Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M140i xDrive – Šestiválec v kompaktu? To chcete!

Když jsme loni testovali tříválcové BMW 1, moc nás nenadchlo. Stačí ale zdvojnásobit počet válců a z mnichovského kompaktu je rázem výtečné auto.
Zpět na článek
6. 2. 2017 12:26
6. 2. 2017 12:26
6. 2. 2017 12:27
7. 2. 2017 15:47
6. 2. 2017 12:44
6. 2. 2017 13:00
6. 2. 2017 13:14
6. 2. 2017 13:17
6. 2. 2017 13:20
6. 2. 2017 13:25
6. 2. 2017 14:47
6. 2. 2017 14:18
6. 2. 2017 20:45
6. 2. 2017 13:07
6. 2. 2017 13:15
6. 2. 2017 13:24
7. 2. 2017 08:25
6. 2. 2017 14:03
9. 2. 2017 19:08
6. 2. 2017 13:18
6. 2. 2017 13:22
6. 2. 2017 14:42
6. 2. 2017 13:26
6. 2. 2017 18:14
6. 2. 2017 20:31
6. 2. 2017 22:32
7. 2. 2017 00:21
6. 2. 2017 14:57
6. 2. 2017 22:59
9. 2. 2017 19:24
7. 2. 2017 07:50
7. 2. 2017 08:45
7. 2. 2017 09:13
7. 2. 2017 11:00
7. 2. 2017 14:17
10. 2. 2017 07:49
10. 2. 2017 21:21
11. 2. 2017 06:36
13. 2. 2017 19:10
6. 2. 2017 12:18
!!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Odhlédnu-li od toho, že se mi první generace 1er líbila víc (jsem v menšině) a navíc ji na sklonku života dokázali naroubovat chromované kly, pak je daná specifikace jen reakcí na konkurenci!!!

!!!Tou nejlepší volbou bude pořád klasická 140i RWD s ostřejším řízením a čistotou v jízdě bez nul a jedniček pobíhajících mezi jednotlivými koly obou náprav. O ní totiž test jaksi mezi řádky mluví nejvíc!!!

!!!Tam BMW stále drží prapor nahoře, tak vysoko, že i jim samotným se již bez finančního kyslíkového přístroje špatně dýchá...ještě dva roky a je vymalováno. Jak píše David, kupujte už nebudou...až se někdo chytne za nos, bude to v době víceméně elektrické nebo elektricko-vodíkové a tam se podobné kousky nosit nebudou!!! ;-)
Rozbalit vlákno
64
Avatar - iudex
6. 2. 2017 12:26
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Tak tento test som rozhodne nepotreboval čítať. Chcel som čítať, ako je jednotka stiesnená, má lacno pôsobiaci interiér, strašne vysokú spotrebu a ako štvorkolka s automatom nie je komunikatívna a že za tie prachy to nestojí. Namiesto toho čítam, že je to top hotheč, ktorý v triede nemá konkurenciu a treba ho kupovať, kým je. >:D Sakra, a to som nedávno sám seba horko-ťažko presvedčil, že M140i vlastne nechcem. >:-[]
6. 2. 2017 12:37
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
To vis, ze ji chces ;-)
Avatar - Emel
6. 2. 2017 13:02
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Taky bych jednu potřeboval :-)
6. 2. 2017 13:06
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!I když si o to takhle otevřeně říkáš, tak věř, že jménem celé bandy se kterou se pokoutně slejzáš, tě budu bránit před tím, aby ti někdo jednu dal!!! >:-[]
6. 2. 2017 13:05
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Nechtít 140i znamená chtít M2!!! !!!Dobrá volba!!! :-! :yes:
6. 2. 2017 13:55
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
No, já si myslím, že volba mezi M2 a M140i není až tak složitá. Člověk musí k takové koupi přistupovat s jasnými prioritami. Když kupec má jasno v tom, že chce 4 nebo 5ti dvířko, tak jde M2 ze hry. Ano, hned potom co jsem se šéfem M divize otestoval M3 v manuálu, mě chtěli M2 prodat. Říkal, na váš styl to bude perfektní koupě. Ale já trval na 4-5 dveřích a tak jsem o pár měsíců později odjížděl z Renocaru s M140i v manuálu. Ale pozor! Pro někoho, kdo je líný šlapat na spojku, nebo mu to moc dobře nejde, tahle M140i xDrive bude perfekt. Měl jsem od šéfa na víkend půjčenou jeho osobní M135i xDrive a vůz neměl chybu. :yes:
6. 2. 2017 14:09
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!V tvém případě naprosto jasné, Iudex hledá víkendovku a myslím, že u něj bude platit pravidlo mála dveří!!! ;-)

!!!Díky za feedback!!! :yes:
Avatar - white label
6. 2. 2017 14:26
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Pokud vím, tak zrovna iudex chce dva páry dveří.
6. 2. 2017 14:27
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Jo kupátko? M2 no problem. Ale bacha, M2 nenabízí adaptivní podvozek. Pro někoho by pak M2 mohlo být a touch too uncomfortable... ;-) Já osobně bych raději šel do M240i...
6. 2. 2017 16:10
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
..a nie uz rovno do M3?
Na jesen bola predvadzacka M strojov a ta M3 nema chybu aj vdaka tomu aktivnemu podvozku,ktory tam bol citelne citit.
To co si ty kupil pre naozaj hracka pre pravych petrolheadov,ale keby bola moznost ako ma byt pri novej 5 (vraj uplne vypinatelny x drive) tak by som siel do M140 x drive
6. 2. 2017 16:51
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
M3 je nebezpečně silná a rychlá mašina. Člověk by byl "nucen" (a zároveň kolegy řidiči provokován) těchto kvalit využívat. A to je v dnešním policejním světě sakra riziková činnost. Proto jsem koupil nenápadnou myšku, která když to bude třeba, umí mrsknout ocáskem...;-)
7. 2. 2017 15:22
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
S tou silou souhlasím.
7. 2. 2017 15:33
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
V tvojom pohodovom veku snad uz by si sa nedal vyprovokovat mladim,alebo zeby snad ano? >:-[]

