Design
ta bude mít ty druhý lampy zaslepený, v palubce bude díra, bude to mít loukotový kola a bubnový brzdy. Za lidvou cenu 299 999 Kč.
Značka - dřevně škrabka ofa Struhadlo a Varečka, AG v ceně >😁 >😁
Značka - dřevně škrabka ofa Struhadlo a Varečka, AG v ceně >😁 >😁
Nevypadá úplně špatně, ale junior verze by měla smysl tak možná u jejího levnějšího bráchy rapida
To už je 1. duben?
Po Citigo RS dalsi skvely clanok. Na tento tyzden vratane vikendu poprosim😒br />
Utorok - Citigo Scout
Streda - Fabia roadster
Štvrtok - trojdverovy uzitkovy Superb Combi Van
Piatok - Octa Cabrio
Sobota - Rapid na 22" kolesach
Nedela - Yetti II - vízia číslo 18....
Dakujem.
Utorok - Citigo Scout
Streda - Fabia roadster
Štvrtok - trojdverovy uzitkovy Superb Combi Van
Piatok - Octa Cabrio
Sobota - Rapid na 22" kolesach
Nedela - Yetti II - vízia číslo 18....
Dakujem.
a příští týden bych odstartoval článkem škoda Superb UTE pickup nahradí v Austrálii Holden.
Úterý - Kodika pickup
Středa - Rapid MegaVan
Čtvrtek - Kodiak RS
Pátek - Superb 7 metrová limuzína
Sobota - Citygo 4x4
Neděle - studie - šestioké Yetti
>😒] >😒]
Úterý - Kodika pickup
Středa - Rapid MegaVan
Čtvrtek - Kodiak RS
Pátek - Superb 7 metrová limuzína
Sobota - Citygo 4x4
Neděle - studie - šestioké Yetti
>😒] >😒]
tohle auto je ještě škaredější jako Fabia Junior, kde se šetřilo na blbinkách jako zadní plato a kryt na schránku. Ty světla jsou přímo odporné, zralé na čelní náraz. >😁
Kazdy den niekolko clankov o drobnych modifikaciach Octavie zrejme nestaci, a tak budu clanky o vymyslenych neexistujucich modeloch pod heslom "představme si ".
Já chci článek představme si pětimetrový Superb s motorem 6,0 V8 o výkonu 550 HP >😁 >😁
Kolik ten X-Tomi platí že tu má pořád nějaký fotky svejch paskvilů? Už je to dost otravný. To je samý " takhle by to mohlo vypadat", "sporťáky v kombiku", "sporťáky ve výbavě junior". Jděte s tim už do pr...e.
ale u Škodovek je nejvyšší výbava takřka nutností - jinak to není NIC moc..
Na druhé straně jsou auta, která vypadají OK i na plecháčích a v "lidových" výbavách.
Právě ta filosofie koncernu "chceš mít pěkný auto, tak si připlať balík" je jeden (ne jediný) důvod proč "simply never".
Na druhé straně jsou auta, která vypadají OK i na plecháčích a v "lidových" výbavách.
Právě ta filosofie koncernu "chceš mít pěkný auto, tak si připlať balík" je jeden (ne jediný) důvod proč "simply never".
Tak teď jsi napsal naprostou kravinu, co se ti na autě podle výbavy mění, jsou světla, kola a možná pár chromových lišt a za tohle si připlat íš u každé značky... Nebo snad někde dostaneš v autě za 300 tisíc full led světla, 19" kola atd.? Navíc je naprosto logické, že "sociální" výbava a plná palba od sebe musí být nějak odlišená, nemyslíš?
...aky vyznam ma venovat tolko casu a energie pisaniu a nasledne citaniu takychto nezmyselnych clankov. v sucasnej dobe brutalneho prebytku informacii si clovek musi vyberat hrozienka a nie toto! dokonca pisanim tohto komentara som zabil dalsiu vzacnu minutu svojho zivota...asi uz uplne osprostievam ;-\
Aký význam? Čtenost, kliky, iks zveřejnění slova Škoda v článku a tudíž i ve vyhledávači, další článek o Škodovce a tudíž příliv financí do redakční kasy, atd atd
Machala, který za tento stav webu zodpovídá, musí být okamžitě odvolán, jinak to s Auto.cz dopadne fakt špatně. Pánové, jste naprostí ubožáci a amatéři :no: :no: :no:
Machala, který za tento stav webu zodpovídá, musí být okamžitě odvolán, jinak to s Auto.cz dopadne fakt špatně. Pánové, jste naprostí ubožáci a amatéři :no: :no: :no:
Přijde mi lepší si počkat a koupit si lepší a dražší auto. Kde si dali na kvalitě komponentu a designu práci, než kupovat tohle aka Dacia....
Nyní shodou okolností prodávám Infinity FX50 a design a atmosféra, to je jinde...
[odkaz]
Nyní shodou okolností prodávám Infinity FX50 a design a atmosféra, to je jinde...
[odkaz]
Moc se mí líbil titulek článku. Že již v základu je octavia dobře vybaveným vozem. Cože? Na auto za 400 tis výbava docela slabá a navíc ten špica motor 1.0 TSi. Ale myslím, že verze Junior by určitě měla obrovský úspěch. Přece každý správný Čech chce Octavii se kterou může jet do Kauflandu a do Chorvatska. Je jedno že by neměla žádnou výbavu, hlavně že je o porovnání s konkurencí pořád cenově drahá, ale je to české auto ne.
