Testy
Auto je vzhledově povedené, řešení variability interieru parádní, motory dostačující, světlá výška v segmentu SUV naprosto úžasná, tak proč to nemá 4x4!!! Emise? to si neumí poradit jinak?
Protože 4x4 chybí spíš pocitově, u prodeje spíš marketingově = než reálně v provozu
Jsi přesně ten týpek, který by se oháněl 4x4, kdyby to ovšem 4x4 mělo.
My se známe? >😁
Hlava nebere že 4x4 prostě v realitě fakt neni moc potřeba? No tak jí zapoj = to dáš tak složitý to neni >😒]
Hlava nebere že 4x4 prostě v realitě fakt neni moc potřeba? No tak jí zapoj = to dáš tak složitý to neni >😒]
Staci par dnu v roce..par vyuzitych momentu v ramci presunu z jednani na jednani, kdy se 4x4 vyplati a vyuzije..a jak je clovek rad, ze ho tam ma..
Sam jsem ho tuto zimu vyuzil tolikrat a byl rad, ze se nemusim hrabat jak ostatni v kopci, tak ve meste pri rozjezdech...proste dynamika..bezpecnost provozu je neocenitelna..
Samozrejme je alternativa..parkrat do roka nevyjet na silnice..celou zimu byt pomalejsi nez ostatni...bat se , ze nekde zustanu viset...ze se nerozjedu v cas a porad cekat na velkou mezeru ..atd...
Tuto zimu opravdu 4x4 si uzilo 😊)
A pak jsou placalove...co na 4kolku nemaji...a nechapou, ze nekteri jini oceni..i pres vyssi cenu, hmotnost, spotrebu..atd..
Chapu ty, kteri pres den nikam nespechaji a nestaraji se o svuj byznys 😄
Sam jsem ho tuto zimu vyuzil tolikrat a byl rad, ze se nemusim hrabat jak ostatni v kopci, tak ve meste pri rozjezdech...proste dynamika..bezpecnost provozu je neocenitelna..
Samozrejme je alternativa..parkrat do roka nevyjet na silnice..celou zimu byt pomalejsi nez ostatni...bat se , ze nekde zustanu viset...ze se nerozjedu v cas a porad cekat na velkou mezeru ..atd...
Tuto zimu opravdu 4x4 si uzilo 😊)
A pak jsou placalove...co na 4kolku nemaji...a nechapou, ze nekteri jini oceni..i pres vyssi cenu, hmotnost, spotrebu..atd..
Chapu ty, kteri pres den nikam nespechaji a nestaraji se o svuj byznys 😄
To jsou strasny kecy. Drtiva vetsina jezdi mimo horske oblasti, takze aby nastala situace, ze s nahonem na jednu napravu nevyjede kopec je nula.
Hmmm...toto není SUV !!! ;-\
Crossover dobře , ale absence pohonu 4x4 je fatální omyl.
S takovou světlou výškou..škoda.
Velký kufr , 3 sedadla vzadu to jsou plusy..i ta rezerva tam je i když jen vespod.
Hloupý malý volant a i-kokpit... taky omyl.
Auto vypadá zepředu divně , jako by dostalo na čumák a ty oči... >😁
ROZPORUPLNÉ POCITY..něco super , něco fatální omyl..škoda.
Crossover dobře , ale absence pohonu 4x4 je fatální omyl.
S takovou světlou výškou..škoda.
Velký kufr , 3 sedadla vzadu to jsou plusy..i ta rezerva tam je i když jen vespod.
Hloupý malý volant a i-kokpit... taky omyl.
Auto vypadá zepředu divně , jako by dostalo na čumák a ty oči... >😁
ROZPORUPLNÉ POCITY..něco super , něco fatální omyl..škoda.
Ono záleží, která značka by ho měla/neměla. Kdyby chybělo u Audi, tak je oheň na střeše, ale u PSA či Lexusu by to ani tak nevadilo 😉 Názor je ohebný jako proutek >😁
Podle sebe soudim tebe? >😁
Na značku ti se.ru = no Lexus mám fakt rád >😒]
Názor na 4x4 nebo jinou technickou realitu = mám narozdíl od tebe reálnej: 4x4 je spíš móda a představa o vyšší bezpečnosti. Naprostá většina lidí si ho koupí z neznalosti a z důvodu představy = tý větší bezpečnosti atd.
Zrovnatak SUV = při objektivních srovnáních a měřeních většinově blbější než kombi. Ale je víc šik = tak radši to dražší a horší 😉
To ty ses hádal že přední a zadní pohon přenesou stejnej výkon = a argumentoval stejně jako teď: Že já to hodnotim jen podle značky = a tvrdim to protože Audi >😒]
Na značku ti se.ru = no Lexus mám fakt rád >😒]
Názor na 4x4 nebo jinou technickou realitu = mám narozdíl od tebe reálnej: 4x4 je spíš móda a představa o vyšší bezpečnosti. Naprostá většina lidí si ho koupí z neznalosti a z důvodu představy = tý větší bezpečnosti atd.
Zrovnatak SUV = při objektivních srovnáních a měřeních většinově blbější než kombi. Ale je víc šik = tak radši to dražší a horší 😉
To ty ses hádal že přední a zadní pohon přenesou stejnej výkon = a argumentoval stejně jako teď: Že já to hodnotim jen podle značky = a tvrdim to protože Audi >😒]
Já souhlasím, že 4x4 90% lidí nepotřebuje a o bezpečnosti už vůbec nemluvím, protože málokdo s ním umí zacházet tak ,aby mu v klíčové situaci zachránilo zadek. Problém máš spíš v tom, že někde hledáš něco, co ten druhý neřekl >😁
Já se někdy hádal, že přední i zadní náhon přenesou stejne výkon? >😁 Tak to by mě zajímalo, kde >😁 To mi sem prosím pošli odkaz >😁
Já se někdy hádal, že přední i zadní náhon přenesou stejne výkon? >😁 Tak to by mě zajímalo, kde >😁 To mi sem prosím pošli odkaz >😁
Fajn že souhlasíš = tak to vidíme stejně :yes: 😄
Jo ale kde v který diskuzi sem něco před půl rokem řek fakt nevim = natož kde ty >😁
Jo ale kde v který diskuzi sem něco před půl rokem řek fakt nevim = natož kde ty >😁
Tak proč mne tu z toho obvinuješ? Já jsem si celkem jistý, že jsem se s tebou ani s nikým jiným o ničem takovém nehádal..... :-!