To mas pravdu,ze si si kupil mrstnu sedu motorovu mys :yes:
7. 2. 2017 18:54
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
"Staří závodníci nikdy nepřestávají závodit, s přibývajícím věkem jen zrychlí"..... >:D Není to tak dávno, co jsem se nechal vyštengrovat AMGéčkem a uháněli jsme 240km/hod až naší zasloužené praprababičce (letos bude mít 86, ale nemusela se jich dožit... ;-) ) na zadním sedadle ztuhla páteř... ;-)
8. 2. 2017 12:09
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Prababicka musela pozerat na tu raketovu rychlost co si s nou dal >:D
Vidim,ze vies jej sprijemnit jesen zivota zavodnickymi aktivitami a bude mat urcite naco spominat ;-)
Tak som rad,ze ani s pribudajucim vekom neopada v nas to zavodnicke dieta a obcas je super ked sa trosku ukaze a vleje do zil trochu adrenalinu…
8. 2. 2017 12:24
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Myslím, že v tu dobu se praprababička spíš posérala než pozerala.... >:D >:D >:D
8. 2. 2017 12:27
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Znal jsem před časem maníka, co ještě v 73 jezdil s STi vrchy...:yes:
7. 2. 2017 15:21
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Já teda moc rozdílů nepoznal. Co jsem poznal je řízení a reakce na plyn. Ale adaptivní podvozek myslím není až tak nutné dokupovat.
7. 2. 2017 15:30
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
..a este k tomu chovanie aj na nasich skvelych silniciach.Vyhoda bola,ze sme isli velky okruh cez celu BA na Pezinsku Babu a Zochovu chatu takze bol cas opacit trosku lepsie to auto.Okrem toho co si ty napisal som mal pocit,ze auto bolo uskakane,tvrde,ale na kvalitnejsej ceste smer na Zochovu chatu krasne funkcny a zabavny kym sa nenabehlo na nekvalitny asfalt..tam ma prekvapila pohodlnost a komfort podvozku ako zehlil nerovnosti...uz len kvoli zabave na okruhu a komfortu na dennych cestach by som zas ja urcite volil adaptivny podvozok.Tisic ludi..tisic chuti
7. 2. 2017 18:59
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
No, on se do M2 dokoupit ani nedá. Ale je jasné, že jezdci co jsou zvyklí na tuhý podvozek, by s M2 problém mít neměli.
Avatar - m.z.
7. 2. 2017 20:27
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Já měl na podzim možnost si přesně tuhle variantu 1er kousek projet po okresce, bohužel už byla na zimních.
Ale jako líbilo se mi to velice, zátah ukrutný a velmi pohodlné svezení. Musím to zkusit na letních. Kamarád má 140i zadohrab v manuálu, tak ho budu muset na jaře znásilnit, jestli se v tom teda ještě nepřizabil, už jsem o něm dlouho neslyšel >:-[]
6. 2. 2017 21:40
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Nekde na youtube se vali porovnani M235i a M2 (tedy pred posilenim M2 a 40i). Akcelerace je jako pres kopirak totozna. M2 je proste ostrejsi ve vsech ohledech, ale na rovince stejny. Zajimavy, kdo by to byl rek ze to bude zrychlovat uuuuplne stejne :-)
Avatar - speedfred
6. 2. 2017 22:59
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Motor M2 vychádza z 235 ( N55), len je vyladený na vyšší výkon + samozrejme lepsie olejové hospodárstvo atd. Uz to nema org emkový motor ktorý býva značený S xx
7. 2. 2017 08:15
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Jasny a za me to neni problem, podle me je skoro nemozne si vybrat mezi M2 a 240i ... kazdy ma neco do sebe a oboji jsou uzasna auta. Jako ostatne cokoliv s 40i, aby bylo jasno :-)
Avatar - iudex
7. 2. 2017 09:16
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
M2 má iné kvality, a to hlavne podvozok z M3, k tomu samosvor, takže na okruhu ten rozdiel cítiť bude; výbavou je tiež ďalej, ako M Performance. Ale je pravda, že to hlavné, motor, lepšie nie je a pri zrýchlení v priamke M2 nevyhráva. Ako píšeš, youtube je plné videí, kde M240i zrýchľuje porovnateľne, ako M2. Čo si pamätám, do stovky o chlp vedie M2, ale na dvestovke je rýchlejšie M240i. A aj finančné odstupy nie sú malé, 240i stojí 46t a M2 59t eur.
Osobne by som volil M240i a dokúpil samosvor cez M performace parts.
Ale test je o 5-dverovom hatchbacku, kto potrebuje zadné dvere, kupé je preňho pasé.
7. 2. 2017 13:39
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Můj osobní názor: u BMW nejvyšší civilní verze - 80% zábavy, 50% servisních nákladů:)
Avatar - manitou
7. 2. 2017 13:44
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
naprostý souhlas :yes:
9. 2. 2017 18:59
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
a kde jako vidis ten narust nakladu? ty motory jsou v podstate stejny a ten v M2 by mel byt podstatne lepe dimenzovany a mazany.
9. 2. 2017 18:53
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
jsem zvedav, co prinese facelift M2. dneska uz by to melo byt jasne. pozeptam se.
ale koncem roku vsichni tvrdili, ze motoru se to nedotkne. chybejici vykonovy rozdil mezi 240 a m2 je ale ostuda.
ja bych ale 240 za m2 nikdy nebral. uz jen ta rozsirena kastle...
240i mi prijde vizualne moc lady car, sorry
9. 2. 2017 18:57
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
ja nevim. s 330cd jsme klidne par let zili s prckem v autosedacce a zadnej problem se nekonal.
co se tyce prevodu, tak pozor na zasadni rozdil mezi automatem a manualem. je to potreba vyzkouset. s manualem se toci na dalnici nezdrave moc. dlouho mi to nedalo spat a nakonec jsem kvuli zprevodovani volil automat.
a to jsem velky fanda manualu...
9. 2. 2017 19:41
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Volils automat do čeho? :*)
9. 2. 2017 22:18
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Do m2
10. 2. 2017 08:32
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
M2 s automatem? No, pokud nemáš jiné auto na dálniční přesuny, tak ok...
10. 2. 2017 21:18
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
V manualu to ve 130 toci na sestku snad 3600 ot/min. 3 litrovy turbo benzin. A docela to rve. Navic to omezuje maximalku po odstraneni omezovace.
10. 2. 2017 22:16
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
To je pravda. Při dálničním tempu je M140i v manuálu opravdu hlučná. Ale dá se na to zvyknout. Moje bývalá MPS byla také hlučná, i když tolik netočila.
Avatar - speedfred
11. 2. 2017 23:06
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
človeče 235 v automate pri 3600rpm ide 210km/h
Avatar - m.z.
12. 2. 2017 18:43
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Může být, M2 MT točí v tacho 160km/h 4200ot.
12. 2. 2017 20:22
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Převodovky a převody pro M140i. Tož takový 8kvalt v manuálu to by byla paráda. Možná i ten delší diff z A/T by byl s M/T ok. Samozřejmě by to ovlivnilo akceleraci, ale asi zase ne nějak zásadně a na dálnici by to pomohlo. A/T převody jsou díky možnosti použít 8kvaltů ve výhodě.
Manuál:
1st = 4.11:1
2nd = 2.315:1
3rd = 1.542:1
4th = 1.179:1
5th = 1:1
6th = 0.846:1
Reverse = 3.727:1

