Novinky
Škoda 739 (1977-1981): Proč tahle unikátní aerodynamická stotřicítka RS nikdy nezávodila? Měla se i vyrábět!
19 komentářů
Není v článku chyba?
Délka byla 4155 mm, šířka cca 1600 mm a výška 1340 mm. A to byly rozměry civilnído "R" - ta Š130RS měla delší převisy (hlavně zadní) - světlost tady pohledově zůstala na 220 mm).
Délka byla 4155 mm, šířka cca 1600 mm a výška 1340 mm. A to byly rozměry civilnído "R" - ta Š130RS měla delší převisy (hlavně zadní) - světlost tady pohledově zůstala na 220 mm).
Ofukování tehdejších automobilů u nás v leteckém tunelu bylo obtížně zpracovatelné, protože letecký tunel je na vyšší rychlosti. Nic méně se s poměrně dobrými výsledky ofukovalo - lidé si tehdy svou odbornou erudicí poradili. Ladil se zde např. přední spoiler Š105/102 nebo horní část "obočí" zadního kola T613.
Zajímavý kousek, zajímavý pohled do minulosti 😄
PS: [odkaz] :yes:
PS: [odkaz] :yes:
Když tak na to koukám, tak minimálně kvůli vzhledu tažného člunu, můžeme být jedině rádi že se nevyráběla 😉
Kabaň končí ve škodovce a člověk to ví dříve z idnes než z auto.cz
...jak zničit krásný a klasický vzhled 130RS. ;-\
Ale bohužel to bylo taky o tom, že ty chlapi co na tom makali, museli doslova dělat z perdu kuličku, páč za bolševníků tady bylo kulový.
Vždyť jsme byli podělaný i z toho, že nám někdo z nějakýho zahraničního veletrhu přivezl reklamní propisku...natož pořádný díly na závodní auto..
Ale bohužel to bylo taky o tom, že ty chlapi co na tom makali, museli doslova dělat z perdu kuličku, páč za bolševníků tady bylo kulový.
Vždyť jsme byli podělaný i z toho, že nám někdo z nějakýho zahraničního veletrhu přivezl reklamní propisku...natož pořádný díly na závodní auto..
Jaká může být cena toho jediného exempláře? Na Slovensku nějakej strejda prodává 130rs Evo jeden ze dvou prototypů a chce za něj 500 000 eur.
Tohle šlo určitě zformulovat lépe, opravit prosím 😄
"pouze blok dostal vyztužené spodní víko spojené šrouby se skříní a jejich ložisek."