Novinky
Nemohl jsem dospat, abych si hned po ranu precetl, ze skodovka udelala verzi RS a la focus ST, Sub.WRX a dalsi.
Tyhle auta si ještě někdo kupuje? Nějaký hipsteři?
aj ked nie som odbornik na tieto hadky a ohnive diskusie o skodovkach, ale teraz rad by som prispel aj ja - mne sa tiez pozdava taketo pomerne rozumne a aj rychle rodinne auto - iba neviem, ci uz s tou cenou to nebude nad moznosti skalneho fandu?
Viem, ze tu sa to nenosi, ale mne sa nezda to auto ( na foto) hrozne alebo odpudive... :-!
Viem, ze tu sa to nenosi, ale mne sa nezda to auto ( na foto) hrozne alebo odpudive... :-!
Za rychlé a rozumné rodinné auto považuji S-max s nejsilnějším benzínem či naftou. Rozhodně ne Octavii RS.
Z těch tří přídavných jmen o S-maxu beru snad jen to rodinné.
S-Max s 2.0 EcoBoost je rozhodne rychly.
S-Max s 2.0 EcoBoost je na udavanych 240 koni velmi pomaly a hodne uzrany. Sorry, ale mel jsem ho postaveny proti BMW 220i GT a i kdyz BMW udava o 50 koni mene, tak i s automatem melo citelne silnejsi zatah a kdyz jsme s kolegou zkouseli sprint vedle sebe, tak Ford dostal vzdy sodu. Pro me asi nejvetsi zklamani, od tech 240 koni jsem cekal hodne a dostal opravdu malo.
Jeste aby neujel, kdyz je GT minimalne o 250 kg lehci.
To je tak, kdyz porovnavate neporovnatelne.
To je tak, kdyz porovnavate neporovnatelne.
Porovnaval jsem dve sedmimistna auta s cenovkou kolem milionu. Rozdil padesati koni by mel vahovy rozdil minimalne srovnat, no nedeje se tak. Nepisu, ze je to spatne auto, pisu o tom, ze me prekvapil ten rozdil, kdy papirove podstatne slabsi auto bylo v realu podstatne rychlejsi.
Tak ono se staci podivat na parametry zrychleni a je jasne, kdo bude vitez. A nejde jen o hmotnost, mame tu jeste aerodynamicky odpor, automaticka prevodovka v S-Maxu myslim neni dvouspojka (ta je snad jen u nafty, ale mozna se to zmenilo).
Ale srovnavat u rodineho auta parametry zrychleni mi prijde o nicem. U techto dvou aut je spis zarazejici, ze S-Max je za stejnou cenu vetsi, prostornejsi a 3 deti pojme uplne v pohode.
Ale srovnavat u rodineho auta parametry zrychleni mi prijde o nicem. U techto dvou aut je spis zarazejici, ze S-Max je za stejnou cenu vetsi, prostornejsi a 3 deti pojme uplne v pohode.
Tak za polovicni cenu mas Zafiru s 200 konmi, to neni zarazejici? A pokud chces vetsi auto, tak za polovicni cenu taky neco najdes. To mi nijak zarazejici nepripada. Je fakt, ze S-Max je sedmimistne auto, BMW2GT je petimistne se dvema nouzovymi misty navic, no to je pro me spis to, co hledam.
Edit😒br />
Ford mel dvojspojku, BMW ma japonsky osmikvalt Aisin s HDM.
Porovnavat u takovych aut parametry zrychleni neni o nicem, pokud jdes po nejsilnejsi verzi, tak asi vis proc. Ja mam osobne silne motory radeji, nez hromadu vybavy a asistentu...
Edit😒br />
Ford mel dvojspojku, BMW ma japonsky osmikvalt Aisin s HDM.
Porovnavat u takovych aut parametry zrychleni neni o nicem, pokud jdes po nejsilnejsi verzi, tak asi vis proc. Ja mam osobne silne motory radeji, nez hromadu vybavy a asistentu...
