Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - pumpkin
Pekné!
| 6. 3. 2017 18:55
Vyzerá to veľmi dobre. Už sa dizajnom dotiahli na Renault. :yes:
Pekné!
| 6. 3. 2017 19:08
Vypadá moc hezky, ale pouze z venku!!! Uvnitř je to hnus ala VW, prostě nic navíc, vypadá to tam jak v 10let starým golfu!!! Traparna ty hodinky. Škoda. Jinak barva celkem jde. Lepší jako stříbrná, které jsou 3pdele
Avatar - pumpkin
Pekné!
| 6. 3. 2017 19:18
Tie hodinky sú aj podľa mňa trapárna, ale nie je to chyba Volkswagenu, ale skôr celkovo automobilových trendov. Je to taká zaužívaná predstava o luxuse, asi ako donedávna obľúbená imitácia koreňového dreva na prístrojovke.
Pekné!
| 6. 3. 2017 19:57
Hodiny tam musí být, aby displej nebyl nedejbože v zorném poli. Jak je zdejším čtenářům známo, to je základní znamení ergonomicky dokonalých interiérů.
Pekné!
| 6. 3. 2017 20:33
Presne tak, potrebujem sa pozriet na navigaciu a je uplne mimo. Uz ju mozu montovat rovno medzi pedale plynu a brzdy. Efekt ten isty.
Avatar - Ham.
Pekné!
| 6. 3. 2017 23:30
Proč by byla mimo když je v kapličce přístrojů.
[odkaz]
Pekné!
| 7. 3. 2017 09:17
Jsou přeci mezi výdechy, takže nemají vliv na svislé uspořádání.
Avatar - Jaros71
Pekné!
| 7. 3. 2017 15:23
Nevypadá špatně..na VW design.
Interier taky moc neberu..nelíbí se mi DIGI kaplička přístrojů..jak z Playstationu.
Krásné sportovní tubusy tomu seděly lépe.
Taky ten tablet na středu bez kolečka ovládání hlasitosti a čudlíků...fuj. 8-s
Vypadá jen pěkně..ale nechtěl bych to ovládat ani náhodou. :no:
Z auta moc nadšený nejsem , a osobně bych vybral něco jiného.
Pekné!
| 6. 3. 2017 20:07
Ťažko. Porovnaj to so štúdiou a nadšenie opadne. :-|
Avatar - martin.filak
Krásné?
| 6. 3. 2017 18:56
Děláte si srandu nebo co? Tohle má představovat krásu? Přečetl jsem si jen nadpis a už ten mne odradil od přečtení článku samotného - přičemž původně jsem to měl v plánu -_-
Avatar - pumpkin
Krásné?
| 6. 3. 2017 18:59
No a? Veď majú pravdu. Síce to zas nebol taký veľký problém krásou prekonať predošlé štvordveráky od VW, ale titulka článku je v poriadku.
Krásné?
| 7. 3. 2017 09:18
Takže ti to přijde jednoznačně hezčí než CC?
Krásné?
| 7. 3. 2017 00:02
No ono už slovní spojení,, krásný Volkswagen '' je takové divné. 8-s
Avatar - white label
Krásné?
| 7. 3. 2017 00:18
Zvlášť na některé "nezaujaté" to působí jak červený hadr na býka... ;-)
Krásné?
| 7. 3. 2017 09:05
Ok.. Mě se ale opravdu bych (za sebe) neoznacil žádný vw za krásný. Ne že by ta auta byla hnusná, to ne, ale krásná? :-)
Avatar - Jaros71
Krásné?
| 7. 3. 2017 15:20
Auto vypadá docela dobře..ale krásné?
Tak to je ta Alfa Romeo vedle.. :-)
Avatar - Katikakus
Koukam...
| 6. 3. 2017 18:57
...ze designeri VW opisovali u Hondy.
Avatar - white label
Koukam...
| 6. 3. 2017 19:50
Co jiného jim zbývá, pokud se chce VW přiblížit evropským prodejům Hondy, musí se nutně nechat inspirovat právě současným designem automobilů této značky. ;-)
Avatar - Jaros71
Koukam...
| 7. 3. 2017 15:19
To určitě... 8-s
Pěkné mračítko
| 6. 3. 2017 19:03
A ta zlatá barva! Hotová kolotočář edition. A na sraz u Worthersee můžete vyrazit bez investovaní do tuzingu >:D
Avatar - pumpkin
Pěkné mračítko
| 6. 3. 2017 19:08
Zopár tunajších fundovaných štamgastov ti veľmi rado vysvetlí, že v prípade VW viac chrómu nezaškodí, problém je to až v prípade Renaultu a ďalších.
Avatar - _Karel_
Pěkné mračítko
| 6. 3. 2017 19:15
Já souhlasím s tím, že předek je trochu překombinovanej. Mračítko kapoty děs,prostřední maska v nárazníku nemusela být a bylo by to daleko lepší. Celkově ale moc pěkný.
Avatar - pumpkin
Pěkné mračítko
| 6. 3. 2017 19:21
Áno, to mračítko mi tam bije do očí. Ak by bolo súčasťou kapoty, tak by to myslím vôbec nevadilo, ale takto to pôsobí ako dodatočné patlanie.
Avatar - twistedTSD
Pěkné mračítko
| 6. 3. 2017 19:55
Taky mě to mračítko praštilo do očí. Taková ukázka situace, kdy když něco funguje na konceptu, po důsledném zkatování kostů pro produkční verzi už to fungovat nemusí...Třeba bude Arteon asi historicky první auto, kterému budou tuzeři mračítka sundávat. :-)

