Vzhledem k tomu, že TSI je pikačovský motor, tak když už by jsem musel mít auto od koncernu, tak bych vzal také naftu, i když ročně najedu 2-3 tkm. Ne žeby 2.0TDI byla výhra, ale je to jednooký mezi slepými. K SUV se to navíc celkem hodí. Co bude mrtvé za x desítek let s tím nesouvisí, i když tomu tak je.
Jsou to "odvážlivci", dají za auto přes milion a za pár let ho odevzdají ve sběrném dvoře nebo odprodají za symbolickou cenu někam na venkov do "JZD". Zákaz vjezdu dieselů do center měst bude samozřejmost, na kterou se nikdo ani nepozastaví....
Nuž ja som prišiel do autosalonu s chuťou objednať si Seat Atecu = pačila sa mi , ceny boli v poriadku a ? Skladovka = takmer žiadna vo vybave aku som chcel = zlava ? aka ? čakacia doba 6 až 7 mesiacov
Povedal som dakujem a odišiel , ku konkurencii = zlava 22 percent = skladoviek bolo na vyber požahnane......A to som v koncerne bol so 4 autami = bohužial
Zvlastne, ale viacero ludi mi povedalo, ze napr. Kia na Slovensku nedava ziadne zlavy. Sam som sa pred kupou mojho auta informoval u 3 predajcoch, zlavu nechcel dat nik, pritom sa na ich modeli az tak dlho necaka. V com to moze tkviet? Maju predajcovia Kia na Slovensku tak maly zisk z predaneho vozu alebo co? Nakoniec som si kupil Kia v Rakusku, zlava 5000 eur na Sportage ale aj tak bola drahsia ako bez zlavy na Slovensku. Ma z vas niekto inu skusenost?
Nemal som inu moznost, kedze mam trvaly pobyt v rakusku. Ak v rakusku prihlasis auto, ktore je kupene v zahranici, tak musis ci chces alebo nechces zaplatit tzv. "NOVA-Steuer" dan (emisna a vykonova dan), takze by som nic neusetril. Jedinou moznostou by bolo prihlasit auto na Slovensku a jazdit v rakusku so slovenskou SPZ, na co su v rakusku ale pravidelne razie a financne tresty idu do zavratnych vysok. Mozno sa to da nejako vykluckovat v zakonoch, ale na to som odbornikom urcite nie.
Jednoduche.......Sportage bol o niekolko tisic eur!!! v rakusku drahsi ako na Slovensku. Ak by sa mi dala na Slovensku od predajcu aspon este 7-8% dodatocna zlava na auto, tak by sa ta cenova priepast este zväcsila a aj keby som zaplatil v Rakusku onu "Nova-emisnu dan", ktora myslim na 2,0 CRDI s automatickou prevodovkou cinila 18%, stale by som bol v zisku. Tym, ze mi na Slovensku neboli ochotni dat zlavu nikde a to ani len 1%, tak sa ta vyhoda kupi auta na Slovensku a dodatocne prihlasenie v Rakusku uz neoplatilo. :-(
No ale stejně by jsi pak měl auto se slovenskou RZ a tudíž měl problémy s rakouskou policií jak píšeš, nebo? Za to by přece těch pár tisíc eur nestálo.
Nie, auto by som sice kupil na Slovensku ale prihlasil by som ho v Rakusku, aby som nemal problemy. Keby mi dali na Slovensku urcitu zlavu, i po zaplateni emisnej dane v rakusku pri prihlasovani auta by som bol stale v zisku. Ta dan v rakusku, zavisla od KW a emisii je zavratna. pri silnejsich autach ako Subaru WRX je rozdiel na aute aj vyse (ak si dobre spominam) 22000 Eur. To povazujem za nenormalne ale Rakusko je tak "zegologizovana" krajina, ze sa tomu cloveku rozum zastavuje. Ak sa nemylim, Norsko je na tom podobne. Zaplatis v Rakusku normalnu dan okolo 20% a potom este v mojom pripade za 135 KW a odpovedajuce emisie dalsich 18% za ekologicku dan. Stat tak dostane len tak hned skoro polovicku z ceny auta, to je brutalne!!! 8-s
Ja som dostal v Seate na Atecu zlavu 10% a to som ju vobec neriesil, len predajca mi to oznamil tak hovorim ze fajn. Ateca bola jednoznacny vitaz a ze si pockam 6mesiacov? Pohoda ;-)
PS: Tucson vyzera fajn,paci sa mi, ale nema benzinovy motor, ktory by som akceptoval.
