kráčí neochvějně k dalším a ještě větším prodejním úspěchům! A někteří zakomplexovaní diskutéři, kteří této sympatické mladistvé značce pro nadšené řidiče již léta věští zánik (či minimálně prodej mimo VW), ať třeba puknou vzteky! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Bubáq
1. 2. 2017 22:48
Re: Nová královna B segmentu!
Dovolím si namítnout: "tradičně prvotřídní koncernová ergonomie" nechává displej infotainmentu ve jménu designové čistoty přístrojové desky poněkud dole u kolen řidiče.... Jinak s Vaším hodnocením plně souhlasím.
1. 2. 2017 22:54
Re: Nová královna B segmentu!
Ano, nízko uložený monitor navigace opravdu není ideální, Leon je v tomto směru lepší. A když už jsme u té kritiky, tak ani u budoucích Seatů se bohužel nedočkáme výškově stavitelných horních úchytů bezpečnostních pásů, ty má tato značky asi navždy zakázené... 8-s Ale jinak u nové Ibizy žádné jiné zásadnější prohřešky opravdu nevidím a už se moc těším, až si ji osobně prohlédnu a projedu! :-) :yes:
1. 2. 2017 23:07
Re: Nová královna B segmentu!
Aresi, naprosto c Vámi souhlasím!!!
Celé roky si říkám, proč např. Fabie, Polo jsou tak úzké, nakonec i kompakty byly dost úzké. Za mně nový Seat Ibiza má za jedna! Jen škoda 1.2 TSI EA211, jinak udělat auto o deset cm širší s o 10 cm delším rozvorem, je několikanásobně lepší, než auto udělat o deset cm delší, s větším převisem! Výborně Seate!!!
Re: Nová královna B segmentu!
Tak pre vás, chlapci, bolo robené asi toto : [odkaz]
Ale to ste si mali privstať, ten vlak vám už dávno ušiel...
1. 2. 2017 23:41
Re: Nová královna B segmentu!
NO AMC Pacer je dost hnusný a taky extrémně široký. Naprosto ale nevím, proč by mi mělo vadit, že novu Ibizu rozšířili o vcelku rozumných 8 cm? :-) Nejsi ty náhodou obdivovatel proporcí příšerky jménem Fabia II? >:D
Re: Nová královna B segmentu!
Náhodou nie. ;-)
Podľa čoho usudzuješ, že 8 cm je vcelku rozumných? Ak o podobné "rozumné" číslo narastie aj ďalšia generácia Ibizy proporcie Pacera pokorí.
Zrovna na tomto AMC je dobre vidno, o čo ide. 8 cm môže znieť rozumne, ale šírka takmer 1,8 metra na štvormetrovom aute už je tak-tak...
AMC Pacer bol dlhý 4356 mm a široký 1956 mm. Dojem placky umocňovala výška len 1361 mm. S proporciami to tvorcovia fakt prehnali, chceli totiž kompakt na európsky spôsob, ale so šírkou, ktorá vyhovovala Američanom. Zaujímavé je, že ambície tohto auta nepochovali čudné proporcie, ale enormne veľké okná, ktoré síce vyzerali efektne, ale z auta robili doslova skleník, ktorý klimatizácia nedokázala rozumne uchladiť...
Mimochodom, ten Pacer zas tak hnusný nebol...
Avatar - miromen
2. 2. 2017 00:13
Re: Nová královna B segmentu!
Na krale nema ten spravny rod. Jinak slušnej bulvar.
"Nová královna B segmentu!"
Avatar - Bubáq
2. 2. 2017 07:42
Re: Nová královna B segmentu!
.. nebo také Seat král segmentu!. Zbytečné šťourání se klacíkem v hov.u.....
Avatar - woody-alien
2. 2. 2017 06:54
Re: Nová královna B segmentu!
Fajn chvalozpěv ;-) , já na to, že uvidíme v reálu.