Ale celkově dobré.
Solidny wagen
| 6. 3. 2017 19:04
Dizajnovo ide VW podla mna hore. Uz novy Passat je dost podareny co sa dizajnu tyka a Arteon ide este dalej. Ide z neho zdrava dravost. Cenovku tipujem tesne pod milinom za zaklad.
Avatar - CHerokee
Solidny wagen
| 6. 3. 2017 19:10
Na studené VW je to docela odvaz! Dovolili designérům vytvořit něco odlišného. Zajímavého. Krásné to není, ale dívat se na to dá.
Avatar - Jaros71
Solidny wagen
| 7. 3. 2017 15:25
s tím souhlasím , docela pěkné auto z venku.
Avatar - holden2
micka opet nezklamal
| 6. 3. 2017 19:15
bulvarni nadpis o necem co za to nestoji. a umej si upatlanou pravacku nez pujdes domu pisalku
Motor
| 6. 3. 2017 19:24
Já Vám nevím, ale cpát do své prémiovky motor o obsahu 1500?

Chápal bych to jako pohotovostní nabíječku pro baterie, pakliže to náhodou nemá čtyři elektromotory o kterých nám zapoměli napsat, ale do prémiovky bych si představoval, aby výčet motorů začínal tak někde V6 2,5 a končil kolem V8 4.0

Už si jasně představuji Mercedes S150 >:D
Avatar - _Karel_
Motor
| 6. 3. 2017 19:34
Souhlas, že mi to auto přijde jako snaha o průnik do prémiového segmentu a tam ta 1,5 působí divně. Ale jinak - kde v evropě začíná auto této třídy na V6?
On i ten tebou hloupě zmíněný MB S umí pokud vím čtyřválec. A VW není ani velmi zdaleka na úrovni S-klasse.
Avatar - Rojin
Motor
| 6. 3. 2017 19:39
Od doby, co jezdím v šestiválci o objemu tři litry, si nějak nedovedu představit, že bych sedl do auta s motorem, kterému by chyběly dva válce, nebo dokonce válce tři. O objemu raději ani nemluvě.