Ateca je nádherná a líbí se mi jak vzhledově tak i co se týče poměru cena/výbava. Škodovka je opět drahá a navíc až moc se podobá Tiguanu, kdežto Ateca vypadá originálně. Navíc zprvu jsem si myslel, že cena je u Kodiaqa dobrá,ale stačí jej trochu dovybavit a cena je až neakceptovatelná. Kdy už konečně Češi otevřou oči, že ta škodovka není nejlepší auto které mohou mít, ale že jsou tady i lepší.
ja som v kii u nas na vychode bol... ale cenovo to tiez nebolo az tak lacne ako si kazdy mysli ze kia bude automaticky akasi lacna.... zlava nebola navonok pri prvotnom zaujme o auto ziadna.... pritom vw ponukal uz priamo na predajni vianocny bonus vyse 1000 eur takmer na vsetky vozy tam kde som kupoval... auto tip top.. pristup absolutne perfektny .... plus mam aj letnu sadu na dalsich elektronoch za velmi ozaj velmi vyhodnu balikovu cenu ... a dostal som hned aj akusi vw zlavovu kartu na nahradne diely a prislusentvo pri dalsom nakupe ... kde by mi to rio dalo a v takej cene s takou dynamikou a vybavou ... u nas v okoli ani nahodou ... tu v tomto ma vw prekvapil ... jeho zaujem o zakaznika bol ukazkovy aj zo strany predajcu ( ferovy .. vsetko vysvetlil ukazal vybavil .. predajca velky sympatak a ferovo mi vysiel v ustrety aj financne nacasovanim kupy auta a podrzanim vozu ) ... vsetko prebehlo proste tip top na spolocnej vlnovej dlzke ... velka ozaj velka spokojnost... jak s autickom tak s pristupom u vw ( len podotykam ze nekupoval som priamo u nas v KE ... ale v jednom mensom meste na vychode kde si zakaznika ozaj vazia ) .... ono nie je zase vzdy vsetko len o penaizoch ale hlavne aj o ludoch... a ked mi predajca aj sam povedal ze tieto nove dnesne vozy uz bohuzial 20 rokov nevydrzia ako tie starsie ( co mi je samozrejme jasne ) a obcas maju uz nejake tie problemy ci uz s elektronikou alebo spolahlivostou... ale ze polo je fakt vcelku este na tom dobre a robi im radost v predajoch prave aj u sukromnikov ... nevahal som ... ferovy pristup kde predajca zakaznika za kazdu cenu neoblbuje a nehadze mu kaleraby pod nos ake je to auto super a bez chybicky ocenujem ... a priznavam ze sa tesim kedy sa tam zastavim na navstevu... lebo uz mam telefonicke pozvanie na kavicku aby som sa podelil o moje dojmy pre predajcu... kedze sme pocas kupy asi polhodinu sa bavili o tom ze ten moj prechod z feldy na polo bude pre mna dost citelny a ze zazijem ozaj pozitivnu zmenu :-).. tak ked bude teplejsie stavim sa a pokecame.. je fakt o com aj na hodinu .. no co na to povedat... normalne som pocteny .. uz nech je teplo :yes:
My ne, ale ti, co u pekaře nakupují za miliony jo. Vy při koupi auta opravdu nesmlouváte?
Není nad pocit hrdosti, že jsem zaplatil o deseti- až statisíce víc, než ostatní. >:-[]
Ty me neprestavas udivovat :-)
Ne nemam ve zvyku kupovat veci za ceny, za ktere se neprodavaji >:D
Ty asi jo, vid? Prijdes k dealerovi, vyfasujes cenik, zaskrtas a vytahnes kreditku.
Ne promin, ty to delas v konfiguratoru na internetu. :-)
A kdyz ti nabidnou skladovku se slevou, s hrdosti odmitnes a zaplatis cenu plnou. To da rozum.
K pekari bohuzl nechodim. Pecu si sam, protoze ty sracky, co vydavaj za chleba at prodavaj lidem, ktery kupujou auta za cenikovou cenu ;)
X1 cenníková cena 51 tis a neaké drobné - po zlave 39 540 eur + 360 predpríprava auta + registračný poplatok súkromná osoba
Našiel som aj vačšiu zľavu mínus 14 000 - ale to bolo s motorom 170kw
jednou jsem mel nabidku na bmw 7 slevu 35%, ale musel jsem se rozhodnout do druheho dne, zda auto chci ci nikoliv. Tak jsem stahnul usi a nechal nabidku lezet.
Ehm...až 6 měsíců = obrovský zájem? a co tedy bylo když se v roce 2010 spustily prodeje Dacii Duster a čekalo se na ni až 18 měsíců ?! Kdepaks byl pisálku,žes o tom neinformoval? Trochu objektivnosti by neškodilo...dělat tu ze 6 měsíců senzaci
Mn přišlo divný to srovnání, že při vší té masáži posbírali 3000 objednávek... a celoroční kapacita je 70tis aut.