Ok = dem radši na oběd ne? 😄
i kdyby bylo 4x4 úplně k prdu, tak se podívej, kolik lidí to prostě chce. A´t jezdí jen po městě, nebo ne, tak se 4x4 prodá velké procento mezi SUV a ne jen mezi SUV. Takže bud budu lidi přesvědčovat, že to nechtějí a dost z nich půjde jinam, kde to dostanou a nebo se pokusím jim to nabídnout. Obzvláště u automobilu, co chce být SUV a má světlou výšku 23cm.
4*4 tam být mělo...takhle lidi vezmou X-Trail nebo Kodiaq. :-!
no s tými štatistikami by som bol opatrný. Veď už prvý QQ ukázal, že tuším 80 % ľudí si ho kúpilo bez 4x4. Ale je možné, že sa medzičasom niečo zmenilo a nepostrehol som.
QQ se svezl na vlně, kterou vlastně dost pomohl vygradovat. Přesně to bylo auto, které nabídlo něco navíc v podobě vyšší karoserie, posazu a 4x4 s celkem rozumným minimálním rozdílem jízdních vlastností oproti klasickému kombíku.
emise jsou jen výmluva za jejich nechopnost. Na emise svalují to že nemůžou mít šetiválce, ale přitom jiné automobilky mají i osmiválce s Euro 6. Na emise svalují neschopnost navrhnout si vlastní 4x4 pohon, protože to prý stojí moc peněz >😁 Ale Opel asi chtějí koupit zadarmo :yes: >😒]
Jasně na emise svalíme úplně všechno, kvůli emisím museli přestat vyrábět i hydropneumatické odpružení. Je to banda neskutečných vyčuránků 8-s
Jasně na emise svalíme úplně všechno, kvůli emisím museli přestat vyrábět i hydropneumatické odpružení. Je to banda neskutečných vyčuránků 8-s
Opel už je na prodej delší dobu [odkaz] = možná by to bylo pro všechny rozumný řešení 😐
Koupit Haldex nebo udělat další V6 asi neni problém. Problém je že novej šestiválec už neudělá ani Volvo = je to nerentabilní = potřebnej výkon dneska hravě pokreješ R4
S potřebou pohonu 4x4 je to tak jak píšu = víc je potřeba marketingově než funkčně
Koupit Haldex nebo udělat další V6 asi neni problém. Problém je že novej šestiválec už neudělá ani Volvo = je to nerentabilní = potřebnej výkon dneska hravě pokreješ R4
S potřebou pohonu 4x4 je to tak jak píšu = víc je potřeba marketingově než funkčně
S tím 4x4 od středně velkého suv nahoru je to přesně naopak, funkčně je třeba, marketingově se dá jeho absence okecat třeba zaměřením se na variabilitu prostoru apod.
Funkčně je třeba 4x4? Tak povídej.. 😄
A co, truhlíku, že podle mého ano, podle tvého, ne. K čemu taková "diskuse". 😉
Todle je stejně prča, většina lidí, kteří v životě s nějakou normální čtyřkolkou nejeli, řikaj přesně to samý. Využitelný jednou za rok v zimě.. blabla.. težší a nemotornější.. blabla.. no a pak se jednou tou čtyřkolkou projedou a hle! Tyvoe to je pecka😊
Hammuno, doporučuju, od někoho si to puč.
Hammuno, doporučuju, od někoho si to puč.
Hammunasakrové, kteří reálně těmi auty moc nejezdí, možná nějaké dostali od rodičů, poskakují s ním pouze po městě, tohle moc nepochopí. Kdo využívá SUV, třeba tahá příves, tak 4x4 a naftový motor dost ocení a to nemluvím o dalších a dalších využití SUV 4x4 😄
Jj kecálkové co tu sou narozdíl ode mě od rána do večera den co den maj určitě naježděno o statisíce víc než já 😉
Kdo tahá přívěs a najezdí statisíce a jezdí v zimě pravidelně do hor atd. = tak si asi koupí 4x4 a naftu žejo 😄
Těch ostatních 90 a víc procent 4x4 nepotřebuje. Tvuj názor na tom nic nemění 😉
Kdo tahá přívěs a najezdí statisíce a jezdí v zimě pravidelně do hor atd. = tak si asi koupí 4x4 a naftu žejo 😄
Těch ostatních 90 a víc procent 4x4 nepotřebuje. Tvuj názor na tom nic nemění 😉
Jsem tu jen některé dny, když mě nudí porady >😒] Já alespoň v těch autech jel, o kterých se vyjadřuji fundovaně. Ty si Audi viděl z rychlíku a přeš se tu o jeho spolehlivosti s majitelama >😁 To je taky masakr, teda spíš hammumasakr >😁
Nepotřebuješ 4x4, ani SUV..... ale zpříjemní ti život, když na to máš a o to tady jde ! Proč si tedy kupovat Peugeot, když mužu mít třeba Kodiaqa, co mi tohle nabídne a mě se bude ten přívěs tahat lépe, lépe dojedu na chatu či na hory, kde neni zpěvněná cesta a tak....
Nepotřebuješ 4x4, ani SUV..... ale zpříjemní ti život, když na to máš a o to tady jde ! Proč si tedy kupovat Peugeot, když mužu mít třeba Kodiaqa, co mi tohle nabídne a mě se bude ten přívěs tahat lépe, lépe dojedu na chatu či na hory, kde neni zpěvněná cesta a tak....
Člověče to ti fakt nevim jestli sem Audi viděl z rychlíku >😒]
Ale k tomu masakru = tys to doteď nepochopil? >😁
Pokud prokazatelně sto tisíc aut má poruchu = tak je argument 1 majitele nebo klidně dvou že jejich ne = zkus si to dát do čísel >😒]
Protože naprostá většina ty přívěsy netahá? 😄
K tématu hory atd. sem se vyjádřil = to malý procento který 4x4 potřebuje si ho snad koupí ne? Jinak je to jako kupovat kombík protože možná jednou něco budu chtít převést = no tak si objednám přepravní službu = stejně vyjde levnějš než příplatek za kombi nebo SUV 😉
Ale k tomu masakru = tys to doteď nepochopil? >😁
Pokud prokazatelně sto tisíc aut má poruchu = tak je argument 1 majitele nebo klidně dvou že jejich ne = zkus si to dát do čísel >😒]
Protože naprostá většina ty přívěsy netahá? 😄
K tématu hory atd. sem se vyjádřil = to malý procento který 4x4 potřebuje si ho snad koupí ne? Jinak je to jako kupovat kombík protože možná jednou něco budu chtít převést = no tak si objednám přepravní službu = stejně vyjde levnějš než příplatek za kombi nebo SUV 😉
Čteš vůbec co ti píšu? Já říkam, že nepotřebuješ.... achjo. A stěhuj si co chces, já kombik využívám skoro pořád, takže za mne je to skoro jediná volba.