Proč skalního fandy? Tohle je normální auto, co si vybereš jako služební místo nějakého průměrně specifikovaného Superbu. U RS TDI to platí beze zbytku, u RS TSI to platí v těch osvícených firmách, kde benzín není sprosté slovo. U RS245... no, tam už to já osobně vidím trošku problematicky, laděný výfuk a 19" kola už to posouvají trošku mimo to zaměření univerzálního auta se slušnou dynamikou... a okruhové náčiní z toho stejně nikdy nebude.
Sprava dna, uplne necakana a prevratna. Dokonca natolko, ze odsunie porovnavaci test pravidelne uverejnovany v piatok o 8:00 aby od neho nahodou neodlakala pozornost.
Octavia bude mít 7st. DSG DQ 381 namísto dosavadního 6st. DQ 250. Mělo by se jednat de facto o shodnou převodovku rozšířenou o jeden rychlostní stupeň. Robustnější a odolnější 7st. DSG DQ 500, které má Kodiaq nebo Tiguan, to určitě nebude.
On nikdo neříká že to bude DQ500. DQ381 má teď i Clubsport, ne?
V článku se mluví o "bytelnějším" DSG, což vyvolává dojem, že má autor na mysli právě DQ 500, na novém DQ 381 zřejmě nic bytelnějšího není, jen navíc jeden převodový stupeň...
GTI Clubsport určitě má taky 381, vzhledem k tomu, že 500 nemá a ani model R. Ze sportovních modelů má verzi 500 pouze RS3 a TT RS. Původně byla vyvinuta pro užitkový Transporter, který ji také dodnes používá.
GTI Clubsport určitě má taky 381, vzhledem k tomu, že 500 nemá a ani model R. Ze sportovních modelů má verzi 500 pouze RS3 a TT RS. Původně byla vyvinuta pro užitkový Transporter, který ji také dodnes používá.
Asi bytelnější v tom smyslu že to není ta sedmistupňová suchá DQ200 (myslím), co se jinak do Octavie dává.
No bytelnější DQ381 být evidentně musí, protože je konstruovaná do 420 Nm (montuje se do Glofu R kde přenáší 400Nm) tedy o dost víc než DQ250.
DQ250 se montovala do Golfu R, Audi S3 do konce loňského roku taky...
No protože DQ 250 postupně vyšponovali na 380 Nm, ale dál už to nešlo a po dalším zvýšení krouťáku u 2.0 TSI na 400 Nm je dnes nahrazená DQ381, DQ250 by se už nejspíše rozskočila na prvočástice.
Samozřejmě, že DQ500, která je dimenzovaná na 600Nm je ještě robustnější než DQ381, ale s tou se počítá jen pro modely kde se objeví naftový 2.0 BiTDI (Tiguan, Kodiaq, tranďák), pro nejvýkonnější benzínové 2.0 TSI je evidentně určená DQ381.
Samozřejmě, že DQ500, která je dimenzovaná na 600Nm je ještě robustnější než DQ381, ale s tou se počítá jen pro modely kde se objeví naftový 2.0 BiTDI (Tiguan, Kodiaq, tranďák), pro nejvýkonnější benzínové 2.0 TSI je evidentně určená DQ381.
DQ500 se v některých modelech používá i ke slabším motorům. Tiguan ji měl už v minulé generaci, stejně tak Transporter.
250 by se nerozskočila, ale dalo by se počítat s kratší životností spojek a nárůstem počtu reklamací. Byla na něco navržena a nemůžou to překračovat do nekonečna. Navíc u relativně běžných motorizací. 381 jim na nějaký ten rok vystačí.
250 by se nerozskočila, ale dalo by se počítat s kratší životností spojek a nárůstem počtu reklamací. Byla na něco navržena a nemůžou to překračovat do nekonečna. Navíc u relativně běžných motorizací. 381 jim na nějaký ten rok vystačí.
Dal bych tam víc vykřičníků, přeci jenom taková událost se opakuje jen málokdy >😁
Ale teď vážně, 4 oka a ty kola k tomu spolu se širokým vzhledem to je jasná ošklivka Betty...
PS: to se ta zadní část vážně nedala víc odlišit od Fabie?
Ale teď vážně, 4 oka a ty kola k tomu spolu se širokým vzhledem to je jasná ošklivka Betty...
PS: to se ta zadní část vážně nedala víc odlišit od Fabie?