Mám úplně jiné smýšlení a to takové, že i těch šest válců bych nejraději rozmnožil o další dva :-)

Nezbývá tedy, ne že by to bylo špatně, než zůstat u BMW či podobných značek.
Motor
| 7. 3. 2017 08:35
A proč je nerozšíříte? :-) Někomu může připadat těch šest válců jako malý počet.
Avatar - Ham.
Motor
| 6. 3. 2017 19:40
Možná sis toho nevšiml, ale tohle není žádný prémiový ani luxusní model (od toho má VW značky jako Audi, Bentley, Bugatti nebo Porsche či Lambo), ale pouze další karosářská varianta Passatu, tedy auta mainstreamové střední třídy. A z tohoto pohledu jsou motorizace více než dostatečné.
Avatar - twistedTSD
Motor
| 6. 3. 2017 19:52
Představovat si můžeš, ale na V6 dnes moc srovnatelných aut (taková se nicméně hledají těžko) nezačíná. ;-) Navíc i interiér z Passatu napovídá, že nejde o snahu lézt do zelí Audi.
Motor
| 7. 3. 2017 09:13
Jaká prémiovka, postřehnul jste, že se jedná o myšlenkového nástupce (Passatu) CC? Na prémiové modely má VW jinou automobilku. I A6, která je větší, začíná na 1,8 TSI.
Avatar - Blue Sun
První dojem?
| 6. 3. 2017 19:28
Zfetovaný jezevčík...
Extrémně to vynikne v té žluté barvě.
Interiér ničím nepřekvapí, klasická německá nuda.
První dojem?
| 6. 3. 2017 19:39
Tak ses nám představil...a teď něco o tom auťáku... :-)
Avatar - Blue Sun
První dojem?
| 6. 3. 2017 20:02
Trapné i na pětiletého... a navíc zcela mimo strukturu příspěvku, takže... zkus to znovu.
Avatar - white label
První dojem?
| 6. 3. 2017 20:05
Jestli myslíš toho "zfetovaného jezevčíka", tak to ano, ten je opravdu trapný i na pětiletého... ;-)
Avatar - Blue Sun
První dojem?
| 6. 3. 2017 22:43
No jo, dovolit si tady sáhnout na modlu, to se nesmí, to já vím...
Škoda, že mi je to tak krásně jedno.
Avatar - white label
První dojem?
| 6. 3. 2017 23:05
Mně je to svým způsobem taky jedno..., ale když si s tím sám přišel..., kritizovat se přece dá i dospěleji, na věcné kritice čehokoli samozřejmě nic špatného není... ;-)
Avatar - Blue Sun
První dojem?
| 7. 3. 2017 07:06
Co je na posouzení prvního dojmu z auta nevěcného? To jste tu fakt malé děti?
Avatar - Barrichello
První dojem?
| 7. 3. 2017 11:41
šáhnout na koncern se přeci uberwagenistům nesmí, to si ještě nevěděl? >:D
Avatar - white label
První dojem?
| 7. 3. 2017 22:45
Na posouzení prvního dojmu samozřejmě nic..., ovšem napsat "Zfetovaný jezevčík" a pak tu psát:
"To jste tu fakt malé děti?" je poněkud zvláštní. Sám nahraješ na smeč a pak se jí ještě divíš. Tvůj boj... ;-)
První dojem?
| 6. 3. 2017 21:20
OK. Tak ses nám představil...a teď něco o tom auťáku... :-)
Avatar - Blue Sun
První dojem?
| 6. 3. 2017 22:42
A zase špatně... No nic, tady asi změna nebude možná.
První dojem?
| 7. 3. 2017 22:29
Neřeš. Vběhl jsi do hejna VW konzern pozitiv. ;-)
První dojem?
| 7. 3. 2017 06:47
Nevim, me to pobavilo... >:D
Avatar - _Karel_
Škoda
| 6. 3. 2017 19:30
že to nakonec není slibovaný liftback.To bych možná i oželel kombi. ;-\
Škoda
| 6. 3. 2017 19:44
Je to liftback.Koukni se na to první video. :-)
Avatar - _Karel_
Škoda
| 6. 3. 2017 19:49
Tak nevím. Nadpis "čtyřdveřový", v každým zdejším článku píšou něco jinýho ("bude to lift", "nakonec to není lift").
Asi si budu tuto malichernou drobnost jít zjistit na nějaký web o autech. ;-\
Ale dík! ;-)
Škoda
| 6. 3. 2017 19:50
Na tom prvním videu je to vidět,že se otvírá celá záď. ;-)
Avatar - Ham.
Škoda
| 6. 3. 2017 19:52
Ano, také se všude se píše o "five-door fastback".
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Škoda
| 6. 3. 2017 19:54
Tak to je podobná ostuda, jako když píší článek o ultra Quattro a jezdí ve skutečnosti s běžným Quattrem.
Avatar - Ham.
Škoda
| 6. 3. 2017 20:00
Tak, že si auto.cz plete hodinky a holinky už jsem si zvykl, legrace je, že se autor článku dokáže odstřelit v přímém přenosu nalinkováním videa, které dokazuje opak psaného textu.
Avatar - Floyd
Škoda
| 7. 3. 2017 02:30
>:D >:D >:D
Avatar - white label
Škoda
| 6. 3. 2017 19:58
Jo, říkají to i v tom komentáři k videu.
Je to takový větší A5 SB s motorem napříč.
Avatar - white label
Škoda
| 6. 3. 2017 20:02
Avatar - iudex
Škoda
| 6. 3. 2017 19:57
Pozri 1:23 min prvého videa.
Avatar - white label
Škoda
| 6. 3. 2017 19:59
Tak co teď bude s tím plánovaným (ne)prodejem Mondea? >:-[] ;-)
arteon
| 6. 3. 2017 19:56
Ve žluté a R-line hnus >:D Jinak ale super :))
Patlas
| 6. 3. 2017 20:00
No nevim. Za prvý, bez motoru šlapací betlém.
Za druhý, kolotočáři a teplometi si to zřejmě koupěj.
Avatar - woody-alien
Zklamání ? Ani ne...
| 6. 3. 2017 20:08
...a to zejména proto, že jsem nic neočekával. Nemůžu si pomoct, ale při pohledu na fotky cítím minimálně rozpaky.