Auto:

1st = 5:1
2nd = 3.2:1
3rd = 2.14:1
4th = 1.667:1
5th = 1.285:1
6th = 1:1
7th = 0.82:1
8th = 0.64:1
Reverse = 3.46:1

Final drive ratio for the man-box is 3.077 and for the slushbox is 2.813, almost 9% longer.
Avatar - white label
9. 2. 2017 23:20
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Já taky s jedním párem dveří odjezdil několik let s dětskou sedačkou vzadu a úplně v pohodě. ale pro 99,9% českých uživaelů je jeden pár dveří něco nepředstavitelného, tady musí mít "každý" dva páry dveří i když vzadu vozí jen aktovku/kabelku, nebo bundu, kterou si můžeš dát i do kufru.
10. 2. 2017 06:59
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
To jsou takovy ty vzity myty a prodejci je casto podporuji.
Kdyz jsem prisel do porsche a chtel sedacky bez kuze, koukali na me ze jsem se musel zblaznit... V kazdym druhym sportovnim aute je stresni okno a spousta dalsich tezkejch zbytecnosti.... Atd.
Popravde nikde se mi neobsluhovala detska autosedacka tak dobre jako v trojkovym kupe. Sklopis predni sedacku behem vteriny a k diteti muzes zpredu, nikoli zboku hledat diru na pasy...
Ale to nevysvetlis...
10. 2. 2017 08:29
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
To je fajn, pokud se můžeš ještě zohnout... ;-) Tož já taky odchoval 2 holky v kupátcích a šlo to....jasný... ;-)
Avatar - white label
10. 2. 2017 23:04
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Souhlas, komplet.
7. 2. 2017 14:34
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
M2 nebo M240i? Budeš jezdit často na okruhy a nevadí ti tvrdší podvozek? Pak M2 je tvoje parketa. Pokud chceš daily driver, tak M240i tě nezarmoutí...i když nemá 4 výfuky... ;-)
Avatar - speedfred
7. 2. 2017 18:15
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
M2 mi pride taká brutálna(krásne brutálna) s tým bodykitom + poriadne brzdy.
240i uz taká nejaká civilnejšia,aj keď M packet urobí ešte hodne parády
Avatar - boost.
6. 2. 2017 14:47
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Přidej se k dark side!!!!!!!
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 12:27
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
zadne svetla su fail..... videl som minule bmw 1 a rovnako predok aj zadok je hrozny.. vizualne hodne slabe .... nechapem.. a vraj premia... aj mazda 3 vyzera daleko lepsie aj ceed aj auris.. aj leon ... pritom prva generacia bmw 1 bola vazne pekna a mala to v sebe ... ale takto ju dnes uz spackat ;-\