To mi zas až tak jako masakr nepřijde.
A trochu drzá je ta věta o tom, jak TDI od VW je teď nejlepší 2.0 diesel na trhu... to už je tady fakt docela síla. :-(
Ale lidi jsou takoví... zapomínají a věří heslům.
Na bitvy ve stoupacích pruzích, kde zbytku předvádí, co je jejich auto schopno. Běda, jak do levého zajede něco jiného. Pouze tam ty 2,0 TDI překáží těm koncernovým 3,0 TDI. Takže těsně na nárazník, světla a ty koukej zmizet zpět do pravého.
Lidi, jezdil jste nekdo s tim slavnym TDI 140 kW? Ja 40.000 km. Zatim nejvetsi zklamani, resp. rozcarovani z noveho Supa! Vykon i kroutak prichazi az po prekroceni 2200 ot., zere skoro 7 litru (manual a zadne 4x4), olej nekolikrat dolevany, ve 20 tis vymena rozvodoveho remene.... Ani nechci pokracovat. Kdybych dnes zvazoval naftu, tak 110 kw, ale spis radeji benzin.
Ctete, zkousejte a myslete, nez koupite...!
Tak moje tdi 140kw je nejlepsi. Po 20tkm dolejvam olej i vodu. A kroutak mam stazenej oproti udavanejm hodnotam kvuli predpotopnimu dsg se suchejma spojkama , ktera zvladne jen 250nm... Proto si clovek priplati za motor... Aby ho podvedli...
Passat 4x4 dsg. Taky tomu chrasti v pristrojovce a uvolnila se palubka u spolujezdce... Ale nebudu si na to stezovat... Vzdyt uz se blizi limitu zivotnosti. Uz ma 23 tkm :-)
Nějak ti přestávám rozumět. Tvrdil jsi, že tě podvedli a že ti dali suchou dvojspojku s 250 Nm. K TDI 140kW se nikdy suchá dsg nemontovala. A jestli ti dali do Passatu DSG 250 tak to je mokrá dvojspojka. A navíc má max. krouťák 400Nm, 350 Nm měla ve starších modelech s TDI 125kW, s TDI 130/135kW se její krouťák zvedal na 380Nm (třeba Octavia RS) a se zavedením poslední řady TDI 140kW na 400Nm. Takže v čem tě vlastně podvedli?
[odkaz]
Za omyl ohledne prevodovky jsem se omluvil, lip to neumim. A s 350Nm jsem adi cerpal ze starsiho zdroje. Nenapadlo me, ze pod jednim oznacenim je x prevodovek, kazdopadne je tato prevodovka snad nejhotsi, co jsem kdy mel. V normalnim rezimu podtaci pod nabeh vykonu, takze slapnes, nic se nedeje, dlapes vic, podradi a cely auto dostsne kopanec. I v octavii 2 110kw radila lepe...
A v cem me vlastne podvedli? V tom, ze cele auto je z papiru, prumernou spotrebu mam pres 8 litru, vsechno vrze a chrasti. A kdyz das plnej jedouc soubrzne s tdi 110 kw, nejses ani o pid rychlejsi. Krom dolevani oleje a vody koukam, ze me ceka ve 40000km vymena rozvodaku. No super produkt! :-)
A uz mam 5 palcu dolu :-) polemizovat s tim se nikomu nechce a clovek, ktery s tim autem jezdi je samozrejme zaujatej proti vw...
Dnes rano jsem si vyfotil palubni pocitac. Nechci podstoupit martirium jejiho vlozeni sem, zajemcum poslu. Po vynulovani v 18000km:
5166km
prumer 72km/h
prumer 8,2 l/100km
Cas 71,31h
Krasa, ne?
Vsem ten motor doporucte a palcujte dal ;)
Průměr 72kmh (pokud nejzdíš jen dálnice) není úplně málo, ale i tak- 8,2l je dost drsný. Nevím, jaký mám rychlostní průměr, ale s 3,0TDI s Quattrem a s 18,5metráku suché váhy jezdím skoro o litr líp. Téhle spotřebě bych spíš věřil u 2,0biTDI, takhle bych řekl, že skoro nemělo smysl mít naftu. ;-\
V tech poslednich 5000 km je dalnic dost, byl jsem lyzovat v italii a jednou ci dvakrat v poznani... Ale na stejnejch trasach fungovalo 535xd se stejnou spotrebou! A to je trochu hardcore..