Ty sis začal = se nediv že sklízíš cos zasel 😉
No zasel sem tak maximálně to, že tu ze sebe děláš vocase >😁
Ty si nepamatuješ ani neumíš dohledat že si začal? Tak už víme kdo je vocas >😒]
Ty 10:56 = nediv se že sklízíš a buď rád že jen slovně >😁
Ty 10:56 = nediv se že sklízíš a buď rád že jen slovně >😁
Tak jako ty mi tu pořád vyvracíš a vsouváš něco, co jsem ani neřekl >😁 Btw: Už si někde našel ten náš údajný dialog o FWD vs RWD ? >😁 Možná by ses měl naučit lépe číst 😉
Ale tady brzdi = v 10:56 sis mě vzal do huby = takže uznej chybu a hlavně to už nedělej 😉
Ano, vzal a právem a pořád píšu o tom stejném. Nechápeš, že si někdo to 4x4 prostě koupí, protože ho využije k zlepšení jeho života. Já tu nepsal nic o tom, že se bez toho nedá žít 😉 Přečti si to ještě naposledy, třeba to tentokrátě pochopíš 😄
Tak sem mrk cos tu napsal = až neuvěřitelný :yes: >😒]
Už víš co si myslel 11:08?
Už víš jak je to s tim těžištěm?
Co ta vyšší bezpečnost = už víš? Nebo furt předpokládáš "horší nebude spíš lepší" 😉
Furt budeš radši bourat v SUV?
A převrácení SUV = tady už jasno máš? Nebo furt "Že se spíš převrátí? Ale no tak, tohle je SUV ne nějakej Gázik" >😁
Zkus míň trollovat a víc chytat znalosti, třeba od MT
Jo a tu A4 hned tak nezapomenu 😄
Už víš co si myslel 11:08?
Už víš jak je to s tim těžištěm?
Co ta vyšší bezpečnost = už víš? Nebo furt předpokládáš "horší nebude spíš lepší" 😉
Furt budeš radši bourat v SUV?
A převrácení SUV = tady už jasno máš? Nebo furt "Že se spíš převrátí? Ale no tak, tohle je SUV ne nějakej Gázik" >😁
Zkus míň trollovat a víc chytat znalosti, třeba od MT
Jo a tu A4 hned tak nezapomenu 😄
Těžiště netěžiště, ano v běžné situaci bych radši boural v SUV, než ve spřízněném třeba hatcbhacku... nebudem sem tahat auta rozdílných velikostí...., nejezdím s ním jak se sporťákem, tak mne těžiště netrápí tolik.
Ty vylez někdy mezi lidi od internetu 😉
A co s A4? Že se tu hádáš jak troll s někým, kdo ta auta měl a tvrdil ti, že ty jeho kusy sloužily a né, že celá A4 je dokonalý stroj bez chyb, což ty si nepochopil? >😁 No to doufám, že nezapomeneš, protože tam ses dokonale odrovnal >😁
Ty vylez někdy mezi lidi od internetu 😉
A co s A4? Že se tu hádáš jak troll s někým, kdo ta auta měl a tvrdil ti, že ty jeho kusy sloužily a né, že celá A4 je dokonalý stroj bez chyb, což ty si nepochopil? >😁 No to doufám, že nezapomeneš, protože tam ses dokonale odrovnal >😁
Jenže to je všechno takové bla bla bla, tohle totiž říkali i v dobách kdy na tom byli finančně podstaně lépe než posledních pár let a stejně to neudělali, vždycky hledali akorát způsob jak co nejlevněji přijít k novým technologiím, které vyvinul a zaplatil někdo jiný. Nikdy nepřiznali, že usnuli na vavřínech a zatímco jiní investovali do nových motorů a technologii, francouzi hledali jen výmluvy proč to nejde aby si rodinka Peugeotů mohla vypláce vysoké dividendy.
A neumí nic jiného než demagogicky okecávat nepřítomnost 4x4 či lepšího benzínového motoru emisema nebo v podstatě čímkoliv co se jim zrovna hodí do krámu.
Já souhlasím s tím, že třeba zrovna u těch městských crossoverů 4x4 většina lidí nevyužije, ale beru jako naprostý flop to, že jiní za stejné ceny ten pohon prostě v nabídce mají a PSA ne. Kdyby to obhájila alespoň levnější cena, ale ti drzouni si napálili za 3008/5008 takové pálky, jako by měla 4x4 a V6 motor. Pche... :no😒br />
V mých očích naprosto ztratili kredit a myslím že i zdravý rozum. [odkaz]
A neumí nic jiného než demagogicky okecávat nepřítomnost 4x4 či lepšího benzínového motoru emisema nebo v podstatě čímkoliv co se jim zrovna hodí do krámu.
Já souhlasím s tím, že třeba zrovna u těch městských crossoverů 4x4 většina lidí nevyužije, ale beru jako naprostý flop to, že jiní za stejné ceny ten pohon prostě v nabídce mají a PSA ne. Kdyby to obhájila alespoň levnější cena, ale ti drzouni si napálili za 3008/5008 takové pálky, jako by měla 4x4 a V6 motor. Pche... :no😒br />
V mých očích naprosto ztratili kredit a myslím že i zdravý rozum. [odkaz]
Jistě, důvody pořízení malého suv/crossoveru místo kompaktu například, nejsou nutně v pohonu 4x4, pár plastů a větší světlá výška se hodí i ve městě, u středně velkého a velkého suv, což jsou auta rodinná a používaná k cestování, nejen na poskakování kolem komína, je situace jiná, tady je jakékoliv zdůvodňování absence awd jen okecáváním vlastní nedostatečnosti, jestli konstrukční nebo finanční, je v podstatě jedno.
Vidím to stejně, SUV principielně bez 4x4 (nejde o to, že si ho někdo neobjedná) je prostě šméčko, ta ostatní zdůvodnění dtto.
Vidíš to blbě = už to že naprosto stejnou techniku a konstrukci má dneska MPV, SUV i kombík je výmluvný = pro to MPV a kombík považuješ 4x4 taky za nutnost? 😉
Je to hlavně o oblbování zákazníka = rozměry i technika sou často velmi podobný, to jak to auto vnímáš dělaj drobný rozdíly ve tvarování 😄
Eště smutnějš dopadaj opakovaný testy srovnávající kombi a SUV = lidi víc chtěj SUV = který většinově dopadaj skoro ve všem hůř. S bonusem vyšší ceny :yes: >😒]
Je to hlavně o oblbování zákazníka = rozměry i technika sou často velmi podobný, to jak to auto vnímáš dělaj drobný rozdíly ve tvarování 😄
Eště smutnějš dopadaj opakovaný testy srovnávající kombi a SUV = lidi víc chtěj SUV = který většinově dopadaj skoro ve všem hůř. S bonusem vyšší ceny :yes: >😒]
Nemožnost koupit 4x4 u SUV střední třídy je fail.... a že je ve všem horší? Není a to bych si taky vždy koupil radši kombik...
