Novinky
0
Nespletli jste náhodou desetinnou čárku?
Navtech
0
Asi ne. Je to opravdu Porsche 😲
riderhenry
0
To jako kazdej dostane nejakych 150 000, aby meli na chleba? Tomu rikam firma! Jestli jejich zamestnanci nejsou loajalni, tak uz zadni! :yes:
Navtech
0
No, já si myslim, že odboráři u VW maj z jejich loajálnosti pěkně naděláno mezi půlkama. 😉
I 911 euro měsíčně by tu bodlo co? No jo, jenže podívej se, co vyrábí ruce tvoje a co ruce lidí u Porsche... Každopádně koukám, že i jako noční vrátnej u Porsche bys to moh´v tom Zuffenhausenuu občas i parádně roztočit.
P.S. Co Kolín, jak tam? Nemyslím nad Rýnem...
P.S. Co Kolín, jak tam? Nemyslím nad Rýnem...
No tech 911 euro ani v CR by nebolo nic extra... Ale 6000 euro ako bonus uz celkom slusna premia. Kazdopadne pre typka, co v tom Porsche zaraba 8000-10000 euro mesacne, a pre obycajneho arbeitera, ktory tam maka za 1800-2000 euro celkom slusna suma.
Koukám že už se na ty euráky nemůžete dočkat >😁 😉 911 euro tu nebere možná více jak 70% lidí... Jak je to u vás? Mičiara a Lexu vynech...
tož jak kde.. u nás 50% z průměrné hrubé mzdy za rok. Tuhle sumu pak dostanou jako čistou. Ti co hodně makají mají hodně zajímavou sumu.
Mozno nebere, ale ja som hovoril, ze 911 euro proste nic extra neni, akurat tak mesacne pre vysokoskolaka cez leto...
A Meciar, tak ten teda ma iba staru Corsu, to vie predsa kazdy...😁
A Meciar, tak ten teda ma iba staru Corsu, to vie predsa kazdy...😁
Vzhladem k tomu že průměrný dělnický plat v okolí Stuttgartu byli před 3 lety 4tis.Euro tak je to solidní odměna.
Kolín?A co Škoda,solí zaměstnancům takové odměny když sílí.Měla by jít příkladem.
Kolín?A co Škoda,solí zaměstnancům takové odměny když sílí.Měla by jít příkladem.
Já myslim, že škoda těm polákům a vietnamcům platí královsky.
No hej, priemer, ale i v okoli Stuttgartu bralo vela zamestnancov, tak min 30-40 % Iba 1500-2000 Euro, mozno aj menej, ale o to vyssia je ta premia to je pravda.
No tenkrát jsme tam otud stěhovaly výrobu ze zkrachovalé továrny,i Turci kteří dělali nejhorší práci měli 3500Eur.I proto také zkrachovala.
Porshe má hlavně zisky z finančních operací,z výroby by to nebylo tak slavné.
Porshe má hlavně zisky z finančních operací,z výroby by to nebylo tak slavné.
Enviem co to tam bola za tovarnu, ale ket tak priemerne na benzinke sa da zarobit 6-7 euro na hodku, tak ani neaky obycajny arbeiter v tej tovarni nema viac ako 12-13 euro...
No rika se ze je to nejziskovejsi automobilka na svete (naklady/zisk na jedno auto) a vzhledem k tomu ze se chystaji a docela se jim to dari, koupit 3. nb klikatou nejvetsi automobilku (VW) a jeste se tomu smejou, tak jim asi nedela problem zaplatit lidem, navic veskerej marketing i rizeni firmy je zalozeny na loajalnosti, jak zamestnancu tak zakazniku..
No, chystaju sa kupit vacsinu akcii VW, a cena tych akcii nemusu nutne odpovedat majetku VW, ale peniaze tam v Porsche urcite maju. :-!