Tuzerské mračítko mě vyloženě dráždí, masková variace na hotel Družba (International) mi taky zrovna nekonvenuje a vůbec mám z celkového vzezření dojem, že tady byla až křečovitá snaha vytvořit vizuální drama, samozřejmě "v mezích zákona".

Za mě tedy nic moc, takový Stinger nebo nový Peugeot Insignia >:-[] jsou pro mě vizuálně o hodně zajímavější.
Avatar - _Karel_
Zklamání ? Ani ne...
| 6. 3. 2017 20:12
Nic proti názoru, s konkrétními výtkami souhlasím, ale takový Stinger je tuningovými kousky polepen víc (já vím, je sportovnější, ale i tak).
Avatar - woody-alien
Zklamání ? Ani ne...
| 6. 3. 2017 20:21
Ano, i k němu (Stinger) mám své výhrady. Na Arteonu ovšem kromě toho, co mi vyloženě vadí, navíc ještě marně hledám tu zmiňovanou eleganci. Zřejmě padla na oltář snahy udělat auto zajímavějším. Hmm, pro mě tedy ne.
Avatar - _Karel_
Zklamání ? Ani ne...
| 6. 3. 2017 20:30
Nemůžeme mít všichni stejný auta. ;-)
Avatar - MDK
Zklamání ? Ani ne...
| 7. 3. 2017 10:35
Diť je máte volové.
Zklamání ? Ani ne...
| 7. 3. 2017 22:35
Takový Stinger je možná více tuningový. Ovšem RWD a V6
Avatar - white label
Zklamání ? Ani ne...
| 6. 3. 2017 20:20
Je to "jen" ideový nástupce (Passatu) CC, (tentokrát) s pěti dveřmi. Kdo nečekal výrazně víc (viz interiér), ke zklamání nemá příliš důvod. Předek má rezervy, ale z profilu a zezadu je to v podle mě v pohodě. Prostě takový VW Passat Sportback. Berte, nebo nechte ležet...
Avatar - GM.rja
"Nejkrásnější Volkswagen"
| 6. 3. 2017 20:12
- to je takový typický oxymorón. Stále je řádově hnusnější než jakékoliv jiné auto jiné značky >:D
Avatar - del42sa
"krása" v úvozovkách
| 6. 3. 2017 20:12
marně si kladu otázku v čem má být tenhle VW jakože nejkrásnější ??

