Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
a la MPV ix20 ...to ma byt akoze vtip? taketo megakukadla na kufri? k comu? na odstrasenie supera? .... lebo popravde vyzera to hrozne .... zvlast ked taketo nieco v malych vozoch dnes uz ani nefrci.... auta svetlomety dnes uz zmensuju a minimalizuju ( vid nove rio alebo fiesta ale aj fabia swift a dalsi ) .... boze moj kam sa podeli tie krasne kompaktne ostro rezane svetla predosleho yarisu ;-\ .. o predku a tom trciacom nose ani nevravim.. ak ma byt toto krok vpred ( narazam len na dizajn ) tak nas pan boh ochranuj... yaris sa mi vzdy pacil ale tento novy facelift povazujem z hladiska dizajnu fakt za zbytocny a auto neposuva ani o chlp dopredu... ani krasou ani imidzom.... skoda... pritom yaris dodnes nemal chybu .. zlate rio.. fabia.. swift polo fiesta clio mazda 2 corsa
no hlavne že vlastníš dizajnový skvost ktorý aj výborne jazdí, má výkon, famozne radenie aj riadenie a pritom je za slušné prachy a jazdí za 5l... sme ľudia, dizajn je vec subjektívna, z fotky sa reálne auto niekedy ťažko posudzuje... a aj keby bola všetko pravda čo píšeš... seriem nato hlavne ak to bude skvelo jazdiť... a budem ukazovať tie veľké zadné svetlá takým ako ty 😄
no, neříkám, že Toyota udává modní trendy (to opravdu nehrozí), ale že by byl v poslední trend ke zmenšování zadních svítilen??? 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já myslím, že zadek o nového Yarisu celkem ok. Horší je ten š***tej nos... 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já myslím, že zadek o nového Yarisu celkem ok. Horší je ten š***tej nos... 😄
praděda7
No, bude zajímavé vidět finálovou verzi. Bude jen 2dr nebo i 4dr? Bude jen manuál nebo i CVT? Jestli to nakonec bude jen 2dr a manuál, tak se bude asi jednat jen o limitovanou sérii cca 500-1000 vozů... :-!
asi tak... tých áut bude určite ako šafranu ale na druhej strane to bude aj dobre - nebude to ďalšie kompromisné auto. Kto bude chccieť niečo zábavné a pritom lacné a aj na denné jazdenie vezme si Swift sport, 5dv... a toto už bude pre fajnšmekrov... ako ťažko je dnes nájsť prvú seriu clio sport na predaj...
Nebo Fiestu ST. Ta je podvozkově minimálně stejně dobrá jako Swift Sport a přitom je podstatně rychlejší.
Motor od Lotusu super, ale Toyotě nevěřím. Nemají s tím žádnou zkušenost. U Clia RS, Fiesty ST vývojáři už mají něco za sebou, z čeho vycházet, spoustu zkušeností. Navíc bude obtížné překonat image veselého malého babského autíčka.
Motor od Lotusu super, ale Toyotě nevěřím. Nemají s tím žádnou zkušenost. U Clia RS, Fiesty ST vývojáři už mají něco za sebou, z čeho vycházet, spoustu zkušeností. Navíc bude obtížné překonat image veselého malého babského autíčka.
S čím nemá Toyota žádnou zkušenost? 😄 Se sportovně laděnými modely? >😁
Mimochodem: Jaký motor používal/používá Lotus Elise?
[odkaz]
Mimochodem: Jaký motor používal/používá Lotus Elise?
[odkaz]
S hot hatchi. Je rozdíl udělat hravou zadokolku (která se neprodává) a ostrý hot hatche s náhonem na předek. Současní výrobci mají za sebou desetiletí zkušeností.
A myslíš to vážně? 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
to jen tak namátkou... 😄 máš tam vše - atmosférickej hot-hatch, turbo, i kompresor
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
to jen tak namátkou... 😄 máš tam vše - atmosférickej hot-hatch, turbo, i kompresor
Klidně se tu přete dál. Toyotě fandím. Ale uvedená auta přece nejsou a nebyla konkurence pro GTi, RS a ST. Takže pokud by to dopadlo podobně, tak by se to ikonou své třídy nestalo a moc by se jich asi mimo Japonsko neprodalo.
Že by návrat k sofistikovaným řešením a dobrý základ pro budoucí GT86, sportovní Auris?
No a na to, čo dokážu v Toyote s riadením sa môžeš pozrieť v GT86.
co sa tyka riadenia, opat si myslis ze GT86 je to iste co yaris ? dost vela ti toho unika, no mysliet si to mozes 😄
No a Yaris nie je GT86, ale know-how majú opäť závisí len koľko sa času za rozhodnú do toho auta investovať. Ale s ohľadom na použitý motor to nevyzerá na nejakú rýchlu prerábu.
napis mi ktore 1.2t konkretne vazia viac ako 1.6 atmo a aj s odkazom na zdroj
´´No a Yaris nie je GT86, ale know-how majú opäť závisí len koľko sa času za rozhodnú do toho auta investovať. ´´ - toto je dalsia kravina, mas ty vobec pojem co su napravy v aute a pouzite platformy, cim sa lisia a aku ulohu zastavaju v automobilkach ? GT86 je platforma o ktorej yaris moze len snivat vyvinuta spolu so subaru a ked ti to nedochadza vobec tak aspon 2 detajly😒br />
- predna naprava + riadenie a celkova koncepcia je u GT86 uplne inde ako u yarisa... nonsens co za blbiny pises...
A že bude Yaris rychlejší než GT86 nejen v přímce je dost možné 😄
kecate chlapci, ale nic seriozne za tym z vasej strany nie je - aspon tu napisane 😉
Jinak GT86 prece pouziva stejny sprosty McPherson jako skoro vsecko ostatni. Nic unikatniho v tom nevidim. A opet ze sve zkusenosti mohu rici, ze nektera z tech nejjednodussich a nejlevnejsich lowcost masovych aut mela lepsi rizeni, nez slovutni sportovni rvaci. Honda S2000 nebo aktualni MX-5 jsou treba skvele priklady, kdy se vysoce sofistikovany podvozek vubec nesnoubi s dobrym rizenim.
velky rozmach mcphersonu a jeho ladeniu presli automobilky kvoli hotchatch kde male turba s velkym krutiakom donutili konstruktrov podstatne vylepsit mcherson... tieto napravy z rokov 90tych pred erou turbo hatch by nikdy nedokazali to co dnesny mcpherson, vtedy sa puzil dvojity lichobeznik ak bolo treba poriadnu napravu
To riadenie nemá zmyseľ komentovať. Proste a praxe nič nevieš.