Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropským Autem roku 2017 se stává...

... Peugeot 3008. Evropské Auto roku 2017 bylo vybíráno ze sedmi finalistů, mezi nimiž nechyběl italský sedan střední třídy, japonské malé auto nebo švédský model střední třídy.
Zpět na článek
6. 3. 2017 21:21
7. 3. 2017 04:17
6. 3. 2017 15:37
6. 3. 2017 16:16
6. 3. 2017 16:38
7. 3. 2017 10:31
7. 3. 2017 21:59
6. 3. 2017 16:20
6. 3. 2017 16:37
6. 3. 2017 16:57
6. 3. 2017 17:33
6. 3. 2017 17:42
6. 3. 2017 18:22
6. 3. 2017 18:29
6. 3. 2017 18:46
6. 3. 2017 19:53
6. 3. 2017 20:03
6. 3. 2017 20:05
6. 3. 2017 20:11
6. 3. 2017 22:19
6. 3. 2017 22:38
7. 3. 2017 08:35
6. 3. 2017 22:28
19. 3. 2017 00:19
Avatar - Barry Lyndon
6. 3. 2017 15:32
"nádhera"
>:D :no:
Rozbalit vlákno
6
6. 3. 2017 17:57
Re: "nádhera"
Taky koukám. Na té fotce vypadá jako chvíli po crash testu
6. 3. 2017 19:50
Re: "nádhera"
K čemu vůbec je tenhle cirkus Evropské auto roku?

Vždyť je to jen novinářská cena, kterou si vymysleli novináři jen za účelem půjčování aut od automobilek! Dopad na trh to nemá žádný a nikdo si ani nepamatuje pět let zpátky vítěze, teda krom novinářů, kteří dostanou od fabriky auto s hrdou polepkou na zadním skle.

Jediný dopad je že novináři můžou v průběhu roku tvořit spoustu článků a vykázat nějakou činnost a my jim to žereme a ještě to řešíme.

Chápal bych snad ještě ceny za prodávanost v dané kategorii, ale tam by se nedalo moc uplácet, tak to je neprůchozí. Jo a snad ještě kategorii za inovativní řešení!
Avatar - O5kar
6. 3. 2017 21:21
Re: "nádhera"
Současný šéfredaktor časopisu Automobil Jiří Duchoň, člen mezinárodní jury vůz roku, jako jediný zástupce ČR, to popisuje více méně jinak. Předtím tam působil Tomáš Hyan po Milanu Jozífovi. Je tam 58 porotců. Myslím si, že to není s ohledem k tomu, kdo uspořádá lepší banket. Nebo chcete-li, tak žranici.
6. 3. 2017 21:52
Re: "nádhera"
Pro mě je důžitější info viz obrázek než nějaká subjektivně rozdávaná pseudocena.

[odkaz]
Avatar - pallas
7. 3. 2017 04:17
Re: "nádhera"
kúp si meďák S-ko [odkaz]
Avatar - LuCZiano
7. 3. 2017 12:01
Re: "nádhera"
Mýlíš se, vliv na prodeje to má značný. Když byl v roce 2014 vyhlášen P308 autem roku, tak se v Automotive lighting (kde se vyrábí přední světla na P308) museli zavádět speciální víkendové směny a to dlouhodobě, aby se naplnili objednávky.
Tedy vyhlášení COTY se projeví v prodejích.
Avatar - Emel
6. 3. 2017 15:37
Jsem spokojený
Vzhledem k finalistům jsem spokojený s výsledky... od druhého místa dále >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - del42sa
6. 3. 2017 16:44
Re: Jsem spokojený
masáž "testicles" pomocí volantu zřejmě zabírá i na porotu >:D :yes:
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 15:42
To snad není možné
Auto roku v ČR 2017 - Peugeot 3008
Gay auto roku 2017 - Fiat 124 Spider ... předtím Ford Mustang, Citroën DS3 nebo Aston Martin DB9.

To je každý rok. Co se aut v ČR týká, jsem gay! :-) A to mám rodinu >:D . Nepochopím, proč auto roku aspoň jednou nemůže být nějaké krásné auto....proč to není nějaké Ferrari, Aston nebo Maserati?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - maxi!
6. 3. 2017 15:45
Re: To snad není možné
lebo su tam aj ine kriteria ako vzhlad a parametre auta. :-!
pozri pravidla sutaze
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 18:18
Re: To snad není možné
Ale tak hlasovat by to snad měli fandové aut, tak to mají být zajímavá auta. A ne 3381. ošklivý crossover....
Avatar - white label
6. 3. 2017 15:53
Re: To snad není možné
Vidíš, tu zástěrku s rodinou jsi nakonec organizoval úplně zbytečně... :*) >:-[]

P.S. Anebo jsi tou rodinou myslel to, jak jste si se svým partnerským nickem adoptovali "potomka". >:D ;-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 18:21
Re: To snad není možné
Hele ty se nesměj >:D , vsadím se, že i tvůj vkus na auta je lepší jak ten evropský a český.... a blíží se spíše gayům. >:D
Avatar - white label
6. 3. 2017 18:26
Re: To snad není možné
Auta ke koupi dělím na ty, do kterých se vlezu a naopak, takže se mi ty gaykáry vyhýbají tak nějak automaticky. ;-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 19:16
Re: To snad není možné
Tak ve Fiatu to bude asi s místem špatné, u Astona netuším, ale v Mustangu je pro řidiče místa celkem slušně...navíc sedačky jsou už v základu elektricky komplet nastavitelné.
6. 3. 2017 16:00
Re: To snad není možné
Nejen ze jsi gay, ale jeste i schizofrenik, to je uz poradnej ulet.
Jak se sebou muzes vydrzet 24 hodin denne..? >:D
Avatar - Emel
6. 3. 2017 16:31
Re: To snad není možné
Výhoda schizofrenika je, že když už se sebou vydržet nemůže, tak odejde...
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 18:52
Re: To snad není možné
>:-[]
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:40
Re: To snad není možné
Hele, už jsi ho za to několikrát pořádně setřel, nestačilo? ;-)
6. 3. 2017 19:50
Re: To snad není možné
Ne, cekam porad, kdy se nam tady cestne prizna a omluvi se za ten podvod, co tu par let predvadel. Ale cest je cerokeemu/magisterovi patrne cizi, porad tu diskutuje pod obema nicky a nekdy i sam sobe prizvukuje. Proste trapak jak vysitej :no:
7. 3. 2017 07:27
Re: To snad není možné
Sa pomýlil >:D
Avatar - Beefcake
6. 3. 2017 16:37
Re: To snad není možné
S tym Astonom moc nesuhlasim :-)
Avatar - woody-alien
6. 3. 2017 17:25
Re: To snad není možné
P3008 je Evropským autem roku 2017. V ČR není ani ve finálové pětici. Kdo umí číst, je ve výhodě. ;-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 18:19
Re: To snad není možné
:yes: >:D To jsem při tom "přiznání" blbě napsal. Nicméně tím se nic nemění, u nás to taky vyhrávají plečky.
Avatar - white label
6. 3. 2017 18:24
Re: To snad není možné
Tebe ten (neplánovaný) coming out nějak sebral... :*) >:-[]
6. 3. 2017 15:48
Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Výsledky tohoto ročníku jen ukazují současný úpadek automobilových hodnot - místo technicky brilantního a designově skvostného sportovního sedanu s pohonem zadních kol zvítězil uprděný crossover, který ani nemůže mít pohon 4x4.... :'-( :'-( :'-( :no:
Rozbalit vlákno
29
6. 3. 2017 16:01
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
I pres ty hrubky s tebou dnes souhlasim, 3008 na ten titul proste nema.
6. 3. 2017 17:21
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Jejda, "výtězství" tam teda být nemělo, ale fakt jsem byl při psaní nasr... 8-s
Avatar - woody-alien
6. 3. 2017 17:32
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
To je pochopitelný. Tvrdá pomsta Jouzovy. ;-)
Avatar - Dinar
6. 3. 2017 22:38
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
>:D :yes:
7. 3. 2017 06:44
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
7. 3. 2017 02:56
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Barry Lyndon
6. 3. 2017 16:02
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
taky nechápu, čím kromě odporného vzhledu může 3008 zaujmout v řadě obdobně koncipovaných kočkopsů...
Avatar - miromen
6. 3. 2017 16:22
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Ja určitě nesouhlasim s tim, že by Giulia byla designovy skvost. Pro mě je to za poměrně dlouhou dobu, vzhledově nejmeně povedena alfa. Ne že by nebyla pěkna, ale na AR dost slabota a navic jako novinka mi přijde, že je na trhu už několik let. Takova 159 i přes svuj věk stale pusobi svěžim dojmem.
Avatar - kari.laz
6. 3. 2017 16:48
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Musím s tebou souhlasit. Občas jí potkávám v modré barvě a bude to základnější výbava a celkem slušně "zapadá do davu" navíc mi přijde, že to auto tu jezdí, jak píšeš, několik let. Je pěkná, o tom ani potom, v určité barvě dokonce hodně pěkná, ale za mě tam je přesně to "ALE" co píšeš. Když vidím pěknou 159 tak se za ní otočím a mám jí, po vzhledové stránce, radši.
Avatar - Emel
6. 3. 2017 16:53
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Co jsem zatím viděl, sluší jí spíš světlejší barvy a samozřejmě velká kola. Bílá, červená. Černá byla fakt nic moc. Modrá asi záleží, nějakou světlejší bych si představit uměl.