Ze předu to vypadá dost děsivě, interiér klasická nuda, snad jen ta zadní část je aspoň trochu pohledná. 8-s
Jako chápu , že vnímání krásy je čistě subjektivní, ale tohle je teda nic moc...
"krása" v úvozovkách
| 7. 3. 2017 13:16
Už Jan Werich říkal "to je blbý, to se bude líbit".
"krása" v úvozovkách
| 7. 3. 2017 22:36
:yes:
me se to teda libi
| 6. 3. 2017 20:37
jen bych mel vytku k tem mracitkam coz mi tam moc nepasuje a spis bije do oci.

a skoda ze nemohli spojit prouzky led svetel (nebo aspon vic zasahnout do predni masky) tak jak to mel koncept vw touareg, ale to je myslim kvuli legislative. nekde jsem videl rozhovor s nejakym designerem kterej rikal ze se to nesmi, ze to zakon primo narizuje aby to nezasahovalo do predni masky nebo nejak tak ...

[odkaz]
Prvni auto bez prednich blatniku
| 6. 3. 2017 20:48
Temer. Celkem pekne. Maska zrejme ukazuje jak budou vypadat dalsi modely, on ten design neni kam moc zatlacit, u skodovek bude jeste hure
Naprostá bomba
| 6. 3. 2017 22:15
Současný Cc je po strance designu moc povedený. Tak jsem se bal co s tím provedou. A je to mazec. Bomba. Z vnějšku nejhezčí auto segmentu. Bmw 4 i a5 se mohou jít bodnout. C Klasse jakbysmet. Interiér ma trochu málo odlišnosti od passat ale OK. Audi musí mít prostor na vyniknuti. Ale ten vnejsek a ty proporce!