chcelo by to opat bangla... jeho 5ka je dodnes neprekonana .. doslova ze legendarna ... a vyzera aj dnes stale lepsie ako tieto nove megaladvinove kusky so svetlami bez charizmy ktore uz od seba clovek navzajom ani nerozozna... zlaty bangle.. za jeho ery malo bmw ozaj velku charizmu :yes:
Avatar - lamal
6. 2. 2017 18:36
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
s tymto suhlasim ten dizajn a hlavne zadok je des a hruza a aj s 5kou tiez mala aj ma podla mna najvacsie gule
6. 2. 2017 20:49
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Já když viděl druhou generaci 1. řady v roce 2013, tak jsem si řekl, že to vypadá jako těhotná předchozí generace :-)
9. 2. 2017 19:01
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
tve nazory na tuto kategorii aut jen davaji najevo, ze s ni nemas zkusenosti
6. 2. 2017 12:37
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Souhlas. Jak uz jsem psal, tak na slizskem povrchu si clovek uzije i v xdrivu, navic to nemusi danit, ale 40i RWD je posledni mohykan, ktery uz za chvili bude spis cenenym youngtimerem. Staci se podivat, jak zmizely z inzerce 130i - toto ceka m135/140 za par let taky, az se prestanou vyrabet. A co v testu nenajdete je cenovy jemnocit bmw, kde se da nova M140 poridit i lehce pod mega... Kupujte, nebudou :-)
6. 2. 2017 13:14
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Když o to sklouznutí v autě pro radost přece jde!!!Jenže jen pár kouskům, kteří tvrdí, že jízda nemusí být jen o přemisťování se z bodu A do bodu B!!! ;-)
6. 2. 2017 13:31
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Alw jisteze jde o to sklouznuti, no ja nemam mega na vikendovku, me by to auto muselo slouzit jako daily driver. A taky me zene, a na cesty, jake jsou ted venku bych ji asi - pri vsi duvere - s 340 konmi pouze na zadnich kolech radeji nepoustel. Ale to je proste moje situace, pokud hodnotim auto obecne, tak z te bandy superhatchu je M140i RWD to naprosto nejlepsi a nejpetrolheadovatejsi, co se vubec kdy dalo koupit. Tady je treba smeknout i s vlasama, ze to BMW vubec vyrabi :yes:

Btw - kdo ti do textu pere ty vykricniky..?
Avatar - woody-alien
6. 2. 2017 13:38
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Redakce. Prej že bez vykřičníků tady neobstojíš. ;-)

Webpaja přece už dávno tvrdí, že auto není totéž co myčka. Pardon. Mička, samozřejmě. >:-[]
6. 2. 2017 13:49
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Kdyby to bylo jen věcí redaktorů, byla by to lahůdka!!! ;-)
Avatar - woody-alien
6. 2. 2017 14:38
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Nechceš mi říct, že se historie opakuje. "My jsme vám vytvořili hřiště a vy si můžete zadarmo hrát. Když budete hodní." ;-) :no:
7. 2. 2017 08:39
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Spíš, my z toho ten bulvár uděláme!!! ;-)
6. 2. 2017 13:49
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
!!!Naprostý souhlas!!!A pokud to má být daily driver, pak chápu!!! ;-)

!!!Chceš přispívat?!!!Tak vykřičníkuj!!! :-)
Avatar - speedfred
6. 2. 2017 15:15
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Ja som v novembri kupil 235 a mam ju ako auto na denne použitie,ale moja požiadavka bola jedine rwd,a zima zatiaľ vcelku OK (a to bola celkom hustá zima)
Ked máš komplet zapnutú elektroniku tam na aute môže kľudne jazdiť aj ženské pokolenie.
Spotreba za cca12000km 9,2l a su to zväčša svižnejsie presuny a minimum mesta.
Naposledy predpisovych 400km za 8,2
Ten motor ozaj stojí za to ,a to nevravím o prip ďalšom tuningu.
Je to radost pri každom naštartovaní,takze iudex, ber pokial sú.
Ja si ho snáď neham na celý zivot,a časom vyšperkujem M Performance dielami (aj ked uz som pomaly začal).
A ano ta cena sa da stlačiť pekne dolu.
9. 2. 2017 19:07
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
jako daily ok, ale M2 neni nic hranicniho, s cim by se nedalo jezdit. nakonec vykon to ma stejnej a samosvor ho spis pomuze prenest. zkazky, ze je to buhvijak tvrdy jsou mimo.
M2 je splnenej sen for ever, 140i je super, ale vzdycky budes vedet, ze jsi byl tak blizko...
navic ztrata hodnoty bude dost podtstnej faktor hrajici pro M2
Avatar - white label
9. 2. 2017 23:12
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Souhlas, když BMW v nižší střední, tak M2. ;-)
Avatar - speedfred
10. 2. 2017 22:14
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
no M2 pri mne ako dailly car to nie bolo by mi ho ľúto,km by tam bolo za chvíľu na mrte.
Samosvor dokúpim aj na 235/240,bodykit už asi nie
:'-(
na M2 su aj dosť dlhé čakačky (1rok) + tá cena už je pre mňa mimo(možno neskôr)
Pravdu máš,ze človek bol už tak blízko ....
Avatar - boost.
6. 2. 2017 14:50
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Souhlas do puntíku a vykřičníku!!!!!!!

Člověk není kočka s devíti životy, občas si je potřeba svou vlastní garáž osladit něčím takovým jako je RWD BMW s (minimálně) benzinovou R6!!!!!!