159 byla krásná, to jo... ale zase proporčně je Giulia lepší.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:02
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Giulia má asi nejlepší platformu v oboru = to by měl bejt argument pro vítězství

Je to asi jako když Miss vybíráme podle znalostí a ne jak vypadá to je druhotný :-)
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 18:55
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Minulý týden jsem až koukal, co jich jezdí v Belgii, různé výbavy od "social edition" po QV a pro mne je to nejkrásnější auto loňského roku. Rozhodně působí prémiově na úrovní D3, alespoň takhle na pohled :-) (Myslím tím i v kontextu chudá vs top výbava)
6. 3. 2017 17:23
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
159 zaujala, ale přísně vzato měla zásadní designový nedostatek - přední převis měřil přesně 1 metr! ;-\
Avatar - miromen
6. 3. 2017 17:33
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
AR tak trochu o nedokonalostech je, což nemyslim nějak špatně. Jenže, zatimco mě dokaže 159 zaujmout a to i dnes, tak Giulia ne a muže mit sebedokonalejši proporce. Samozřejmě se bavim o vzhledu a nic to nema společneho s jejimi kvalitami, ktere určitě nezpochybňuji.
6. 3. 2017 20:33
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
S tou 159 to mam stejne.
Ale kdyz se podivam na pezooo zvenku a pak do interieru. To jako vazne? Auto roku?
Smarja.......
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:34
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Nojo to je předokolka a přenos výkonu no :-|
Avatar - pumpkin
6. 3. 2017 17:37
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Súhlasím, na cestách vyzerá dosť tuctovo.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:41
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Jen dodám: Víc tuctovosti na naše silnice ;-)
Avatar - Verny_2013
6. 3. 2017 16:26
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Přesně. Uprděný Crossover lépe bych to nenazval. Navíc s nesmyslným a antiergonomickým i-kokpitem. Ten svět se dočista zbláznil.
6. 3. 2017 16:40
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Super auto vyhrálo... Fandím jim. GO Peugeot a majitelům přeji Bon Voyage
6. 3. 2017 16:40
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
No, to ze vyhrál peugeot je mozná trochu problematické. Ale urcite nemela vyhrát giulia. Co se designu týče tak ten je určitě horší než její předchudci a to minimálně dvě generace nazpět! A to se jen tak nevidí.
Co se pokrokovosti týče, tak autem roku měl být jasně pouze mercedes. Ten přináší inovace a posouvá automobilový trh dále a přináší nový designový směr.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:03
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
1. Giulia
2. C-HR
3. E
4. dál nevim a je mi to jedno :-)
Avatar - Googlit
6. 3. 2017 17:34
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Dal jsem ti :yes: moje hlasování by vypadalo úplně stejně.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:35
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Dík :-)
Avatar - Jaros71
6. 3. 2017 18:23
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Za mne jednoznačně Guilia :yes:

Peugeot je dost hnusné auto..a ani nemá možnost 4*4..k čemu je dobré ?

Mercedes a CH-R to je jiná liga.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 18:57
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Je to docela skok Peugeotu od prapodivných žraločích tlam k něčemu, co umí vypadat konvečně... alespoň z venku >:D
Avatar - Emel
6. 3. 2017 22:26
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Vzadu jo, tam to má šmrnc, líbí se mi ta zatmavená světla v takovém tom pásu... asi bych si odpustil tak kilo chromu. Ale ten předek je pořád docela dost divočina.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2017 18:56
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
C-HR? Dal bych tam Radši Civica v sedanu, pokud se tedy může účastnit ankety? Nebo ten bude až 2017?
6. 3. 2017 18:52
Re: Giulia výtězství zasluhuje mnohem více!
Mne prekvapila nominace za CR: BMW M2, Suzuki SX4 S-Cross a Toyota Corolla.

