Nejlevnější provedení Delta 1,4 T-Jet Argento stojí 495.000,- Kč, stejná výbava s turbodieselem 1,6 Multijet vyjde na 555.000,- Kč. České zastoupení plánuje roční prodee v desítkách kusů.
Fuj, až jsem se lek, když jsem to viděl na té fotce, nicméně očekávám záplavu oslavných ód, které budou často skončit nadávkami na fauvé a škodovku, tedy jako obvykle. Takže snad bude zábava. Po obědě se těším.
Jinak mně to připomíná jednu dobrou a úspěšnou českou firmu, která vyvíjí, prodává a taky (světe div se vyrábí) sportovní a outdoorové oblečení a doplňky a sama si v Číně (kde šije drtivou většinu produkce) zřídila ještě tři další značky, kde vyrábí ony již lehce vyběhlé modely a snaží se tak vyplnit co největší prostor na trhu v různých cenových úrovních....no a ten Fiat to dělá nějak tak podobně, akorát s tím nemusí do Číny.
Jinak designová perla to může bý leda tak pro totální fanatiky a zaslepence, je to jako kdyby někdo napral onu velkou a hranatou masku z RR třeba na Golfa. Je ale pravda, že by pak Golf nebyl "tááák strašně nudný...".
Tak nějak není třeba tady používat taková výraziva. Myslím, že v dnešním vydání auto.cz si přijdeš i ty na své. Můžeš se koukat na svoji ikonu, máš zde již asi 3. den obsáhlý článek (pro mne zbytečné číst, jen bych poznamenal, že výborný nadpis byl vidět na IDNES, kde byl titulek ve smyslu. Víme jaký je GOL VI: stejný), takže mylsím, že tvá slova sem tak nějak nepatří. Bavme se o Deltě na úrovni, která ji náleží. POkud k tomu autu nemáš co říct a já věřím, že nemáš, tak se raději zdrž komentáře.
P.S. POkud Delta nepatří do prémie a nebo ne... Je mi to obecně jedno. Bude to dost kvalitní auto za odpovídající peníz. Jestli se pro ni u nás zákazníci v konkurenci rozhodnou? Těžko říct. Tohle auto si koupí ten, kdo ho bude chtít (a určitě neprohloupí). Tohle auto nebude mít ve výběru budoucí majitel Kia Ceed. Na to si Delta ambice nedělá. Pokud bude ve specifikaci N, pak by jistý prodejní úspěch mohla zaznamenat i u nás.
Každá automobilka vyrábí, aby to taky co nejvíce prodala a zde zřejmě opět narazí, stejně jako u Stila nebo Signumu. Chybí mi tu nějaká lidová verze bez tuny elektroniky s motorem dejme tomu 1.6 70kW, která bude o stovku levnější. Pak už půjde jen o design, zda se zalíbí nebo ne. V mém případě ja až po zadní dveře dobrý, zadní partie jsou takové všelijaké, ale pravda, živě jsem ji ještě neviděl, takže nesoudím.
Tak ja ji minuli měsic několikrat viděl na živo a vypada opravdu fantasticky.Nebojim se řict že za timto autem se otoči teměř všichni a golfoidi budou jen skřipat zuby.
Samozřejmě, a několikrát to popsala i různá media, že takový zájem lidí na ulici naposled vzbudil F500.
To víš,u některých si ani nevšimneš, že se něco změnilo, kromě zhranění předních světel atd.