Už abych zas vyjel na jaře!!!!!!!!!!

P.S.: proč si nedáš vykřičníky i do jména?????!!!!!!
Avatar - Emel
6. 2. 2017 17:11
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Nevím jestli si pamatuješ původní druhou generaci před faceliftem... to bylo peklo.
[odkaz]

Po faceliftu už to není tak zlé... a já si potrpím na světla, takže vypiplaná optika předních i zadních světel to zachraňuje.
Avatar - white label
6. 2. 2017 20:30
Re: !!!Tygr šavlozubý!!!
Jenže právě ty zadní lampy byly před face stokrát lepší. Teď to zezadu vypadá jak nějaký hybrid hb a kombi. Předek hb se o poznání zlepšil ale celkově za mě ne..
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 12:26
sranda
teraz pozeram ze nova ibiza je kasnou sirsia dokonca aj ako o triedu vacsie a naslapanejsie bmw 1 .... tak toto je fakt sila... kto by to povedal ze ani vacsie bmw tu na maly ( velky ) seat nestiha
Rozbalit vlákno
20
Avatar - iudex
6. 2. 2017 12:26
Re: sranda
Takže je to jasné. Ibiza je lepšie auto, ako 1er.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 12:27
Re: sranda
nie je.. akurat je disproporcna a nezmyselne siroka ako nejaka nadopovana ropucha ... toto bmw 1 je toho dalsim dokazom ;-) ... posobi vizualne stihlejsie a proporcne ovela prirodzenejsie a to pritom tiez nie je ziadny krasavec
Avatar - Sumi2000
7. 2. 2017 15:47
Re: sranda
BMW je moc úzké..Ibiza je nyní prostorem král ve třídě :yes:
Avatar - woody-alien
6. 2. 2017 12:39
Re: sranda
Tobě teda ta šířka Ibizy nedá spát. Nechtěl bych vidět místo, kde musíš parkovat. Nu což, řešení se najde vždycky. ;-)
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 12:44
Re: sranda
mne je to uplne jedno... ved nech ma sirku aj 2m ... zaspim v pohode.... len proste je kusok uz out... sam uznas ze aj o triedu vacsie vozy su stale vo vacsine uzsie ako nova ibiza ... mna mrzi len to ze asi takto dopadne aj nove polo a neskor aj fabia ... ze to budu dalsie ropuchy hrajuce sa akoze na male auta je docela pravdepodobne uz dnes .. proste uz to zacina byt disproporcne.... pritom rio je kasnou vizaulne stale docela stihle.... no jo.. :-( ... som proste sklamany kam to speje s malymi vozmi... nic viac ... ale po dnesnej 5m insignii udajne pohybujucej sa kdesi v strednej triede je uz asi vsetko mozne ;-) ach jo... uz to asi nie je pre mna tieto dnesne vozy... uz sa to zacina vymykat asi mojim vlnovym dlzkam :-( chcem naspat 90 roky :*) :yes:

PS: ten odkaz na twizy mi akosi nechce nacitat.. ale udajne je to propadak
Avatar - wakantanka
6. 2. 2017 13:00
Re: sranda
Ako už v inej diskusii niekto iný napísal, deje sa to že jednotlivé mainstreamové modely tým ako sa zväčšujú nahradzujú často svojich súrodencov o triedu vyššie, ktorí často nedostanú náhradu. Pritom ale robia miesto novým menším modelom. Kto chce menšie, užšie auto zoberie to o triedu nižšie. >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 13:14
Re: sranda
ak to takto pojde dalej tak za 15 rokov aj UP uz bude potrebovat nieco mensie co nahradi dnesny sucasny UP ;-) .. a golfik? ten uz bude mat v kombiku aspon 4,8m .. kazdopadne bude to oapt asi jeden nadherny megaprakticky kompakt :*) :yes:
Avatar - Emel
6. 2. 2017 13:17
Re: sranda
Když to tak půjde dál, tak třeba jo. Těžko říct, co budoucnost přinese... jestli auta jako Twizy, Tango T600...
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 13:20
Re: sranda
predpokladam ze auta ako ich pozname dnes skoncia... lebo to nejde uz zrovna idealnym smerom... ludia sa budu prevazat dost mozno uz len nejakymi mensimi priblizovadlami ... pre jedneho maximalne dvoch ludi ;-) ktovie
Avatar - Emel
6. 2. 2017 13:25
Re: sranda
Dvě věci:
- za prvé, tyhle vize o konci aut jak je známe do deseti let už tu byly někdy před dvaceti lety - a nic.
- za druhé, svět je hodně rozmanité místo. Realita v Norsku je jiná než realita v ČR je jiná než realita v Inidii je jiná než... a tak dále. A nakonec... i realita v Praze je jiná než realita třeba v Bruntáli.
Avatar - white label
6. 2. 2017 14:29
Re: sranda
Mylsíš v Bruntáli, podle vzoru "v Pr.deli"? ;-)
Avatar - Emel
6. 2. 2017 14:47
Re: sranda
Vidím, že jsi velmi znalý v oblastech českého jazyka, geografie, sociologie i anatomie :yes:
Avatar - speedfred
6. 2. 2017 20:45
Re: sranda
buď rád,že sa autá zväčšujú. ty si vlastne kupil Golf mk l za cenu Pola >:D
6. 2. 2017 13:07
Re: sranda
!!!Chceš je nazpět i s jejich bezpečnostním standardem?!!! ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2017 13:15
Re: sranda
ale ved aj malicke auto moze byt bezpecne.. vid smart. F500 a podobne ;-)