No já nechci ani kombíka ani SUV
I když takovej RRS SVR 😉
I když takovej RRS SVR 😉
Tak hlavně že do toho všem kecáš >😁 Mohl by ses konečně pochlubit, čím tedy jezdíš? Co? >😁
Benzín V6
To si toho prozradil, co to je za auto? Notak 😄 Sám tu ostatní soudíš, tak pojď s kůží na trh.
Ty neznas legendarni C5 V6..? S nejlepsi trakci predni napravy? >😁
Jo, lichoběžníky, dvojitá skla... no jasně, ještě občas se mi o tom zdá >😁 Já jsem ale nabyl dojmu, že tu mu tetička nesvěřila, onehdá to tu snad i povídal >😁 V té smí sedět jen jako spolujezdec a když zlobí, tak ho prý dávají do kufru v přepravce >😒] >😁
Hele já si ty dvojitý skla pamatuju = dneska je má z dostupnejch aut i pašík = to je náhodou skvělá vychytávka :yes: >😒]
No a lichoběžníky tam neni co řešit = teď zrovna sem čet o novym [odkaz] a ten je bude samozřejmě mít taky :yes😒br />
Co ti na tom vadí = že to za tu cenu měl jen Citroen nebo co? >😁
No a lichoběžníky tam neni co řešit = teď zrovna sem čet o novym [odkaz] a ten je bude samozřejmě mít taky :yes😒br />
Co ti na tom vadí = že to za tu cenu měl jen Citroen nebo co? >😁
to si se toho dozvedel-)profesionalni mlzic :yes:
Čim ty? 😄
Já to tu psal mockrát a mám to i v recenzích na MACZ 😄 Takže Mondeo vlastní, Superb služební a ještě občas Kuga. Teď ty 😄
Já mám jen jedno = benzín V6. Tak do roka a do dne plánuju nový. Tu a tam jedu kolegovou C5 2.2 HDI = to je asi jako tvoje služební s tim že tu a tam znamená tak 2x do roka 😄
A proč nenapíšeš, co je to tvé auto a to kolegy zmíníš? >😁 Tak už přestaň mlžit 😉
To je služební a kolega je docela veřejně známá osoba 😉
porad si nenapsal, s cim jezdis kdyz se te Ozzman ptal? to ze mas benzin V6 je jiste chvalihodne, mas nizsi emise NO x 😉
Mne je jedno, čím jezdí kolega a kdo to je i kdyby to byl Zeman, já se ptám, jakým autem jezdíš ty, respektive, které ti říká pane? Tak se přestaň konečně kroutit jak had a odpověz. Do jiných se navážíš za jejich vozidla či jejich fanouškovství, ale sám radši mlžíš, proč? Buď chlap a jdi s kůží na trh 😄
No vidíš, zrovna na tom srovnání kombík/SUV, bys to mohl pochopit. Je jistě čistě otázkou preferencí jednotlivce, jestli upřednostní prostor na menším nebo větším půdorysu, vyšší posaz před nižším. Pokud v tomto kontextu mluvíme o absenci pohonu 4x4 v nabídce modelu SUV, pak právě fakt, že ho u dané značky nenabízí kombík, není důvod proto, aby ho nenabízelo také SUV, právě naopak, možnost awd má být u SUV jednou z výhod oproti kombíku.
Tohle je prostě od Peugeotu fail, a jen se pak nediv, až uvidíš jak se prodává ve srovnání s 5008 třeba kodiaq, právě díky awd.
Tohle je prostě od Peugeotu fail, a jen se pak nediv, až uvidíš jak se prodává ve srovnání s 5008 třeba kodiaq, právě díky awd.
A pak tu bude zase nabrečeno, že Kodiaq je jen masírka a ti co ho kupují jsou ovwce... >😒]
Eště jednodušší je pochopit kterej typ karoserie v obou testech docela drtivě vyhrál žejo 😉
Argument prodejností mě nebere = sám sem už u těch kombíků vs SUV napsal že lidi kupujou to dražší horší auto >😒]
A prognóza je že lepší to nebude, spíš naopak 😄
Fail je něco jinýho = tady platí to co sem napsal hned v úvodu diskuze vlákno Jasně že 10😁0 a o 2 minuty pozdějš na vláknu 4x4 :-!
Argument prodejností mě nebere = sám sem už u těch kombíků vs SUV napsal že lidi kupujou to dražší horší auto >😒]
A prognóza je že lepší to nebude, spíš naopak 😄
Fail je něco jinýho = tady platí to co sem napsal hned v úvodu diskuze vlákno Jasně že 10😁0 a o 2 minuty pozdějš na vláknu 4x4 :-!
Tobě se to fakt líbí? Mně to teda přijde jako jedno z nejošklivějších. Jsem si myslel, že aktuální prvenství drží Kodiaq, ale tohle to strčí hravě do kapsy. :no:
ja tento Peugeotovský počin vidím skôr ako Crossover, než ako SUV, aj keď hlavne vzhľadom by ním chcel byť. Niečo na spôsob najnovších Espace či Scénic. Ak sa človek na to auto pozerá ako náhradu za povedzme dosluhujúcu súčasnú 5008 v módnejšom šate, tak 4x4 nie je nutnosťou ani povinnosťou.
Hraje si to na SUV..to má mít možnost objednat si ve 4*4 ! :-!
Neskutečně hnusné auto, příšera. To se na mě nezlobte, to je ještě o řád horší než otřesná 500L Living. Když si vzpomenu na P405, 406, a pak se podívám na tenhle hnus [odkaz] ....
zda je to auto čtyřoké nebo ne ? 😉
Jinak záď (černá linie) je za mě divná a neladí s přídí.