Mně se tahle Lancia jednoduše líbí. Souhlasím, že pro ni nebude typický kupec majitel cee'du, ovšem nejen kvůli vertikálnímu zatřídění, ale i kvůli citovému kontextu image a její lokalizaci. Cee'd je přes proklamace součástí japonsko-korejské školy a vzhledem k tomu, jak vypadá Forte, se k ní asi v další generaci přikloní ještě zřetelněji, byť přitom povýší svou image. Zatímco Lancia je dokonale evropská, neváhá se otřít o volvovské kreace (C30) a oponuje francouzům. A do Itálie se hodí výtečně - její majitel nosí mokasíny z jemné teletiny (žádné trapné manažerky) a sako s košilí bez kravaty a hamburgr by snědl leda pod hrozbou zastřelením. Nevím, jestli Lancia chce mít z Delty masově prodávaný model, ale vtiskla jí jasný individualistický výraz a na ten se fronty nestojí, logicky. Cena Delty není jejím relevantním měřítkem a svým způsobem by bylo žádoucí, aby ji Lancia dokázala prodávat za opravdu nechutnou kupu peněz, aby to odradilo ty, kdo pro ni nemají odpovídající klasu. Po Ypsilonu další nadějn kapitola stylovkové stáje. - Docela jiná otázka je, jestli tahle filozofie dokáže Lancii vydělat dost peněz na přežití.
Tvoje a Mariánkovy příspěvky u ikony byly opravdu hutné, už jsem si početl. Jinak úroveň této Delty je úrovní fiata, ale víc se k této verzi faceliftovaného Stila skutečně říct nedá. Jinak když se posmíváš Kie, tak bysěl zabrzdit - oni ti Korejci jsou pro ty fiatí značky stále nepříjemnější konkurencí.
Nicméně stejně jako ty se budu vyjadřovat k čemu budu chtít, zdržovat se budu v tak maximálně v co nejvíce příjemném prostředí. Tak se pře víkend snaž, já jedu pryč a rád si pobavím přísští týden zase tvými výplody...
"že by pak Golf nebyl "tááák strašně nudný...". Ale byl, ten bude vždycky (proti ostatním, zvlášť it.designu), ani nechtěj vidět jak by vypadalo setkání na společné fotografii Delty a Golfu, ano jako den a noc.
Můžeš se tady ohánět donekonečna svými zaslepenci a fanatiky, zatím tak po přečtení tohoto článku působíš právě ty.
ty seš vážně *...! Deltě se nemůže nějaký VW vůbec rovnat... design je absolutně nejhezčí z současný automobilový produkce.. ale to někdo jako ty nemůže posoudit... kdyby si totiž dal masku z RR na Golfa, tak by ta maska byla dražší a hezčí než zbytek auta... >:D >:D je mi vás přiznivců VW Group fakt líto... jezdíte hnusnejma plečka vybavenejma často TDI PD motorem a ještě si myslíte, jak máte skvělí auto... >:D:no:
...Delta má o něco lepší image ve své třídě než Golf. To má na svědomí přísušnost do prémiové ligy. Je to ikona motoristického sportu a ve své nové generaci nabídne jedinečný luxus a komfort na palubě. Například sedadla, která tvoří designový vrchol mezi produkčními sedadly. Tohle že jsou sedadla kompaktu? Ano, už je to tak...
Design je ladný, líbivý a přitom originální. Palubní deska, z části převzatá z Fiatu Bravo nám ukazuje špičkovou úrověň interiéru Brava (proto může být použitelná v prémiovce)...
Já bych v Lancii určitě prémiovku neviděl. Na to byla její produkce v posledních letech značně rozkolísaná a nenavazující. O imagei této Delty by se taky dalo dalekosáhle polemizovat. Na sportovní minulost moc nenavazuje ani svým pojetím, ani designem. Pro mě to je nový samostatně stojící model. Kdyby se jmenoval jinak, nikdo by si na Deltu ani nevzpomněl.
Konkurentem této Delty určitě nebude VW. V koncernu má tento segment vyhrazeno Audi (sportovně -luxusní), případně tyto úlohy kdysi měl plnit Seat, který měl stát níže než Audi a hrát více na sportovní strunu. Jak to dopadlo, víme.
Těžko říct. Koncern uvažoval s konkurencí pro Alfu se Seatem. Jistá podobnost se tu vyyskytovala. I jejich heslo "auto émocion" měla být odpovědí na "Cuore Sportivo". U Seatu to ale nějak nevyšlo. Možná s tím ještě něco udělají. Audi je jinde, pravda. Lancia je takový divný hybrid. Na trhu vyplňuje mezeru o kterou se ostatní moc nezajímají a vyplňuje ji stylem, který je, tak nějak, "specifický".