uz sucasna fabia je docela bezpecne auto a to nema ani 4m dlzku
6. 2. 2017 13:24
Re: sranda
!!!Možná z hlediska třídy, ale čistě fyzikálním pohledem to prostě nefunguje!!! ;-)
7. 2. 2017 08:25
Re: sranda
Pssst nerikej mu nic o Q7 a Range Roverech ... :-)
Ikdyz ono proti temto 2.5t hovadum je to marny asi i v tom Golfu/Passatu :-)
6. 2. 2017 14:03
Re: sranda
Jestlí jezdí pravidelně na nákupy do SC, tak asi ví, že každý cenťák se při příčném parkování počítá... ;-)
Avatar - MDK
6. 2. 2017 13:18
....
BMW bych si nidky nekoupil, protože co řidič BMW to imbecil, asociál, zloděj a Tomio Okamura. To jen tak naokraj, aby každý věděl, že proti značce BMW nic nemám. Auta dělá kvalitní. S náhonem na zadek se dá ve městě v zimě v ranní špičce na letních sjetých gumách užít spousta zábavy.

Tohle BMW mi přijde takové nedonošené, zdeformované, prostě takový malý ošklivý mrzáček a nezachrání ho ani 12-ti válec :'-(
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
6. 2. 2017 13:22
Re: ....
>:-[] >:-[] >:D Holden bude mít co dělat, aby tě převálcoval
6. 2. 2017 13:26
Re: ....
!!!Pakliže by formule tebou v prvním souvětí měla existovat, pak vzhledem k větě č.4 by jsi musel být jednoznačně největší fanda BMW na světě!!! ;-)
Avatar - MDK
6. 2. 2017 18:14
Re: ....
Ne, ja jsem fanda Renaultu.
Avatar - Emel
6. 2. 2017 20:31
Re: ....
Ty jsi vlastně takový náš diamant :-)
Avatar - MDK
6. 2. 2017 22:32
Re: ....
Ne diamanty ma Mitsubishi, co má Renault nevím, ale jsem toho fanda.
7. 2. 2017 00:21
Re: ....
Tak to ja vim co tam maj, taky tomu fandim, ale ne kazda mi ji chce ukazat. S Renaultem si v tomhle na tom lip :yes:
Avatar - boost.
6. 2. 2017 14:57
Re: ....
S tebou bych taky nikdy nešel do postele, protože co krok, to prd. Taky mi přijdeš malej nedonošenej mrzáček, kterýho nezachrání ani photoshopped #selfie. :'-( To jen tak na okraj, abys věděl, že proti tobě, MDK, nic nemám.
6. 2. 2017 15:42
Plusy a mínusy
Plusy: sestihrnek
Vykony
Light M
BMW
Spotreba
One-of-a-kind