No a predsa tym ziskaju aj neaky know-how, predsa vo VW sa testuje a pouzeva vela veci, co porsche dodnes nepotrebovalo, alebo nevyuzivalo z roznych dovoduv, no iste je, ze investicie do prototypov, vyskumu a vyvoja budu rentabilnejsie. Taze si si to tam dopredu dobre vypocitali, a peniaze len tak nerozhadzuju...
Hlavne ked cena pracovnej sily v nemecku je dost vysoka, a Porsche, z pochopitelnych dovodov, sa zatial nehodla premiestnovat vyrobu vlastnych aut do krajin, kde su platy nizsie...
No a predsa tym ziskaju aj neaky know-how, predsa vo VW sa testuje a pouzeva vela veci, co porsche dodnes nepotrebovalo, alebo nevyuzivalo z roznych dovoduv, no iste je, ze investicie do prototypov, vyskumu a vyvoja budu rentabilnejsie. Taze si si to tam dopredu dobre vypocitali, a peniaze len tak nerozhadzuju...
Hlavne ked cena pracovnej sily v nemecku je dost vysoka, a Porsche, z pochopitelnych dovodov, sa zatial nehodla premiestnovat vyrobu vlastnych aut do krajin, kde su platy nizsie...
Především si to zaměstnanci zaslouží a je vidět,že jsou firmy,kde zaměstnanec nemusí jít do práce s vědomím,že je šťasten a nadšen,že může pracovat za minimální mzdu a pokud s tím má problém,je mu předhazováno,ať táhne...tolik česká realita. Ale k mému "problému": ekonomové s MBA(mladý, blbý ambiciozní)rádi křičí,že zvýšení platů je nezdravé z makroekonomckého pohledu.Ano, ale...Další nadšenci jásají,že se sem vozí auta,nebo budou vozit ze zemí,kde se dělá za hrst rýže, nebo za 450-700€,tak zhruba a jak je super,že ta auta jsou levná a že natrhnou prd€l VW,Škodě atd...a to je ten bod,čemu nerozumím.Mají se lidé za práci zaplatit,nebo ne? Je to dobře nebo špatně??? OT:to SUV za Blavy zase není levné...tam asi nedostanou nic,tam to jen vyrábějí.Jak to vypadá, u nás a sm.východ"zadarmo",tu se bude většina radostně prohánět v autech starých prům.15 let.Sice se mne to netýká, ale zajímal by mne názor.Pamatuji,jak vadilo,že se ve Škodě mělo přidat a i tamní platy jsou stále zlomek německých.Tak a do mne!Je mi to fuk.Za pár dnů jedu do Paříže,česko je mi ukradeno. :-!
Problém máš tedy fakt velkej, ale nemyslim z textu, ten nemá hlavu ani patu.
Ono to vyppada pekne, ty odmeny a vrele im je preji, ale jak jiz bylo napsano nekde nahore PORSCHE vydelava jako firma ze zisku 30% VW coz do toho patri i Skoda a hlavne velmi uspesna Audi. Zisky by nikdy nebyly dosahnute bez 30% podilu VW, tomu proste neverim...
Nikomu to nevadi, ale spousta chudaku si mysli, ze jejich podnikatel by jim mel vyplacet nehorazne sumy, jez vubec nemaji nic spolecneho s jejich produktivitou ci aktivitou ve firme.
každého podnikatele věc. Ale má to dost dočinění s následující loajalitou, ale k ní patří celková atmosféra ve firmě. Peníze nejsou vše
Myslím, že tí naši domáci by sa mali učiť. Je bežné púšťať od seba odborníkov a potom draho platiť za chyby nováčikov - a v konečnom dôsledku to nikoho ani netrápi. Ideme do straty? Tak tú výrobu zrušíme a skúsime niečo celkom iné. Viď slovenský Matador. Od deviatich k piatim, všade roztrubujú akí sú dobrí, a prd, ide to pomaly do kytičiek a majitelia sa obzerajú po kapitále v celkom iných sférach....