proc by barcelona chtela tyhle kontejnery, kdyz primo ve meste je fabrika SEAT a je to na vozovem parku taxiku videt... a ani hybridne cinske kontejnery to nezmeni
s tím není problém Ádo, jen ty starý motory byly starý už když byli nový... a krom toho kdo říká že nemůžou být diesel-hybrid jako červené autobusy? ;-)
Já ti nevím, s NV200 jsem najel přes dva tisíce kiláků cestou necestou a nepřišel mi vůbec špatný. i když samozřejmě jako taxík nemá proti galaxy, sharan, zafira v pohodlí šanci.
[odkaz]
Jako na rozvoz balíku by to bylo dobrý, ale pokud nejede vetší skupina lidí nebo vozíčkář, tak je daleko příjemnější jet taxíkem z běžného auta. To radši Prius nebo Superb, než todle. A takový Žuk (Nissan NV200) to je taky tragedie.
Klasika je klasika ale... za stejné peníze se dá pořídit Galaxy nebo MB Vito, které taxikářské firmy používají častěji. Hybrid je super, bohužel přichází o dvacet let pozdě, Londýn už je zamořený desítkami tisíc starých smrdících a hlučících sazometů. Jaké je svezení v novém black cab nevím, ale i v té poslední generaci to bylo jako jízda žebřiňákem. Ovšem s královským prostorem.
Na druhou stranu je dobře, že někdo tuhle legendu zachránil a pokračuje. Červený double decker, černý taxík a kruhové logo underground, to je Londýn.