Ty hele, ale s těma (ne)nastavitelnejma pásama je to zajímavej úlet. Věc, kterou má běžně i Dacia. To mi připadá jako nějakej osobní problém šéfa vývoje >:-[] , asi jako u Suzuki sedí někdo, kdo prostě miluje kolíčky coby ovládací prvek. :-)
Avatar - Emel
2. 2. 2017 09:48
Re: Nová královna B segmentu!
Myslím, že se tu řešilo, že nejsou ani v BMW 3 ;-)
2. 2. 2017 10:51
Re: Nová královna B segmentu!
To nejsou. Pokud chceš výškově nastavitelný bezpečnostní pás, musíš vzít alespoň 5er.
Avatar - miromen
1. 2. 2017 23:44
Real
Tak na realnějšich fotkach, už to neni takova slava, hlavně se mi nepozdava zadni čast a ta kapučino ji ubližuje celkově. Interier, no z fotek mi přijde, že je to typicky lacinějši seaťacky vnitřek, ktery vzhledově nenadchne, ani nezklame. Co se mi na nove ibize libi, tak to, že z ni udělali takovou škodovku, tedy model na pomezi třid. Takže o něco větši kufr a vnitřni šiřka, což by mohlo zastoupit, pravě modely o třidu vyše. Vlastně vnějši šiřkou je na urovni te nižši středni a chapu, že se to některym nelibi. Někdy je prostě i cm mira, zvlašť při parkovani v zahuštěnych městech, nebo u obchodnich center. Docela jsem zvědavy na novy 1.5TSI, ktery by konečně mohl byt vic motorem, než součastna 1.4TSI.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
2. 2. 2017 01:21
Re: Real
Rozměry jsou impozantní..Ibize to velmi prospělo :yes:
S povedeným designem jde o nyní nejlepší auto této třídy.
2. 2. 2017 10:12
Re: Real
Jako vzdy se ukazuje, ze koncern vw umi hlavne dobre rendery. Na skutecnych fotkach ten interier jak rikas vypada docela levne. Ty divne hranate tvary mi moc nesedi a ten displej je docela divny, jak nejaka hracka. Pecka je ten leskly plast po cele delce inetrieru, to bude casem vypadat hodne usmudlane.
Jinak ta capucino, jak rikas, dat na to znak nejake vehlasne znacky Cang-hong, tak si budou myslet lidi, ze je to original Made in PRC ;-) Na te fotce to vypada v capucinu jak auto z bazace po firemnim 5 letem leisingu.
2. 2. 2017 11:00
Re: Real
V čem byla 1,4 méně motorem? Snad to nepokazí, když už měli celkem slušné motory.

Obchodní centra bych jako problém neviděl. Zaparkuji i s autem, které má i se zrcátky přes 2,2. Jen ho nechci mít omlácené, tak se ani nesnažím parkovat u vchodu. Horší je, když máš starou garáž. Není to žádný extrém, ale garáž projektovaná na 120 nebo co nemusí být moc široká. A nafukovací nejsou.
Avatar - Missouri
2. 2. 2017 08:51
SC
SEAT touto novou Ibizou stvrzuje příklon ke krokové evoluci, jakou známe léta. Škoda přesně takto přistupuje k omlazování svých modelů. Navenek se mnoho nemění, mění se jen technika a výbava. A rovněž cena. Tato nová Ibiza je produktem téhož přístupu, to znamená, že SEAT zřejmě musel volky nevolky přijmout osvědčený recept a přizpůsobit se koncernovým praktikám.

Když v roce 2008 představil SEAT novou Ibizu, byla to naprostá designová revoluce v tomto segmentu. Luc Donckerwolke stvořil dokonalé, emotivní a čisté tvary. A pak postupně přišel ke slovu facelift a začal to kazit. Hladké a měkké linie zeš***těly a zostřely. Tenhle poslední facelift je přehlídkou samoúčelných hran, které nic nezlepšily, jen na sebe poutají zbytečnou pozornost. Ona původní boční linie začínající u předního světlometu a ladně se vinoucí lehkým obloukem až do dveří tvořila a definovala tvar karoserie a dávala jí charakteristický výraz. Šlo o designerský podpis a současně ladně vymodelovaný tvar samotné karoserie, nikoli jen samoúčelnou hranu vedoucí odnikud nikam.