Omlouvat se nemusíš, ale když chceš trollit a to auto znáš jen z obrázků, tak si o něm alespoň něco vygoogli, takhle to vypadá, že máš řidičák z dětského dopravního hřiště a Passata z papíru na poličce nad postelí.
Mozna se nevyjadril uplne presne, ale to ty taky ne. Pokud se do passatu dava stejna verze DSG jako do superbu pak plati ze sice 400Nm ano, ale jen na nejvyssi prevodove stupne, jinak je motor umele priskrcen a pak se neda divit tomu co napsal Ted, ze si kupoval auto s 400Nm, nejspis necekal 400Nm jen nekdy a jen nekde.
Z nedavneho clanku tady z ACZ:
"Výkon 140 kW působí v rozmezí 3500-4000 otáček za minutu a točivý moment 400 N.m máte k dispozici už v 1750 otáčkách, a přestože bych od tohoto motoru očekával trochu větší živelnost, pořád je o poznání lepší než ve stejně výkonném superbu.
Kamenem úrazu u mladoboleslavské vlajkové lodi není samotný motor, ale šestistupňová převodovka DQ250, se kterou se standardně pojí. Maximální točivý moment přenáší až na pátý a šestý rychlostní stupeň, a proto vám připadá, že auto moc nejede. Kodiaq je na tom o poznání lépe, mimo jiné díky tomu, že dostal sedmistupňovou převodovku DQ500 schopnou přenést až 600 N.m."
Pokud ti jede jako 110 kW varianta, tak ho klidně reklamuj, všem ostatním jezdí dynamičtěji, naměřené hodnoty zrychlení 110 kW s manuálem vs 140kW s dsg
[odkaz]
A v porovnání s podobně výkonnou konkurencí
[odkaz]
[odkaz]
Ano jsou tam obě FWD a to jako myslíš, že v AWD bude nějakým zázrakem 110 kW stačit na 140kW? Pouze se u obou trochu zlepší zrychlení v malých rychlostech (lepší trakce) a naopak trochu zhorší ve vyšších rychlostech (vyšší hmotnost), ale odstup zůstane pořád stejný.
A jak jezdim? 150 tachometrove po dalnici? S autem, ktery ma maximalku 220?
Jinak pro tvou onformaci jsem nikdy neprisel ani o bod...
Ale kdyz je auto strep, je samozrejme nejjednodussi vytvorit dojem, ze s tim buhvijak jezdim. >:D
Zatimco ty vis :-) sorry ze namam nastudovanou veskerou technickou dokumentaci a omylem jsem si spojil udaje s aplikaci stejne oznacene prevodovky ve skodovce.
To se tobe stat nemuze. To, ze to auto je prusvih to ale nezmeni...
ale mas pravdu, takze edit:
Když nic jiného tak vím, že dvoulitrová nafta určitě nemá DSG se suchýma spojkama a limitem 250Nm, ale mokré DSG...
Jestli má Kodiaq DQ500 nebo DQ381, to už bych musel hledat... vím, že při uvedení se mluvilo o DQ500, ale nejsem si úplně jistý, jak to nakonec dopadlo.
Co se Superbu týče, viděl jsem docela dost dynamických srovnání s Passatem 2.0TDI a nikdy tam zásadní rozdíly nebyly, ani v pružnosti, ani v 0-100... dost pochybuju, že se ta auta technicky liší.
Já auto.cz jako bernou minci úplně neberu. Je možné, že to tak je u Superbu i Passatu, ale jinde jsem o tom nečetl a dynamická srovnání s konkurencí dopadají pro Superb i Passat vesměs dobře (a víceméně stejně, např. [odkaz] ).
Každopádně pokud dokáže převodovka přenést 400Nm na pětku, tak to dokáže i na čtyřku nebo trojku, to není limitace daná převodovkou... no, zkusím třeba někdy pogooglit v německých zdrojích, tam bývají podrobnější informace.
Jeden maly offtopic:
Jaj, tak to uz chapem, odkial mas to rozpajanie spojky pri ESP... jeden interny dokument od Audi, ale neviem, pre aku verziu haldexu:
[odkaz]
"When ESP is activated, the Haldex coupling is opened."
Inak pekny dokument je to.
Ale k tomu sa nehlasim :-)
EDIT: ROFL, clovek nieco len zacituje, ale uz je "vypalcovany" :) Som cakal, ze pekny popis sa niekomu bude hodit. To nastupila uderka od Audi, koncernu, ci vseobecne Haldexu ? >:D
Pochybujem že je o Kodiaq vačší záujem ako bolo o Octaviu v roku 2010 , keď som ju kupoval , a komu to nevadí - nech si ju kludne kúpi - a čaká pre mňa za mňa aj 4 roky , ja som len chcel pridať názor s mojou skúsenosťou. A nikomu nebránim zaplatiť za auto aj cenníkovú cenu a potom roky sám seba presviedčať ako som skvelo kúpil.
krásný PR článek.Doufám že autoři měli alespon ejakulaci.
Mimochodem 6 měs. je standartní čekací lhůta u většiny automobilek.
Sorry jako,já bych si toho oteklého medvěda nikdy nekoupil a ani žádné jiné rádobySUV.
Reklama ako prasa tento clanok, fakt uz tento server nema uroven. Btw cakat pol roka na auto by som bol ochotny pri niecom ako ferrari a pod, bezny voz ak nie he do dvoch mesiacov nech si ho rovno nechaju.
otec mal kedysi kolegu v praci ktory dochadzal z dediny do mesta 35km kazdy den... dedina bola 550m nad morom ( v KE dole v meste je to pritom len 210m ) ... a v zime je tam ozaj o drzku ist ... uzka cesta.... prudsie stupania... navyse si doma kde co pomajstruje a tak si kupuje sam aj rozny amterial a podobne ... takyto clovek proste nemoze jazdit malym autom to je jasne... jednak by auto hodne trapil a jednak aj kvoli bezpecnosti a pohodli na dllhsie cesty uz potrebuje vacsie auto.... ten dotycny clovek ma dnes nejaku jazdenu grandvitaru a nemenil by.... takze to mas tak... samozrjeme do mesta ti SUV netreba na nakupy a jazdeni po meste ... ale ak zijes mimo mesta a povedzme aj kusok v kopcovitom terene tam uz je to ine... tam si viem predstavit mat neajku vitaru alebo kodiaqa ( v pripade aj kusok vacsej rodiny ) ... taktiez ako som spominal jeden moj znamy nedavno kupil tucsona.. a hadaj preco.. no prave preto ze s nim jazdi aj mimo mesta na chalupu a zaroven sa mu este lepsie v meste s tucsonom parkuje ako s obludnou 406tkou kombikom ktoru doteraz mal ... takze to mas tak.. ti ktori SUV nevyuziju to mozn ovidia inak.. ale su ludia ktori chodia na hory lyzovat.. alebo ajzdia na chalupy... alebo byvaju kdesi v hornatejsom terene ... u nas je ozaj este aj v marci na horach neraz sneh lad ... cesty hornate menej kvalitne ... sirsie pneu a 4x4 sa ti proste zide ... tu nie sme v dansku ani v holandsku kde jazdis na urovni mora kde ti postaci aj cestne kolo... a keby ze mam chalupu kdesi v nizkych tatrach a velku rodinu tiez by som asi radsej sportage ako nejaku astru kombi ;-)
PS: slovensko je docela hornate... a tak sa ani nedivim ze je to u nas same SUV ... lebo na horsku chalupu sa proste so znizenym superbom greenline cestuje ozaj blbo darmo ze ma megakufor... vyssia svetlost sa mimo mesta vzdy zide.. alebo teda skoro vzdy ( osobne by som na cestovanie na chalupu a za turistikou bral najradsej asi outlander ... a v pripade zeby som bol len sam tak vitaru )
To chápu , obliba SUV na Moravě je taky maximální.
Chaty a chalupy na Vysočině , Beskydech či Jeseníkách..
Navíc kombíky jsou pořád placatější , nižší a delší..na hory nevhodnější.
Kodiaq má nejvíce objednávek ve 4*4 TDI..proti PR kecům automobilek , že 4*4 v SUV se moc neprodává.. >:D
SUV má kolem mne asi 10 lidí , a 9 z nich mají 4*4.
Jinak nemá SUV smysl.
Namísto hloupého marketingu by se Škoda měla soustředit na urychlené odstranění chyb, které tam Škodovka napáchala a které výrazně snižují prodejnost toho vozu:
- hnusná přední maska se 4 světlomety
- manuální převodovku nelze objednat ke všem variantám
- chybějící ruční brzda
- chybějící pořádný otáčkoměr a rychloměr, s trapným pokusem je nahradit LCD televizí
- zábradlí okolo šaltpáky tlačí řidiče pod kolenem do pravé nohy
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha, protože se nesklápí sedáky
Snižuje prodejnost? Ráno jsi měl vtipnou kaši, co Adolfe?
Brečíš krásně, ale na špatným hrobě... 15 tisíc objednávek budiž důkazem.
Jakej pořádnější otáčkoměr a rychloměr bys potřeboval než ten, kterej tam dávají?
Fakt u něj chybí ruční brzda? Nebo jen u ní potřebuješ tahat za ten prehistorický klacek? Pokud Tě u Kodiaqu tlačí to "zábradlí", viděl bych to spíš na nějakou fyziologickou vadu ...