Co se tyce 3008 - vypada jeko po crash testu a volant je divny, ale design pry neni kriteriem. Maji to byt nove struktury / prvky karoserie / platformy inovace platformy nebo nove mechanicke struktury / prvky - zhruba receno. A hodnoti se jizdni vlasnosti. A v teto souvislosti nechapu, proc A-R neni prvni a proc tam 3008 vube je.
6. 3. 2017 16:00
Veľká gratulácia
myslím si že to vyhral zaslúžene. Napríklad pre interiér ktorý v rámci mainstreamu rozprúdil zabehnuté konvencie a pritom tentoraz je to ergonomicky hodne dobré. A vlastne ušiel napríklad "koncernu" o svetelný rok ďalej. Inak ja by som asi 3008 momentálne nekúpil kvôli chýbajúcej štvorkolke ale to už je osobná preferencia.
Rozbalit vlákno
19
6. 3. 2017 16:07
Re: Veľká gratulácia
Mne sa ten dizajn paci. Dokonca az tak, ze ked som v decembry vyberal nove SUV bol Peugeot 3008 na prvom mieste. Nakoniec som vsak kupil ine z dovodu, ze na auto podla mojich preferencii by som musel cakat 3 mesiace, nez ho vyrobia. Kedze do prace jazdim 25 km, bol by to problem a vybral som inu znacku kde bolo vozidlo na sklade aj so 120tis zlavou.
6. 3. 2017 16:14
Re: Veľká gratulácia
ja by som počkal :-)
6. 3. 2017 16:19
Re: Veľká gratulácia
Takých díleri milujú. Predať skladovku netrpezlivému zákazníkovi, že akože so zľavou.
P.S. Predchádzajúce auto sa ti zo dňa na deň rozpadlo, alebo si zo dňa na deň dostal novú prácu? ;-)
6. 3. 2017 18:00
Re: Veľká gratulácia
Nerozpadlo :-) Vykupili ho tam a dali lepsiu cenu oproti bazarom ktore som pochodil :)
Nebol to leziak, skor naopak, konciaca akcia, takze trochu obmedzeny vyber farieb, ale moju mali na sklade...
6. 3. 2017 16:13
Re: Veľká gratulácia
V kokpitu jsem si našel hned výbornou pozici, dvojkolka pro mě kvůli spotřebě stačí, i pro těch pár jízd na sněhu, trochu možná moc chudá palubovka, trochu nezvyk masivní sedadla. Auto mělo být pro větší kufr jako P4008 pro čínu o pár cm delší tak je to auto nádhera. Pod kapotou jsou krásně seskládané motory, trubky atd radost pohledět. Tak a teď nebudou na P3008 slevy :-(
6. 3. 2017 16:30
Re: Veľká gratulácia
Ono ani teraz Peugeot nerazí cestu predať za každú cenu. A 3008 sa dobre predáva, takže na veľké zľavy by som sa nespoliehal.
Avatar - netcar.xx
6. 3. 2017 16:19
Re: Veľká gratulácia
Každý máme jiné preference, ale obdivovat takové vyloženě nijaké nic... Co se vám na tom líbí?
6. 3. 2017 16:37
Re: Veľká gratulácia
Osobne prosím vyskúšať. Ale keď to mám opísať tak ten pocit že sadám do naozaj nového auta. A mám rád lietadlá, a toto sa tomu tak nejak približuje :-)
Avatar - netcar.xx
6. 3. 2017 16:47
Re: Veľká gratulácia
Mám 2 roky starou 3er touring, měsíc starou E - oba řekněme v plné a krásnou E46 330i Coupe na odreagování. Má ten Peugeot něco, čím by mě překvapil či ohromil?
6. 3. 2017 16:59
Re: Veľká gratulácia
Pohodlím. Nie každý je na "šporový pocit". A na ohromenie a prekvapenie mám veterána.
Avatar - netcar.xx
6. 3. 2017 18:50
Re: Veľká gratulácia
Trojku mám M Sport, ta není o pohodlí, ale vážně si myslíš, že je ta atrapa SUV pohodlnější než E? Kolik bude ten Pažout s průměrným motorem točit ve 200?
6. 3. 2017 19:53
Re: Veľká gratulácia
Ale to som predsa nepovedal, nie som blázon. Na to sú tu iní ktorý si predstavujú že ich octavka je niekde medzi RR a 5kovou BMW :-). A ako točí pri 200 je mi skutočne jedno. Proste mám rád pohodovú jazdu a to je celé.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2017 20:04
Re: Veľká gratulácia
Proč by měl být crossover za 500 tisíc pohodlnější než M-B E? :-O
Avatar - Beefcake
6. 3. 2017 22:40
Re: Veľká gratulácia
Pointou jeho prispevku bolo nieco ine.
6. 3. 2017 18:08
Re: Veľká gratulácia
Ak sa mozem zapojit, mna v tej cenovej kategorii zaujal i-cocpit a potom ta tlacitkova klaviatura pod infotainmentom, siroky a vysoky stredovy tunel kedy je prava ruka "vylozena" a clovek sa tam citi pohodlne vsadeny :-) No a z vonku predna maska a diodove svetla. Akurat tie falosne vyfuky su trochu trapne :-)
7. 3. 2017 21:40
Re: Veľká gratulácia
... doporučuju se projet Peugeotem 3008 ... a pak přesednout ... do Mazda CX5 ...Renault Kadjar ... atd., jak jsem to před zakoupením P3008 udělal ... )))) TEPRVE PAK PIŠTĚ SVÉ DOJMY ... Peugeot3008 je o třídu lepší )))
Avatar - Verny_2013
6. 3. 2017 16:29
Re: Veľká gratulácia
zaběhnuté konvence sice rozproudil, ale poněkud špatným směrem. Ten Pažoutí i-kokpit je ve všech jeho podobách ergonomický nesmysl.
6. 3. 2017 17:27
Re: Veľká gratulácia
Přesně! >:-[]
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:47
Re: Veľká gratulácia
:yes: podepisuji, amen. Někomu může vyhovět, ale všem ne.
Avatar - netcar.xx
6. 3. 2017 16:06
Ten Peugeot nevím,
ale zaplaťpánbůh tam není Kokodák. To by jsme příštích pár let o ničem jiném nečetli.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
6. 3. 2017 18:25
Re: Ten Peugeot nevím,
...vyhrát měla Alfa Romeo !
6. 3. 2017 16:16
3008
PSA ten úspěch přeju, ale moc netuším, čím si tu cenu, ve srovnání s konkurenty, zasloužili. V 3008 jsem nejel ani neseděl, tak nechci moc kafrat, ale letošní vítěz mi přijde hodně divný. ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - praděda7
6. 3. 2017 16:38
Re: 3008
Jo hochu, svět se mění a s ním i styling. Holt, jak říká naše vnučka...je jiná doba... ;-)
7. 3. 2017 10:31
Re: 3008
Stačí kouknout na fotky se sezením. To je strašné - stehna ve vzduchu, sedí se na zadku!
Tady opravdu už nejde o technickou hodnotu věci a už vůbec ne o pra-původní záměr COTY, totiž: poměr užitné hodnoty k ceně.
7. 3. 2017 21:59
Re: 3008
... konečně rozumný názor ))) ... je třeba se posadit a projet se ... a zjístit, proč 58 novinářů dalo přednost P3008 .... já jsem tenhle test udělal před koupi nového auta loni v prosinci ... a věřte mi ... z původních favoritů na koupi ...se stali outsideři o 1 level níže ...jízdně ...technologicky ... a designem ... mám P3008 2.0 BlueHDi 150k ... a po 5000 km ... bych nechtěl nic jiného ..))) Hezký večer všem...
6. 3. 2017 16:20
muhehehe
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2017 16:30
Ach jo, to je COTY!
Tak jsem si myslel, že když min. rok vyhrála Astra, že se něco zlepšilo. Když jsem však viděl, jak se letos do finální sedmičky nedostaly ty vozy, které tam měly být, protože se s nimi valná většina porotců neprojela a pořádně se s nimi neseznámila, tak jsem ani nečekal, že by z těch 7 byly AR Giulia, Volvo S/V90 a MB E na prvních třech místech a že z nich Giulia, jakožto v mnohém vzor pro ostatní, byla první.
Rozbalit vlákno
11
6. 3. 2017 16:36
Re: Ach jo, to je COTY!
V cem je Giulia vzor pro ostatni..?
Avatar - Beefcake
6. 3. 2017 16:45
Re: Ach jo, to je COTY!
V ultimatnom gay leveli ? >:D

