Děláte si srandu nebo co? Tohle má představovat krásu? Přečetl jsem si jen nadpis a už ten mne odradil od přečtení článku samotného - přičemž původně jsem to měl v plánu -_-
Vypadá moc hezky, ale pouze z venku!!! Uvnitř je to hnus ala VW, prostě nic navíc, vypadá to tam jak v 10let starým golfu!!! Traparna ty hodinky. Škoda. Jinak barva celkem jde. Lepší jako stříbrná, které jsou 3pdele
Možná sis toho nevšiml, ale tohle není žádný prémiový ani luxusní model (od toho má VW značky jako Audi, Bentley, Bugatti nebo Porsche či Lambo), ale pouze další karosářská varianta Passatu, tedy auta mainstreamové střední třídy. A z tohoto pohledu jsou motorizace více než dostatečné.
Dizajnovo ide VW podla mna hore. Uz novy Passat je dost podareny co sa dizajnu tyka a Arteon ide este dalej. Ide z neho zdrava dravost. Cenovku tipujem tesne pod milinom za zaklad.
Tie hodinky sú aj podľa mňa trapárna, ale nie je to chyba Volkswagenu, ale skôr celkovo automobilových trendov. Je to taká zaužívaná predstava o luxuse, asi ako donedávna obľúbená imitácia koreňového dreva na prístrojovke.
Já Vám nevím, ale cpát do své prémiovky motor o obsahu 1500?
Chápal bych to jako pohotovostní nabíječku pro baterie, pakliže to náhodou nemá čtyři elektromotory o kterých nám zapoměli napsat, ale do prémiovky bych si představoval, aby výčet motorů začínal tak někde V6 2,5 a končil kolem V8 4.0
Souhlas, že mi to auto přijde jako snaha o průnik do prémiového segmentu a tam ta 1,5 působí divně. Ale jinak - kde v evropě začíná auto této třídy na V6?
On i ten tebou hloupě zmíněný MB S umí pokud vím čtyřválec. A VW není ani velmi zdaleka na úrovni S-klasse.
Hodiny tam musí být, aby displej nebyl nedejbože v zorném poli. Jak je zdejším čtenářům známo, to je základní znamení ergonomicky dokonalých interiérů.
Představovat si můžeš, ale na V6 dnes moc srovnatelných aut (taková se nicméně hledají těžko) nezačíná. ;-) Navíc i interiér z Passatu napovídá, že nejde o snahu lézt do zelí Audi.
...zase jeden nastvane vypadajici Volkswagen. Osobne v tom zadnou krasu nevidim. Interier je potom klasicka neergonomicka nuda.
P.S. ale chapu redakci. Jde jen o zaplacenou reklamu.
Tak nevím. Nadpis "čtyřdveřový", v každým zdejším článku píšou něco jinýho ("bude to lift", "nakonec to není lift").
Asi si budu tuto malichernou drobnost jít zjistit na nějaký web o autech. ;-\
Ale dík! ;-)
Mně je to svým způsobem taky jedno..., ale když si s tím sám přišel..., kritizovat se přece dá i dospěleji, na věcné kritice čehokoli samozřejmě nic špatného není... ;-)
Od doby, co jezdím v šestiválci o objemu tři litry, si nějak nedovedu představit, že bych sedl do auta s motorem, kterému by chyběly dva válce, nebo dokonce válce tři. O objemu raději ani nemluvě.
Mám úplně jiné smýšlení a to takové, že i těch šest válců bych nejraději rozmnožil o další dva :-)
Nezbývá tedy, ne že by to bylo špatně, než zůstat u BMW či podobných značek.
Nevypadá špatně..na VW design.
Interier taky moc neberu..nelíbí se mi DIGI kaplička přístrojů..jak z Playstationu.
Krásné sportovní tubusy tomu seděly lépe.
Taky ten tablet na středu bez kolečka ovládání hlasitosti a čudlíků...fuj. 8-s
Vypadá jen pěkně..ale nechtěl bych to ovládat ani náhodou. :no:
Z auta moc nadšený nejsem , a osobně bych vybral něco jiného.
Je to "jen" ideový nástupce (Passatu) CC, (tentokrát) s pěti dveřmi. Kdo nečekal výrazně víc (viz interiér), ke zklamání nemá příliš důvod. Předek má rezervy, ale z profilu a zezadu je to v podle mě v pohodě. Prostě takový VW Passat Sportback. Berte, nebo nechte ležet...
Taky mě to mračítko praštilo do očí. Taková ukázka situace, kdy když něco funguje na konceptu, po důsledném zkatování kostů pro produkční verzi už to fungovat nemusí...Třeba bude Arteon asi historicky první auto, kterému budou tuzeři mračítka sundávat. :-)
marně si kladu otázku v čem má být tenhle VW jakože nejkrásnější ??
Ze předu to vypadá dost děsivě, interiér klasická nuda, snad jen ta zadní část je aspoň trochu pohledná. 8-s
Jako chápu , že vnímání krásy je čistě subjektivní, ale tohle je teda nic moc...
Vyvážené proporce, pěkná základní linka, ale nelíbí se mi ztvárnění předku, překombinované, samá linka a mřížka, to auto nemá výraz. Interier je Passat, v něm mi nesedí ty žaluzie a kombinace hypermoderního virtual cockpitu s ručičkovými, navíc velmi levně působícími, hodinami. Celkově je to ale na mainstream velmi slušný počin. :yes:
Co jiného jim zbývá, pokud se chce VW přiblížit evropským prodejům Hondy, musí se nutně nechat inspirovat právě současným designem automobilů této značky. ;-)
Já souhlasím s tím, že předek je trochu překombinovanej. Mračítko kapoty děs,prostřední maska v nárazníku nemusela být a bylo by to daleko lepší. Celkově ale moc pěkný.
Na posouzení prvního dojmu samozřejmě nic..., ovšem napsat "Zfetovaný jezevčík" a pak tu psát:
"To jste tu fakt malé děti?" je poněkud zvláštní. Sám nahraješ na smeč a pak se jí ještě divíš. Tvůj boj... ;-)
Jaká prémiovka, postřehnul jste, že se jedná o myšlenkového nástupce (Passatu) CC? Na prémiové modely má VW jinou automobilku. I A6, která je větší, začíná na 1,8 TSI.
Ano, i k němu (Stinger) mám své výhrady. Na Arteonu ovšem kromě toho, co mi vyloženě vadí, navíc ještě marně hledám tu zmiňovanou eleganci. Zřejmě padla na oltář snahy udělat auto zajímavějším. Hmm, pro mě tedy ne.
...a to zejména proto, že jsem nic neočekával. Nemůžu si pomoct, ale při pohledu na fotky cítím minimálně rozpaky.
Tuzerské mračítko mě vyloženě dráždí, masková variace na hotel Družba (International) mi taky zrovna nekonvenuje a vůbec mám z celkového vzezření dojem, že tady byla až křečovitá snaha vytvořit vizuální drama, samozřejmě "v mezích zákona".
Za mě tedy nic moc, takový Stinger nebo nový Peugeot Insignia >:-[] jsou pro mě vizuálně o hodně zajímavější.
Tak, že si auto.cz plete hodinky a holinky už jsem si zvykl, legrace je, že se autor článku dokáže odstřelit v přímém přenosu nalinkováním videa, které dokazuje opak psaného textu.
Současný Cc je po strance designu moc povedený. Tak jsem se bal co s tím provedou. A je to mazec. Bomba. Z vnějšku nejhezčí auto segmentu. Bmw 4 i a5 se mohou jít bodnout. C Klasse jakbysmet. Interiér ma trochu málo odlišnosti od passat ale OK. Audi musí mít prostor na vyniknuti. Ale ten vnejsek a ty proporce!
konkurenční designéři budou mít na stánku vw slet. A to auto bude od nich úplně poslintany.
Kdybych si chtěl koupit auto, co uvnitř vypadá, jako Passat, tak si koupím Passata. A když bych chtěl auto, co vypadá z venku jako Renault, tak si koupím Renault ;-\
VW není nikdy žádný umělecký dílo, ale to já ani nehledám. Kudrlinky na kastli nepotřebuji. Tohle auto mi ale nedává moc smysl. Hlavně, že to má ultra mega full HD display, na kterým nikdy na těch rozbitých silnicích nic netrefím správně. A paradoxně je sice levnější, než čudlíky, ale za to si za něj můžu připlatit :-(
Je vidět, že tam nechal něco pro jeho bývalé kolegy na cestu budoucností. Doufejme jenom, že za pět let, nebo nedej bože už za dva roky, zase nebudeme číst, že ty motory jsou v podstatě vraždy. A že jim zase nebudou v USA dělat zdarma pomalu generálky, jako na běžícím pásu. Viz 2,0 TSI. Nákup delší doby záruky asi bude podmínkou. Ale co naplat, když jim chybí jakákoliv revoluce vnitřního designu, jako je tomu u Peugeotů. Sice volant dole zploštili, ale měli by hrábnout alespoň do vnitřního designu Visionu.
Myslím, že nejčastějším důvodem výměny klávesnice u zdejší redakce je nefunkční klávesa " vykričník ".... protože to je nejpoužívanější klávesa....
Asi to odkoukali od zadavatelů článků z MB, kteří jim pod pohrůžkou
odebrání prémií píšou asi taky s vykričníky....
Mne se to nelibi, jde to uplne jinou cestou nez passat, ktery je stridmy, u tohoto mam pocit, ze designer ztratil gumu a mohl linky jen pridavat.
Vysledek je podle meho skromneho nazoru preplacany a chaoticky, ale pevne verim, ze pro lidi, kteri si radi naskoci na marketingove slinty o tom, ze tohle je premie za cenu passatu, to bude bomba. Ego ukojeno a bude jim na svete lip.
Jak by rekl Kaban, ukolem bylo odlisit se od passatu, tak jsme tomu dali 4 oci... Po reakci na octavii jsme upustili od designoveho oddeleni svetel v barve karoserie :-)
jen bych mel vytku k tem mracitkam coz mi tam moc nepasuje a spis bije do oci.
a skoda ze nemohli spojit prouzky led svetel (nebo aspon vic zasahnout do predni masky) tak jak to mel koncept vw touareg, ale to je myslim kvuli legislative. nekde jsem videl rozhovor s nejakym designerem kterej rikal ze se to nesmi, ze to zakon primo narizuje aby to nezasahovalo do predni masky nebo nejak tak ...
Designer ktory v roku 2017 navrhne taketo primitivne zadne (vypnute) svetla by mal sam dat vypoved. Zbytok tiez impotentny.. len nevniest nejake emocie, to nechame na Mazdu 6 a Insigniu.. Mozno to je pomsta pred odchodom v style Kaban na svetlach Octavky :-) ..
sa mi ta maska aj svetla teda vobec nepacia :-( .... neviem... mozno nazivo to bude pecka ale z tychto foto som v podstate sklamany ... k comu tolko lamiel na prednych partiach? cele je to vpredu docela rozharane... nesurode... kam sa podela tak typicky koncernova ladnost a cistota masky? ( ved toto nema byt toyota ale vw no nie? ) ... a v nejakej striebornej to bude zase docela podivna nesurodost ... pritom mozno stacilo len kusok pozmenit sucasne CC ktore mi pride krajsie... a maskou jasne elegantnejsie