A že nevznikne rovná ložná plocha? Doobjednáním dvojité podlahy ano.
90% objednavek je vybava style, dsg. v manuale v aute za 900litru prakticky nikdo nechce.
Rucni brzda na to si zvyknes, neni to spatny system nez naky klacek co akorat prekazi ;-)
Nepustí, ale logistiku má VW špičkovou, takže se s tím určitě poperou. Zajímavější bude, kde pak ty auta budou dodělávat. Že by ručo fučo přímo na louce? Protože na lince na ně nebude místo. :-)
Určitě jo. Já objednával Sharana v době, kdy v Japonsku 2011 bylo zemětřesení a tsunami. Nějaká fabrika, co dodávala elektroniku do parkovací kamery, měla výpadek. Dodali mi auto bez zadní kamery a po 3 měsících se ozvali a domontovali kameru u dealera.
Mezi škodovkami eso, proti to u nic... jen hodně předražený, a trochu hlodá obava, co ošidili tentokrát.
Ale třeba nic. To se ukáže tak za dva, max 3 roky.
.. jak může být někdo schopný snadno vydělat milion (tzn. být poměrně inteligentní) a zároveň tak hloupý, že ho utratí za auto čertvě uvedené do výroby, aniž by si do něj sedl. Kamarád šel taky Kodiaqa hned objednat, ale má známého vedoucího prodeje ve škodovce a ten mu to důrazně rozmluvil s tím, že už teď je jasné, že první kusy budou tragédie. Takže objednávka se neuskutečnila, počká se půl roku a pak po důkladné testovací jízdě, pokud bude vše ok, se objedná. To už by to prý mohlo být vychytané.
Opravdu nechápu, že tolik lidá dá na podplacené články přinášející jízdní dojmy plné superlativů. To zas budou plné bazary >:D >:D >:D
No to ani tak není o škodovce ale obecně špatně nastaveném daňovém systému, takže bych to zobecnil na to, že málokterej člověk vyhodí svoje krvavě zdaněný peníze za kterékoliv auto dražší než půl míče..
Jo v tomhle je Evropa jednotná - auto je pro normálního člověka považováno za zbytečný luxus a daně tomu odpovídají. Takže ve výsledku buď máš firmu, nebo máš smůlu. A nebo rezignuješ a ty peníze státu věnuješ.
Dost mě to štve. Známej teď koupil manželce auto na nákupy a stát mu vrátil půl mega. A ještě si ho odepíše.. Já auto potřebuju k práci, z už tak krvavě zdaněný výplaty na něj šetřím měsíce a když už si ho chci koupit, tak stát natáhne ruku a řekne "prosím 200 tis. za to, že sis dovolil koupit si hezký auto. To, že ho potřebuješ k práci, abys mohl platit daně, je nám u *".
Jo Slováci to mají hnus za přihlášení, už nevím ty ceny ale u normálního auta (tj nad 300HP) to bylo x výplat. A třeba v Asii mají zas brutální dovozní clo na některá drahá evropslá auta. Ač se nám to nezdá, v tomdle je ČR zatím opravdu ještě celkem slušná.
Hmm pak nerozumim tomu, proc si to všichni necháme líbit. Necháváme se vědome okrádat a vydírat našimi vládami a misto toho, abychom ty okovy sundali, tak jsme přistoupili na jejich hru a celý systém dobrovolne financujeme. Misto jednoty je společnost rozpolcena, takže snadno manipulovatelna. To už je větší zlo než náboženství :-!
co vi, tak italove nakupuji auta tady v CR , jezdi na cz registrovanych znackach a jsou lidi V CR co se zivi "pronajimanim" techt aut Italum. Italove plati mesicne nake kable a porad se jim to vyplati pred fin. urady v Italii
nekdo auta vubec neresi.Ma auta na presun z bodu A do bodu B a vic ho nezajima.
Ja kdy jsem kupoval auta drive do firmy, tak jediny pozadavek byl na cenu auta a vse skladem. S nakupem aut jsem stravil max. 30minut.
Libi se mi ty zaryte negativni reakce :-) Mel jsem ho dva dny doma, jezdil s nim a musim rici, ze se n nej uz tesim. Nazivo vypada fakt dobre. Pred tim jsem hovidel jen na fotkach a nic moc. Hlavne ta zadni cast. Vypada mnohem vetsi a masivnejsi, nez je. Je pekne tichy a podvozek lepsi jak novy Superb. Prostor pro ridice v pohode. A to nejsem zady trpaslik. Uz se tesim, az zene doma zaparkuje v kvetnu. Jen si bere silny benzim, protoze pro popojizdeni nema nafta vyznam. Povedlo se to a nedivim se, ze se ceka. Dobra prace v Bolce :-)
Tak "silný benzín" si představuji v rámci konkrétní třídy auta- a 2,0TSI 132kw sice není pecka, ale v rámci Evropy, kde žijeme, a v rámci mainstreamu, se to vcelku dá považovat za silný benzín.
