Ekonomika
NEO77
2
ja mam (lepsie povedane maznelka ma) yetiho l&k 2016, a tam mi to pride v interieri dost prijemne, aj ked to porovnam s atecou v top vybave. v atece je dost uzky volant (volant z Leona FR tam nedavaju), a ani kozene sedadla nemaju elektricke ovladanie s pamatou (yeti to ma). Co sa tyka zadnych sedadiel, tak ateca ma konfiguraciu ako leon, ziadna funckcna vychytavka tam nie je. v yetine sa daju samostatne posuvat, sklapat aj vyberat oddelene 3 sedadla. z vonku uz samozrejme citit vek auta, ale stale ma svoje caro, napriklad v outdoor verzii s xenonami a led zadnymi svetlami, a zatmavenymi zadnymi oknami.
Přejít do diskuze
Cena Yetiho je pomerne vysoka i v Nemecku - za 19 990 € nabizi zakladni model bez klimatizce..Ateca tez zacina v DE na 19 990, ta ale klimu má......je to nepomer.
A na Kodiaqa 8 měsíců!!! Kámoš v pátek objednal s termínem dodání v říjnu. Totální úlet na druhou - Škodivka za mega na kterou bude čekat takovou dobu.
Ze strany škodovky je to obrovský úspěch - zákazníci čekající na poměrně běžný vůz 8 měsíců. To se jim musí uznat 😄
Taky si říkám, že plusem Yetiho už jsou v dnešní době akorát kompaktní rozměry a dávné "vítězství" v TopGearu >😁 . JInak mě nic nenapadá...
No, pokud dají, nedejbože, na Superb stejný facelift, jako na Octavii, tak se budou divit i ušima, jak se jim propadnou i prodeje Supa.. ;-\ .. takže se modleme, ať je to náhodou nenapadne!
Hlavní dnešní problém Yetiho je už dost přemrštěná cena. Pokud by škoda vyráběla nový a starý model souběžně, kde bude u starého modelu zajímavá cena... no, auto vychytané léty výroby by bylo rázem velmi zajímavé. Jenže to asi nepůjde, protože výrobní kapacity škodovky budou přesměrovány na lukrativnější modely...
S Yetim je to vůbec trochu divné. Aktuálně se nabízí jakási absurdní "akční" verze Trumf s pevnou výbavou ohryzanou na kost, bez kolenních a hlavových airbagů, manuální klimou, na ocelových kolech. Přitom je stále v nabídce mnohem lépe vybavený Fresh jen o cca 20.000 dražší.
Chápal bych, že by Trumf byla jakási poslední výběhová varianta, podobně, jak to bylo s první Oktávkou.
Mluvilo se o tom, že se výroba Yeti přesune do Ruska, aby se konečně mohla pořádně rozjet Ateca a během roku i Yeti II, ale nevím, jak to dopadlo.
Chápal bych, že by Trumf byla jakási poslední výběhová varianta, podobně, jak to bylo s první Oktávkou.
Mluvilo se o tom, že se výroba Yeti přesune do Ruska, aby se konečně mohla pořádně rozjet Ateca a během roku i Yeti II, ale nevím, jak to dopadlo.
Z druhé strany má Yeti víceprvek ve všech verzích... a 1.2TSI taky není nutně horší volba, než 1.0TSI. V tom zbytku ale jasně, Ateca je prostě o generaci novější... a ta generace je poměrně dlouhá.
Čeká se na nový model, který bude už letos. Stejná situace napříč automobilkami.
Prostě si spousta lidí řekla tak to ještě chvilku vydržím a koupim novou generaci.
Prostě si spousta lidí řekla tak to ještě chvilku vydržím a koupim novou generaci.
Toppere, prý dlouhá doba a v automobilovém světě věčnost. Ani omylem, věčnost je to ve světě počítačů, televizorů a mobilních telefonů.
MQB je urcite posun, je to nova generacia, tak to musi byt poznat, ale kvalita by mala rovnaka, kedze sa to vyraba na rovnakej linke.
Ateca je ale kvalitou,zpracováním uplně jinde...yetti je prostě už auto,které na trhu trochu zaspalo
6 měsíců je hodně? na Duster se na začátku výroby čekalo 18! měsíců jak nečekaný zájem vzbudil...
Sice jsem v Yetim nejel takže nevím, ale interiér z O2 mi v dnešní době vůbec, ale vůbec nepřipadá jako nevýhoda.
Yeti by se jiste se zajimavou cenou dobre prodaval po boku noveho Yetiho i na dale, minimalne nez prijde rozmerove podobny Polar. Yetina je jeste poslední soucasna Skodovka, kde se tak nesetrilo na materialech a kvalita plastu v kabine dalece prevysuje S-Cross nebo ASX. Ale jak rikas, Skoda ma nedostacujici vyrobni kapacity.
Holt exkluzivní model od exkluzivní značky, je třeba přinášet oběti. Chiron je na tom podobně.
Verze Trumf nahradila na konci životního cyklu verzi Active s přidanou výbavou. Kolenní a hlavové airbagy v základní výbavě Yeti neměl.
z yetiho uz neskutocne citit vek.... vid nedavny test kde vedla ASX vyzera akoby o generaciu starsim autom.... ved aj interier yetiho je defakto z O2 a ta prisla kedy na trh? v r 2004? ... boze moj... ved to je uz dlha doba a zvlast v automobilovom svete je to cela vecnost.. to iste podvozok a razvor ... vsetko je to defakto tiez z O2 .... pritom na trhu je uz milion inych novsich SUVecok... ale inak je chvalihodne ako yetina s touto vybehovou technikou dokaze este aj dnes predavat v eu relativne slusne cisla.. klobuk dole... terenne schopnosti kompaktnost a sikovnost sa yetine upriet nedaju... v tomto je to fajn auto... len skoda toho faceliftu... ten jej len podla mna len dopomohol k akemusi rychlejsiemu upadku zaujmu ... zvlast ked dnes sa nosi aj styl a tie stylove kukadla predchodcu boli tak dokonale.. ale tak co uz.... kazdopadne sa uz tesim na noveho yetiho a dost mozno to bude Jozove najkrajsie dielo ( uvidime ) ktore este stihol pred odchodom k bmw :yes: