Technika
Intercool
0
no když myslíš...
Přejít do diskuze
No prave zavodni auta mivaji o dost strmejsi rizeni...
Ja auto bez posilovace mam, ale je to lehouckej motor a mezi dorazy toci skoro 4 otacky (s posilovacem 3). Neumim si predstavit, ze bych tahal neco tezsiho. Ale pravda, v zime je ta zpetna vazba vytecna 😄
Ja auto bez posilovace mam, ale je to lehouckej motor a mezi dorazy toci skoro 4 otacky (s posilovacem 3). Neumim si predstavit, ze bych tahal neco tezsiho. Ale pravda, v zime je ta zpetna vazba vytecna 😄
Uz od hodne nizke rychlosti utahnes rizeni auta bez posilovace v klidu. Teda pokud to nepouzivas na trening parkovani pred preplnenym supermarketem.
Jestli ale mas strmost rizeni "vylepsenou" opravdu az tak, ze mas ze zakladni polohy jenom pul otacky k dorazu doprava a pul doleva, pak se ti hodi i posilovac pro nakladak, o tom zadna 😄
Jestli ale mas strmost rizeni "vylepsenou" opravdu az tak, ze mas ze zakladni polohy jenom pul otacky k dorazu doprava a pul doleva, pak se ti hodi i posilovac pro nakladak, o tom zadna 😄
protoze tahat rizeni bez posilovace, co ma mezi rejdy 1 otacku, je jednoducha vec, na kterou clovek nemusi mit svaly jak Schwarzenegger
byla Honda Civic 7G. Důsledek - je třeba občas nabít akumulátor. U 6G nebylo třeba se o akumulátor starat.
El posilovače jsou dobrá věc, sám jsem instaloval posilovač z Renaultu Clio do Subaru Impreza a je klid od oleje kapajícího na svody a ohýnků.
Alpine A610 má posilovač řízení elektrohydraulický 😄
Viz screenshot z dílenský příručky😒br /> [odkaz]
Viz screenshot z dílenský příručky😒br /> [odkaz]