Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
JiRkA997CZ
V Náchodě se nám jako tradičně propadl kanál, který je přímo na kolo. Kolem nového města nad Metují se jako tradičně utrhl s krajnicí i kus vozovky. Ale po zdaleka nejhorší silnici co jsem kdy jel byla silnice mezi Ličnem a Voděradama (RK). V půlce silnice jsem radši zastavil a ujistil se že mi nevytekly tlumiče...
To je k*rva v Česku takovej problém udělat silnici co přežije víc jak dva roky? Hlavně že se všude šetří, a to i na asfaltu, ale když připočítám stálý rekonstrukce, tak se to nakonec ani nevyplatí...
To je k*rva v Česku takovej problém udělat silnici co přežije víc jak dva roky? Hlavně že se všude šetří, a to i na asfaltu, ale když připočítám stálý rekonstrukce, tak se to nakonec ani nevyplatí...
Hlavní problém je, že se pořád jen látá, každý rok a nejlépe v tom nejhorším počasí aby se stihly vyčerpat dotace.... Místo zajištění podloží a natáhnutí nového koberce z kvalitního asfaltu jednou za 20 let.
Já už se nedivím proč se dnes už nedělá mimo dálnic betonový povrch jak za první republiky, vydržel by totiž 50 let bez investic a prachy se točit musí >:D
Druhým problémem je klesající kvalita podvozkových dílů u nových aut. Já vymetu každou první díru, podobně jak předchozí majitel mého vozítka, tlumiče i listová pera mám ale stále původní 44 let. Před pár lety jsem jen doléval kapalinu do předních.
Já už se nedivím proč se dnes už nedělá mimo dálnic betonový povrch jak za první republiky, vydržel by totiž 50 let bez investic a prachy se točit musí >:D
Druhým problémem je klesající kvalita podvozkových dílů u nových aut. Já vymetu každou první díru, podobně jak předchozí majitel mého vozítka, tlumiče i listová pera mám ale stále původní 44 let. Před pár lety jsem jen doléval kapalinu do předních.
Přesně tak. Kolik desetiletí vydržely Hitlerovy dálnice a dneska po 80 letech od války s dostupnou vyspělejší technologií nejsou ŘSD schopný zařídit silnici co by vydržela aspoň běžný provoz. Vím o dost záplatách kde to je ještě horší než předtím...
Pro ty záplaty je totiž největším problémem mráz, a to nejen tím že díry vznikají na hranicích s okolním povrchem. Ještě horší je, když má cesta betonový podklad a na něm asfalt, potom totiž pokud se záplata nechytne správně k tomu betonu což obvykle se nepovede tak voda co se pod ní dostane a po zmrznutí povrch vyboulí, ten pak popraská a máme ementál už po první zimě.
No a ta kodrcavka okolo práglu, to je jak když člověk jede po železničních pražcích, a to se vám jako líbí Pane ředitěl ŘSD? Opravdu špičkové (máme přeci nejdražší dálnice na světě).
OndraGT
Mám s tím vlastní, nedávnou zkušenost. Při vyhýbání se autu, které přejelo do protisměru, jsem musel uhýbat až na krajnici. Ta byla udělaná ze dvou řad dlažebních kostek. Bohužel ve dvou místech tak v délce půl metru kostky chyběly. Rány jak ***..kolo neupadlo, tlak v pneu byl. Večer po tmě jsem žádné poškzení nezjistil. Až druhý den. Na vnitřní bočnici pneu boule, disk ohnutý. Nafotil jsem škodu i místo a nahlásil to správci silnic. Ti to postoupili pojišťovně a za nějaké dva-tři týdny mi přistálo na účtu 85% ceny nového disku s tím, že až dodám fakturu (při posuzování škody jsem posílal jen cenový návrh od prodejce) mi bude rozdíl doplacen... Tak teď čekám na zbytek :-)
Těm k*kotům co jezdej v protisměru rozflákat hubu o všechny jejich světla a okna. Jak já tyhle sobecký vrahy nenávidím...
jam2015
Veď školy chrlia tisíce absolventov a tí budú musieť z niečoho žiť - A keď netečie, tak nech aspoň kvapká! ;-)
Brin
Mě to připadá, že za všechno může nekvalita silnic obecně. Oprava stylem seškrábnutí a natažení nového koberce je k ničemu, když se rozpadá podloží. Chápu, že opravit i podloží je drahé. Ale opravdu to nakonec vyjde dráže, než seškrabávat ten povrch každé dva roky místo jednou za 10 let? Ze vzpomínek byla a je nejlepší silnice výpadovky ze Semil na Lomnici, Košťálov apod. Silnice byla pod správou kraje a udělala se nová kanalizace, přičemž se musela celá rozřezat a rozkopat, takže pak natáhli nový povrch. Ovšem, jaksi jim to nevyšlo s kanálama, takže trčely asi 3–4 cm nad povrch vozovky. To se řidiči naučili objíždět, ale bohužel, během roku se na několika místech vozovka zcela propadla asi o 30 cm. A to už se objet jen tak nedá, že... Následovala oprava. Která se opět po roce rozpadla. Následovala další oprava, která se opět rozpadla. A tak to tam funguje dodnes.
×
Sdílení komentáře
×
Vláda ČR a ASAP [odkaz] o budoucnosti automobilových koryt v České republice !! pójď do DISKUZE pójď ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
No, tady musím trošku oponovat ;) Co znamená podvozek? To je dost obecné. Ale pokud se budeme bavit konkrétně o kolech, tak například u 19" disků stačí menší díra na vozovce aby bylo zaděláno na průser. Bohužel vlastní zkušenost.