EDIT: Samozrejme som zartoval, top je v tomto Spider, Alfa je predsa az druha.
Avatar - praděda7
6. 3. 2017 16:41
Re: Ach jo, to je COTY!
Jo, kupující se zbláznili do SUV...a s nimi i porotci...... ;-)
6. 3. 2017 17:14
Re: Ach jo, to je COTY!
Jsou vůbec dnes porotci něčím jiní než většina kupujících?
Avatar - Jaros71
6. 3. 2017 18:26
Re: Ach jo, to je COTY!
jenže to není SUV s 4*4...jen podělaná dvoukolka..crossover. 8-s
Avatar - praděda7
6. 3. 2017 18:41
Re: Ach jo, to je COTY!
Tož neberme jim to... ;-)
Avatar - netcar.xx
6. 3. 2017 18:43
Re: Ach jo, to je COTY!
Tak to se odteď bude psí pouliční směsi říkat Crossover?
6. 3. 2017 20:01
Re: Ach jo, to je COTY!
V tom pripade mi beha po zahrade "Prajzky krosouvr".
7. 3. 2017 12:34
Re: Ach jo, to je COTY!
Takže většina veškeré automobilové produkce jsou podělané dvojkolky. :-)
Avatar - _Karel_
9. 3. 2017 11:43
Re: Ach jo, to je COTY!
Většina automobilové produkce SUV umí 4x4. To "SUV" je velmi důležité.
Avatar - removed
6. 3. 2017 18:50
Re: Ach jo, to je COTY!
Zmohl jsem se jen na mavnuti rukou...
Avatar - alf1963
6. 3. 2017 16:37
Masovka
Za jakým autem se ohlídnete po 10 letech?Po 3008 :no: Páni novináři by měli zařadit 3008 do kategorie rodinné vozy.
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2017 16:57
Re: Masovka
to sis asi splet soutěž. Tot není nejlepší design, ale auto roku. Základní kritérium je value for money. Ale ani tohle kritérium to auto nesplňuje. to je pravda.
Avatar - alf1963
6. 3. 2017 17:33
Re: Masovka
Že se těch Suveček prodá víc z něho lepší auto nedělá.

Základní výbava nové 3008 zahrnuje tempomat, manuální klimatizaci nebo digitální přístrojový štít.Se základním benzinovým tříválcem 1.2 PureTech (96 kW) stojí 510.000 korun.

Toto že je auto roku 8-s 8-s
6. 3. 2017 16:40
To je parte?
Kde je nějaká sláva? O tomto vítězi se obecně ve článcích při nominacích zde také nepsalo, zato o kom to bylo víme všichni... Jo jo jsou lepší auta, ale poslední roky ceny dostávají auta, které si můžeme dovolit a také jsou k užitku a samí krasavci tak ať to vydrží. Koncern má co dohánět.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
6. 3. 2017 17:31
Nevěděl jsem že existuje.
Peugeot. Neurazí, nenadchne, vypadá že se do něj vleze hodně nákupních tašek. Jakékoliv auto z žebříčku by si ale zasloužilo vítězství víc.

Giulia si mě za volantem získala už dávno, to je prostě dokonalost a řidičský sen. Zkuste s ní projet jeden kruhový objezd pod plynem a pochopíte proč to píšu. Mergl za techniku, C-HR za objevení nové kategorie vozu a tak bych mohl pokračovat... to i ten citrón mi je sympatičtější, prostě kdokoliv jiný než ten neučesaný, zavalitý Francouz by dokázal motoristickou Evropu prezentovat lépe.

Nezbývá mi než doufat že si mimoevropští investoři a výrobci neřeknou že to je to co Evropan chce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2017 22:50
Re: Nevěděl jsem že existuje.
tato "sranda roku" uz davno nie je o tom ze vyhrava najridickejsie alebo najkrajsie auto... co uz ... ja to sledujem uz roky a vzdy to vyhra nejaky "uplne bezny spotrebak" az na par vynimiek ako napr. leaf ;-)

mne pride ze sa dnes uz vyhrava len z povinnosti... to caro 90 rokov ked sa vyhravalo aj za skutocne zasluhy a prinos je davno prec ( XM.. mondeo .. alfa 156... a pod )

osobne by som to doprial jaguaru F-pace ale ten sa nedostal ani do finale co uz... a podla mna aj kodiaq je lepsim vozom ako P3008 ale tak co uz... kazdopadne z tych 7 finalistov uz bolo dost jasne ze to 3008 vyhra... vzhladom na sposob fungovania sutaze je to teda "opat" docela neprekvapujuci vitaz
7. 3. 2017 15:57
Re: Nevěděl jsem že existuje.
Evropský Vůz roku musel vždycky něco pokrokového přinést a zároveň musel zohledňovat poměr užitkovosti k ceně. To však skončilo někdy v druhé polovině devadesátých let.

Jakýsi záchvěv udělala loni Astra. Možná k tomu dopomohlo i to, že Opel s ní (a s novou Insignií) dává najevo, co a jak zlepšil, jak k tomu dospěl a proč. Tak, jak se to dělalo dřív a jak si pak polovzdělaný koníčkář mohl přeščíst v technických časopisech (Automobil) a poučit se. O to víc se poučili porotci, protože jejich technický automobilový základ by větší a Vůz roku měl tak objektivní váhu.

Dnes však nejsou automobilový novináři, co by porotci, technici, a tak si ani nedomyslí to, co už si nepřečtou. S čisté nefundovanosti i nezájmu tak dají body něčemu, podle "něčeho".
Avatar - pumpkin
6. 3. 2017 17:42
Gratulujem
Tak teda gratulácia do Peugeotu. Vôbec ma natrápi, že vyhrala 3008-ka, prajem jej to, ale skôr ma mrzí, že nevyšiel môj typ. Za mňa to bola C-HR, pretože z vyššie spomenutých finalistov ako jediná vo mne vyvolávala emócie a rád sa za tým auto otočím.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2017 18:01
Už nastavili zrcadlo?
Já si počkám až nastaví zrcadlo...
Tedy přesněji - až auto.cz udělá srovnávací test s novým Yetim. Bude to napínavé do poslední chvíle, ale vítěz je jasný už teď ;-)
Jen takový postřeh - Jak to že má PSA ve finálové sedmičce dvě auta (když podle kapitánů průmyslu z diskuze o převzetí Opelu vyrábí jen krámy) a nejsvětější koncern nic?!
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2017 18:22
Sprcha
Tři se prali a sedmý se směje.
Řikal jsem si, jestli to Alfa urve nebo překvapí vyšší střední třída V90 či Éčko... a ono to vyhraje auto do počtu. 8-s
Arese to vystihl nejlépe. Diskutabilní, páprdovský, bez motoru, bez hybridu, bez elektriky, bez čtyřkolky... bezpohlavní.

Není to omyl jako na Oskarech?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
6. 3. 2017 18:29
Re: Sprcha
>:D celý Peugeot je omyl..a nyní nám zprzní Opel. :no:
6. 3. 2017 18:46
Wat?
Čekal jsem Guilii, S90/V90 nebo Éčko...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lackey
6. 3. 2017 18:49
Cirkus na kolesach
Neviem kolki z vás diskutérov, uz sedel v tom aute. Ja uz ano.

Je to taky ohurujuci, farebny cirkus na kolesach s hromadou LCD ci TFT obrazoviek.

Generacia odrastena na nintendo, na tabletoch a smartphonoch sa iste potesi.

Ked sa ale zacne france- china elektronika j*b*ť , uz od obycajnych prejavov pocasia zima-leto, to este len bude "cirkus na kolesach".
>:D
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2017 20:02
Re: Cirkus na kolesach
A napr. taký Passat má tých displayov menej? Rozdiel je v tom že tam si musiš za ne priplácať. Asi si budeš musieť zvykať. Za pár rokov to takto bude mať úplne každé auto.
7. 3. 2017 21:30
Re: Cirkus na kolesach
...))) jezdím v Peugeot BlueHDi 2.0 od konce prosince loňského roku ))) ... zima byla slušná ... nic se nepoj.b.l.o ))) ... sedět ... nebo ujet 5000 km ... to je rozdíl ))) a většina z vás ... ví prd o čem mluví )))
[odkaz]
58 novinářů z 22 zemí Evropy se projelo všemi nominovanými vozy a rozhodli, jak rozhodli ..))) ... takže ... tlachejte dál ))) ...
6. 3. 2017 19:53
???
Hlasoval bych pro Toyotu C-HR nebo Nissana Micru. Ale upřímně, pro Toyotu, i když Micra také není špatná.

Těm ostatním autům nerozumím, nic mi neříkají...
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2017 20:03
Re: ???
Je fajn, ze jsi nasel v sobe tu sebereflexi a konecne naplno napsal, ze autum nerozumis, to je na palec :yes:
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2017 20:11
Mno
Za sebe bych tedy řekl, že 3008 se po stránce designu povedla (ale paradoxně jí možná více sluší halogeny) a poslední i-kokpit konečně vypadá k světu (jeho zpracování už tolik ne)...Ale jako auto roku bych jej také nezvolil.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
6. 3. 2017 22:19
Re: Mno
Halogeny, jo? Schválně si zkus pustit konfigurátor 3008... ta úvodní vizualizace je fakt eňo ňuňo... >:-[]
Avatar - woody-alien
6. 3. 2017 22:38
Re: Mno
Hele, 3008 jsem viděl i v ní seděl. No ale konfigurátor jsem zkusil poprvé. K tomu nemám co říct. Slova mi došla. ;-)

A když pak spatřil ten svůj Peugeot
prostinké auto bez ozdob
prostinké auto bez ozdob

V pokoře stranou všeho světa
Sám vyhloubil svůj vlastní hrob. >:-[]
6. 3. 2017 22:08
A sedět se v tom nedá!
Podle fotografií jsou zejména vzadu stehna výrazně ve vzduchu a nohy natáhnout nemůžete. Vepředu to kvůli středovému tunelu vidět není, ale už z toho, jak má řidič stehna skloněná to vypadá obdobně jako vzadu.