Mně osobně se však nikdy nelíbila zadní boční partie tvořená u pětidveřové verze protiběžným lichoběžníkem C sloupku, který působí proti dynamice celého designu. Proto mě oslovila teprve třídveřová verze, u ní zůstal tvar karoserie čistý a nekompromisně dynamický. Zadní část SC je zcela svébytná a podřízená celku. Stejně jako tenkrát, i dnes je to dle mého slabina pětidvířka, a o to víc mě mrzí, že SC nebude.

Pokud jde o palubní desku, i zde hrany nahradily oblé tvary a mně se prostě kruhové větrací výdechy líbí mnohem víc. Tahle nová se svým charakterem přibližuje Fabii, a ta se mi nikdy nelíbila.

Možná tedy jde o praktičtější a dospělejší auto. Věřím tomu, že komerčně bude úspěšné. Ale mne Ibiza oslovila z naprosto nepraktických důvodů. A ten první je, že byla, je a zůstane krásná. Ovšem pouze jako třídveřové SC z roku 2008.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
2. 2. 2017 09:47
Pedály
Praštila mě do očí taková blbost... na fotkách to vypadá, že verzím s manuálem chybí jeden pedál... třeba tady:

[odkaz]
[odkaz]

Máte pocit, že tam někde je, jen to z toho úhlu fotky není vidět?
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2017 10:05
Re: Pedály
Plyn je za volantem a na druhe fotce pod nohou. Je tedy dost vpravo a vypada to ze pri slapani musis mit vytocene chodidlo dost v pravo. Mozna je to tou extra dobrou nemeckou ergonomii o ktere se jen vsude bezmyslenkovite keca >:D >:-[]
2. 2. 2017 11:03
Nic moc
Nie je skareda, ale neprinasa vobec nic nove, ani napadite, ani vyrazne. Seda mys, najma ak dostane nevyraznu farbu.

Prejde rok a bude vsedna.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr164
2. 2. 2017 11:37
Povedené
Odhlédnu-li od zbytečné a poruchové elektroniky infotainmentu a diskutabilních konstrukčních aspektů koncernových motorů, je tu zatraceně stylisticky i designově povedená Ibiza. Vyvážený celek, působivé a přitom skvěle ladící detaily... Skoro jakoby se Alejandro Mesonero inspiroval u Joža Kabaně :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
2. 2. 2017 20:11
Re: Povedené
Ibiza je skutečně nyní nejhezčí auto segmentu :yes:
2. 2. 2017 12:21
auto + chlap
A prosím vás proč je vedle toho hezkýho auta vždycky ten ošklivý plešatý chlap? To jste tam nemohli dát nějakou hezkou babu?
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2017 14:30
Re: auto + chlap
A podle čeho se pozná král třídy?
4. 2. 2017 11:33
Re: auto + chlap
Ake auto, taka modelka >:D
2. 2. 2017 12:29
Král...
...dorazí již brzy.
Nový Ford Fiesta!
Rozbalit vlákno
7
2. 2. 2017 12:37
Re: Král...
Zrovna vcera jsem videl na parkovisti stavajici a vzpomnel si na Ibizu. Musim rici, ze tato nova Ibiza tak akorat dohnala stavajici Fiestu. A jelikoz Seat neprisel po Leonu s nicim novym, tak po tomto faceliftu Ibiza zapadne do koncernove sedi, kor ve spatnych barvach.Jak rikas, pokud to Ford nepodela nejakou nevzhlednou velkou tlamou, tak Fiesta bude asi zase o krok pred ;-)
Avatar - Emel
2. 2. 2017 13:16
Re: Král...
K Fiestě už jsem nějaké fotky viděl, třeba tady:
[odkaz]
Je to jasně lepší než současná, tlama vypadá většinou přiměřeně (v té bílé se mi to moc nezdá, jinak ok: [odkaz] ). Za mě je ale Ibiza o kousek lepší než nová Fiesta.