Minusy: ta barva
A zas tak moc se mi nelibi...ale ne zas tak moc abych ho nechtel!
Rozbalit vlákno
23
Avatar - speedfred
6. 2. 2017 17:19
Re: Plusy a mínusy
a medzi veľké mínus patrí ,ze to nemam na budíkoch teplomer voda/olej ,ale iba niekde v skrytom menu. ;-\
a pre mňa malá nádrž
Avatar - m.z.
6. 2. 2017 21:41
Re: Plusy a mínusy
Mně hrozně vadí nemožnost ventilovaných sedaček a taky bych uvítal větší individualizaci interiéru. Např. se nedá objednat kožená palubka, což u Mini jde a podobné fičurky.
U M2 nejdou přední parkovací senzory, ani adaptivní tempomat, sedačky si taky člověk nevybere...
Po vypnutí stabilizace, se auto hodí do komfortu, to je úplný děs. Takže přijedete na okruh pocvičit drifty a u M Performance máte měkké tlumiče, řízení a zdechlou odezvu na plyn, to se fakt BMW povedlo.
M2 naštěstí adaptivní podvozek nemá, takže zůstává jen plyn a řízení.
6. 2. 2017 23:09
Re: Plusy a mínusy
Dobře, že tu někdo vzpoměl ventilované sedačky. Nevím, na co si BMW hraje, ale k ventilovaným sedačkám musíš jit až do nové 5ky nebo X5. A to je tedy bída... :no:
6. 2. 2017 23:34
Re: Plusy a mínusy
Mam 2 auta s ventilaci a ani u jednoho to nepoužívám a nijak to ani není něco co v autě chybí. Po chvilce použití zjistíš ze je to k hov.u
Avatar - white label
7. 2. 2017 01:09
Re: Plusy a mínusy
Pokud je v interiéru alcantara (nebo látka), tak ventilace není potřebná, ale kůže někdy umí být (v horku) bez ventilace "otravná".
7. 2. 2017 19:06
Re: Plusy a mínusy
Přesně! Komu se potí ***ička, tak kůže bez ventilace je v létě přímo katastrofa. A to nejsu nějaký tlustý borec...možná je to věkem :no:
9. 2. 2017 19:16
Re: Plusy a mínusy
presne! ja nechapu tu ceskou posedlost kozenymi sedackami.ja uz vzdy volim alcantaru, pokud je ta moznost. ale u dealera ze me byli na vetvi. tady proste kuze znamena nejlepsi, ackoli vlastnosti ma snad jen krom oteruvzdornosti na prd.
Avatar - white label
9. 2. 2017 23:07
Re: Plusy a mínusy
Podepisuji! :yes:
Avatar - Machýrek
7. 2. 2017 01:13
Re: Plusy a mínusy
Presne. Ventilaci vidim jako nejzbytecnejsi priplatek. Mel jsem jsi taky. Uz ji nekupuju. Mozna nejaci tlusti borci co se poti 7x24 jsou cilova skupina.
7. 2. 2017 08:42
Re: Plusy a mínusy
!!!Rozhodně nepatřím mezi tlusté borce a přesto ventilaci s koženými sedačkami vnímám jako nezbytnou věc!!! ;-)
Avatar - Machýrek
7. 2. 2017 10:39
Re: Plusy a mínusy
Ale jo verim. Prave ze jsem casto presedal z auta s do bez, obe v kuzi a vyslo mi z toho, ze v tom bez mi ventilace vubec nechybi. Neco jinyho je vyhrivani, to bych neozelel.
7. 2. 2017 13:40
Re: Plusy a mínusy
v tom se asi shodneme. Pro mně je to přínosné asi jako průvan na záda...
9. 2. 2017 19:19
Re: Plusy a mínusy
s kuzi asi ano, ale proc kuzi? jedinej realnej prinos ventilace je, ze kdyz ti nekdo prdi do sedacky, okamzite se to dozvi cely auto. >:D
7. 2. 2017 08:41
Re: Plusy a mínusy
!!!Mám ventilované sedačky a jízdu bez aktivní ventilace v létě si představit neumím!!!Kdyby se nabízely i v mém druhém do alcantary, vůbec bych se nezlobil!!! ;-)
Avatar - m.z.
7. 2. 2017 08:44
Re: Plusy a mínusy
Amerlock, předpokládám, že mluvíš jen za sebe...
7. 2. 2017 09:17
Re: Plusy a mínusy
Jejej ještě sem zapomněl na jeden zásadní plus:
dělené zadní sedačky 40:20:40!!!!!
Avatar - CHerokee
6. 2. 2017 22:37
Re: Plusy a mínusy
Tohle je povedený Bavorák. Minus bych viděl jen v designu. Ale za ten motor v této třídě :yes:
6. 2. 2017 23:15
Re: Plusy a mínusy
No s tím stylingem je to tak, že se na něj dá časem zvyknout a s většiny úhlů je to fajn. Na druhé straně je vůz instantly recognisable jako bavorák...... ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2017 23:23
Re: Plusy a mínusy
Tak do typického baworáku má (designově) tento 5dv. hb dost daleko, 240i/M2 je (v tomto směru) přece jen jinde.
7. 2. 2017 08:44
Re: Plusy a mínusy
!!!Pořád je už z celkového designu jasně patrná klasická koncece!!!Je to HB a tak mu samosebou chybí kufr, nicméně souhrnně souhlasím s pradědou!!! :-)
7. 2. 2017 10:54
Re: Plusy a mínusy
Ano, stereotyp "bavorák" řada 1 nenásledovala a ani dobře nemohla. Protože hierarchie BMW sice chtěla mít zástupce v "levnějším kraji", ale zároveň trvala na tom, aby neohrožoval vyjímečnost vyšších řad a to tím, že se bude podstatně lišit. To dalo stylistům příležitost vytvořit unikátní kastli, která se svým způsobem vymkla běžnému HB stylu, ale na druhé straně, jak jsem již psal nahoře, je okamžitě poznána coby baby bavorák. Ale pozor! Tam, kde styling měl příležitosti, zároveň ale měl i podstatná omezení. Tím hlavním byla RWD platforma s R6 motorem a daným vysokým pontonem. Vytvořit s těmito parametry menší pohledné kupátko nebo HB nebyla zrovna "pinkačka". Klobouk dolů za to, jak celkem solidně "spytlíkovali" kupátko 235/240/M2 (i když rušivé stigma vysokého pontonu zůstalo). S HB to měli hoši složitější a dá se říct, že s přihlédnutím k tomu, že měli jednu ruku svázanou za zády, úkol čestně splnili.
Avatar - CHerokee
7. 2. 2017 12:17
Re: Plusy a mínusy
Souhlas. Ta ***ka není nic moc. Tuctová. M2 se mi zdá podstatně lepší!
6. 2. 2017 22:59
místo v zadu
Já nevím, kdy už přestanou přihlouplí motorističtí novináři hodnotit místo na zadních sedadlech u sportovních a tzv. relaxačních aut jako je zrovna testované auto a pak u městských kompaktů. Přece tato auta se nekupují na jízdu ve 4 lidech ani jako auto pro jízdu na chalupu s celou rodinou.

Na to přece si trochu myslící tvor snad koupí úplně jiné auto.

takže hodnoťme u aut ty parametry, které jsou pro danou kategorii relevantní a ne ptákoviny. Příjde mi, že když není co najít, tak se soustředí na místo na zadních sedadlech 8-s 8-s :-!
Rozbalit vlákno
2
6. 2. 2017 23:39
Re: místo v zadu
My jsme v 1er projeli evropu.. ono většina lidí co jezdí ve 4 dospělých není gayklub a jsou to 2 páry a v takovém autě jezdí ve předu chlapi a baby vzadu.. když už jede vzadu chlap, tak je tak utahanej a zároveň uklidněn po dlouhém řízení, že vytuhne jak mimino a vejde se kamkoliv :-) .