A proč tedy je potom to auto tak vysoké?!

Kdyby bylo celé auto "zlaté", tak toto jsou přeci chyby velkého kalibru!!!

Jakou roli v tom tedy hrála volba pro vítězství? Inu, porotci si do auta nesednou.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 22:15
Re: A sedět se v tom nedá!
Bylo by zajímavé si přečíst zdůvodnění poroty. A hlasování po jednotlivých státech.
Nenapadá mě, v čem auto vyniká, kromě provokativního designu.
6. 3. 2017 22:19
Re: A sedět se v tom nedá!
Ještě k té výšce:
auto je minimálně o 12 cm vyšší než klasická auta
a má minimálně o 7 cm vyšší světlost.
7. 3. 2017 21:33
Re: A sedět se v tom nedá!
... aha ...podle fotografií )))) ...chyby velkého kalibru ... tak až v tom autě ujedete 5000 km ... dejte vědět, jestli tuhle ptákovinu ještě jednou zopakujete )))
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2017 22:28
sranda
uz som to pisal ze doprial by som to jaguaru F-pace ( aj ked je jasne ze drahe vozy moc nevitazia ) ale neprekvapilo by ma keby vyhral P3008.... a stalo sa ;-) ... peugeot to vyhral... podobne ako s astrou trefa ... zda sa ze na auta roku mam posledne roky docela dobry "cuch" ... aj ked mozno je to len nahoda ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
7. 3. 2017 00:59
Pežó vs. Džulia
V kútiku duše som dúfal vo víťazstvo Giulie. Neprináša "cingrlátkovú revolúciu", vsádza na technické riešenia pre radosť z jazdy, riešenia skrývajúce sa hlavne pod kabátom, ale vyhrali práve "technické vymoženosti", ktoré dáva Pežó okato na obdiv, riešenia poplatné dnešnej dobe. Aká doba, také autá, a víťaz je len odrazom doby a hodnôt dnešných ľudí...
Michal Karpat, spáliš demonštratívne svoj novinársky preukaz? :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - alf1963
7. 3. 2017 05:13
Re: Pežó vs. Džulia
Nevím neříkal že sní svůj klobouk?
Avatar - LuCZiano
7. 3. 2017 12:10
Mně se líbí
Gratuluji PSA. 3008 je hezké auto. Sice jsme ho neřídil, ale byl jsme si ho prohlídnout a dovedl bych si ho pro sebe představit.
PSA se docela daří. 2014 COTY Peugeot 308, teď Peugeot 3008. Do toho kupují Opel... jako by se PSA po letech skomírání pořádně nadechovalo.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2017 07:47
Na fotkach mozna nevypada...
...ale kdyz sem ted prebiral novou 308 pro manzelku (operak), tak me tam oslovila prave 3008 a prisla mi fakt krasna a luxusni. Skoda, ze neumi byt ctyrkolka. Pry az 2019 pridaji na zadek elektromotor, tak bude konecne 4x4
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2017 00:19
Komedie
Nic jiného..
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2017 01:02
Nádherné auto, len sa nedá regulovať ventilácia...
Je to najkrajšie SUV, super pohodlné. Nádherné spracovanie, veľmi sa mi páči, už by som ho aj bral, len...:
- Na tom aute sa nedá regulovať ventilácia!!! Tie ventilačné výduchy nemajú mechanickú klapku, s ktorou by sa ten výduch dal privrieť alebo zavrieť podľa rozhodnutia človeka, ktorý oproti tomu výduchu sedí! Keby som do takého auta posadil moju ženu, asi by som to už nerozchodil...
- To krútenie sa obrazovky tachometra pri prepínaní sa nedá vypnúť, Prvý raz Vás to ohúri, ale potom to je už otravné. A nezbavíte sa toho.
- Skúste si nastaviť na dotykovej obrazovke napríklad klimatizáciu bez toho, aby ste sa prestali pozerať na cestu. Ono to nejde. A keď to ide, tak sa nedívate na cestu. Veľmi, veľmi nebezpečné...
- A na záver, je to vôbec SUV, keď to nemá 4x4?
Rozbalit vlákno
0