Myslím, že Guilletta
Zřejmě zůstává trošku kontroverzní konfigurace, kdy v základu jsou elektrické sedačky (s mírně vyšším posazem) a 19", které se mi moc nelíbí.
U sedaček se místo kůže mluví o Alcantaře místo kůže, to by mohlo být fajn. Jsem zvědavý, jestli trošku rozšíří paletu barev - to na fotkách mimochodem pravděpodobně opět je jen běžná červená, metla u RS230 v nabídce nebyla.
Lepší krok by bylo nabídnout samosvor jako příplatek k RS... ale to by je asi nestíhali vyrábět 😄
U sedaček se místo kůže mluví o Alcantaře místo kůže, to by mohlo být fajn. Jsem zvědavý, jestli trošku rozšíří paletu barev - to na fotkách mimochodem pravděpodobně opět je jen běžná červená, metla u RS230 v nabídce nebyla.
Lepší krok by bylo nabídnout samosvor jako příplatek k RS... ale to by je asi nestíhali vyrábět 😄
Jak se říká 100 lidí, 100 chutí. Já bych třeba o ten VAQ moc nestál. Někde jsem četl, že jeho servisní interval je 3 roky, a mění se zřejmě nejen olej, ale také filtr. Náklady tedy budou určitě nad 5000,- Kč. U Cupry s 221kW to už asi nutné je, ale u daleko méně výkonné Octavie se bez toho asi obejít dá... stejně jako bez těch devatenáctek... a možná bez RS verze vůbec >😒] >😒] >😒]
Verze RS je super. Je o dost hezčí (před i po fl), je slušně vybavená (třeba lepší světla, ale zase žádné vyloženě ptákoviny), má víceprvek, lepší brzdy, 2.0TSI (a pamatuj, že 1.8TSI v Octavii je pořád jen 250Nm), má lepší DSG (což s tím souvisí).
19" jasně, tady se shodneme... 18" jsou akorát... a kdyby nebyly ty jediné 17" v nabídce tak ošklivé...
VAQ - no řeknu to takhle, do nějakých 15-20t by to byl must-have příplatek, 50 bych za to nedal.
19" jasně, tady se shodneme... 18" jsou akorát... a kdyby nebyly ty jediné 17" v nabídce tak ošklivé...
VAQ - no řeknu to takhle, do nějakých 15-20t by to byl must-have příplatek, 50 bych za to nedal.
Já jezdím se 147kW na přední nápravě spokojeně dokonce i bez 😁S... 😉
Pokud bych si měl teď vybrat hot hatch, tak by to určitě bylo základní GTI nebo GTD - bez DSG, bez VAQ, bez DCC, apod. a "jen" na 17-kách... co v autě není, to se nerozbije a já ty elektronické hračky k ničemu nepotřebuju 😄
Octavii RS s jejími převisy za hot hatch nepovažuju a stejně se mi nelíbí nyní moderní Combi sporťáky postavené z Golfu nebo Leonu. Jsem rád, že z úcty k legendě, tohoto prznění zatím zůstalo ušetřeno alespoň GTI :yes:
Pokud bych si měl teď vybrat hot hatch, tak by to určitě bylo základní GTI nebo GTD - bez DSG, bez VAQ, bez DCC, apod. a "jen" na 17-kách... co v autě není, to se nerozbije a já ty elektronické hračky k ničemu nepotřebuju 😄
Octavii RS s jejími převisy za hot hatch nepovažuju a stejně se mi nelíbí nyní moderní Combi sporťáky postavené z Golfu nebo Leonu. Jsem rád, že z úcty k legendě, tohoto prznění zatím zůstalo ušetřeno alespoň GTI :yes:
Já ti to neberu, ale přijde mi to nějaké takové platonicky vyhraněné.
Elektronické hračky taky nemusím, pokud se bavíme o asistentu jízdy v pruzích a podobně. Ale samosvor? A jen tak mimochodem, GTI-P má i větší brzdy než GTI. Osobně by mě vůbec nenapadlo koupit GTI bez Performance.
PS: čím to konkrétně jezdíš? Ten výkon by mohlo být třeba GTI VI...