Ano, pěkný příklad ukazující, že zohavit současnou Octavii prostě nedá moc práce… Jenže pokud by autor obrázku zvolil černou místo bílé, jediným výrazným rozdílem by byla ta plechová kola. A ta se dají řešit docela jednoduše. Lité disky jsou k mání v nepřeberném množství a rozumných cenách. A ostatní chudobná výbava? K čemu je mi dotykový display, ovládání infotainmentu gesty a podobné nesmysly? Stačí odolný motor kolem sta koní, solidní podvozek a rádio se čtyřmi reproduktory. Kdyby Škoda opravdu vyrobila takhle jednoduchou Octavii a nabízela klidně jen černý a šedý lak, dala tomu cenovku do 250 tisíc, možná bychom se divili, kolik by jich prodala. Každý, komu stačí jednoduché prostorné auto a nepotřebuje jezdit v mobilním telefonu, by mohl být spokojen. Jediný problém je název – Junior určitě ne. Junioři se potřebují zviditelnit a ne ztrapnit před vrstevníky. Správný název je Senior!
zase Tomi, Tomi, Tomi ;-\ ... aaaaa, už vím kdo bude za Jozefa K. >😒] ...jo a 1.0 do toho a dílo je hotovo 8-s
jako některým výjimkám v diskuzi, tak i mně se tohle líbí. i ty plecháče, co virtuální tuner na svoje výtvory obvykle dává, jsou super. koneckonců oplastované rádoby offroad variace osobáků mají taky černé nárazníky a je to bráno jako něco navíc.
jo, a ty 4 světla octávce fakt slušej, tady navíc pěkně vyniknou.
jo, a ty 4 světla octávce fakt slušej, tady navíc pěkně vyniknou.
Občas ještě Fabii I "Social Line" zahlédnu, jak ji řídí nějaký nebohý důchodce. Ty šedé nárazníky v kombinaci s maličkými 13palcovými galuskami jsou fakt megaúlet, stejně jako díra v palubce, velký volant z Octavie I, kufr bez plata (ten si většina uživatelů stejně dokoupila), motorový prostor bez spodního krycího plechu atd. Ovšem vrchol bylo řízení bez posilovače, které vzhledem k bytelné karoserii bylo ještě podstatně těžší, než u Felicie. Opravdu neuvěřitelné, že tehdy něco takového v Bolce schválili do výroby, navíc i se slaboučkým motorem 1.0 OHV to prodávali za 249 900 Kč! 😲
Ja keď dnes niekde stretnem Junior, tak väčšinou už len ako vrak bez značiek, s mäkkými gumami a okolo vysoká burina. >😁
S Juniorem 1.2MPI jsem nalítal dobrých 50.000km a bylo to výborný auto. Rád na něj vzpomínám. Minimálně se tam nemělo co pokazit, když tam opravdu nic nebylo 😄 Na druhou stranu kromě klimatizace člověku nic extra nechybělo. Posilovač skoro netřeba, taková dřina to nebyla a švihadla se dala přežít. Jinak naše stála 210: Připlácelo se po tisícovce za gumové koberečky a "ochranné" lišty dveří.
Sleduji ty čtyři světla už dlouho, ale pořád nechápu že celé auto je tak nějak oblé a jen ty světla jsou ostře hranatý. Co to je za módu? Že by si toho nevšimli že se jim pomátl program? Programátor nebo dizainér?
Kam se to auto.cz dopracovalo? Z dobrého zdroje informací na bulvární plátek plný prázdných článků. Být autorem nebo spoluautorem tohoto výtvoru, jestli se tomuhle článku a zbytku podobně orientovaného odpadu dá vůbec tak říkat, chodím kanaláma.
To už konkuruje i e😜ertovi Pepovi, který byl v testu Kodjaka nadšený z dětského zámku zadních dveří jako by ho viděl poprvé v životě.
To už konkuruje i e😜ertovi Pepovi, který byl v testu Kodjaka nadšený z dětského zámku zadních dveří jako by ho viděl poprvé v životě.
A to si ešte nečítal zďaleka ten najhnusnejší odpad, čo sa za poslednú dobu na ACZ objavil...
Ses vsadil kolik clanku naposes o tomhl paskvilu?
Mel jsem trochu pochopeni, protoze asi musite, ale tohle je moc.
Kdybys sem hodil fotku bez tech priblblejch svetel u masky, asi by bylo hned poznat jak snadne by to bylo z toho udelat normalni auto. Polaci uz na tom makaj 😉
Mel jsem trochu pochopeni, protoze asi musite, ale tohle je moc.
Kdybys sem hodil fotku bez tech priblblejch svetel u masky, asi by bylo hned poznat jak snadne by to bylo z toho udelat normalni auto. Polaci uz na tom makaj 😉
Bureš za to nemůže, on jen vykonal příkaz od vedoucího Machaly. Takže jeho se ptej. Je čím dál jasnější, že Machala na to vést Auto.cz nemá. Ani kvalifikaci, ani zkušenosti, ani nic :no: :no: :no:
Auto mělo více změnit celkovou podobu ne jen předek. Před změnou to bylo lepší, A jestli pan Kabáň už věděl o odchodu k BMW, tak raději nic ne měnit
Auto mělo více změnit celkovou podobu ne jen předek. Před změnou to bylo lepší, A jestli pan Kabáň už věděl o odchodu k BMW, tak raději nic ne měnit
Už by to dávalo zmysel, že prečo prchol do BMW. 😉 😉