Jinak záď (černá linie) je za mě divná a neladí s přídí.
od břicha nebo ten volant je přímo přes střed budíků
Si ještě neviděl i-cockpit ? 😉 Někdo to označuje za předsudky, konzervatismus atd. ale mně tahle pežotí "vychytávka" vůbec nevyhovuje. Ve snaze seštelovat si sezení podle mé libosti v kombinaci s výhledem na budíky si připadám doslova jako..."cock.v.pitu"
Jo, další klasická francouzská manýra, musíme nutně udělat něco jinak, výjimečně, že je to řešení k ničemu, nevadí. Kolik takových pitomin už bylo, co se volantů týká, podle PSA už dnes měla všechna auta mít pevný střed volantu, je to přece výborná věc. A jak to dopadlo víme, nejen že se nikdo nechytnul, ale i samo PSA už od toho v tichosti odešlo, no, tak teď zkouší chytrou horákyni, HUD bez HUD, přístroje pod oknem, volantek na koulích. Dávám tomu max. jednu generaci. 😉
Za "Cock.v.pitu" :yes: :yes: >😁
Za "Cock.v.pitu" :yes: :yes: >😁
Chlapi, sedeli ste v novej 3008, kt. má taký istý interiér ako 5008? Oproti 308čke je to rozdiel "nebe a dudy". Je to omnoho lepšie vyriešené, kde sa absolútne bez problémov nájde ideálna poloha.
Presne tieto výčitky som mal aj ja a zrazu som si do toho sadol a mám vybraté budúce auto - 5008.
Presne tieto výčitky som mal aj ja a zrazu som si do toho sadol a mám vybraté budúce auto - 5008.
Přiznám se neseděl, ale seděl jsem v 208, 2008, 308 a do dalšího Pažouta se slavným i-kočkopitem si už nikdy nesednu. Je to ztráta času. Ta značka tímto nesmyslem je pro mě mrtvá. U 5008 je to ještě umocněno nevhodným uspořádáním 3 samostatných neplnohodnotných sedaček. V nich se totiž pohodlně nesvezou ani 1, natožpak 3 dospělé osoby. Je to maximálně pro děti. Ale asi to mají spočítané že pro muslimskou komunitu "francouzů" se třemi až pěti dětmi bude toto řešení to pravé ořechové.
To je celý zmysel auto.cz, usmerniť ľudí smerom k grupe, bez toho, aby si sadli do niečoho iného.
Poviem to takto - bol som vychovaný na grupe - golf, 2 octávie a teraz služobný passata. Môj názor na francúzske autá si asi vieš domyslieť. Potom som sa nútene - kvôli pokazenému golfu - musel asi týždeň voziť na Peugeote. Zistil som, že motor nemusí chrochtať ako traktor, že podvozok môže byť aj komfortný a nemusím sa báť, že zajtra ráno nájdem auto bez predných svetiel.
Preto som sa prekonal odpor voči francúzom a kúpil som 5008 - tú aktuálnu, nie tú v článku. S tým súvisí to sedenie vzadu. Keďže som sa trochu posnažil, mám doma troch adolescentov a svetu div sa, lepšie sa im vzadu sedelo len v C4 Grand Picasso a v osobných dodávkach typu Multivan.
Vo všetkých ostatných je problém buď stredový tunel vzadu, nesamostatné sedačky, alebo tvrdé stredné sedadlo vzadu kvôli lakťovej opierke. Apropo - to je hlavný účel MPV - voziť vzadu 3+ detí, nie dospelých.
PS. skús si do toho najprv sadnúť, v kľude si nájdeš ideálnu polohu a zmeníš názor.
Poviem to takto - bol som vychovaný na grupe - golf, 2 octávie a teraz služobný passata. Môj názor na francúzske autá si asi vieš domyslieť. Potom som sa nútene - kvôli pokazenému golfu - musel asi týždeň voziť na Peugeote. Zistil som, že motor nemusí chrochtať ako traktor, že podvozok môže byť aj komfortný a nemusím sa báť, že zajtra ráno nájdem auto bez predných svetiel.
Preto som sa prekonal odpor voči francúzom a kúpil som 5008 - tú aktuálnu, nie tú v článku. S tým súvisí to sedenie vzadu. Keďže som sa trochu posnažil, mám doma troch adolescentov a svetu div sa, lepšie sa im vzadu sedelo len v C4 Grand Picasso a v osobných dodávkach typu Multivan.
Vo všetkých ostatných je problém buď stredový tunel vzadu, nesamostatné sedačky, alebo tvrdé stredné sedadlo vzadu kvôli lakťovej opierke. Apropo - to je hlavný účel MPV - voziť vzadu 3+ detí, nie dospelých.
PS. skús si do toho najprv sadnúť, v kľude si nájdeš ideálnu polohu a zmeníš názor.
Proti francouzům nic nemám, ale alergii na I-kokpit ano. Kdyby s tím přišel místo Pegueotu VW měl bych ji úplně stejnou. A co se týká koncernu, tak jednoho mám doma. A světe div se nechrochtá, je komfortní, ergonomicky bez chyby, úsporný a při tom i svižný pokud se chci svézt. Mám ho už 2 roky a přední světla mám ještě původní. A krom benzínu, kapaliny do ostřikovačů a servisní prohlídky nic jiného auto nežádá.
Narážal som na povestné tdi, ale veď to isto vieš. Benzín je lahodný asi všade.
Uzavriem to - chcel som Ti povedať, že sa máš prekonať a na autosalóne si do toho sadnúť. I-cockpit by už mal byť v pohode. Vzadu sa podľa mňa sedí minimálne deťom veľmi dobre. Plus asi by som chcel elektrickú kolobežku do kufra. That´s all.
Uzavriem to - chcel som Ti povedať, že sa máš prekonať a na autosalóne si do toho sadnúť. I-cockpit by už mal byť v pohode. Vzadu sa podľa mňa sedí minimálne deťom veľmi dobre. Plus asi by som chcel elektrickú kolobežku do kufra. That´s all.
Ale o tom se nějak poslední dobou mlčí, takže je otázka, jestli ho (koncept) Peugeot neudělal jen za účelem testování hybridního pohonu, který by měl přijít třeba do 3008 ;-\
"že je 5008 tvarovým řešením (slušná světlá výška, vysoko umístěná kapota, takřka vertikální příď) typickým SUV", tak uz konecne vieme, co je to SUV kategoria.
...naživo přijde jako normální SUV (byť nemá čtyřkolku a systém z P508 byl na nic), tak tahle variace mě naprosto obchází.
Nechci píchat do vosího hnízda, ale před chvílí jsem prolezl syna medvědice a nakonec to ani zvenku není taková hrůza (jistě, že šlo o top specifikaci).
Tady mi předek přijde hrozně překombinovaný a prolámaný.
Nechci píchat do vosího hnízda, ale před chvílí jsem prolezl syna medvědice a nakonec to ani zvenku není taková hrůza (jistě, že šlo o top specifikaci).
Tady mi předek přijde hrozně překombinovaný a prolámaný.