Elektronické hračky taky nemusím, pokud se bavíme o asistentu jízdy v pruzích a podobně. Ale samosvor? A jen tak mimochodem, GTI-P má i větší brzdy než GTI. Osobně by mě vůbec nenapadlo koupit GTI bez Performance.
PS: čím to konkrétně jezdíš? Ten výkon by mohlo být třeba GTI VI...
Já jsem se k tomu nekupovat složité a potenciálně poruchové vybavení do auta propracoval mj. taky na základě zkušenosti s prací značkových servisů v čr. Nyní už dávám auto jenom tam, kde mě nechají být při servisu osobně přítomen a všechno si pohlídat (jaké náplně tam dávají apod.). Teď už to jde, ale před takovými 5-ti lety to byl ještě docela problém.
Správná výměna oleje a filtru v převodovce DSG není až tak složitá, ale vyžaduje dodržet určitý postup, jinak nevyteče všechen olej a nový se rychle znehodnotí, stejně tak je třeba být maximálně opatrný při plnění převodovky novým olejem, aby bylo doplněno správné množství. A to nemluvím o tom, že každá převodovka DSG má jiné číslo a viskozitu oleje, u DQ 250 jsou dokonce i jiné oleje podle roku výroby...
S mezinápravovou spojkou Haldex sice zkušenosti nemám, ale odhaduju, že výměna oleje a filtru bude podobná jako u DSG.
No a teď do toho ještě diferenciál VAQ - taky s nutností pravidelné údržby a výměny oleje, možná časem i výměny lamel...
Ještě k dotazu: jezdím v pětkovém GTI s motorem EA113 a DSG.
Správná výměna oleje a filtru v převodovce DSG není až tak složitá, ale vyžaduje dodržet určitý postup, jinak nevyteče všechen olej a nový se rychle znehodnotí, stejně tak je třeba být maximálně opatrný při plnění převodovky novým olejem, aby bylo doplněno správné množství. A to nemluvím o tom, že každá převodovka DSG má jiné číslo a viskozitu oleje, u DQ 250 jsou dokonce i jiné oleje podle roku výroby...
S mezinápravovou spojkou Haldex sice zkušenosti nemám, ale odhaduju, že výměna oleje a filtru bude podobná jako u DSG.
No a teď do toho ještě diferenciál VAQ - taky s nutností pravidelné údržby a výměny oleje, možná časem i výměny lamel...
Ještě k dotazu: jezdím v pětkovém GTI s motorem EA113 a DSG.
Jenže jak takhle začneš přemýšlet do důsledku, můžeš rovnou začít jezdit veřejnou dopravou, nebo stopem. 😉
... a nebo v GTI, které nebude mít VAQ, DCC, DSG apod., protože pořád ještě jde i nové v takto jednoduché konfiguraci koupit 😄
Lepší by pak bylo úplně bez motoru a převodovky... 😉
Není ale pak lepší nějaká verze s torzkou, která je také servisně jednodušší?
Musíš srovnávat srovnatelné, já píšu o pro mě "zbytečných" systémech, protože vyžadují pravidelnou údržbu a já je přitom nevyužiju. Víceprvek mám v autě 10 let, využívám ho každý den a žádná údržba se nekonala a konat doufám hned tak nebude.
Stejně tak samosvor použitý v Type R nebo Meganu RS nevyžaduje údržbu po 3 letech jako VAQ - to mi přijde daleko lepší. Nebo pohon všech kol přes elektromagnetickou spojku v Toyotě RAV nevyžaduje údržbu jako Haldex, protože tam není žádný olej.
Některá řešení VW fakt nechápu a přijde mi, že dělají radost hlavně servisům...
Naštěstí lze objednat auto i bez nich, takže já jsem potenciální zákazník verze GTI Classic. Myslím, že to při troše snahy lze i pochopit a opravdu to není tak, že kdo neobjedná VAQ nebo Haldex, nemůže si jízdu užít 😉
Stejně tak samosvor použitý v Type R nebo Meganu RS nevyžaduje údržbu po 3 letech jako VAQ - to mi přijde daleko lepší. Nebo pohon všech kol přes elektromagnetickou spojku v Toyotě RAV nevyžaduje údržbu jako Haldex, protože tam není žádný olej.
Některá řešení VW fakt nechápu a přijde mi, že dělají radost hlavně servisům...
