Francouzská skupina PSA, výrobce aut Peugeot a Citroën, zatím neposkytla Berlínu záruky, že v případě převzetí ztrátové automobilky Opel zachová všechny její továrny a pracovní místa v Německu.
Zas tak černě bych to neviděl, pokud kupují značku a továrny, byla by blbost ji zrušit - viz VW. Prostě ji budou jinak pozicovat, protože víc Pugů a Citroenů tímhle krokem v Evropě určitě neprodají ;-)
Opel bol kedysi rovnocenným súperom pre Mercedes a BMW. Nečudoval by som sa, keby ho Francúzi chceli postupne profilovať ako prémiovú značku. S DS je to mimo Francúzsko bieda, Peugeoty tiež dieru do sveta nerobia, Opel by mohol byť prostriedkom na dosiahnutie tejto méty.
Francouzská skupina PSA, výrobce aut Peugeot a Citroën, zatím neposkytla Berlínu záruky, že v případě převzetí ztrátové automobilky Opel zachová všechny její továrny a pracovní místa v Německu.
...PSA není divizí Armády spásy pokud je mi známo... :-!
Proč by měli dávat nějaké záruky. Chtějí koupit fabriku za vlastní peníze, tak si s ní můžou dělat, co chtějí. Třeba ji zavřít, pokud jim to dává smysl. V rostoucí Německé ekonomice by jedna zavřená fabrika neměla nikoho zvednout ze židle.
Politici mají tendenci se starat o věci, do kterých jim nic není!
Presne to ma napadlo. Koľko fungujúcich podnikov v Československu prebrali tie ich svetové firmy, a koľko z nich zachovali? Buď ich zrušili úplne, aby mohli tunajší trh zaplaviť svojimi produktami, alebo z nich spravili max. manufaktúru vlastnej značky a za pár šupiek majú lacnú pracovnú silu... :-! Vtedy to nikoho nepálilo, proste zákon trhu... A teraz aha, socializmus ako z učebnice.
jedine, co sa managerom oplu podarilo, tak bolo zrusenie chevroleta v europe, len koli tomu, ze ich predstava bola, ze kto chcel povodne chevroleta, tak prejde ku koncernovemu oplu a predaje pojdu hore - lenze taka matematika neplati, chevrolet odisiel, a opel je vzdy tam, kde bol aj predtym - pred krachom. nehovorim, ze su to zle auta, ale niekde je chyba, ked opel nedokaze predavat auta so ziskom, opel na jednom aute priemerne zarobi 190 eur, renualt 700, skoda cca 1600, nissan cca 2100, mam pocit, ako ked by tu automobilku jednoducho vedenie tunelovalo