Není to tak špatné a uvnitř ještě lepší, než z venku, prostorné. Takhle velké auto koncernu chybělo. Předek se mi taky nelíbí, ale doma to nemam 😄 Nám už jeden parkuje v ulici, bílý 😄 Tak si zvykám 😄
Sice jsem se dnes pod Hondou dozvěděl, že "tvůj luxusními auty rozmlsaný názor bohužel nemá žádnou váhu", ale klidně si píchni. >😒]
PS: Nebyl náhodou synem medvědice Gojko Mitič ? Ten Kodiaq je vážně bohapustá kopie všeho možného... >😁 😉
PS: Nebyl náhodou synem medvědice Gojko Mitič ? Ten Kodiaq je vážně bohapustá kopie všeho možného... >😁 😉
To je irelevantní, všichni jsme tu přece masírováni tím, že rozdíl mezi prémií a mainstreamem už prakticky není 😉
U kaďáka překvapí velmi lehké (až nebytelně) dveře a nijak pěkně zpracovaný a očalouněný kufr. Není třeba za co pořádně chytnout podlážku. Palubka je na živo plastičtější a sedačky velké. Podélně místa hodně, příčně je to slabší. Kufr delší, hluboký, ale úzký. Nicméně v rámci třídy jsou vnitřní rozměry asi ok.
U kaďáka překvapí velmi lehké (až nebytelně) dveře a nijak pěkně zpracovaný a očalouněný kufr. Není třeba za co pořádně chytnout podlážku. Palubka je na živo plastičtější a sedačky velké. Podélně místa hodně, příčně je to slabší. Kufr delší, hluboký, ale úzký. Nicméně v rámci třídy jsou vnitřní rozměry asi ok.
Už tě pustili do salůnu, šerife? >😁
JJ, včera tam byl nějaký zástupce a když se před šéfikem pochlubil jak odehnal potenciálního zákazníka, byl hned hot call kolegyni, co se s majitelem zná >😁
Ale auta zabalená, takže jezdit se dá až příští týden, jinak do mega by to nemuselo být špatné 😉
Interior by chtěl nějakou drobnou finesu na zlepšení útulnosti (ne, volant na koulích nebo budíky na zrcátku nemyslím) 😄
Ale auta zabalená, takže jezdit se dá až příští týden, jinak do mega by to nemuselo být špatné 😉
Interior by chtěl nějakou drobnou finesu na zlepšení útulnosti (ne, volant na koulích nebo budíky na zrcátku nemyslím) 😄
Jo, musí to být nutně našlápnutá verze, sicny v alcantaře atp., pak to nepůsobí tolik stroze, jsem zvědav co řekneš o jízdě, znova, chce to adaptiv podvozek a vrcholný motor, ale já jsem v takovém autě neviděl nic, co by umělo nebo dělalo hůř než XC90 za 2,5 míče. Pokud někomu v autě této velikosti nevadí čtyřhrnek, není důvod kodiaqa obejít. 😉
Uplně stejný dojem ! Tenké dveře, jinak dobré, já koukal na LaK a čalounění v kufru bylo takové klasické, jako u Oktávek, asi by mi to extra nevadilo. Místa je hodně, jen co je pravda. Zkoušel si i položi sedačky, myslím obě sady? Ja se k tomu nedostal a zajímalo by mne, jak moc rovná/nerovná plocha vznikne.
Bylo to ještě neodbalené, takže jsem jen poseděl a za nic moc netahal. Sedačka se nechá spustit příjemně nízko. Když stojíš u auta překvapí kraťoučká kapota a velká kabina, nezvyk.
Já až na ten předek mám na to auto spíše pozitivní názor 😄 I tu "kozí" siluetu bych zkousl, s většími koly 😊
Barvy nemá, to je bída, přitom škodovka většinou nabízí dost širokou paletu, u kodiaqa je to o ničem, možná až bude ta sport verze v červené, ale kde je nějaká světle modrá metla, červená metla, prostě něco výraznějšího? Ani designy kol se mi nelíbí. ;-\
Já viděl naživo 3x bílá (jeden je tu v ulici jak jsem psal, zapadne) a pak takovou zelenošedou, mívaly podobnou barvu Oktávky II po fl dost často (taková ošklivá >😁 Jednu měla i moje ex 😁).
Rendery sport verze v červené vypadaly o dost lépe a překousl bych i tmavá kola, jak je jinak moc nemusím. Neříkám, že je to krasavec, ale objektivně to špatné auto není. Chtít SUV s trochu větším prostorem a nemít přes Milion na Touarega, GCH a podobně, bude to asi důvod o něm uvažovat 😄 Pak snad brzy přijde ještě Tigi XL
Rendery sport verze v červené vypadaly o dost lépe a překousl bych i tmavá kola, jak je jinak moc nemusím. Neříkám, že je to krasavec, ale objektivně to špatné auto není. Chtít SUV s trochu větším prostorem a nemít přes Milion na Touarega, GCH a podobně, bude to asi důvod o něm uvažovat 😄 Pak snad brzy přijde ještě Tigi XL
...jen zírám, jak automobilky propadly sedmisedadlové mánii a právě v době, kdy rodiny mají v průměru 1.4 dítěte. Dává to smysl? Jasně že nedává. Je to jen marketingový trik. Že tím MPV, SUV i kombínky jezevčíkovatí je další věc. I taková X5, svého času pohledné SUV, na těch 7 sedadel doplatila... ;-\
smysl to dává, protože "na kroužky" se vozí i cizí děti....
když na o 3 metraky lechci oktafce nezustala nit sucha..
no ano, PSA a Renault maju pekny trend ponukat siroku skalu motorov a pouzitelne su mozno 2-3 vrcholove verzie.
:yes: Klasika...On Peugeot se celkově se základními motorizacemi příliš nemastí, 308 začíná na tříválcové atmosféře (!).
ono jde spíš o to, že Peugeot nikdy žádnou čtyřkolku neměl, takže akorát přestaly lhát kupujcím >😒]
jinak k autu - exteriér pro oko pěkný ale interiér? Libí se mi ten středový tunel to je docela dobře udělaný (soudě podle fotek) ale ten volant??? ty budíky?? tohle by mě teda dokázalo odradit od koupě + ten tablet (to je hrozná móda)
jinak k autu - exteriér pro oko pěkný ale interiér? Libí se mi ten středový tunel to je docela dobře udělaný (soudě podle fotek) ale ten volant??? ty budíky?? tohle by mě teda dokázalo odradit od koupě + ten tablet (to je hrozná móda)
Jasne, nemali. A co takto seria Aircross.
To byl outlander ne ?
Aircross nicméně z větší části není produktem vlastního vývoje. A pro úplnost, ve spolupráci s Dangelem nabízeli 4x4 do Partneru.