Naštěstí lze objednat auto i bez nich, takže já jsem potenciální zákazník verze GTI Classic. Myslím, že to při troše snahy lze i pochopit a opravdu to není tak, že kdo neobjedná VAQ nebo Haldex, nemůže si jízdu užít 😉
Tak si s tou RAVkou zajeď do terénu a možná pochopíš. Když jsem ji zkoušel já, tak se spojka přehřívala, přehřívala a přehřívala. Byla spíš pro parádu. K čemu je mi takový pohon všech kol?
Mechanický svorný diferenciál by byl dobrý, tohle je však pořád mnohem lepší, než přibrzďování kol předchozí generace. A všechno má své výhody a nevýhody. U klasického, torque-sensing svorného diferenciálu musíš počítat s dost omezenou životností. Samozřejmě záleží na konstrukci a stylu jízdy, ale po 50 tisících může být klidně prakticky odepsaný a zralý na výměnu. Aktivní speed-sensing jsou pak podle mne lepší než ty pasivní. Tam je ten problém, že potřebuješ protočit vnitřní kolo, aby se "zakousl." Což řadě lidí nevoní. Elektronika ví, co děláš, takže se dokáže chovat prediktivně. Tady zřejmě VW ani neušetřil peníze, protože pasivní S-S by měl být levnější (u aktivního se prodraží hlavně jeho zástavba, tedy odladění a VAQ funguje dobře, takže tam nešetřili; alespoň to není cítit).
Mechanický svorný diferenciál by byl dobrý, tohle je však pořád mnohem lepší, než přibrzďování kol předchozí generace. A všechno má své výhody a nevýhody. U klasického, torque-sensing svorného diferenciálu musíš počítat s dost omezenou životností. Samozřejmě záleží na konstrukci a stylu jízdy, ale po 50 tisících může být klidně prakticky odepsaný a zralý na výměnu. Aktivní speed-sensing jsou pak podle mne lepší než ty pasivní. Tam je ten problém, že potřebuješ protočit vnitřní kolo, aby se "zakousl." Což řadě lidí nevoní. Elektronika ví, co děláš, takže se dokáže chovat prediktivně. Tady zřejmě VW ani neušetřil peníze, protože pasivní S-S by měl být levnější (u aktivního se prodraží hlavně jeho zástavba, tedy odladění a VAQ funguje dobře, takže tam nešetřili; alespoň to není cítit).
Souhlas, nic jen není černobílé. Já bych u nového GTI neváhal s VAQ ani s DCC i přes případné vyšší servisní náklady. Třeba DCC dělá z GGTI univerzálnější hh, použitelnější i pro vyjížďky spíše rodinného charakteru (+ lepší komfort na "hrbolatých" cestách), a to mi i za tu případnou výměnu (časem) dražších tlumičů stojí.
ad PS: Těsně vedle (147kW/bez 😁S), musíš ještě o jednu generaci zpět, to je to GTI co jsme s ním spolu jeli Dušnou na podhuštěných pneu. 😉
Octavia na 19tkach a este nizsi podvozok. To musi byt prijemna jazda. Hlavne aby to islo rychlo.
ale já říkám, že je to pěkné auto. :yes:
to predsa riskol aj Zappa hned v prvom prispevku! :-!
ja to uz radsej vzdavam, je to uz divna diskusia...
tak uz mi jasne, ze preco sem ani nemam chodit - tie smiesne az trapne vypady proti skodovkam.
Radsej zamietnu celu svetovu triedu rychlych a zabavnych rodinnych aut ako nahodou uznat skodofku?
co este sa da argumentovat?
ja to uz radsej vzdavam, je to uz divna diskusia...
tak uz mi jasne, ze preco sem ani nemam chodit - tie smiesne az trapne vypady proti skodovkam.
Radsej zamietnu celu svetovu triedu rychlych a zabavnych rodinnych aut ako nahodou uznat skodofku?
co este sa da argumentovat?
