Novinky
nezávidět těm schopným a úspěšným ... 20 mega EURO za rok přeci nemůže brát nějakej šmejd nebo blbeček ... trh by to nedopustil ... >😒] :no:
😄
[odkaz]
[odkaz]
V clanku se pise: "po zasahu se nezmeni ani spotreba ani vykon" - budiz, ale ja bych dodal: "ale zmeni se emise a zivotnost". Takze to je na hromadne zaloby - at se v tom W. a spol. usmazi.
Vydrž, Prťka, vydrž, nejdřív se musí ještě něco vyvařit z Kabaně a pak teprve přijde ke slovu kopírování, v tomto směru je Auto.cz o světelné roky před konkurencí, ale pokud jde o novinařinu jako takovou, jsou hooodně pozadu >😁 >😁 >😁
Takež ano, i tento článek na zdejším webu jistojistě vyjde, bude totiž hodně čtený a klikaný a diskutovaný, ale až odpoledne, až se Machala & Co. proberou ze včerejšího šoku. >😁 >😁 >😁
Takež ano, i tento článek na zdejším webu jistojistě vyjde, bude totiž hodně čtený a klikaný a diskutovaný, ale až odpoledne, až se Machala & Co. proberou ze včerejšího šoku. >😁 >😁 >😁
Takhle to dopadá když někomu jeho ego zatemňuje mysl. Evidentně ještě nekousl porážku v rámci které z koncernu odešel a vrací to jak jen se dá. Evidentně bez ohledu na to jak se věci mají a jaký to může mít důsledky. Protože pokud by to bylo podle něj, tak on to věděl taky a taky s tím jako předseda dozorčí rady nic neudělal, nikam nenahlásil, stejně jako Winterkorn, na kterýho teď žaluje.
"Piëch podle německého tisku tvrdí, že v únoru 2015 získal informace o možných podvodech s emisemi od jisté izraelské bezpečnostní firmy. "
Takze si najmul hackery, aby se dostal do firemni posty po svem odchodu?
Takze si najmul hackery, aby se dostal do firemni posty po svem odchodu?
Intrigy zatrpknuteho dedka, ktory sa nevie zmierit s tym, ze koncern dosiahol to o co sa on dlho usiloval az potom ako ho vykopli (tym nespochybnujem ze na tom ma aj on zasluhu). Ked je to slovo proti slovu nikomu nic nedokazu. No som presvedceny, ze nie je mozne aby o odrbavani emisii tito dvaja kohuti nevedeli este predtym ako prvy "vylepseny" motor opustil tovaren.
Pokud o tom vědělo vedení... V čem dalším lžou a podvádějí? To by si měli odpovědět majitelé aut lžikoncernu.
V tom je rozdil pristupu k rodinnemu podniku (u nas napr. Bata) a akciovce kotovane na burze. V tomto rozdilu ja vidim predevsim veskere prusvihy s ruznymi finacnimi krizemi, ktere nas v uplynulych letech zasahly a ktere konec koncu zase budeme platit my jako obycejni lide.
A ono to je obracene - vedeni vedelo, Piech tusil a upozornil ale oni ho umlatili - particka VW vorstandu a politici.
Takze VW vedome tutlal dieselgate a to ted bude stat desitky miliard EUR - predevsim zakazniky VW.
Srovnání s Baťou fakt neni na místě 😄
Odvždycky byl manipulátor a křivák což je celkem známá historie
1. Co je hlavnim a skutecne jedinym cilem a.s.? Zajisiti rust vyplacene dividendy a to okamzite, v minimalnim casovem horizontu. Vse ostatni je povazovano za neuspech (jeste je nekdy kratce tolerovana planovana restrukturalizace) a management je vymenen. Takze co dela management - cokoli aby se udrzel u koryta a slape na plyn do uplneho uslapani vseho a vsech.
2. Co je hlavnim cilem "rodinneho" podniku? Zajistit dlouhodobou funkcnost firmy, aby byla zajistena rodina a jeji prosperita vcetne budoucich generaci. V tomto pripade se da bez problemu naordinovat utlum nebo jina opatreni.
No a Winterkorn v. Piech je presne o tom.
Proto šel s podvodnej má dieslama do Ameriky
Před lety ho z firmy za brutální praktiky dokonce vyhodili