Zajímavé je, že při představení měl tento peugeot jiná světla i nárazníky ([odkaz] vs. [odkaz] Vlastně nyní vypadá 5008 shodně jako 3008 ([odkaz]
Nechápu, proč pořád některým chybí možnost 4x4. Dnešní SUV zpravidla není teréňák, ani si na to nehraje. Jenom tak díky větší světlé výšce a lepším nájezdovým úhlům vypadá, díky čemuž trochu lépe zvládne polní cestu. SUV je pouze po několika desítkách let jakýsi návrat k normální velikosti automobilu. Se všema výhodama i nevýhodama, které nyní po x placatých autech objevuji. A v letošní zimě velká výhoda - na křižovatkách jsem viděl přes mantinely.
Někteří třeba nejezdí jen kolem komína...
Takže těžko porozumnět, jestli to bereš jen přes svou kapotu 😉
Takže těžko porozumnět, jestli to bereš jen přes svou kapotu 😉
Protože to má být SUV..!
U něj možnost volby 4*4 by měla být vždy..
Kecy , že to lid nepotřebují ? Neberu..na chatu se bez 4*4 nevyhrabu..
A spousta lidí je na tom podobně , je to i bezpečnější..a kdo na to má tak těch pár desítek tisíc rád připlatí.
Někdo ctyřkolku nepotřebuje? Ok..volba by být měla.
U malých crossoverů jako Captur atd. je to jiné..ženy do města honí image , 4*4 fakt většinou mít nemusí.
Tohle je ale velké auto..a není už MPV !
FATÁLNÍ CHYBA. :no:
U něj možnost volby 4*4 by měla být vždy..
Kecy , že to lid nepotřebují ? Neberu..na chatu se bez 4*4 nevyhrabu..
A spousta lidí je na tom podobně , je to i bezpečnější..a kdo na to má tak těch pár desítek tisíc rád připlatí.
Někdo ctyřkolku nepotřebuje? Ok..volba by být měla.
U malých crossoverů jako Captur atd. je to jiné..ženy do města honí image , 4*4 fakt většinou mít nemusí.
Tohle je ale velké auto..a není už MPV !
FATÁLNÍ CHYBA. :no:
SUV neznamená 4x4. Jo, uznávám, že jsou lidi kteří se bez čtyřkolky nikam nevyhrabou. Za život jsem jich u nás poznal dost. Protože se to s dvoukolkou např. na sněhu nejsou schopni naučit.
Pezot FWD Allgrip ? [odkaz]
Dakujem, neprosim.
A to ovladanie zakladnych veci cez tablet zarazeny do palubovky ???
Dakujem, neprosim.
A to ovladanie zakladnych veci cez tablet zarazeny do palubovky ???
Jsem majitel současné zdařilé generace a musím říct, že ze předu nová verze vypadá fakt zajímavě. Ale nerad vozím co nepotřebuji a tak s touto obludou již jezdit nebudu. Co to je za módu velké svislé masky, odpor vzduchu měří asi v řídkým vzduchu? Vždyť jim tam musí skákat jinak hrozný numera. A co ten dlouhej rozvor, deset - dvacet čísel můžou být nápravy zastrčený klidně zpátky do auta. Vedení Peugeotu prostě vysypalo z pytle to co je prý trendy - no hlavně ať jsou prodeje. Ulice budou brzy plný takových strašidel a Kodiaq bude hlavní masér. icokpit je jinak super alternativa. Nu což, ale počkám si na nějaké nové elegantní MPV, možná bude Zafira, jestli bude a bude větší.
dobrý výhled - dejme tomu, třeba ve městě mi to nepřijde špatné
dobře se nastupuje - jistě, že ano, zeptej se někoho staršího, proč preferují takové auta, sám to vidím v rodině
Je pseudobezpečný - nechceš mi snad říct, že sedět výše, než většina nízkých aut je spíš nevýhoda, než výhoda ne? Samozřejmě pokud je auto stejně dobře a pevně postaveno a není to jen krabička z papíru.
Výhled snad
Nastupování = to asi určitě jo
Bezpečnost = to je spíš jako to 4x4 = lidi maj lepší pocit ale realita..
Ale pravda to neni = SUV nejsou bezpečnější, i když si to hodně lidí myslí 😄
Já neříkám, že to platí vždy a ve všech případech, ale rozhodně nejsou SUV horší a v některých případech naopak i lepší...
Změna na: Někdy může bejt SUV lepší? No to jo o tom žádná 😉
[odkaz]
velkou klasiku proti malymu SUV??
třeba A8 vs Q2
jen lojza postavi velky SUV proti maly klasice a povazuje to za dukaz, ze SUV je bezpecnejsi
to je jako postavit proti sobe skoro 2tunovou A8 vs. tomuhle P5008
cemu budes verit vic??
ja kazdopadne A8
ale je to podobna demagogie jako stavet proti sobe Q7 a stredni tridu (nebo fiat 500 ve zminenym testu) a vydavat to obecne za vetsi bezpečnost SUV
třeba 1.4tsi/110kW
golf 505tis kc / 1258kg
tiguan 686tis / 1490kg
to uz ti podobne jako tiguan vychazi
passat 710tis/1387kg
a v cem radsi sedet při celni srazce - v tiguanu nebo v passatu, i když passat je o 100kg lehci?
za me passat
A kde bych radši seděl? V tom naftovém >😒] >😁
naftak je tezsi 😉
jak dopadne Q7 a jak to pocejtis ty??
Kdybychom žili ve světě, kde je vznětový motor pro Passat tak těžký jako cca. 7 Passatů se zážehovým (ne motorů, ale celých aut), tak by má reakce zněla jinak.
To jsem uvažoval čelní náraz. Z boku do kabiny by to bylo o něčem jiném.
Tak třeba Fokus/Kuga - tam takový rozdíl není.
Realita testů je, že lehčí auto "bourá" do lehčího, těžší do těžšího. Těžší auta tedy mají laťku nastavenou výš a musí to zvládnout. To tu nikdo nepopírá.
Jen dodám, že ty tři metráky platily pro Tiguan s 4M a Golf bez.
U Tigiho a Passata to nemam nastudované, ale třeba u toho Fordu to tak je. Za 500 máš základní Kugu, nebo hezkýho Fokuse, ale na Mondeo nesáhneš 😄
MT ti to snad vysvětlil. Nebo? 😄
Samozřejmě lze udělat i lehčí auto s tužšími deformačními zónami. Dělal to tak Mercedes a BMW v devadesátych letech, ale s příchodem EuroNCAP a po tlaku EU od toho upustili.