Spíš jde o to, že pěknou OIII zabili hnusným faceliftem. Přitom stačilo udělat novou grafiku stávajících předních světel a dotáhnout novým tvarováním nárazníku 😉
Když se budu držet vlastních zkušeností, tak octavia I a II vykazuje známky typické pro koncern, auto dělník, sveze dobře, neurazí ani nepotěší. Za trojku říkám, že se to hodně zlepšilo směrem k řiditelnosti a zábavnosti. Samozřejmě, že je tam ještě velká rezerva, ale už je to trochu zajímavé auto a ve verzi RS svou hodnotu určitě má. Navíc černá maska s dělenými světly jde celkem dohromady.
Škodovka je mistr v kamufláži. Dával jsem služební octu III. v DSG, ve čtyřkolce a skoro nejvyšší výbavě na týden do servisu, protože byla škráblá. Na ten týden mi dali náhradní základ, holátko 1,6 tdi. Přestože obě zvenku až na diody vypadaly identicky, tak když v tom člověk jel, nestačil se divit. Připadal jsem si jako v úplně jiném autu. Teď neřeším výkon a výbavu, ale špatně odhlučněné, nepřesná jízda, nepřesné řazení, utrápený projev. Nikdy bych neřekl, že může být takový rozdíl u jednoho modelu auta.
Hodne delaji tlumice, ty jsou na zakladnich modelach snad nejhorsi mozne, no na Scout a RS jdou zase hodne kvalitni. Podle toho pak vypada jizda...
Navíc ta čtyřkolková octavia s haldexem V. generace se místy chová jako zadokolka a dají se s ní dělat pěkné drifty, pod plynem je přetáčivá. :yes:
Predpokladam, ze rozdil v cene vice ne 2x - tak se neni cemu divit.
Ja mel moznost take chvili jezdit v Oct III 1,6 TDI a skutecne to bylo strasne. Ne spatna, ale vylozene nebezpecna zadni naprava, chciply motor. Porovnavam to s Oct II 1,6 TDI, to bylo uplne neco jineho.
K te naprave - v zatackach odskakovala a to naprosto necekane. Ve vyssi motorizaci uz je viceprvek, tak to by uz melo sedet lepe.
Jo holt - do vlkohradu je treba odvadet stale vyssi pasaliky.
Ja mel moznost take chvili jezdit v Oct III 1,6 TDI a skutecne to bylo strasne. Ne spatna, ale vylozene nebezpecna zadni naprava, chciply motor. Porovnavam to s Oct II 1,6 TDI, to bylo uplne neco jineho.
K te naprave - v zatackach odskakovala a to naprosto necekane. Ve vyssi motorizaci uz je viceprvek, tak to by uz melo sedet lepe.
Jo holt - do vlkohradu je treba odvadet stale vyssi pasaliky.
Jasně, cena 1,6 tdi x 2, možná i pár tisíc navíc. To je od koncernu pěkná finta, že v rámci jednoho modelu dělají takové rozdíly. Ale všichni jsou nakonec spokojeni, oba můžou říkat u piva - mám oktávku. 😄
nemuzu si pomoct ale ty kola jsou jak z cirkusu, auto fajn, ale kola by sly jako prvni za jakykoliv normalni....
Presne tak takovy hnusny kola bych na to nedal ani zadarmo, ale tak neni problem objednat si na to jiny. Spis bych na to dal ty 18 palcovy co se nabizi na RS Jsou mnohem hezci a diky vyssimu profilu i praktictejsi 😉
Tyhle jsou v základu a jiné pravděpodobně nebudou v nabídce. Koupit si k tomu extra 18" vč. gum samozřejmě můžeš, ale...
RS má v nabídce troje kola. Dvoje 18" a jedny 19". Takže nevidím důvod proč by najednou měli ořezat nabídku jen na tyhle jedny hnusy.
No že ho nevidíš neznamená, že tam není. Už RS230 měla jediná kola v nabídce, 19" Extreme, a zřejmě to tak zůstane. A co je ještě méně pochopitelné, jen 4 barvy (červená, černá, bílá a steel šedá).
BTW, normální RS je taky jinak. Máš jedny 17" Dorado, jedny 18" Gemini ve třech barvách (stříbrná, černá, antracitová) a jedny 19" Extreme. Před faceliftem byly ještě jedny 18" s jiným designem (Pictoris), ty už nejsou, zase ale jednu dobu nešly objednat ty 19".