Specificnost, individualita, originalita, to je prave to, o co se Lancia snazi :-) Dodat na trh neco co tu jeste neni a me se to libi ;)
U jakekoli Lancie stale plati to, ze ji na parkovisti vetsinou hledat nemusis, zahlednes kousek a hned vis, ze je to ta tvoje, protoze tam urcite nebude stat 30 dalsich ve stejny barve lisicich se jenom znakem na kolech ;)
pro Lancii Deltu nemá přímou konkurenci v současnosti nikdo... v minulosti dělal podobně založený auta Rover, ale ten už neexsistuje... Mercedes nemá v daný třídě nic, Volvo C30 je jen 3dv., BMW 1er i Audi A3 jsou spíš sportovní, než luxusní... takže Delta je originál, který nemá v segmentu C konkurenci... :yes:
Jen hrst nesourodých a trochu zmatených argumentů. Delta nemá ve své třídě žádnou image resp. má image vozu, který není, a málokdo si vzpomene na tu z devadesátých let, zkus ověřit prostým dotazem ve svém okolí, pak se zeptej na golf, a sám zjistíš, že to, cos napsal, je nesmysl. Co se týká ikony motoristického sportu ve vztahu k této nové deltě, tomuto spojení se Lancia sama záměrně vyhýbá (viděls někde třeba bilboard odkazující na integrale apod.?) tohle auto má být zaměřeno na luxus a pohodlí, žádný sport, tedy i tohle co píšeš, je nesmysl. Pokud jde o sedadla, dobrá pro ty, co mají rádi francouzský způsob, tedy příliš měkké křeslo s opěradlem bez bočního vedení, v případě delty navíc s krátkým sedákem. Tady ale nechci tvrdit, žes napsal nesmysl, sedačky jsou velmi individuální záležitost, a ty je tu navíc hodnotíš s hlediska designu, což je samo o sobě celkem k ničemu. A nakonec, přístrojovka z brava nám neukazuje nic jiného než úsporu nákladů prostřednictvím sdílených komponent, stejně jako u kteréhokoliv jiného koncernu. ;-)
Já furt nechápu, proč si tady děláte tolik starostí o image Delty (specifičtí jedinci). Teprve čas ukáže jaký image Delta má. Obecně má Lancia velmi propracovaný systém budování nové image, takže v tomto ohledu bych se nebál. Vdyť i nejhezčí holky u nás jezdí na Lanciích a Vás přece nikdo v těch autech nenutí jezdit a nepředpokládám, že by jste byli akcionáři zn. Lancia.
Takže ve zkratce. Pokud si přesvědčený, že když vemeš do ruky 900 000 a půjdeš k Lancii, že dostaneš horší auto než třeba u Audi a s horším image.. pak je to tvůj názor... a je to tak v pořádku. Tento názor je v této chvíli v naší společnosti většinovým. A bude to tak asi na pořád, resp. dlouhodobě. Ale je zde ještě další část obyvatelstva, která raději než tuto komformitu zvolí tu Lancii, případně Volvo a další.. Chápeš to?
Jaké starosti? Tvrzení Avantima o tom, že image delty je lepší než image golfa jsem odbyl jednou větou o tom, že něco co není, nemůže mít image. Vzhledem k tvému vysvětlujícímu článku to spíš vypadá, že starost o image delty máš ty, takže zas čtu snůšku kostrbatých myšlenkových pochodů. Ale užij si to, i s Lancií. ;-)
Pokud si myslíš, že jsem psal nesmysly, budíž. Já si myslím, že ne. Sice je pravda, že na slavnou sportovní předchůdkyni ani v nejmenším nenavazuje, ale určitou dávku prestižní image má. Nejsi sám, který to stále nechce pochopit...
nesmysli tady píšeš ty..! Delta, resp. celá Lancia má výbornou image výrobce těch nejlepších aut... ale koukám, že ty taky budeš patřit mezi zaslepence VW a TDI PD... >:D a sedačky jsou jako u francouze, jo...??? >:D >:D chlapče, je vidět, že jsi ještě v nový Deltě neseděl, natož pak třeba i jel... připadáš mi jako chudák, kterej má tak maximálně na fóbii 1.4TDI...
To číslo 89 ve tvém nicku bude nejspíš rok narození. Přesto bys měl mít za sebou čerstvě střední školu, takže psát "nesmysl(i)" nebo "skvěl(í) auto" je na pětku, hošíku. Možná taťkovi dotáhnul někdo z Belgie olítanou Lybru a tys, kvedlajíc v garáži nasucho šaltpákou s očima upřenýma k horizontu, zahořel pravou lancií láskou, to ale nic nemění na tom, že image Lancie jako značky je v současnosti, v evropském kontextu, velmi slabá, protože jaksi nejsou produkty, které by ji měli tvořit. To je i případ image samotné delty, chybí kontinuita, nová delta se neprezentuje jako nástupce, protože fakticky není čeho. Předchozí generaci nikdo nezná, je to prakticky neexistující model, tudíž, když něco není, ani to image mít nemůže. Nová delta jde na trh a teprve její fungování na něm jí přiřkne nějakou image. Za tři nebo za pět let můžeš zhodnotit její tržní postavení, to jak ji trh (lidé) vnímají, a pak mluvit o tom, jakou má image.
A pokud jde o mně, pleteš se, žádný 1,4 tdi, ale HTP, zásadně, my praví řidiči vždycky jen benzín.
>:D >:D >:D >:D tak teď jsi mě maximálně pobavil... za 1. praví řidiči jezděj v HTP... >:D tak to jo, to potom teda nejsem asi pravej řidič... a Lybru fakt nemáme, i když je to pěkný auto... řekl bych, že budu určo lepší řidič než ty.. nejen proto, že jsem už řídil nestopočet aut od Caravelle T3, přes Cambiocorsu Coupe až po BMW 645Ci v manuálu... ;-) ale taky proto, že mám i nějaký závodní zkušenosti... ;-) v nový Deltě jsem poprvé seděl v březnu v Ženevě a nedávno jsem se v ní i projel... a že předchozí generace Delty vlastně ani neexsistuje..? to může říct fakt jen buran, kterej nedávno přesedlal ze stopětky na HTP a myslí si o sobě, že je teď z něho "pravej řidič"... >:D Lancia má image výjimečný prémiový značky, ale ty to nemůžeš nevědět, ptž se na takový auto nikdy nezmůžeš... běž si radši přeleštit na autě štítek HTP, ať každej ví, jak silnej motor máš pod kapotou a zdrž se komentářů v týhle diskuzi...!!!
No,byl bych o něco střízlivější v těch superlativech,fakt je ovšem ten,že je to velmi pohledné auto a za 650k se 120kw Multijetem to určitě nebude špatná volba.Bravo se moc nepovedlo,ale tahle Delta je po dlouhé době první ze sériových italů,kterou bych zařadil do svého výběru.Prémii vynech,ke snobským výšinám má Delta moc daleko a asi ani nemá až takové ambice.Prostě opravdu pěknný auto za celkem rozumnej peníz za předpokladu,že Lancia zvedla z prachu rozervanou fangli kvality.
Výsledná cena je poměrně vysoká. Nevím, kolik zákazníků si najde, o špičky prodejů se ale prát určitě nebude.
Zde bych parafrázoval marianka. Je to nádherný příklad toho, kdy se cena nikdy neztotožní s hodnotou.
Naopak :-) je to drahy sperk, ktery si muze dovolit jen nekdo a kdyz uz sam dovozce predpoklada prodej v desitkach vozu rocne, tak asi pocitaji s tim, ze o spicky prodeju se urcite prat nebude.
Dam ti takovy priklad k zamysleni. V kosili od Versaceho chodi 0.1% lidi. V kosilich od ťamanu chodi 85% lidi a ti, u kterych nakupuji soutezi v prodejich. :-!;-)
Tvé přirovnání kapku zavání broušeným sklem zasazeným v obyčejném pozlaceném niklu.
Už jsem to tu kdysi u Delty psal. Na prémiovost (šperk) nestačí "obšít kůží Fiata". O košili od Versaceho nemůže být ani řeči. To chce víc a já to tu prostě nevidím. To auto není komplexní a ultimativní - jestli chápeš.
Prirovnani k Versacemu bylo samozrejme obrazne, a jen jako priklad toho, ze kvalitni veci nemusi soutezit v prodejich. Lancia nepocita s masovymi prodeji, otazka je ovsem jestli ty male prodeje dokazi znacku uzivit. Proto musi nasadit vyssi cenu. A Obsity fiat. No, nevim, co by na tom bylo spatneho. lancia v 90. letech byla vzdycky jenom lepe vybaveny Fiat a nikdy to nikomu nevadilo. Audi pouziva take stejne podvozkove skupiny pro VW a skodovku, jenze u toho ti z nas, kteri jsou vice germanizovani nez jini, rikaji. ze napr. to ze skodovka dostava motor od audi je pro ni pocta, ale uz nikdo jednim dechem nedoda, ze audi je vlastne prevlecena skodovka, potazena kuzi. Proc asi? Koncern Fiat dela neco co mu tady vycitate, ale to ze to dela i vas Modla-koncern uz vam vubec nevadi :-) Nad tim uz se nepozastavuju, to je pouze k smichu (nebo k placi). Divejme se na vec objektivne.
Deltu jsem pouze videl a byl jsem unesen a podle recenzi kvalita zpracovani velmi dobre odpovida kvalite pouzitych materialu, takze verim, ze to bude auto hodne oznaceni za premiovku a podle toho taky vypada cena. Je vysoka a ja si ji, otevrene priznavam dovolit ted zatim nemohu. Ale nepredpokladam, ze to bude trvat dlouho nez v moji garazi bude stat bud Thesis 3.2 V6 Emblema nebo Delta Platino 1.8 TwinTurbo. (vedle integrale, samozrejme ;) ) Ano, ja jsem jeden z tech fanatiku :D ale myslim si, ze dokazu veci posuzovat objektivne. Nicmene priznavam, ze jsem ji ochoten odpustit mnohem vic nez jini, jen proto, ze je to Lancia.
Už jsme se tu určitě o tom někdy bavili. Ty sám sebe označuješ za automobilně gramotného, ale klidně napíšeš něco o tom, že Audi je převlečená škodovka. Není. Jedinné Audi, které má něco společného se škodovkou (části podvozku a některé motory) je A3. Ale nepoznáš to na něm. Jiný vnější design, jiný interiér. Ostatní modely jsou naprosto specifické a nezávislé na další koncernové produkci (pak je tu ještě Touareg a Q7).
Potom píšeš něco o objektivitě, ale hned ji popřeš, protože je pro tebe Lancia srdcovka.
Nikoli, to jsi si spatne vylozil. Pouzivam priklady a nadsazku, pozastavuji se nad tim, ze vec, kterou u jedne znacky vycitaji jim u druhe znacky nevadi. Je mi lito, ale napsal jsem to dost jasne a spatne sis to precetl ;)
Dam jiny priklad: Najdou se lide, kteri jsou schopni rodinemu autu Crome vycist nerovnou plochu po sklopeni sedacek, ale treba u takoveho z vetsi casti uzitkoveho vozu Roomstera jim nerovnost podlahy po sklopeni nedejboze vyjmuti sedacek nevadi - to ze ty uchyty sedacek v Roomsteru jsou naprosta tragedie jsem se presvedcil, kdyz jsem si pujcil firemniho a vyhazel sedacky a chtel prevezt kamosovu skrin, no horor, jak to tam tak asi dostat a neposkrabat to? A takovy priklad najdes i tady. Jsou tady lidi, kteri delte vycitaji, ze si pujcuje dily nebo skupiny od Fiatu, ale to ze ma Lamborghiny packy z audiny tu nikomu nevadi. Proste kdyz chces nekomu neco vycitat napred si uvedom jestli to nahodou nema i tvuj favorit. U me, kdyby ten Roomster mel znacku Fiat nebo nedejboze Lancia by taky vadilo, ze je to vyreseny uplne na*** a nestydel bych se to priznat.
PS: tuto vetu jsi v predchozim prispevku zcela evidentne prehledl:
"Koncern Fiat dela neco co mu tady vycitate, ale to ze to dela i vas Modla-koncern uz vam vubec nevadi"
Zajímavý je,že tady poučuješ diskutéry,ale sám prudíš na vláknech pod koncernovýni vozy.Stejně tak jako ti,které teď odsuzuješ,u koncernu vyšiluješ,zatímco to samé ti u Fiatu připadá normální.Trochu objektivity prosím... ;-)
Lancia si zákazníky vždycky najde... je to prémiovka a né masovka pro socky, takže je jasný, že jich nebude jezdit tolik, jako Golfů (naštěstí)... mojí přizeň už má jistou... jen čekám, než dorazí do prodeje i 1.8 T-Jet... ;-) a cena je naopak překvapivě hodně nízká... očekával jsem, že bude základ někde okolo 595-635.000,-Kč..
To cos napsal je pěkné, od kluka co má rád auta se to dá čekat.
Ale taky to ukazuje, že ve svých 19ti letech nemáš tucha o hodnotě peněz. Máte sice doma ojtetého Fiata, ale věř mi, koupit nové auto jen tak z hecu za +700 kalcků, není žádná sranda. Své by o tom mohl vyprávět wolff. Než se ti podaří schrastit chechtáky na vysněnou Lanciu, možná už budeš uvažovat o svém bydlení a když vidím, že jsi z Prahy, , myslím, že než na tu káru vyděláš, budeš skoro v důchodu.
asi tě zklamu... já ty peníze mám už teď ;-) a bydlení naštěstí taky nebudu řešit, ptž jsem dostal k 18tinám na sebe přepsanej barák... napsal si to sice moc hezky, ale problém je ten, že já už teď mám čistý měsíční příjem daleko za průměrnou hrubou mzdou v ČR... takže si můžu splnit sen, dokud jsem mladej a auta si pořádně užít... ;-):yes:
Myslím, že těch prodaných několik desítek kusů ročně zde bude velká dřina. Přeci jenom, zde máme estetiku určovanou jinými ikonami (bavorák 1, A3, Volvo C30 apod.) tedy auty, která si nehrají na Barišnikova, nýbrž auty, drzky, auty pro chlapy... Příď je pro mne nepřijatelná u žádného Lancia modelu, snad jen u Musy, kde díky výšce karoserie tolik ten krtčí rypáček netrčí do okolí. A na deltě netrávím zadní blinkry. Vůbec. Takže... jestli je tu někdo z ostrejch hochů co by místo A3 či BMW 1 raději Deltu ať mi laskavě napíše něco o svých prioritách. Jako jestli má rád box nebo krasobluslení a tak... docela by mě to zajímalo.
Dal bych prednost delte, hraju futsal, hral jsem hazenou a se svymi temer 90 kilogramy pri vysce 175 cm nejsem na hristi zadnej mekota v ruzovych satickach. Jinak v telce koukam na hokej, hazenou a rugby, milej drzku, jeste mas nejaky hloupy dotazy?
Jen detail-ve výše uvedených moc chlapů nepotkávám a pokud,tak v modelech,které cenově stojí úplně jinde než Delta.Já bych Deltu do téhle skupiny asi neřadil,tam díky svému individualismu opravdu vyčnívá C30,ale jak jsem již zmínil,víc jich bude stát před zimním stadiónem při krasobruslařském klání,než u Pragovky na boxu.
