Sportovní image seatů asi nejlépe dokazuje model leon, pod jehož dynamickými tvary se mohou ukrývat i skutečné technické hodnoty. Na základní agregáty zapomeňte. O těch leon rozhodně není.
Nemyslím si, stačí si vybrat vhodný motor. Třeba s atmo 1.6 na popojíždky to nebude špatná volba. Spotřeba sice vyšší, blbuvzdornost používání taktéž >:D
Ja jsem majitelem dvojkovyho leona s 1,6 atmo. Co se tyce spotreby benzinu, tak netusim. Auto mam na plyn a naklady na palivo se pohybuji kolem koruny na kilak. Takze neresim, ze tomu autu chybi par koni k tomu, aby se dalo nazvat mrstnym.
Vic me trapi kratka prevodovka, ktera nuti motor pri 130km/h tocit skoro 4500 otacek za minutu.
Měli jsme doma Jettu s tímto motorem 75Kw 5st. Takže ho znám docela dobře. Šestka by mu na dálnici prospěla, ale pokud jedeš ve 2 lidech, dynamika není nejhorší. Spotřeba na benzín byla od 6,5 - 10 dle stylu jízdy (rekordy mam i výše, ale to opravdu za extrémních situací >:D ).
Leon II.generace ???, proboha taková hrůza !!!!!!!!!!,,,,ještě do nedávna jsem měl jedničkového,....to byl krasavec, na svou dobu nádhera,....trojka je sice lepší ale, "emocion" to teda není.
nelíbí, exteriér ani interiér. Když jsem před 3 roky vybíral auto, tak zrovna u Seatu mně vrtalo hlavou, proč ... proč když mají VW techniku, tak jako jediní z té trojice se mně nelíbí, a to nemám moc vysoko nasazenou laťku. U Ibizy to byl levně vypadající interiér s kruhovými výdechy, u Leona také ten divný nahnědlý plast uvnitř, násilně naroubovaný displej ... s exteriérem to už bylo lepší. Za mne by potřebovali jiné designéry na interiér. Možná nová Ibiza ...
Jedinčka se povedla ! O tom žádná, mne dvojka také moc nevoněla, ale až do té doby, než jsem vyzkoušel. Velmi se mi líbilo za volantem - posaz, rozmístění ovládacích prvků, volant :-)
Já s návštěvami tohoto serveru končím!!! Mohl by mě laskavě někdo z redakce vysvětlit, proč se u všech článků po kliknutí na další kapitolu tato nenačte a místo toho se stránka pouze posune na začátek? Kliknutí musím opakovat několikrát, než se mě podaří dostat dál. To je nějaký záměr, jak nás všechny nasr....? U mě se vám to podařilo!!!
Není to bohužel věc ojedinělá. Systematicky se tento jev opakuje v poslední době u všech článků. Po přečtení první kapitoly kliknu na tlačítko posunu na další kapitolu a ono se to vrátí opět na začátek té první. Je zajímavé že u dalších kapitol to již funguje normálně. Opravdu by to chtělo odstranit obzvlášť, když celé dopoledne na mě kouká že stránky jsou právě v servisním módu.
Psal jsem to tu několikrát, pak si toho všimli a nějaká paní "Renata" z redakce se mě před týdnem ptala, jaký mám prohlížeč. Od té doby zřejmě zkoumají můj prohlížeč a závada trvá, a trvá, a trvá. Na těchto stránkách není kromě diskuzního fóra nic hodnotného. Redakce je amatérská, správce webu je nejspíš nějaký nezkušený puberťák, šéfredaktor tomu dává korunu.
Čekal bych že si redakce alespoň ověří, co říkají. Z Leonu nemohla být odvozena Altea, když přišla o rok dříve. Leon přišel na trh se vzhledem vycházejícím z ní.
Ještě by mě zajímalo, jak má auto.cz pořešené natáčení v podzemí CČM, na stejném místě jsem si chtěl několikrát vyfotit svého Leona, vytáhl jsem fotoaparát a během 30 vteřin jsem měl za zadkem řvoucího hlídače, že si majitel objektu nepřeje focení, ať okamžitě odjedu a jestli jsem novinář, musím před ním smazat všechny fotky.
Nemyslím si, že zrovna tahle informace je tak strašně důležitá s ohledem na článek. Zapomněl jste dodat, že i Toledo přišlo dříve, ale Altea Freetrack a XL přišly později než Leon. :-)
Efektní to je, ale to je tak všechno. S několika takovými auty jsem jezdil (Seat i Audi). Červené podsvícení znamená, že se v něm ztratí jakákoliv červená kontrolka, zvláště v noci. Oranžová u civilních vezí není o nic lepší, jestě si vpomínám na děsivě tyrkysově modrou u některých Passatů. Tam sice nic neztrácelo, ale příjemné na oči mi to taky nebylo.
Nejsem cimprlich, moc tyhle věci neřeším, ale na tohle si vzpomínám.
Vo svojej kategórii najhoršie auto. Neskutočne tvrdý podvozok jak hovado. Tvrdé plasty v interiéry a ani vzhľad interiéru neni bohviečo a okrem 1.9 tdi 77kw ani motory nie sú dobré. Cena tiež neni najnižšia.