Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?

12 komentářů

Avatar - lordlord
lordlord
někde se uvádí, že první auto s tímto posilovačem byl renault alpine
Ondris
Alpine A610 má posilovač řízení elektrohydraulický 😄
Viz screenshot z dílenský příručky😒br /> [odkaz]
Avatar - Intercool
Intercool
El posilovače jsou dobrá věc, sám jsem instaloval posilovač z Renaultu Clio do Subaru Impreza a je klid od oleje kapajícího na svody a ohýnků.
Papezja
Tohle mě celkem zaujalo - STK nemá problém při montáži dílu z jiného vozu?
Avatar - Intercool
Intercool
Jo, zapomněl jsem podotknout, je to závodní auto, u civila asi nemožné.
Avatar - Bully_
Bully_
U zavodaku zvlast je nejlepsi posilovac rizeni ten, ktery v aute vubec neni.
Papezja
protoze tahat rizeni bez posilovace, co ma mezi rejdy 1 otacku, je jednoducha vec, na kterou clovek nemusi mit svaly jak Schwarzenegger
Avatar - Bully_
Bully_
Uz od hodne nizke rychlosti utahnes rizeni auta bez posilovace v klidu. Teda pokud to nepouzivas na trening parkovani pred preplnenym supermarketem.
Jestli ale mas strmost rizeni "vylepsenou" opravdu az tak, ze mas ze zakladni polohy jenom pul otacky k dorazu doprava a pul doleva, pak se ti hodi i posilovac pro nakladak, o tom zadna 😄
Papezja
No prave zavodni auta mivaji o dost strmejsi rizeni...

Ja auto bez posilovace mam, ale je to lehouckej motor a mezi dorazy toci skoro 4 otacky (s posilovacem 3). Neumim si predstavit, ze bych tahal neco tezsiho. Ale pravda, v zime je ta zpetna vazba vytecna 😄
Avatar - Intercool
Intercool
no když myslíš...
Ondris
STK to těžko pozná 😄
Jirik_H
byla Honda Civic 7G. Důsledek - je třeba občas nabít akumulátor. U 6G nebylo třeba se o akumulátor starat.