Skutečnost, že jak jedničku tak C30 jezdí i (i) dámy jen podporuje charakter těch aut. Ty snad vyhledácáš styky s holkama, co netoužej po pořádným řízkovi? Přesně takhle se to má se vkusem holek i u aut...
moje priorita je mít v garáži vždy minimálně(!) jednu Lancii... ;-) jinak mám rád italský auta, italskou módu, italskou kuchyni, italskou taneční hudbu a zkrátka všechno, co je "made in italy"...! :yes:
Kdybys tohle napsal před pětadvaceti lety, sedlo by to velmi... Takhle je to příliš laciné... zejména tedy s odkazem na hudbu a na garáž. S kuchyní souhlas. Velkej souhlas.
Nevim s cim to ma spojitost, ale na rovinu nebudu tady pred nikym machrovat, ze jezdit od 12 a mam nalitano tri a pul mio km, takze ja v 19 jezdil vlakem a MHDckem, protoze na svoje prvni auto sem si musel vydelat. Nepatrim k tem mamincinym mazankum, kteri dostali auto k maturite, kemo ;)
Jinak opet jsi nepochopil smysl me otazky, jelikoz nectes kontext ;) Ja jsem narazel na tuto vetu:
"moje priorita je mít v garáži vždy minimálně(!) jednu Lancii..." nechapu, kdyz je toto priorita, proc teda jezdil Stilem a ne Lancii, kapisto?
já jsem začal pravidelně jezdit autem v 16... ;-) ale jinak kupon MHD mám pořád, ptž mám před školou modrou zónu... ;-\ takže do školy autem jezdim jen výjimečně někdy na odpolední.. po ránu měšťáci v Praze hodně odtahujou...!
mě se líbí u Stila ta prosklená střecha... nový Fiaty, Alfy a Lancie mají už tu dvoudílnou... ale tahle se dávala co vim akorát do Stila a Ulysse... ale tahle více dílná je fakt pecka... hlavně v létě si to nemůžu vynachválit... škoda, že už u Fiatu přešli k tý dvoudílný... :'-(
já vim, no... tak svojí první Lancii plánuju právě tu Deltu... v době, kdy jsme kupovali Stilo žádná nová Lancia nevyhovovala požadavkům... Ypsilon a Musa jsou moc malý, Phedra a Thesis zase moc velký (máme malou garáž, ptž jí děda stavěl v 50. letech, kdy měl Brouka)... u Lybry jsem měl zase strach s dostupností náhr. dílů... a Stilo se mi strašně líbilo už od doby, co přišlo na trh, takže nebylo co řešit... ;-):yes:
K té "estetice určované jinými ikonami": Tebou zmíněné modely bych skutečně neoznačil za ikony. A to ani designové, ani obecně. Delta se nemusí dobýrat k běžným zákazníkům. Obecně vzato, značka Lančia je dítkem pro individualisty, pro zákazníky, preferující odlišení od davu. Podívej se kolem sebe. Díky všednosti se dá o Tebou zmíněné modely doslova zakopávat.(Pozor, s výjimkou C30. Ta se mi ale po pravdě řečeno moc nelíbí). A3 je sice elegantní a vytříbená, ale vedle Lancie nudná a všední. BMW 1 je sice zajímavé a "Banglovsky" ujeté, ale vedle Lancie unilé a překombinované.
Totéž platí o interiéru, do kterého bych se v případě Lancie těšil každý den. Ten ovšem plní jiný úkol, než u například BMW 1. Delta má majitele hýčkat a rozmazlovat, kdežto BMW preferuje nekompromisní radost z jízdy.
Nemyslím si, že by se Delta prodávala ve vyšších počtech, jako třeba A3. Je to individualista.
To není přece o nutnosti kupovat zdechlinu. Konečně bys mohl začít používat to, co nosíš na krku.
U Lancie si za tu základní motorizaci pěkně zaplatíš.