Navíc s tužšíma deformačníma zónama je potřeba brát ohled na to, aby při nárazu do pevné překážky nedocházelo k překročení rizikového přetížení (cca 40g).
a ne Q7 vs fiat 500 jak tady nejakej lojza dal odkaz a byl z toho uvarenej
ty ses fakt lojza
Ďalšia vec je aj presný uhoľ nárazu veľa značiek stava auta na crash test a náraz pod mierne zmeneným uhlom spôsobí, že deformačné zóny sa úplne zboria.
Štatistiky na túto tému žiaľ nie sú príliš vypovedajúce, lebo v USA sú za SUV považované 2,5 tonové auta s rámom. V EU jazdia aj SUV hmotnosti Superbu, ale tie väčšie majú stále o 50% vyššiu hmotnosť ako tebou spomínaný Superb.
No a hlavne bezpečnosť je dobý predajný artikel. Keby si automobilky boli tak iste prevahou SUV, tak by ich nechali na reklamné účeli búrať s klasickými autami pomerne často, lebo na SUV trhnú viac, ale to sa nedeje. Občas sa objaví test kde SUV zošrotuje auto s polovičnou hmotnosťou, ale tak nejak neviem nájsť test kde búra Audi Q3 proti A4. Alebo niečo iné od jednej značky s podobnou hmotnosťou.
Pokud jsou ta auta podobně těžká, tak by měla dopadnout podobně. Velkým faktorem tu bude nekompatibilita. Když zvedneš s karoserií i výztuhy bez ohledu na to, že po silnicích jezdí i jinak vysoká auta (respektive s jinak umístěnými výztuhami), tak se při nehodě můžou minout a náraz půjde do měkkého. Při nárazu do bariéry to nevadí, při nehodě je to špatně. Pro obě strany.
Prostě a jednoduše jak jsem psal výše - než bourat v Golfu, radši si někdo připlatí na Tiguan, který bude v určitém případě stejný, nebo bezpečnější než Golf 😄
Volvo XC90 against VW Golf V
Kia Sorento against VW Golf V
[odkaz]
V tom Golfu bych sedět nechtěl.
Možná bych dal XC90 vs Fiat Punto = to by mohlo bejt eště lepší >😒]
No tak další srovnání tam je Audi Q7 vs Fiat 500 = no a SUV vyšlo bezpečnější? Furt nic? 😄
proc nam predhazujou vzajemny strety velkych SUV proti maly klasice a to třeba ještě tak, ze SUV narazi do klasiky z boku?
ze mas vyssi teziste?
tedy horsi jizdni vlastnosti?
tedy ze se hur vyhnes tatre co ti vjela do protismeru?
nebo ze se spis převrátíš?
SUV je o peudobezpecnosti.
samozrejme nemuzes porovnávat Q7 s fabii, ale srovnatelny auta
[odkaz]
Každopádně, to není nějaká antireklama proti SUV. Jen jsou to fakta, která by si řidiči SUV měli uvědomit. A většina si jich snad uvědomuje, že mají vyšší těžiště, tedy nemohou zatáčky řezat tak moc, jako majitelé nižších aut.
A nižší těžiště je vysmívanej nedůležitej parametr :yes: >😁
Štatistiky sa hľadajú, zle ale v 2004 bolo v USA 23% nehôd SUV prevrátenie a pri passenger car to bolo len 10%. takže pravdepdobnosť prevrátenia je bezpochyby vyššia. Tam kde sa SUV výškou priblíži klasickému osobáku ako je dnešný trend jazdné vlastnosti ešte moc neutrpia, ale ani sa príliš neprejaví výhoda vyššieho auta. A až v 35% je príčina prevrátenia SUV rýchlosť, takže veľa ľudí je zrejme nepoučiteľných.
[odkaz]
tady jedno z mnoha videích, jak snadno lze rozhodit SUV😒br />
www.youtube.com/watch?…
Viz ty 10:41 ´= protože SUV fakt snáz převrátiš = úplně vážně! 😉
Ale víceméně stejně by to dopadlo v případě A8 nebo S klády vs malej Fiat
Volvo XC90 against VW Golf V
Kia Sorento against VW Golf V
Golf dopadl v obou pripadech hure.
Jo ten druhej odkaz dal Lojza sorry 😄
Ale je to stejný = když nabouráš velkým těžkým SUV typu do Smartu fakt to není důkaz že SUV sou bezpečnější >😁
No a zle mierený náraz môže byť aj na predmet mimo cesty, ktorý sa odmietne uhnúť a potom rozhoduje aj samotná hmotnosť auta.
VW Passat 2.0 TDI 2017 - 68
VW Tiguan 2.0 TDi 2017 - 77
BMW X3 2016 - 71
Ford Edge 2.0 TDCi 2017 - 76
Hyundai ix35 2014 - 69
Hyundai i30 2017 - 65
atd.
Tak co ty na to odborniku ?
Tak nejlepší je stoletá Xantia Activa V6 :yes: >😒]
Pak nastejno McLaren 675 a R8 V10 plus = na Citroen nemaj ale taky slušný :yes😒br />
Pak hora modelů Porsche a MB AMG a Corvette taky neni špatná 😉
Peugeot 308 kombi je na tom stejně jako Cayman? Zajímavý
Opel Corsa z roku 2005 stejně jako A6 model 2013? To sou věci
X3 a Edge sou lepší než pašík? No jo no
Tak já teda odborník nejsem = ale dík za zajímavý čtení :yes: 😄
To už je dááávno 😄
Preto je tam Xantia, lebo hydropneumaticky podvozok a toto je uloha, kde zaziari.
Ale tato Toyota je naozaj vyborna 😄
[odkaz]
Ale stale je to len jedno cislo. Az tak to o spravani nepovie.
ale třeba jen "o malicko vic" a to ti muze zachranit život.
když se dostanes do rizikovy situace, tak ti ten limit posazeny treba jen malicko vic muze život zachranit.
anebo třeba nekomu jinymu...
Takové auto jen jako crossover je jen oplastované MPV.
Osobně bych ho bral jen jako čtyřkolku...vždyt ' 23 cm světlá výška je paráda.
Design je takový trošku obludný..nic moc.
Interier vypadá zajímavě , řešení s tlačítky lepší než TABLET u Rencků...
Jenže kaplička a i kokpit za mne tedy nikdy 8-s to nedám.
Mini volnat patří do malého auta..to už je moc.
Líbí se mi zadní 3 sedadla ..paráda ..a výtečný zavazadelník.
:yes:
Rezerva pod autem je nepraktická..časem to zarezne a nejde sundat.
Znám kdysi z našeho Citroena. Ale lepší než žádná !