BTW, normální RS je taky jinak. Máš jedny 17" Dorado, jedny 18" Gemini ve třech barvách (stříbrná, černá, antracitová) a jedny 19" Extreme. Před faceliftem byly ještě jedny 18" s jiným designem (Pictoris), ty už nejsou, zase ale jednu dobu nešly objednat ty 19".
Nebo je to tim stylingem? Na normalnim modelu mi ten predek opravdu vadil, ale tady se mi to docela libi. Mozna je to tou barevnou kombinaci, nevim.
Cenu za chipnuti jednotky o 10 hp (nebo kolik, je to jedno, stejne to ma porad o 50 koni min nez cupra 😄 ) a pridani par veci snad radsi ani nechci vedet. Prijde mi, ze specialne v posledni dobe koncern nevi, co by si za to rekl, a to nejen v top vybavach.
Cenu za chipnuti jednotky o 10 hp (nebo kolik, je to jedno, stejne to ma porad o 50 koni min nez cupra 😄 ) a pridani par veci snad radsi ani nechci vedet. Prijde mi, ze specialne v posledni dobe koncern nevi, co by si za to rekl, a to nejen v top vybavach.
ono čím je verze "komiksovější", tím spíš k ní ten "transformers čumák" sedne a navíc už jsme si asi i trochu zvykli. Každopádně na RS to bude menší katastrofa než na běžných verzích...
vzhledem k tomu, že už teď VW umí 300 koní, tak příští rok představí zase Octavia RS 260 koní - nejrychlejší Octavia všech dob ... a za rok znovu plus pár koní ? >😁 >😁 >😁
je tak špecificky nakonfigurovaná, že až prestáva dávať zmysel ako rodinné/firemné auto. Ideálna by bola možnosť si ku klasickej RS nakonfigurovať jednotlivé položky vrátane výkonu. Otázka, čo na to cena pri zaškrtnutí všetkých položiek. Chválim aspoň zmenu koženných sedadiel za alcantaru.
tak další rok můžu žít s pocitem že moje 7 let stary auto žadná Octavia drtit nebude a to mám o 4 kw menší výkon 😁, hold 6ti válec kroutí líp >😁
vtipne zakomponoval časť farby nárazníka Fiat 500 v svojich zadných svetlách. ale oramoval ich celé svetlom. Podobne mohli e😜erimentovať aj pri Octavií, t.j. diódové denné svetlá, ktoré by ohraničili obe svetlá a medzi nimi jemne zakonponovaný nárazník.
VW potrebuje predať svoje Golfy...
Ze s tim budu vozit deti 200kmh?
asi prečo sa miliony kusov nabuchanych rodinnych vozov predalo od genialneho napadu s GTI alebo M od BMW, mackovia od AMG a este kopec modelov, čo sa mi už nechce ani vymenovat....WTF?! 8-s
tu nejde o maximálnu rýchlosť, ale ako sa píše - o zrýchlenie. reálne aj tak využiteľné pre tých, čo bývajú v meste. inak to dopadne asi tak, ako od cca 2 min. v tomto známom filme [odkaz]
Na 50% nevěřím... a navíc, pokud žije matka s dítětem a novým partnerem, tak to tak úplně neúplná rodina není.
Mladší, několika měsíční, mi to ještě nedokáže říct, takže u ní nevím 😄
Co ta predni svetla ? To se ti skutecne libi ?
Jinak asi OK, bude ale take zalezet na cene. Predesla RS byla dobra volba.
Jen si jeste rypnu - co spotreba pri jizde s vyuzitim plne dynamiky? To uz asi moc rodinne auto nebude.
Budme ale vdecni alespon za 2 lt. 4 valec.
- sportovni rodinne auto
- sportovni SUV
- nejlepsi SUV do mesta
- oplastovanim udelame z auta s jednou pohanenou napravou SUV atd.
Je to oblbovaci marketing automobilek.
Sportovní rodinné - tak třeba takové BMW M3 to asi splňuje, ne? I tady jsou asi kompromisy - viz blog, ale kde nejsou?
Octavia RS je víc rodinné a méně sportovní, proto tu častěji zaznívá rychlé rodinné. Ale takhle, optikou auta za 750...