Sohlasím s tím, že delta míří jinam, než BMW1... já jen, že v kompaktech jsme odkojeni jaksi malými hravými modely (a to i v prémii... kupodivu)a pojednou je tu skorokombi od lancie... pro mne velmi neuchopitelné, neadresné.
No, Deltu jako "skorokombi" bych neoznačil. Od toho tu máme A3 Sportback. Delta plní služby v podobě (ve své třídě) jedinečného hýčkání posádky. Na sportování tu máme BMW 1.
Delta je auto, u kterého máš na výběr. Buď ji budeš nenávidět nebo milovat. Rozhodně to není auto, u kterého si řekneš: "Tak jo ukecali jste mě beru ji"
Chce tu někdo srovnávat vytříbený design Delty, navazující na skvost jménem Bravo s otesaným kvádrem A3? V základu s 1,6 75, proti pokrokovému T-Jetu 120HP? To snad ne!
Navíc o 60.000 dražší než Delta.
S možností využít třeba i 1,9 MJTD biturbo 200HP.
To teda opravdu nechce, tak hluboko Audi A3 neikdy klesnout nemůže. Co se týká té Delty, tak ten Ssang Yong Rodius je skutečně ještě příšernější, ale jenom maličko. Tähle prémie ze Špagetova je ve skutečnosti jenom faceliftované Stilo....a skvost Bravo? Na rudou přebarvená naprcaná bělice je skvost. No, pobavil jsem se.
No, je to predsa tak... niekto ma rad Kraftwerk, iny zas Verdiho, no jedno je iste v A3ke by sa Nabucco tazko zrodilo...
GTI, Ty sa na odkaz radsej ani nepozri...
[odkaz] :-!
Ja viem, v cechach je "in" smrdiet, alebo nepouzivat deodorant, a mat zarastene podpazusie, toto tu ma byt akoze dokazom muznosti, muzskosti, ale to je podla mna vacsi trapas, ako sediet v delte...( Nikoho urazit nechcem, ale stretavam tu mnoho zahranicnych ludi, hlavne zo zapadu, a oni si to vsimaju tiez...)
No a chlap ktory vie na co je schopny, predsa autom dokazovat nic nemusi... Niekto ma silu od prirody, niekto zo steroidov, ale nech sa potom necuduje, ked mu ani ta A3-ka "bimbiska" nepostavi...
Mě se to auto líbí a zvláště ten vytříbený design. Bohužel jsou tady zatím jen dva dealeři, takže odhaduju u nás roční prodej tak 10-15 kusů. Kdyby to prodával každej Fiat, tak bych ještě 10 přihodil.
No jo, ja by som to auto bral tiez, keby som mal rozhodovat iba podla designu, a emocii, ale v tom sa musime zhodnut, ze kupovat alfu ci lanciu sa da iba so srdcom... Proste clovek nato musi byt bohem, radsej si kupi golfa, ked sa mu poserie, tak zaprisaha, ze vw uz nikdy, kupi si astru, na nestastie si vybere zas zlu seriu, a potom skoci do japonca, alebo niekto zacne prave zavadovym japoncom a skonci u VW... Ale ludia "vyskusaci" si alfu, ci lanciu ani neberu do uvahy, a mozno, ze by prave s tym autom by boli spokojni...
Já měl Alfu 155, Tipo, Ulysse a dodnes mam Punto z 97. Všechny ty auta stály na opravách pomalu to, co pořizovací cena. Punto používám jen z kopce do hospody a druhej den se nechám odtáhnout domu a Ulysse si tenkrát naštěstí v noci půjčili nějaký rusáci, kterejm se v Moskvě zadřel motor, když to mělo nějakých 40t. Takže mě už asi Fiat nikdy neosloví...teda Maserati GT asi ano, ale to bych musel střelit to Pšunto a to je mi z nostalgie líto.
Tohle nebo vybavenýho Golfa? Po projetí bych se divil, že někdo bude o Golfu vůbec přemýšlet. Delta je větší, líp zpracovaná, líp brzdí, vypadá líp a má lepší image. Jó tohle auto zaujme.