P.S: Když pominu, že 1,8TSI se tam nedává, tak i ten podladěnej 2,0TSI má o fous lepší dynamiku, než ten 3,6 Pentastar Freemont.
Papírová dynamika bude jistě lepší, ale projev motoru při zátěži nebo vlastně i běžnym použití bude u V6 jinde.
Stačí porovnat 2.0 BiTDI se slabšíma verzema 3.0 TDI anebo 2.0TSI (280 k) s 3.6VR6 - ty větší motory nejsou nutně rychlejší, ale pocitově je to úplně jiná jízda.
Ale jo, s tím souhlasím. Jenže diskuze začala tím, že někdo výš napsal- kupuju Kodiaqa se silným benzínem, a říct tím asi chtěl co kupuje za motor, ne že je to nějaká atomová elektrárna. Jo, v rámci amerik by to bylo k pousmání, ale jinak to jako popis co si koupil (předpokládám 2,0TSI) je v pohodě, ne? Kodiaq má slabý benzín (1,4TSI) a silný benzín. Tak se to zjednodušeně dá klidně říct.
Jo, jo. Ted jsem si vzpomnel, ze ta jizda byl sen. ... Proc to, ze jsem mel kliku a k autu se dostal a vozil se s nim bez vztahu ke Skoda Auto (na zaklade te zkusenosti ho chvalim), tady budi dojem, ze to neni pravda. Nebo ze je to podplacene. Asi ceska malost a zavist.
Jo, jo. Ted jsem si vzpomnel, ze ta jizda byl sen. ... Proc to, ze jsem mel kliku a k autu se dostal a vozil se s nim bez vztahu ke Skoda Auto (na zaklade te zkusenosti ho chvalim), tady budi dojem, ze to neni pravda. Nebo ze je to podplacene. Asi ceska malost a zavist.
Jsou ty objednávky závazné (včetně složené zálohy) nebo jen na oko?
Dále nechápu, jak může čekací doba na nově objednané vozidlo souviset s 3000ks objednávek, když jen ty objednávky pokryjí za cca 13-15 dní.
Buď má škodovka tak špatnou logistiku, což pochybuji, nebo tu někdo kecá. Je mi jasné, že se nevyrábí objednávka za objednávkou ale balík aut těchto a pak trochu jiných atd.
Navíc už před půl rokem až rokem se oficiálně tvrdilo, že o fullky bude obrovský zájem a
proto na start nasadí hlavně socka verze...
A v neposlední řadě, kdyby na tom byli tak bezvadně, tak proč to vozidlo tak propagují? Noviny, TV, rádio... vždyť to všechno stojí peníze, který teď celej jejich TDikoncern potřebuje.
Zrovna jsem mu chtěl napsat to samý, že těch 3000 kusů je jen ČR a že samozřejmě obdobné s tím čekáním to bude všude jinde, prostě za jediný den při spuštění výroby naostro 70k kusů nevyrobíš, ani kdyby si se rozkrájel.
Jo chtělo by to nějak narovnat podmínky mezi firmou a soukromým prodejem. Podle mě by z toho těžil každý, protože by i normální lidi chodili kupovat nová auta. Jenže stát to nastavil tak, že kdo nemá služební auto nebo firmu, tak jezdí pro ojetinu do Německa a pak se divíme, že jsme vrakoviště Evropy.
Ono by stačilo, kdyby výrazně kleslo DPH u nákupu nových vozů. To by ekologii pomohlo podstatně víc, než nějaké dotace na elektromobily. Jenže to by samozřejmě nebyl ten správný tunel.
Já to říkám otevřeně - kdybych dostal podmínky jako firma, už dávno jezdím v novém vozu střední třídy. Za současných podmínek na to ale kašlu a budu dál otravovat okolí ve služební naftové oktávce, protože bych si připadal jako blb, kdybych za to samé auto musel zaplatit o 150 tis. víc než kolega s ŽL.
Já státu na daních odvedu několikanásobek toho, co on, tak nevím, proč bych ještě ke všemu měl mít o tolik dražší auto..
Hele to by to DPH muselo klesnout u všeho - mně je pro podnikání auto skoro k ničemu, zato by se mi hodila sleva na pořádnou pracovní stanici...
