C3 za 224 900 kč je bezpečnější při bočním nárazu :yes: >😁
Joab
1
Jo, ale zase když v tom Audi chceš zatočit, tak fakt zatočí, narozdíl od toho citrónu.. Takže dost možná nebude potřeba, ta odolnost vůči bočnímu nárazu.
Citroeny jsou dobrý auta, akorát je blbý, že těch minimálně posledních deset let nezatáčej a maj úplně nepoužitelnej podvozek. Interiér teda taky naprd, hodně poruchový, ale jinak fajn.
Hammunasakra
0
Vzpamatuj se = článek je o bezpečnosti prémiovýho SUV = a malej hatchback levný automobilky je na tom líp 😄
Joab
0
Ano. A slysel jsi nekdy o necem, co se zove "aktivni bezpecnost"?
Hammunasakra
0
Hammunasakra
0
To je fajn ze víš co je aktivní bezpečnost = jen nechápu jak ti z toho vychází že x násobně dražší prémiovýho SUV má mít horší pasivní bezpečnost 😄
Kdybys to nechápal = malej levnej Citroen nabízí při bočním nárazu lepší ochranu = to je pro větší těžší dražší SUV Audi potažmo Porsche těžko vysvětlitelná ostuda :no: 😐
_Karel_
0
Jestli ti to stačí ke štěstí, pak príma 😉 :yes:
Je to sice jen v nárazu na sloup, ale je to tak. Ono 18 metráků je 18 metráků.Oproti C3 dost výrazný rozdíl.
Hammunasakra
0
Tupá hláška 😐
Jako vwždy naprosto oooobjektivní 😉
Třeba ti ale aspoň došlo jak je to s tou automaticky vyšší bezpečností SUV obecně = viz nedávná diskuze dost lidí tomu fakt věří
A není to jen boční náraz sou to i chodci ale to sem přešel
Zapomeň na značky = kdyby bylo A1 bezpečnější než Q5 tebe to nepřekvapí? Když to A1 stoji 225 t. je to ešte ujetější
_Karel_
0
Objektivita? To říkáš ty? Když do sloupu stejnou rychlostí narazí 18 metráků a nebo (odhaduji) 12, bude to trochu rozdíl, viď? Hodně výrazný rozdíl.
Q5 je samozřejmě bezpečnější než C3, to sis určitě z výsledků přečetl.
Hammunasakra
0
Jj vzorová oooobjektivita = snažíš se okecat že prémiový SUV o kategorii vejš a milion dražší vlastně má bejt v tomhle parametru horší :yes: 😉
_Karel_
0
JJ, když do C3 narazí sloup silou 10tun a do Q5 15 tun, je zásadní chybou, že Q5 je o kousek horší. Kup si citróna od tety a neotravuj.
Hammunasakra
0
Čim dál objektivnější :yes: 😄
Teta starý auta do rodiny dává, ne prodává 😉
Co říkáš na stejnejch 58% za elektronický pomocníky = taky budeš okecávat? 😐
A pokud to fakt nechápeš tak jo, jednoznačně jo = drahý velký těžký prémiový auto musí bejt i v bočním nárazu bezpečnější než spodek nabídky mainstreamovýho výrobce
Jediný kde bych měl pochopeni je bezpečnost vůči chodcům, tam je C3 taky lepší ale budiž. V bezpečnostních systémech a reálnym nárazu musí větší dražší Audi který se navíc prodává i jako Porsche něco tak malýho levnýho jako C3 spláchnout
_Karel_
0
58% je ostuda. Sloup za ostudu nepovažuji. I Volvo V90 je na tom se sloupem stejně jako levný Citrón. I XC90.
Co takový Lexus NX, dá se považovat za "velký prémiový auto"? Nebo je to levné auto jako Citrón?
Hammunasakra
0
Volvo už je dlouho čínská značka = dřív mě nebrala jízdně, dneska vůbec
Ale s radostí vidim že akceptuješ realitu = SUV nejsou automaticky bezpečnější, někdy dokonce naopak. Víš jakej poprask to tu nedávno vyvolalo
Těch shodnejch 58% je fakt smutnejch
NX mě vzrušuje podobně jako Q5 = k šílenství na téma SUV sem se opakovaně vyjádřil. Sou ve všem horší a jako bonus dražší :yes: >😁
_Karel_
0
Hloupě překrucuješ. Sloup je těžký pro všechny, a není to častá havárka. V typických havárkách- však ty víš.
Hammunasakra
0
Hele sem na cestách a tablet hlásí že končí = Čau 😄
_Karel_
0
NX je stejně špatné ve sloupu jako Q5- "NX mě nevzrušuje"
Q5 je stejně špatná ve sloupu jako NX- "ostuda Audi".
Citroeny jsou dobrý auta, akorát je blbý, že těch minimálně posledních deset let nezatáčej a maj úplně nepoužitelnej podvozek. Interiér teda taky naprd, hodně poruchový, ale jinak fajn.
Kdybys to nechápal = malej levnej Citroen nabízí při bočním nárazu lepší ochranu = to je pro větší těžší dražší SUV Audi potažmo Porsche těžko vysvětlitelná ostuda :no: 😐
Je to sice jen v nárazu na sloup, ale je to tak. Ono 18 metráků je 18 metráků.Oproti C3 dost výrazný rozdíl.
Jako vwždy naprosto oooobjektivní 😉
Třeba ti ale aspoň došlo jak je to s tou automaticky vyšší bezpečností SUV obecně = viz nedávná diskuze dost lidí tomu fakt věří
A není to jen boční náraz sou to i chodci ale to sem přešel
Zapomeň na značky = kdyby bylo A1 bezpečnější než Q5 tebe to nepřekvapí? Když to A1 stoji 225 t. je to ešte ujetější
Q5 je samozřejmě bezpečnější než C3, to sis určitě z výsledků přečetl.
Teta starý auta do rodiny dává, ne prodává 😉
Co říkáš na stejnejch 58% za elektronický pomocníky = taky budeš okecávat? 😐
A pokud to fakt nechápeš tak jo, jednoznačně jo = drahý velký těžký prémiový auto musí bejt i v bočním nárazu bezpečnější než spodek nabídky mainstreamovýho výrobce
Jediný kde bych měl pochopeni je bezpečnost vůči chodcům, tam je C3 taky lepší ale budiž. V bezpečnostních systémech a reálnym nárazu musí větší dražší Audi který se navíc prodává i jako Porsche něco tak malýho levnýho jako C3 spláchnout
Co takový Lexus NX, dá se považovat za "velký prémiový auto"? Nebo je to levné auto jako Citrón?
Ale s radostí vidim že akceptuješ realitu = SUV nejsou automaticky bezpečnější, někdy dokonce naopak. Víš jakej poprask to tu nedávno vyvolalo
Těch shodnejch 58% je fakt smutnejch
NX mě vzrušuje podobně jako Q5 = k šílenství na téma SUV sem se opakovaně vyjádřil. Sou ve všem horší a jako bonus dražší :yes: >😁
Q5 je stejně špatná ve sloupu jako NX- "ostuda Audi".