Testy
teraz pozeram ze nova ibiza je kasnou sirsia dokonca aj ako o triedu vacsie a naslapanejsie bmw 1 .... tak toto je fakt sila... kto by to povedal ze ani vacsie bmw tu na maly ( velky ) seat nestiha
Takže je to jasné. Ibiza je lepšie auto, ako 1er.
nie je.. akurat je disproporcna a nezmyselne siroka ako nejaka nadopovana ropucha ... toto bmw 1 je toho dalsim dokazom 😉 ... posobi vizualne stihlejsie a proporcne ovela prirodzenejsie a to pritom tiez nie je ziadny krasavec
Tobě teda ta šířka Ibizy nedá spát. Nechtěl bych vidět místo, kde musíš parkovat. Nu což, řešení se najde vždycky. 😉
[odkaz]
[odkaz]
mne je to uplne jedno... ved nech ma sirku aj 2m ... zaspim v pohode.... len proste je kusok uz out... sam uznas ze aj o triedu vacsie vozy su stale vo vacsine uzsie ako nova ibiza ... mna mrzi len to ze asi takto dopadne aj nove polo a neskor aj fabia ... ze to budu dalsie ropuchy hrajuce sa akoze na male auta je docela pravdepodobne uz dnes .. proste uz to zacina byt disproporcne.... pritom rio je kasnou vizaulne stale docela stihle.... no jo.. 😒 ... som proste sklamany kam to speje s malymi vozmi... nic viac ... ale po dnesnej 5m insignii udajne pohybujucej sa kdesi v strednej triede je uz asi vsetko mozne 😉 ach jo... uz to asi nie je pre mna tieto dnesne vozy... uz sa to zacina vymykat asi mojim vlnovym dlzkam 😒 chcem naspat 90 roky :😉 :yes😒br />
PS: ten odkaz na twizy mi akosi nechce nacitat.. ale udajne je to propadak
PS: ten odkaz na twizy mi akosi nechce nacitat.. ale udajne je to propadak
Ako už v inej diskusii niekto iný napísal, deje sa to že jednotlivé mainstreamové modely tým ako sa zväčšujú nahradzujú často svojich súrodencov o triedu vyššie, ktorí často nedostanú náhradu. Pritom ale robia miesto novým menším modelom. Kto chce menšie, užšie auto zoberie to o triedu nižšie. >😁
ak to takto pojde dalej tak za 15 rokov aj UP uz bude potrebovat nieco mensie co nahradi dnesny sucasny UP 😉 .. a golfik? ten uz bude mat v kombiku aspon 4,8m .. kazdopadne bude to oapt asi jeden nadherny megaprakticky kompakt :😉 :yes:
Když to tak půjde dál, tak třeba jo. Těžko říct, co budoucnost přinese... jestli auta jako Twizy, Tango T600...
predpokladam ze auta ako ich pozname dnes skoncia... lebo to nejde uz zrovna idealnym smerom... ludia sa budu prevazat dost mozno uz len nejakymi mensimi priblizovadlami ... pre jedneho maximalne dvoch ludi 😉 ktovie
Dvě věci:
- za prvé, tyhle vize o konci aut jak je známe do deseti let už tu byly někdy před dvaceti lety - a nic.
- za druhé, svět je hodně rozmanité místo. Realita v Norsku je jiná než realita v ČR je jiná než realita v Inidii je jiná než... a tak dále. A nakonec... i realita v Praze je jiná než realita třeba v Bruntáli.
- za prvé, tyhle vize o konci aut jak je známe do deseti let už tu byly někdy před dvaceti lety - a nic.
- za druhé, svět je hodně rozmanité místo. Realita v Norsku je jiná než realita v ČR je jiná než realita v Inidii je jiná než... a tak dále. A nakonec... i realita v Praze je jiná než realita třeba v Bruntáli.
!!!Chceš je nazpět i s jejich bezpečnostním standardem?!!! 😉
ale ved aj malicke auto moze byt bezpecne.. vid smart. F500 a podobne 😉
uz sucasna fabia je docela bezpecne auto a to nema ani 4m dlzku
uz sucasna fabia je docela bezpecne auto a to nema ani 4m dlzku
BMW bych si nidky nekoupil, protože co řidič BMW to imbecil, asociál, zloděj a Tomio Okamura. To jen tak naokraj, aby každý věděl, že proti značce BMW nic nemám. Auta dělá kvalitní. S náhonem na zadek se dá ve městě v zimě v ranní špičce na letních sjetých gumách užít spousta zábavy.
