Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Německo zatím od PSA nezískalo záruky ohledně továren Opelu

20 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Třeba otočenou kulisu řazení. PSA mistři bizarností
Avatar - Jaros71
Jaros71
Asi by to časem Opel poslalo definitivně do kytek..a to by byla škoda.
Francouzská nekvalita obecně nejde s německou precizností dohromady.. 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
V té nekvalitě si můžou podat ruce >😁 >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kdo teda dělá lepší auta než němci? rusáci, ne >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takový projev nedůvěry v kvalitu GM? Ty jsi samé překvapení. >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Pleteš si Němce a GM >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Taky myslím, že pro Opel by to byla katastrofa. Ale pokud má GM potřebu se jej zbavit, tak zase lepší, než ho prodat do Číny.
ericn
Zas tak černě bych to neviděl, pokud kupují značku a továrny, byla by blbost ji zrušit - viz VW. Prostě ji budou jinak pozicovat, protože víc Pugů a Citroenů tímhle krokem v Evropě určitě neprodají 😉
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Opel bol kedysi rovnocenným súperom pre Mercedes a BMW. Nečudoval by som sa, keby ho Francúzi chceli postupne profilovať ako prémiovú značku. S DS je to mimo Francúzsko bieda, Peugeoty tiež dieru do sveta nerobia, Opel by mohol byť prostriedkom na dosiahnutie tejto méty.
comper
Srandujes? >😁 Kedy to bolo, pred druhou svetovou? Dnes si nikto Opel ako premiu nepamata, je to mainstream sko vysity, to iste co peugeot a citroen.
Avatar - del42sa
del42sa
@T.E.S.L.A: Nevadí, hlavne že ti chutí a si inak zdravý.
Avatar - praděda7
praděda7
Francouzská skupina PSA, výrobce aut Peugeot a Citroën, zatím neposkytla Berlínu záruky, že v případě převzetí ztrátové automobilky Opel zachová všechny její továrny a pracovní místa v Německu.

...PSA není divizí Armády spásy pokud je mi známo... :-!
Avatar - Jenik3
Jenik3
Proč by měli dávat nějaké záruky. Chtějí koupit fabriku za vlastní peníze, tak si s ní můžou dělat, co chtějí. Třeba ji zavřít, pokud jim to dává smysl. V rostoucí Německé ekonomice by jedna zavřená fabrika neměla nikoho zvednout ze židle.
Politici mají tendenci se starat o věci, do kterých jim nic není!
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Presne to ma napadlo. Koľko fungujúcich podnikov v Československu prebrali tie ich svetové firmy, a koľko z nich zachovali? Buď ich zrušili úplne, aby mohli tunajší trh zaplaviť svojimi produktami, alebo z nich spravili max. manufaktúru vlastnej značky a za pár šupiek majú lacnú pracovnú silu...
:-! Vtedy to nikoho nepálilo, proste zákon trhu... A teraz aha, socializmus ako z učebnice.
Avatar - speedfred
speedfred
:yes: ,občas s tebou aj súhlasím
peterle
Dúfam že sa mýlim, je to stará úctyhodná značka.
Avatar - del42sa
del42sa
kdyby Opel skončil úplně, žádná velká ztráta pro autombilový průmysl by to nebyla, to už je větší škoda Saabu, že ho GM nechal padnout.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nevadí, hlavne že ti chutí a si inak zdravý.
sarusian
jedine, co sa managerom oplu podarilo, tak bolo zrusenie chevroleta v europe, len koli tomu, ze ich predstava bola, ze kto chcel povodne chevroleta, tak prejde ku koncernovemu oplu a predaje pojdu hore - lenze taka matematika neplati, chevrolet odisiel, a opel je vzdy tam, kde bol aj predtym - pred krachom. nehovorim, ze su to zle auta, ale niekde je chyba, ked opel nedokaze predavat auta so ziskom, opel na jednom aute priemerne zarobi 190 eur, renualt 700, skoda cca 1600, nissan cca 2100, mam pocit, ako ked by tu automobilku jednoducho vedenie tunelovalo
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Súhlas. Ja len dúfam, že tento existenčný boj skončí prv ako pochová všetky staré značky a ostanú len nejaké globálne koncerny...