Každej potřebuje něco se slevou, takhle jsou ty podmínky aspoň trochu rovný.
1.2.2017 Založeno česko - slovenské Kodiaq forum na Facebooku, kdo chce ať se přidá :-) Vítáni jsou fanoušsci a budeme rádi za příspěvky, zkušenosti, rady, tipy a podobně.Prosíme o sdílení tohoto fóra, ať je nás tu co nejvíce. Děkujeme. Adresa skupiny [odkaz]
Pokial chce niekto z nejakeho dovodu Skodovku, tak Seat byval ovela lepsia volba, ked uz to musi byt koncernove auto. Rovnaka technika, servisne diely (do velkej miery). Teraz to uz ale moc nesledujem. Byvalo to menej penazi za viac muziky a bez tej skodovackej sablonovitosti, ktoru vidno na kazdom kroku.
Sam som nad Seatom kedysi rozmyslal, lebo mal celkom fajn dizajn, je prakticky a ma sportovejsi image.
No ale potom som konecne dostal rozum a povedal si, ze chcem japonske auto. so vsetkymi vyhodami a nevyhodami ;)
V tmavě modré... to jako v té základní Pacific nebo jak se to u SEATu jmenuje? To je naopak barva, která se mi na Leonu nelíbila vůbec... ale tak proti gustu... :-)
No já taky modrou nemusím, ale tady to auto bylo úplně cool. Byl jsem z něj vyvalenej jak taras, jak působilo mohutně, ta zakulacená záď, velký kola, prostě paráda, která mě na první dobrou chytla.
Majú 3.000 objednávok, a do konca roku výrobná kapacita 70.000 ks. Tých 3 tis. áut predsa vyrobia za dva týždne ?! Alebo teraz budú vyrábať na sklad, aby si zákazníci, ktorí si objednali konkrétne špecifikované autá, schválne počkali?
prodejci objednavaji auta na sklad. Uz ze zkusenosti vi, jake motorizace a vybavy se nejvice prodavaji. Potom prijdes na autosalon a nemusis cekat pul roku, protoze maji x aut na sklade
Kdyz jsem v lednu objednaval Kodiaq pro sebe, bylo 1800 objednavek jenom z CR, coz dnes muze byt onech 3000. Ta vyrobni kapacita je pro cely svet, musi zasobit celosvetove autosalony na cumendu.
Holt motoristicky novinar je prodejna *... >:D
Fascinuje me, jak vlastne snad uplne vsichni byly nakonec nuceni napsat ci natocit, ze ve skutecnosti ty svetla na fl octavii vypadaji lepe... Auto.cz a spriznene servery, Rejlek, Koubek... Vsichni hlasi stejne vety dodane PR oddelenim skodovky. Rikali si... To je peknej pruser jak lidi ten facelift odmitli. Co s tim budem delat? At vsichni napisou, ze v realu to auto vypada mnohem lip a ze na fotkach bylo vyfoceny z nemoznejch uhlu...
Jupi!
Samozrejme tady to nezna hranic. Rejlek se snazil a u Koubka neprekvapi, ze se ani nesnazil...
Niektorých to prekvapilo aj u Rasťa Chválu, ten je tu považovaný za čosi lepšie... Pritom zas až tak dobrý nie je, tiež často trepe voloviny, prípadne protirečí sám sebe - čo v jednom teste pochváli, v ďalšom poprie... U nejakého Meganu vyhlásil 1,6 DCi za zbytočný a vychválil 1,5 DCi, a keď jazdil so Scenicom, zrazu bol 1.6 DCi lepší skoro o celý vesmír...
To auto je děs, ale není to předními ani zadními světly, hlavně ta zadní jsou super. Je to otřesnou maskou chladiče, strašidelným tvarem blatníků jak z 80. let, otřesnými prolisy na bocích, hrůzostrašným řešením C sloupku a zadního postranního miniokénka. To snad udělali schválně, aby to nekonkurovalo hezkému Touaregu a Tiguanu. K článku: jděte s tou PR reklamou (nevím jestli škody auto nebo toho prodejce jmenovaného v článku), rovně.
Ve clanku jsou nesmysly, cekaci doba je mnohem delsi
Na konci ledna jsem objednaval zakladni Kodiaq Active 2.0TDI 110kW DSG dvoukolku, hola cena 730, k k tomu priplatky na 830 (tazne, zamek radicky, treti rada sedadel, vsecky airbagy, lepsi radio apod). Na to jsem dostal slevu 9% na 750, bez DPH 630.
No a cekaci doba je 28 mesicu pokud vse pujde dobre, pokud ne, prodluzuje se o dalsi 4 tydny na 32 tydnu, tedy 7 az 8 mesicu.