Tohle BMW mi přijde takové nedonošené, zdeformované, prostě takový malý ošklivý mrzáček a nezachrání ho ani 12-ti válec 😢
Tohle BMW mi přijde takové nedonošené, zdeformované, prostě takový malý ošklivý mrzáček a nezachrání ho ani 12-ti válec 😢
!!!Pakliže by formule tebou v prvním souvětí měla existovat, pak vzhledem k větě č.4 by jsi musel být jednoznačně největší fanda BMW na světě!!! 😉
Plusy: sestihrnek
Vykony
Light M
BMW
Spotreba
One-of-a-kind
Minusy: ta barva
A zas tak moc se mi nelibi...ale ne zas tak moc abych ho nechtel!
Vykony
Light M
BMW
Spotreba
One-of-a-kind
Minusy: ta barva
A zas tak moc se mi nelibi...ale ne zas tak moc abych ho nechtel!
a medzi veľké mínus patrí ,ze to nemam na budíkoch teplomer voda/olej ,ale iba niekde v skrytom menu. ;-\
a pre mňa malá nádrž
a pre mňa malá nádrž
Mně hrozně vadí nemožnost ventilovaných sedaček a taky bych uvítal větší individualizaci interiéru. Např. se nedá objednat kožená palubka, což u Mini jde a podobné fičurky.
U M2 nejdou přední parkovací senzory, ani adaptivní tempomat, sedačky si taky člověk nevybere...
Po vypnutí stabilizace, se auto hodí do komfortu, to je úplný děs. Takže přijedete na okruh pocvičit drifty a u M Performance máte měkké tlumiče, řízení a zdechlou odezvu na plyn, to se fakt BMW povedlo.
M2 naštěstí adaptivní podvozek nemá, takže zůstává jen plyn a řízení.
U M2 nejdou přední parkovací senzory, ani adaptivní tempomat, sedačky si taky člověk nevybere...
Po vypnutí stabilizace, se auto hodí do komfortu, to je úplný děs. Takže přijedete na okruh pocvičit drifty a u M Performance máte měkké tlumiče, řízení a zdechlou odezvu na plyn, to se fakt BMW povedlo.
M2 naštěstí adaptivní podvozek nemá, takže zůstává jen plyn a řízení.
Dobře, že tu někdo vzpoměl ventilované sedačky. Nevím, na co si BMW hraje, ale k ventilovaným sedačkám musíš jit až do nové 5ky nebo X5. A to je tedy bída... :no:
Mam 2 auta s ventilaci a ani u jednoho to nepoužívám a nijak to ani není něco co v autě chybí. Po chvilce použití zjistíš ze je to k hov.u
Pokud je v interiéru alcantara (nebo látka), tak ventilace není potřebná, ale kůže někdy umí být (v horku) bez ventilace "otravná".
Přesně! Komu se potí ***ička, tak kůže bez ventilace je v létě přímo katastrofa. A to nejsu nějaký tlustý borec...možná je to věkem :no:
Presne. Ventilaci vidim jako nejzbytecnejsi priplatek. Mel jsem jsi taky. Uz ji nekupuju. Mozna nejaci tlusti borci co se poti 7x24 jsou cilova skupina.
!!!Rozhodně nepatřím mezi tlusté borce a přesto ventilaci s koženými sedačkami vnímám jako nezbytnou věc!!! 😉
Ale jo verim. Prave ze jsem casto presedal z auta s do bez, obe v kuzi a vyslo mi z toho, ze v tom bez mi ventilace vubec nechybi. Neco jinyho je vyhrivani, to bych neozelel.
!!!Mám ventilované sedačky a jízdu bez aktivní ventilace v létě si představit neumím!!!Kdyby se nabízely i v mém druhém do alcantary, vůbec bych se nezlobil!!! 😉
Tohle je povedený Bavorák. Minus bych viděl jen v designu. Ale za ten motor v této třídě :yes:
No s tím stylingem je to tak, že se na něj dá časem zvyknout a s většiny úhlů je to fajn. Na druhé straně je vůz instantly recognisable jako bavorák...... 😉
Tak do typického baworáku má (designově) tento 5dv. hb dost daleko, 240i/M2 je (v tomto směru) přece jen jinde.
!!!Pořád je už z celkového designu jasně patrná klasická koncece!!!Je to HB a tak mu samosebou chybí kufr, nicméně souhrnně souhlasím s pradědou!!! 😄
Ano, stereotyp "bavorák" řada 1 nenásledovala a ani dobře nemohla. Protože hierarchie BMW sice chtěla mít zástupce v "levnějším kraji", ale zároveň trvala na tom, aby neohrožoval vyjímečnost vyšších řad a to tím, že se bude podstatně lišit. To dalo stylistům příležitost vytvořit unikátní kastli, která se svým způsobem vymkla běžnému HB stylu, ale na druhé straně, jak jsem již psal nahoře, je okamžitě poznána coby baby bavorák. Ale pozor! Tam, kde styling měl příležitosti, zároveň ale měl i podstatná omezení. Tím hlavním byla RWD platforma s R6 motorem a daným vysokým pontonem. Vytvořit s těmito parametry menší pohledné kupátko nebo HB nebyla zrovna "pinkačka". Klobouk dolů za to, jak celkem solidně "spytlíkovali" kupátko 235/240/M2 (i když rušivé stigma vysokého pontonu zůstalo). S HB to měli hoši složitější a dá se říct, že s přihlédnutím k tomu, že měli jednu ruku svázanou za zády, úkol čestně splnili.
Já nevím, kdy už přestanou přihlouplí motorističtí novináři hodnotit místo na zadních sedadlech u sportovních a tzv. relaxačních aut jako je zrovna testované auto a pak u městských kompaktů. Přece tato auta se nekupují na jízdu ve 4 lidech ani jako auto pro jízdu na chalupu s celou rodinou.
Na to přece si trochu myslící tvor snad koupí úplně jiné auto.
takže hodnoťme u aut ty parametry, které jsou pro danou kategorii relevantní a ne ptákoviny. Příjde mi, že když není co najít, tak se soustředí na místo na zadních sedadlech 8-s 8-s :-!
Na to přece si trochu myslící tvor snad koupí úplně jiné auto.
takže hodnoťme u aut ty parametry, které jsou pro danou kategorii relevantní a ne ptákoviny. Příjde mi, že když není co najít, tak se soustředí na místo na zadních sedadlech 8-s 8-s :-!
My jsme v 1er projeli evropu.. ono většina lidí co jezdí ve 4 dospělých není gayklub a jsou to 2 páry a v takovém autě jezdí ve předu chlapi a baby vzadu.. když už jede vzadu chlap, tak je tak utahanej a zároveň uklidněn po dlouhém řízení, že vytuhne jak mimino a vejde se kamkoliv 😄 .
Za mě je hlavní problém 1er v přemíře elektroniky, která je drahá a nevydrží věčně... Vše ostatní se servisuje dobře a za podobný peníze jak běžná produkce.. ale ta elektronika odchází (co se divit když je třeba 8 let v kufru motoru, někdy na mraze, jindy v horku) a není levná 😒 a hlavně je zbytečná, protože by to člověk nejradši vše povypínal a vyházel z auta >😒]
Za mě je hlavní problém 1er v přemíře elektroniky, která je drahá a nevydrží věčně... Vše ostatní se servisuje dobře a za podobný peníze jak běžná produkce.. ale ta elektronika odchází (co se divit když je třeba 8 let v kufru motoru, někdy na mraze, jindy v horku) a není levná 😒 a hlavně je zbytečná, protože by to člověk nejradši vše povypínal a vyházel z auta >😒]
tak pozor. v momente, kdy mas rodinu, byt mas dve auta, se ti velmi snadno muze stat, ze draha polovicka bude s autem pryc a ty proste deti musis odvezt. pak je to velice relevantni pohled a M2 je v tom excelentni - najdi jine takove auto.
byl to jeden z duvodu, proc jsem M2 objednal.
no a nakonec jsme koupili auta 3 a ja mohl objednavku zrusit a soustredit na dvousitz >😁
byl to jeden z duvodu, proc jsem M2 objednal.
no a nakonec jsme koupili auta 3 a ja mohl objednavku zrusit a soustredit na dvousitz >😁
Octavia má hezčí interiér, alespoň na pohled. Za tu cenu by mohli dát něco jen třeba o trošičku lepšího, byť ne luxusního.
!!!Jasně, ta má hezčí všechno!!!Občas to chce přestat koukat na obrázky a jít si sednout!!! 😉
Ale neřešil bych kraviny, cokoliv malého zadokolního by měl být sen panáčků 25 let. Nevím proč zrovna tato banda kupuje Superby a A6ky.
Presne v tejto sivej farbe, keď sa s ňou lepšie zžijem, bude aj recenzia na moje.auto.cz
Najviac ma na tom aute fascinuje jeho dualita. V eco-pro to jazdí ako auto pre manželku, z čoho mám radosť. Proste pohodové komfortné auto na dochádzanie do mesta.
Keď to prepnem do sport mode a naložím, tak sa z toho zrýchlenia idem posr... je fakt brutálne, čo ten motor dokáže, hlavne v tak malom aute. A hej, vôbec mi nevadí, že to nie je zadokolka v manuále. Na tú som pri takomto zrýchlení ešte asi šoférsky nedorástol. Proste obe ruky na volant.
Najviac ma na tom aute fascinuje jeho dualita. V eco-pro to jazdí ako auto pre manželku, z čoho mám radosť. Proste pohodové komfortné auto na dochádzanie do mesta.
Keď to prepnem do sport mode a naložím, tak sa z toho zrýchlenia idem posr... je fakt brutálne, čo ten motor dokáže, hlavne v tak malom aute. A hej, vôbec mi nevadí, že to nie je zadokolka v manuále. Na tú som pri takomto zrýchlení ešte asi šoférsky nedorástol. Proste obe ruky na volant.
Jsem jedinej kdo nechape, co vlastne ma v tejto sivej barve??
140iX ?
Tak to jooo 😄 gratulace. Uz ted to auto vetsina lidi nechape, za dva roky uz s tim budes uplnej exot. Vsichni budou jezdit v hybridech se spotrebou 7 litru a budou strasne eko.
Iste, za dva roky tu bude nový 1er. S pohonom predných kolies, japonskou automatickou prevodovkou vzor Toyota, a žiadnou možnosťou šesťvalca. 😄 Tož čo sa dá robiť, nebudem sa ponáhľať do k dealerovi, aby som auto vymenil.
Za exota budem úplne bez hanby, navyše, je to fakt sleeper. Keď zozadu odlepím to M140i 😁rive, zapadnem úplne v pohode do davu mestských vozítiek. Kým bude jazdiť, ako jazdí, obrovská spokojnosť.
Za exota budem úplne bez hanby, navyše, je to fakt sleeper. Keď zozadu odlepím to M140i 😁rive, zapadnem úplne v pohode do davu mestských vozítiek. Kým bude jazdiť, ako jazdí, obrovská spokojnosť.
Proč dělá bmw tak malý vstupní otvory u aut do 4er? Nechápu. Přijedu v normálním autě Golf, chci sednou do 1er a hipnu se do hlavy a odřu si záda. Nechápu proč. OK, asi jsem moc velkej (183 cm, 81 kg). Zkusím 3er, to samý, 4er to samý. Až otvorem do 5er jsem prošel bez toho, aniž bych to auto ničil. Proč dělaj ty otvory tak úzký? Výškou auta to není, možná tou vysokou podlahou? 8-s
Moc pěkný kousek a ten motor.Bohužel sem musel jít do podstatně slabšího motoru.Bohužel finance sou omezený,asi se dám do politiky 😄 😄 .
!!!Tou nejlepší volbou bude pořád klasická 140i RWD s ostřejším řízením a čistotou v jízdě bez nul a jedniček pobíhajících mezi jednotlivými koly obou náprav. O ní totiž test jaksi mezi řádky mluví nejvíc!!!
!!!Tam BMW stále drží prapor nahoře, tak vysoko, že i jim samotným se již bez finančního kyslíkového přístroje špatně dýchá...ještě dva roky a je vymalováno. Jak píše David, kupujte už nebudou...až se někdo chytne za nos, bude to v době víceméně elektrické nebo elektricko-vodíkové a tam se podobné kousky nosit nebudou!!! 😉
!!!Díky za feedback!!! :yes:
Na jesen bola predvadzacka M strojov a ta M3 nema chybu aj vdaka tomu aktivnemu podvozku,ktory tam bol citelne citit.
To co si ty kupil pre naozaj hracka pre pravych petrolheadov,ale keby bola moznost ako ma byt pri novej 5 (vraj uplne vypinatelny x drive) tak by som siel do M140 x drive
To mas pravdu,ze si si kupil mrstnu sedu motorovu mys :yes:
Vidim,ze vies jej sprijemnit jesen zivota zavodnickymi aktivitami a bude mat urcite naco spominat 😉
Tak som rad,ze ani s pribudajucim vekom neopada v nas to zavodnicke dieta a obcas je super ked sa trosku ukaze a vleje do zil trochu adrenalinu…
Ale jako líbilo se mi to velice, zátah ukrutný a velmi pohodlné svezení. Musím to zkusit na letních. Kamarád má 140i zadohrab v manuálu, tak ho budu muset na jaře znásilnit, jestli se v tom teda ještě nepřizabil, už jsem o něm dlouho neslyšel >😒]
Osobne by som volil M240i a dokúpil samosvor cez M performace parts.
Ale test je o 5-dverovom hatchbacku, kto potrebuje zadné dvere, kupé je preňho pasé.
ale koncem roku vsichni tvrdili, ze motoru se to nedotkne. chybejici vykonovy rozdil mezi 240 a m2 je ale ostuda.
ja bych ale 240 za m2 nikdy nebral. uz jen ta rozsirena kastle...
240i mi prijde vizualne moc lady car, sorry
co se tyce prevodu, tak pozor na zasadni rozdil mezi automatem a manualem. je to potreba vyzkouset. s manualem se toci na dalnici nezdrave moc. dlouho mi to nedalo spat a nakonec jsem kvuli zprevodovani volil automat.
a to jsem velky fanda manualu...
Manuál😒br /> 1st = 4.11:1
2nd = 2.315:1
3rd = 1.542:1
4th = 1.179:1
5th = 1:1
6th = 0.846:1
Reverse = 3.727:1
Auto😒br />
1st = 5:1
2nd = 3.2:1
3rd = 2.14:1
4th = 1.667:1
5th = 1.285:1
6th = 1:1
7th = 0.82:1
8th = 0.64:1
Reverse = 3.46:1
Final drive ratio for the man-box is 3.077 and for the slushbox is 2.813, almost 9% longer.
Kdyz jsem prisel do porsche a chtel sedacky bez kuze, koukali na me ze jsem se musel zblaznit... V kazdym druhym sportovnim aute je stresni okno a spousta dalsich tezkejch zbytecnosti.... Atd.
Popravde nikde se mi neobsluhovala detska autosedacka tak dobre jako v trojkovym kupe. Sklopis predni sedacku behem vteriny a k diteti muzes zpredu, nikoli zboku hledat diru na pasy...
Ale to nevysvetlis...
240i uz taká nejaká civilnejšia,aj keď M packet urobí ešte hodne parády
chcelo by to opat bangla... jeho 5ka je dodnes neprekonana .. doslova ze legendarna ... a vyzera aj dnes stale lepsie ako tieto nove megaladvinove kusky so svetlami bez charizmy ktore uz od seba clovek navzajom ani nerozozna... zlaty bangle.. za jeho ery malo bmw ozaj velku charizmu :yes:
Btw - kdo ti do textu pere ty vykricniky..?
Webpaja přece už dávno tvrdí, že auto není totéž co myčka. Pardon. Mička, samozřejmě. >😒]
!!!Chceš přispívat?!!!Tak vykřičníkuj!!! 😄
Ked máš komplet zapnutú elektroniku tam na aute môže kľudne jazdiť aj ženské pokolenie.
Spotreba za cca12000km 9,2l a su to zväčša svižnejsie presuny a minimum mesta.
Naposledy predpisovych 400km za 8,2
Ten motor ozaj stojí za to ,a to nevravím o prip ďalšom tuningu.
Je to radost pri každom naštartovaní,takze iudex, ber pokial sú.
Ja si ho snáď neham na celý zivot,a časom vyšperkujem M Performance dielami (aj ked uz som pomaly začal).
A ano ta cena sa da stlačiť pekne dolu.
M2 je splnenej sen for ever, 140i je super, ale vzdycky budes vedet, ze jsi byl tak blizko...
navic ztrata hodnoty bude dost podtstnej faktor hrajici pro M2
Samosvor dokúpim aj na 235/240,bodykit už asi nie
😢
na M2 su aj dosť dlhé čakačky (1rok) + tá cena už je pre mňa mimo(možno neskôr)
Pravdu máš,ze človek bol už tak blízko ....
Člověk není kočka s devíti životy, občas si je potřeba svou vlastní garáž osladit něčím takovým jako je RWD BMW s (minimálně) benzinovou R6!!!!!!
Už abych zas vyjel na jaře!!!!!!!!!!
P.S.: proč si nedáš vykřičníky i do jména?????!!!!!!
[odkaz]
Po faceliftu už to není tak zlé... a já si potrpím na světla, takže vypiplaná optika předních i zadních světel to zachraňuje.