Design
stačilo by kdyby třeba do monte carla dali ten litr se 66kw nebo ještě líp litr z octy, který dává 85kw, s tím by to potom lítalo
Vclanku je spominany 595 competizione ktory stoji 660tis, ale zakladny 500Abarth so 140 konmi stoji 460 tis v prepocte cca 17tis E a 3 dverove citigo vo vybave style stoji 10tis resp 12 tis s plynom ale vykon 75/68 koni. a ked 12 stoji plyn tak kolko by stalo RS? predpokladam ze velmi blizko toho abartha, akurat si myslim ze pri podobnych cenach by nikto normalny o citigo nemohol uvazovat.
No pokud by to byla asi taková raketa jako verze verze scout či cross které nemají ani 4x4 a rozdíl je pouze v černém oplastování tak potěš pánbůh 😄
Srovnávat to s 500 abarath chce už opravdu odvahu.
Nedávný koncept co proběhl před už pěti lety? A i tak měl měl jen o pět kilowatt silnější motor než dááávno letitá panda druhé generace 100 HP?
Ale jo, je to aspoň hezký obrázek 😄
Srovnávat to s 500 abarath chce už opravdu odvahu.
Nedávný koncept co proběhl před už pěti lety? A i tak měl měl jen o pět kilowatt silnější motor než dááávno letitá panda druhé generace 100 HP?
Ale jo, je to aspoň hezký obrázek 😄
Tehdejší odhady mluvili o 200 tisících aut NSF. Za rok 2014 vyrobil závod Volkswagen Slovakia 394 tisíc aut, z toho bylo 52% aut NSF, tedy přesně tolik, kolik odhadovali na začátku. Tehdy se mluvilo o tom, že z 200 tisíc prodají přibližně 130 tisíc Up!, 40 tisíc Mii a 30 tisíc Citigo. Nakonec se Citigo prodává lépe než Seat a stabilně si od roku 2012 drží prodeje okolo 40 tisíc aut.
Kde jste tedy přišel na tvrzení, že prodejní čísla zaostala za očekáváním?
PS: Výrobní kapacita byla plánována na 180 tis. ks, za první rok ji dokonce překonali, za druhý taky tak. Teď už je to auto (NSF) dávno zaplacené.
Golfů (jakožto nejúspěšnější evrospký model) se prodá cca právě půl milionu za rok. Takže Takže žádné očekávání na této hranici nikdy nebylo a odporuje to všemu - i zdravému rozumu. I takoví Italové (jakožto mistři tohoto segmentu) jsou schopni udat tak (tvoji) polovinu.
Někdy by stačilo docela málo, začít používat vlastní hlavu...