Za mě je hlavní problém 1er v přemíře elektroniky, která je drahá a nevydrží věčně... Vše ostatní se servisuje dobře a za podobný peníze jak běžná produkce.. ale ta elektronika odchází (co se divit když je třeba 8 let v kufru motoru, někdy na mraze, jindy v horku) a není levná :-( a hlavně je zbytečná, protože by to člověk nejradši vše povypínal a vyházel z auta >:-[]
9. 2. 2017 19:24
Re: místo v zadu
tak pozor. v momente, kdy mas rodinu, byt mas dve auta, se ti velmi snadno muze stat, ze draha polovicka bude s autem pryc a ty proste deti musis odvezt. pak je to velice relevantni pohled a M2 je v tom excelentni - najdi jine takove auto.

byl to jeden z duvodu, proc jsem M2 objednal.
no a nakonec jsme koupili auta 3 a ja mohl objednavku zrusit a soustredit na dvousitz >:D
Avatar - vabis
7. 2. 2017 01:17
tady je svět ještě v pořádku
Jooo, s tím prckem se už tak nějak dá i žít :-! ani by to nemusela být 4 kolka
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2017 07:50
Interier
Octavia má hezčí interiér, alespoň na pohled. Za tu cenu by mohli dát něco jen třeba o trošičku lepšího, byť ne luxusního.
Rozbalit vlákno
7
7. 2. 2017 08:45
Re: Interier
!!!Jasně, ta má hezčí všechno!!!Občas to chce přestat koukat na obrázky a jít si sednout!!! ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 2. 2017 09:13
Re: Interier
Ale neřešil bych kraviny, cokoliv malého zadokolního by měl být sen panáčků 25 let. Nevím proč zrovna tato banda kupuje Superby a A6ky.
Avatar - speedfred
7. 2. 2017 15:04
Re: Interier
tiež to moc nechápem,ked som mal po dvaciatke tak mojim snom bolo nejaké kupecko so silným motorom a nie limuzíny.
7. 2. 2017 19:15
Re: Interier
Tiez a tesil som sa kes som presadol s otcovej S 120 do Primery GT to bol kapanek rozdiel... >:D
Avatar - Johny.Rico
7. 2. 2017 10:00
Re: Interier
Hele... co má znamenat ta ostravská podprahová zpráva v každé větě? >:D
7. 2. 2017 11:00
Re: Interier
!!!S Ostravou snad vyjma toho, že tam sídlí tiskárna chrlící mj. i Blesk toho moc společného nemá!!! ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 2. 2017 14:17
Re: Interier
Co věta to samá prurva >:D
Avatar - frogman
10. 2. 2017 07:49
Mám ju! :-)
Presne v tejto sivej farbe, keď sa s ňou lepšie zžijem, bude aj recenzia na moje.auto.cz

Najviac ma na tom aute fascinuje jeho dualita. V eco-pro to jazdí ako auto pre manželku, z čoho mám radosť. Proste pohodové komfortné auto na dochádzanie do mesta.

Keď to prepnem do sport mode a naložím, tak sa z toho zrýchlenia idem posr... je fakt brutálne, čo ten motor dokáže, hlavne v tak malom aute. A hej, vôbec mi nevadí, že to nie je zadokolka v manuále. Na tú som pri takomto zrýchlení ešte asi šoférsky nedorástol. Proste obe ruky na volant.
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2017 21:21
Re: Mám ju! :-)
Jsem jedinej kdo nechape, co vlastne ma v tejto sivej barve??
11. 2. 2017 06:36
Re: Mám ju! :-)
Tak to jooo :-) gratulace. Uz ted to auto vetsina lidi nechape, za dva roky uz s tim budes uplnej exot. Vsichni budou jezdit v hybridech se spotrebou 7 litru a budou strasne eko.
Avatar - frogman
11. 2. 2017 17:38
Re: Mám ju! :-)
Iste, za dva roky tu bude nový 1er. S pohonom predných kolies, japonskou automatickou prevodovkou vzor Toyota, a žiadnou možnosťou šesťvalca. :-) Tož čo sa dá robiť, nebudem sa ponáhľať do k dealerovi, aby som auto vymenil.

Za exota budem úplne bez hanby, navyše, je to fakt sleeper. Keď zozadu odlepím to M140i xDrive, zapadnem úplne v pohode do davu mestských vozítiek. Kým bude jazdiť, ako jazdí, obrovská spokojnosť.
11. 2. 2017 22:15
malej vstupní otvor
Proč dělá bmw tak malý vstupní otvory u aut do 4er? Nechápu. Přijedu v normálním autě Golf, chci sednou do 1er a hipnu se do hlavy a odřu si záda. Nechápu proč. OK, asi jsem moc velkej (183 cm, 81 kg). Zkusím 3er, to samý, 4er to samý. Až otvorem do 5er jsem prošel bez toho, aniž bych to auto ničil. Proč dělaj ty otvory tak úzký? Výškou auta to není, možná tou vysokou podlahou? 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
11. 2. 2017 22:47
Re: malej vstupní otvor
Do značné míry je to daň za možnost řadové šestiválce umístěného (podélně) více směrem do kabiny. Nejhorší je to ale rozhodně u 5dv. 1er.
13. 2. 2017 08:30
Re: malej vstupní otvor
Aha, to by to mohlo vysvětlit, díky
13. 2. 2017 19:10
Pěkný....
Moc pěkný kousek a ten motor.Bohužel sem musel jít do podstatně slabšího motoru.Bohužel finance sou omezený,asi se dám do politiky :-) :-) .
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku