CX-5 se v současné verzi doprodává. Čeká se na novou, přičemž v Hirošimě už se stará nevyrábí. Od února se nová dodává v JP, tady se snad brzy představí ceníky a začnou brát objednávky.
jasne, s poctem kusu se tam nemuze dostat. Nicmene, cekacky maji porad stejne, navic delaji velmi slusne a klasicke motory. jen me zajima, jetsli to je nedostatkme poptavky ci nabdiky:-) Subaru bylo vzdycky trosku specificke..;-) na druhou stranu je fakt, ze Forester a Outback sjou hodne povedene. A k te 500X...ta je hodne podarena, se ani nedivim;-)
CR-V, CX-5 i ASX (i když tam si to Mitsu nechce přiznat) už jsou modely na konci své kariéry. 2008 je z těch dostupnějších, a navíc celoevropsky velmi úspěšných crossoverů a 500X je ještě celkem novinka.
v zeneve ma prist uz nejake to SUV od mitsubishi ale vyzera to tak ze ASX po tom facelifte s dynamickym stitom este v ponuke ostane nejake najblizsie 2-3 roky... teda nepojde o priamu nahradu ASX ... ktore casom dost mozno zmizne prave bez priameho nastupcu....
To vůbec zajímavé není ono se to bere totiž podle prodaných aut ne podle toho co by chtěli diskutující na netu >:D Takže dokud nezvednete zadek a nepůjdete to koupit tak to jinak vypadat nebude
Zaujimave to je, lebo nemam pocit, ze by to moc korespondovalo s tym, co vidavame na cestach.
A este zaujimavejsie je, ze nejakym nedopatrenim sa dostal uz aj P2008 do kategorie SUV. 16cm vyska a par imidzovych plastov zrejme postacuje.
Alebo ix20 v "MPV a osobní dodávky" ?!? To su len tie veci, co mi udreli do oci.
Tvůj pocit je správný, prodeje totiž moc nekorespondují s tím co je vidět na cestách u řady značek. Když se podíváš do medea reseach kde by měly být reálné prodeje bez reexportů, tak řada modelů se u nás sice prodá, ale obratem vyveze za kopečky a prodá tam, u SUV jako příklad Fiat 500X, tady má podle SDA v tabulce 91 ks jenže 50 ks se jich vyvezlo takže po silnicích u nás jezdí pouhých 41 ks, tedy reálně ani ne polovina. Ještě hůř je na tom mezi malými auty třeba Fiesta, podle SDA 348 ks, ale reálně 102 ks Viz page 17, page 8 v tomto pdfku.
[odkaz]
To je nějaká jejich metodika jak člení auta do tříd, asi je to nepodstatné v situaci, kdy si každý může zařadit dané auto jak chce, protože neexistuje žádná uznávaná metodika, podstatná jsou čísla. Zvláště u SUV je členění do nějakých tříd velký problém, osobně bych jako základní měřítko viděl existenci 4x4, pokud model 4x4 nemá, tak to pro mě není SUV i kdyby bylo velké jak stodola, ale jak říkám, je to každého věc, jestli si zařadí Dustera mezi supersporty, meze fantazii se nekladou.
tie SUVecka obecne hodne rastu ked si vsimnete... je az neskutocne ako opat rastu a to som ich velky narast citil uz pred rokom.. a aj tento rok hned prvy mesiac a bum... dalsi viditelny narast.. zda sa ze SUV budu uz coskoro ( ak to pojde takym tempom ) najpredavanejsim segmentom aut nielen v eu ale aj inde vo svete
Mohol by si mi vysvetlit, preco zase klames a manipulujes ? Skoda ma medzirocny narast vsade okrem CitiyGo a Octavie, ak sa bavime o tejto istej statistike.
Preco napriek udajne nemeckej (ne)kvalite su vsetky luxusne rebricky ovladane nem.znackami ?
Alebo preco ma taky velky narast VW (Passat?) napriek kauzam ?
Skor okomentuj, kde su tie udajne predavane "ameriky", nevidno to tam ani ako kusovky (okrem mustanga).
Co sa tyka Octavie - pokial ma Skoda velky podiel na predaji fleet (pravnicke osoby az 90%), nie som si isty, ci zrovna januar je ten spravny mesiac. Zaujimave budu dalsie mesiace. A mozno vacsina caka s kupou na novu faceliftovanu verziu :-)
Staci ist o mesiac dozadu a tie statistiky vyzeraju uplne inak.
To je statistika ktera dava nakupy do hromady.
Ja sem zvedav jak to vypada kdyz se spocita rozdilnie nakupy firem a beznych obcanu.
Je tady prvni desitka stejna v obu pripadech?
takova statistika neexistuje. ne objektivni. spousta aut koupenych na pravnickou osobu si clovek co v nem bude jezdit zcela volne a dobrovolne vybral, dalsi vec je cena - cim drazsi auto, tim na nej bezny clovek, zamestnanec, mene dosahne. ta nejlepsi a nejdrazsi auta se na pravnickou osobu kupuji takrka ze 100%. Fabie, i20 nebo Duster budou mit zas prevaznou vetsinu soukromych prodeju. Jaky maji spokecny jmenovatel?
Auta koupený na právnickou osobu si vybírají lidé to je logicky např zvířatům je to asi fuk. Ale je taky jasny že se ne vybírají podle toho jak se komu líbí, jak se s nimi jezdí atd ale spíš podle toho kolik stojí, jaká bude sleva, cena provozu, za kolik a jak rychle se auta zbaví. A v tom je škodovka nejlepší volba protože v naší zemi žijí lidé kteří v ničem jiným nikdy nesedeli a je pro ne taková olitana oktavka snem, mají ji totiž doma na plakátu a nic víc než škoda není. A pak jsou tu ti co mají na to si ji koupit novou a kupují je ze stejného důvodu jako ty firmy.