Myslím, že tí naši domáci by sa mali učiť. Je bežné púšťať od seba odborníkov a potom draho platiť za chyby nováčikov - a v konečnom dôsledku to nikoho ani netrápi. Ideme do straty? Tak tú výrobu zrušíme a skúsime niečo celkom iné. Viď slovenský Matador. Od deviatich k piatim, všade roztrubujú akí sú dobrí, a prd, ide to pomaly do kytičiek a majitelia sa obzerajú po kapitále v celkom iných sférach....
Nikomu to nevadi, ale spousta chudaku si mysli, ze jejich podnikatel by jim mel vyplacet nehorazne sumy, jez vubec nemaji nic spolecneho s jejich produktivitou ci aktivitou ve firme.
benzinky, mcdonald, zbirat jahody anebo kadernictvi jsou nejhur placene zamestnani. Napr. i ve VW nebo BMW, Opel na pase vydelas 2500 netto v 35hodinovem tydnu! Pokud tam ale ovsem nepracujes sezone pres nejakou "zeitarbeits" firmu.
Ono to vyppada pekne, ty odmeny a vrele im je preji, ale jak jiz bylo napsano nekde nahore PORSCHE vydelava jako firma ze zisku 30% VW coz do toho patri i Skoda a hlavne velmi uspesna Audi. Zisky by nikdy nebyly dosahnute bez 30% podilu VW, tomu proste neverim...
Především si to zaměstnanci zaslouží a je vidět,že jsou firmy,kde zaměstnanec nemusí jít do práce s vědomím,že je šťasten a nadšen,že může pracovat za minimální mzdu a pokud s tím má problém,je mu předhazováno,ať táhne...tolik česká realita. Ale k mému "problému": ekonomové s MBA(mladý, blbý ambiciozní)rádi křičí,že zvýšení platů je nezdravé z makroekonomckého pohledu.Ano, ale...Další nadšenci jásají,že se sem vozí auta,nebo budou vozit ze zemí,kde se dělá za hrst rýže, nebo za 450-700€,tak zhruba a jak je super,že ta auta jsou levná a že natrhnou prd€l VW,Škodě atd...a to je ten bod,čemu nerozumím.Mají se lidé za práci zaplatit,nebo ne? Je to dobře nebo špatně??? OT:to SUV za Blavy zase není levné...tam asi nedostanou nic,tam to jen vyrábějí.Jak to vypadá, u nás a sm.východ"zadarmo",tu se bude většina radostně prohánět v autech starých prům.15 let.Sice se mne to netýká, ale zajímal by mne názor.Pamatuji,jak vadilo,že se ve Škodě mělo přidat a i tamní platy jsou stále zlomek německých.Tak a do mne!Je mi to fuk.Za pár dnů jedu do Paříže,česko je mi ukradeno. :-!
No, chystaju sa kupit vacsinu akcii VW, a cena tych akcii nemusu nutne odpovedat majetku VW, ale peniaze tam v Porsche urcite maju. :-!
No a predsa tym ziskaju aj neaky know-how, predsa vo VW sa testuje a pouzeva vela veci, co porsche dodnes nepotrebovalo, alebo nevyuzivalo z roznych dovoduv, no iste je, ze investicie do prototypov, vyskumu a vyvoja budu rentabilnejsie. Taze si si to tam dopredu dobre vypocitali, a peniaze len tak nerozhadzuju...
Hlavne ked cena pracovnej sily v nemecku je dost vysoka, a Porsche, z pochopitelnych dovodov, sa zatial nehodla premiestnovat vyrobu vlastnych aut do krajin, kde su platy nizsie...
No rika se ze je to nejziskovejsi automobilka na svete (naklady/zisk na jedno auto) a vzhledem k tomu ze se chystaji a docela se jim to dari, koupit 3. nb klikatou nejvetsi automobilku (VW) a jeste se tomu smejou, tak jim asi nedela problem zaplatit lidem, navic veskerej marketing i rizeni firmy je zalozeny na loajalnosti, jak zamestnancu tak zakazniku..
Enviem co to tam bola za tovarnu, ale ket tak priemerne na benzinke sa da zarobit 6-7 euro na hodku, tak ani neaky obycajny arbeiter v tej tovarni nema viac ako 12-13 euro...
No tenkrát jsme tam otud stěhovaly výrobu ze zkrachovalé továrny,i Turci kteří dělali nejhorší práci měli 3500Eur.I proto také zkrachovala.
Porshe má hlavně zisky z finančních operací,z výroby by to nebylo tak slavné.
No hej, priemer, ale i v okoli Stuttgartu bralo vela zamestnancov, tak min 30-40 % Iba 1500-2000 Euro, mozno aj menej, ale o to vyssia je ta premia to je pravda.
Vzhladem k tomu že průměrný dělnický plat v okolí Stuttgartu byli před 3 lety 4tis.Euro tak je to solidní odměna.
Kolín?A co Škoda,solí zaměstnancům takové odměny když sílí.Měla by jít příkladem.
Mozno nebere, ale ja som hovoril, ze 911 euro proste nic extra neni, akurat tak mesacne pre vysokoskolaka cez leto...
A Meciar, tak ten teda ma iba staru Corsu, to vie predsa kazdy...:-D
No tech 911 euro ani v CR by nebolo nic extra... Ale 6000 euro ako bonus uz celkom slusna premia. Kazdopadne pre typka, co v tom Porsche zaraba 8000-10000 euro mesacne, a pre obycajneho arbeitera, ktory tam maka za 1800-2000 euro celkom slusna suma.
I 911 euro měsíčně by tu bodlo co? No jo, jenže podívej se, co vyrábí ruce tvoje a co ruce lidí u Porsche... Každopádně koukám, že i jako noční vrátnej u Porsche bys to moh´v tom Zuffenhausenuu občas i parádně roztočit.