Ekonomika
JATO uvádí 2,4 mil. prodaných aut, ale dle Focusu má Suzuki méně než 1,4 mil., protože chybí v tabulce. ... Nebo se někde stala chyba? ...
u Corolly rozdíl 460 tisíc kusů mezi těma dvěma statistikama..
Corolla, to je ten odpad pre vychodne trhy, ako tu nejaky chytrak napisal nedavno ?
Japonský design mi pořád v ČR chybí. Chtělo by to více života do místní pseudo německé nudy. Nový prius (nebo Prius+) by tu asi lidi nevydýchali 😄 Není pak divu, že deset let stará Mazda 3 kolegyně vypadá vedle Octávii III na firemním parkovišti jako klenot. Ovšem když si většina národa myslí že O III je lepší (a hezčí) než Insignia nebo Mondeo tak je to těžký.
Uniformitu áut som si užil za mladi.
Vždy sa snažím mať auto trochu sa vymykajúce sa davu.
Vždy sa snažím mať auto trochu sa vymykajúce sa davu.
Tvl je to auto. Od davu se snaž odlišit jinak :-!
Sme na AUTO,poraď ako ?
tvl
tvl
Udělej si přes něj závodní duhový pruh. Miluju tyhle lidi, co si myslí, že se jako strašně vymykají davu...autem >😁
Je mi vcelku jasné,čím sa vymykáš TY.
Nie ,nie je to auto,len pre teba,aby si to pochopil. 8-s
Nie ,nie je to auto,len pre teba,aby si to pochopil. 8-s
Je hezčí Insignia, Mondeo nebo Superb? Aby to srovnání mělo smysl. 😉
asi to chce nejakyho designera z hodne dalekyho vychodu do skodovky místo ty nuly z nejbližšího vychodu
Lidi nemají vkus. Auto si de-facto ani nevybírají. Prostě jdou do salonu škodovky, občas navštíví VW.
Nový Prius jsem zatím viděl 2x a myslím, že nikdo nebude o nic ochuzen, když jich bude jezdit málo.
To, že obecně služebák je nejlepší auto na světě funguje všude a je jedno, zda-li to je Octa nebo Ma6. Nevím, kde jsi se dostal ke statistice co si myslí většina národa, ale je vtipné, že jsi opět vybral pro srovnání jak sám říkáš "německou nudu".
To, že obecně služebák je nejlepší auto na světě funguje všude a je jedno, zda-li to je Octa nebo Ma6. Nevím, kde jsi se dostal ke statistice co si myslí většina národa, ale je vtipné, že jsi opět vybral pro srovnání jak sám říkáš "německou nudu".
Jdi si obhajovat ty svoje Německé výrobky jinam. Německo jako země je těžce v zádeli a úroveň jejich aut už dávno, dávno není špička.
hihi, koncern VW, BMW a Mercedes, to opravdu neni to top v mainstreamu a premii.. Jasne.
Toyota prodava nejvic aut jen diky rozvojovym zemim, USA, Kanade, kde je auto jen spotrebak..Evropa je nejnarocnejsi trh na svete a neni nahodou, ze Toyota tady prim se svym lowcostem nema. Tady holt bezpohlavni a technicky jednoducha auta jako v US a Kanade za nizkou cenu ve dvou vybavach nefrci.. Docela by me zajimala prumerna cena VW a Toyoty.. Smula Tintero, z * bic neupletes.
Toyota prodava nejvic aut jen diky rozvojovym zemim, USA, Kanade, kde je auto jen spotrebak..Evropa je nejnarocnejsi trh na svete a neni nahodou, ze Toyota tady prim se svym lowcostem nema. Tady holt bezpohlavni a technicky jednoducha auta jako v US a Kanade za nizkou cenu ve dvou vybavach nefrci.. Docela by me zajimala prumerna cena VW a Toyoty.. Smula Tintero, z * bic neupletes.
To je i věc zvyku. Kdyby v ČR jezdilo tolik japonských aut jako jinde tak jsou lidi na ně zvyklejší. A kdyby Priusů předchozích generací byla plná města a měli je taxikáři tak... kdyby kdyby.
Nový Prius vypadá jak vesmírná loď a všimne si ho každý. Tohle jsem zažil když jsem jezdil před dvěmi lety Cactusem. Nebo když před deseti vtrhla do ulic Honda Civic.
Obecně ano, nejlepší auto je služební, jen bych ocenil kdybych měl v OIII aspoň 1.4 TSI CNG místo 1.6 TDI. Neměl bych pocit že startuju a neřídím pode zvuku a akcelerace traktor, nevibroval by mi interiér a volant v ruce. O smradu a jenom pětikvaltu ani nemluvím. Inu darovanému koni na zuby nehleď.
PS: vybíral jsem to co s čím se škoda v ČR nejčastěji srovnává s tím že pro mě je Insignia stejně Vauxhall 😄
Nový Prius vypadá jak vesmírná loď a všimne si ho každý. Tohle jsem zažil když jsem jezdil před dvěmi lety Cactusem. Nebo když před deseti vtrhla do ulic Honda Civic.
Obecně ano, nejlepší auto je služební, jen bych ocenil kdybych měl v OIII aspoň 1.4 TSI CNG místo 1.6 TDI. Neměl bych pocit že startuju a neřídím pode zvuku a akcelerace traktor, nevibroval by mi interiér a volant v ruce. O smradu a jenom pětikvaltu ani nemluvím. Inu darovanému koni na zuby nehleď.
PS: vybíral jsem to co s čím se škoda v ČR nejčastěji srovnává s tím že pro mě je Insignia stejně Vauxhall 😄
Japonec by asi měl říct: " německý design mi v Japonsku chybí, chtělo by to více života do japonské nudy".
Většina národa si určitě nemyslí, že je O3 lepší než Mondeo, jen ta O3 začíná cenou asi o 200t níž a jsou i jiné důvody, proč je prodávaější.Ještě něco chytrého k věci?
Většina národa si určitě nemyslí, že je O3 lepší než Mondeo, jen ta O3 začíná cenou asi o 200t níž a jsou i jiné důvody, proč je prodávaější.Ještě něco chytrého k věci?
proč je v tabulce 1 i 2 srovnávám rok 2016 s rokem 2016 ?
De-facto VW svůj úbytek na tradičních trzích kompenzuje hlavně Čínou a Indií. Japonci ho dobře válcují.
Jen se divím, že Mazda není početnější.
Jen se divím, že Mazda není početnější.
Kde koho kdo válcuje? Jací japonci? Myslíš Toyotu, která drží špičku a to samozřejmě i díky rozvojovým trhům
Díky rozvojovým trhům ? Ty jsi fakt magor.
Klidni hormon chlapče...chceš říct, že Toyota neprodává svá auta v Indii, Číně, Latinské Americe nebo Africe?
Magorem se oslovuj s těmi, kteří jsou na tvé úrovni. 😉
Jací japonci koho válcují?
Magorem se oslovuj s těmi, kteří jsou na tvé úrovni. 😉
Jací japonci koho válcují?
Uvadzate, ze celosvetovo su druhe su USA a tretie Japonsko.
"Druhé každopádně následují Spojené státy americké (17,55 milionu registrovaných aut) a třetí je Japonsko (4,9 milionu automobilů)."
A kde je Europa ???
[odkaz]
"Loni se prodej nových osobních automobilů v Evropské unii zvýšil o 6,8 procenta na 14,641 milionu vozů. "
Tam sa nerata cela Europa, len EU. Tak ktora statistika je nespravne sfalsovana ?
Cela Europa kludne mohla byt na 2 mieste ?!
"Druhé každopádně následují Spojené státy americké (17,55 milionu registrovaných aut) a třetí je Japonsko (4,9 milionu automobilů)."
A kde je Europa ???
[odkaz]
"Loni se prodej nových osobních automobilů v Evropské unii zvýšil o 6,8 procenta na 14,641 milionu vozů. "
Tam sa nerata cela Europa, len EU. Tak ktora statistika je nespravne sfalsovana ?
Cela Europa kludne mohla byt na 2 mieste ?!
EU není brána jako stát.
Ano iste, slusna vyhovorka. Ovsem modelove palety, homologizacia, spolocne zastupenie znacky, mena, spolocna politika, fondy atd. To uz sa moze brat spolu ... zaratame Norsko, Svajz, Turecko, Ukrajinu ?
Skor som chcel poukazat na otrepanu sprooostuuu frazu, ze vyvoj pre EU sa neoplati.
A ked vezmem, ze v EU su najdrahsie auta ...
Skor som chcel poukazat na otrepanu sprooostuuu frazu, ze vyvoj pre EU sa neoplati.
A ked vezmem, ze v EU su najdrahsie auta ...
Problémom u Corolly je, či do jej predajov zahrnúť aj Auris. Pretože Auris je len hatchback a kombík odvodený od Corolly.
Naproti tomu, ak sa pozrieme na Ford F, tak tam sú veľké rozdiely medzi F-150, F-250, F-350, F-450 atď... Tie najväčšie F-ká sú vlastne už nákladiaky. Statistika však neuvádza, ktoré z nich sa rátajú k Fordu F...
Naproti tomu, ak sa pozrieme na Ford F, tak tam sú veľké rozdiely medzi F-150, F-250, F-350, F-450 atď... Tie najväčšie F-ká sú vlastne už nákladiaky. Statistika však neuvádza, ktoré z nich sa rátajú k Fordu F...
Podobně můžeš sloučit i prodeje Golfu a Jetty a bude vymalováno definitivně, na to číslo by totiž neměl nikdo.
Ať už Golf nebo Corolla, je idi.otské, že to nesčítají, když se jedná o totéž auto.
Jsou to stejná auta a nejsou to stejná auta. Jak kdy, jak kde... a hlavně jak se to vezme.
Ale je fakt, že např. ani ten Golf není na celém světě (ve stejnou dobu) úplně stejným autem (generačně/technicky...), takže v principu s tebou souhlasím. To by se pak ale o to prvenství (s Golfem/Jettou) neměl moc kdo přetahovat a pozici nejprodávanějšího vozu/typu vůbec, by měl Golf dřív, nehledě na to, že by byla mnohem jednoznačnější.
Kdo mám pro všechny karosářské verze daného modelu jediný název (např. Focus), má v takto pojaté statistice nespornou výhodu.
Ale je fakt, že např. ani ten Golf není na celém světě (ve stejnou dobu) úplně stejným autem (generačně/technicky...), takže v principu s tebou souhlasím. To by se pak ale o to prvenství (s Golfem/Jettou) neměl moc kdo přetahovat a pozici nejprodávanějšího vozu/typu vůbec, by měl Golf dřív, nehledě na to, že by byla mnohem jednoznačnější.
Kdo mám pro všechny karosářské verze daného modelu jediný název (např. Focus), má v takto pojaté statistice nespornou výhodu.
Není zač.
Taky neni zač 😄
>😁 >😁 >😁 >😁
No zdá sa,že cca.milión ľuďom sa páči. 😄
Započítává se do výsledků Corolly i Auris? Dodnes nechápu, co na názvu Corolla bylo špatně.