Tu a tam můžete na internetu narazit na historické škodovky v perfektním stavu. Jedna taková je právě na prodej poblíž Lipska, stojí však pořádný balík…
Kufr vepředu vám dává mnoho možností. Když jedete z nákupu a koupil jste si hodně rohlíků, tak při nehodě padáte do měkkýho >:D . Tuhost přední deformační zóny se dá jednoduše zvýšit když přefouknete rezervu >:)
No, že by byla Škoda 105 nezajímavá se určitě říct nedá. Souhlasím, že za tuto částku ji ale asi nikdo nekoupí. "j odhad je cca 60-70 tis Kč vzhledem k zachovalému stavu a malému náběhu kilometrů.
tvar kastle nebyl tak úplně strašnej. jenom hrozně blbě vypadá, jak sedí na zadku. škoda, že to nemělo motor na správný straně auta. kufr vzadu byl byl obří. mě fascinuje, jak se dřív mrhalo prostorem, motůrek se úplně ztrácí a kolem mraky místa.
kdysi jsem jezdil takovouhle stopětkou a bylo to fakt děsný. taková třešinka na dortu automobilového socialismu v čssr.
Konkrétně Mazdu 626 coupe čtyřválec 110 kw, měla fantastický zvuk a jela úžasně, oproti téhle škodovce to bylo sci - fi auto a tohle auto oproti Mazdě, bylo asi tak vyspělé jak povoz s koňmi ;-) ještě že tu škodovku koupil wolksvagen, jinak nevím nevim
pro přepravu z místa A do místa B to stačí. Z dnešního pohledu nepraktické auto. S motorem 105 chudák auto proti kopci. Kufr vepředu žádná sláva. Snad jen na opravy stačily kleště a šroubovák. 25 000,- a víc ani floka
Anebo Garde, to už je dnes taky raritka. Jedno jsme měli tak před 10 lety v rodině a vlastně kdoví, jestli dnes neleží zavřené v garáži...Viděl jsem už patrně pár let starý inzerát na jedno za 5 tisíc kč, až mě to zamrzelo. Na tom by člověk zcela jistě neprodělal, i kdyby ho jen na pár let uskladnil.
Budeš se divit, ale jsou lidé, kteří mají k tomu autu zvláštní vztah. A úplně rozumím tomu, že se najde nadšenec, který si za pěknou uloženku dobře zaplatí.
Jeli jsme s tim po převratu do Bibione nebo kam, 150km/h to dalo, ale tak pár minut jinak by se uvařil motor, ale byla to 125L. A ten kravál božemůj, už nikdy více.
jako novou, když jsem jen do Maďarska, prý ji mám šetřit. Na dálnici jsem z toho vytáh 140 Km/h. Cítil jsem, že si zahrávám se smrtí. Když děda umřel, měl v roce 2006 v garáži stopětku v perfektním stavu a jen pár tisíc na tacháku. Prodal jsem ji asi za 5000Kč a to ještě, že si nechal nastříkat podvozek.
Motorar ma pravdu. Uzovku 120 GLS v dobrym stavu kdyz sezenes za 80k, tak mas velky stesti. Cena 100k uz byla pokorena. Jinak inzeraty i za 40-50k obcas nekde najdu, ale to jsou pastousky. Vystavni kusy jdou za dvojnasobek, ale to je realita 2016-2017. Ve 2014 se vystavni kusy daly koupit i za 60k.
Tvuj poklad je pomalu na rade. Favoriti z prvnich let vyroby, dobry kusy jeste nezasazeny VW si uz ted drzi cenu kolem 50k a pomalu zacinaji rust. Muj odhad je 10k/rok.
Jinak kus v clanku jeste nedozral, M-ka obecne jsou porad dost levny. Je jich mezi lidma porad jeste hodne, dyt na venkove je to stale bezny auto.
Pravda, že to nesleduji denně, ale tak jednou za půl roku se na tyhle veterány kouknu ať mám srovnání jestli náhodou ten můj youngtimer nejde s cenou nahoru... a ještě nedávno byly ceny jak píšu výše.
Tady je třeba Š120L už s veteránskou atestací za 50t: [odkaz]
105L, ano, není v takovém stavu, ale asi by do renovace nepadlo třeba 200t:
[odkaz]
To je nabídka nic víc. Možná když někdo dá na stůl 3000 E tak na to kývnou. Já nedávno viděl v podobném stavu (nejeto 2tkm, v podbězích vosk z fabriky) Favorita za 150tkč. Za předpokladu, že je to původní origo uloženka ve stavu opravdu "panna" tak třeba nějaký fanda ... Není to model co by mne zajímal, ale kdyby to byl Mercedes w123, Volvo 960, Gaz 24 nebo tak něco, tak nikdy neříkám nikdy .... Víte, ono, co s CitiGo, tady to má aspoň duši. A všimněte si, že čalounění dvěří se na Citygo od těch dob zrovna moc nezměnilo.
Reálná cena 40-50 a GLS za 50 tak za ty ceny bych si koupil hned klidně dvě.
Za gls v původním perfekním stavu dáš dnes klidně přes 100t.
Tahle M je naprodej už více jak rok.Vypadá dobře,ale zadní lemy mi příjdou něčím natřené asi proti korozy,ale těžko říci jestli to půjde dolů.
Hodilo by sa uz nieco spravit s tymto portalom, aby aspon galeria fungovala normalne. Jednoducho sa mi nenacita nic a uz je to uplne bezny jav. Hlavneze je tu vsade naokolo kopa reklamy. Banda amaterskych debilov... Vidiet to je hlavne vo videach. To jedine ma tesi, ze sa ukazujete aki ste trapni *.
mozno je v bezvadnom stave ale tato Skoda mi nikdy neprisla ako dizajnovo pritazliva. Neviem si ju predstavit by mohla byt v buducnosti okrasou zrazu veteranov.