Co do prodejů má Ibiza hodně co dohánět, tam je #3 asi jasná - Polo, Clio, Fiesta - v libovolném pořadí... případně ještě 208 a Corsa.
2. 2. 2017 13:53
Re: Král...
Novou Fiestu jsem ted nesledoval, ale dle techto foto nevim, nevim. Osobne se mi libil stavajci zadek o dost vice, prisel mi modernejsi, dynamictejsi, asi jak mel svetla vise. Predek naproti tomu nic moc. Tahle nova mi prijde na te prvni fotce takova smutna a zadek tuctovy Ford. Za me tedy nemzu rici, ze by to byl krok vpred, spise ukrok stranou.
2. 2. 2017 15:05
Re: Král...
Problém všech Seatů zní: nedostatečná izolace. O Leonovi jsem uvažoval dvakrát, poprvé před třemi lety (Leon ST FR), podruhé před rokem a půl (Leon X-perience). Zajímavá cena/sleva i financování ale laciný interiér a hluk odevšad.
Nečekám, že Ibiza bude lepší.
Pro mně je nová Fiesta jednoznačný adept na nový druhý vůz v rodině. Libí se mi Active i ST-Line - snad se konečně zbavím té nešťastné Fabie...
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2017 14:12
Re: Král...
Co do designu je pro mě Fiesta, dle dostupných fotografií, jednoznačně horší než Ibiza. Na druhou stranu vzhledem k tomu, že z ní chce Ford udělat "supermainstream, " zatímco sociální případy nově obslouží Ka+, určitě udělali vše pro to, aby se zařadila na špičku svého segmentu.
Avatar - Jaros71
2. 2. 2017 20:03
Re: Král...
Nová Fiesta je vysloveně méně pohledná..
Nová Ibiza je moc pěkné auto.
A bude za lepší cenu.
3. 2. 2017 08:52
Re: Král...
A Dacia bude za ještě lepší cenu...
Avatar - Barry Lyndon
2. 2. 2017 14:24
velké malé auto - jako přerostlé mimino - velké rozměry, mal
Permanentní zvětšování vede akorát k tomu, že auta na jednom konci portfoliové řady mizí (Omega, Scorpio a pod.) a na druhé vznikají (Mii, Ka a pod.). Tato Ibiza už je vlastně rozměry regulérní nižší střední... problém je, že pouze rozměry...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2017 14:51
Re: velké malé auto - jako přerostlé mimino - velké rozměry,
Nesmysl, stále je to čtyřmetrové malé auto. Narostla jen do šířky, což ale většinou ničemu nevadí, zato přínos prostornosti a jízdním vlastnostem bude značný, a to samé platí o rozvoru.
Avatar - Barry Lyndon
2. 2. 2017 16:28
Re: velké malé auto - jako přerostlé mimino - velké rozměry,
čtyřmetrové auto je Fabia, ne toto.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2017 16:54
Re: velké malé auto - jako přerostlé mimino - velké rozměry,
Sice by mi nevadilo, kdyby byla o dalších 10 cm kratší (ale je otázka, zda je to dnes slučitelné se zachováním prostornosti a zároveň špičkové bezpečnosti), ale proti minulé generaci se dokonce nepatrně zkrátila. :-)
2. 2. 2017 15:02
Technicka otazka
Keďže je to priami vstrek.
Je tam NOx zasobnikovy katalyzátor ?
Na pevne častice je tam Dpf filter, ako koncern plánoval ?
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2017 19:48
Re: Technicka otazka
Není, pro verze s homogenní směsí není potřeba. Zásobníkový katalyzátor měly jen "opravdové" FSI s chudou směsí, to mají některé Oktávky nebo Golfy.
DPF filtr zatím nemá žádný zážehový motor.
Avatar - jozephko
2. 2. 2017 17:36
Po veľmi dlhom čase konečne pekne malé auto
Je to už veľmi dávno, čo sa mi malé auto zapáčilo na prvý pohľad - naposledy to bolo niekedy v r. 2008 alebo 2009, keď bolo predstavené súčasné Polo. Ale táto Ibiza vzbudzuje ešte lepšie pocity.
Len sa mi nechce veriť, že si ho navrhli Španieli sami. Zvlášť ak sa pozriem do minulosti na tie kreatúry ako Altea, Altea XL či podobné Toledo s hrbom.
A (pozitívnou) čerešničkou na torte sú u mňa tie 2 otočné ovládače na displeji. Dúfam, že Seat aj naďalej zostane pri tomto svojom štýle.
Rozbalit vlákno
0