konkurenční designéři budou mít na stánku vw slet. A to auto bude od nich úplně poslintany.
Avatar - Jaros71
Naprostá bomba
| 7. 3. 2017 15:29
Tak nějak bych tím nadšením šetřil..
Auto vypadá dobře..ale bomba bylo La Ferrari.. ;-)
Naprostá bomba
| 7. 3. 2017 22:38
Zřejmě dobrý matroš.
Avatar - Dinar
Tvarově povedené.
| 6. 3. 2017 22:59
Vyvážené proporce, pěkná základní linka, ale nelíbí se mi ztvárnění předku, překombinované, samá linka a mřížka, to auto nemá výraz. Interier je Passat, v něm mi nesedí ty žaluzie a kombinace hypermoderního virtual cockpitu s ručičkovými, navíc velmi levně působícími, hodinami. Celkově je to ale na mainstream velmi slušný počin. :yes:
Tvarově povedené.
| 7. 3. 2017 22:39
Sure?
Avatar - 3_diamanty
popravde
| 6. 3. 2017 23:11
sa mi ta maska aj svetla teda vobec nepacia :-( .... neviem... mozno nazivo to bude pecka ale z tychto foto som v podstate sklamany ... k comu tolko lamiel na prednych partiach? cele je to vpredu docela rozharane... nesurode... kam sa podela tak typicky koncernova ladnost a cistota masky? ( ved toto nema byt toyota ale vw no nie? ) ... a v nejakej striebornej to bude zase docela podivna nesurodost ... pritom mozno stacilo len kusok pozmenit sucasne CC ktore mi pride krajsie... a maskou jasne elegantnejsie
Avatar - Barry Lyndon
bez cirkusového R-line paketu to docela jde
| 7. 3. 2017 00:29
a vypadá to, že možná i zadní koncovky výfuku nejsou úplně falešné...
Avatar - white label
bez cirkusového R-line paketu to docela jde
| 7. 3. 2017 01:40
Vidíš, jak rychle si změnil názor a s ním i text příspěvku...
Avatar - Barry Lyndon
bez cirkusového R-line paketu to docela jde
| 7. 3. 2017 10:29
Jestli ovšem jsou falešné jako u Passatu a Golfu, tak platí původní verze (tuzingová hrůza a trapárna >:D )
Toto?
| 7. 3. 2017 06:59
Mne se to nelibi, jde to uplne jinou cestou nez passat, ktery je stridmy, u tohoto mam pocit, ze designer ztratil gumu a mohl linky jen pridavat.
Vysledek je podle meho skromneho nazoru preplacany a chaoticky, ale pevne verim, ze pro lidi, kteri si radi naskoci na marketingove slinty o tom, ze tohle je premie za cenu passatu, to bude bomba. Ego ukojeno a bude jim na svete lip.
Jak by rekl Kaban, ukolem bylo odlisit se od passatu, tak jsme tomu dali 4 oci... Po reakci na octavii jsme upustili od designoveho oddeleni svetel v barve karoserie :-)
Avatar - Sumi2000
Toto?
| 7. 3. 2017 17:47
Je to zajímavé..těžko nejkrásnější , ale vypadá dobře.
Avatar - Joky
Klávesnice
| 7. 3. 2017 07:31
Myslím, že nejčastějším důvodem výměny klávesnice u zdejší redakce je nefunkční klávesa " vykričník ".... protože to je nejpoužívanější klávesa....
Asi to odkoukali od zadavatelů článků z MB, kteří jim pod pohrůžkou
odebrání prémií píšou asi taky s vykričníky....
Avatar - MDK
....
| 7. 3. 2017 10:26
Že prej nejkrásnější Volkswagen, no to je BOMBA. To je jako jít na rande s nejkrásnější holkou s Downovo syndromem >:D
Avatar - .StenLi.
Najkrajsi zo skaredych VW
| 7. 3. 2017 12:41
Designer ktory v roku 2017 navrhne taketo primitivne zadne (vypnute) svetla by mal sam dat vypoved. Zbytok tiez impotentny.. len nevniest nejake emocie, to nechame na Mazdu 6 a Insigniu.. Mozno to je pomsta pred odchodom v style Kaban na svetlach Octavky :-) ..
Avatar - MANDALORIAN 66
arteon
| 7. 3. 2017 15:20
Je sice pěkný ale passat je lepší.
Nic nez...
| 7. 3. 2017 15:26
...zase jeden nastvane vypadajici Volkswagen. Osobne v tom zadnou krasu nevidim. Interier je potom klasicka neergonomicka nuda.
P.S. ale chapu redakci. Jde jen o zaplacenou reklamu.
Avatar - O5kar
Pěkné. Opravdu pěkné. Téměř Kabáněho styl.
| 7. 3. 2017 20:26
Je vidět, že tam nechal něco pro jeho bývalé kolegy na cestu budoucností. Doufejme jenom, že za pět let, nebo nedej bože už za dva roky, zase nebudeme číst, že ty motory jsou v podstatě vraždy. A že jim zase nebudou v USA dělat zdarma pomalu generálky, jako na běžícím pásu. Viz 2,0 TSI. Nákup delší doby záruky asi bude podmínkou. Ale co naplat, když jim chybí jakákoliv revoluce vnitřního designu, jako je tomu u Peugeotů. Sice volant dole zploštili, ale měli by hrábnout alespoň do vnitřního designu Visionu.
Divný dyzajn
| 8. 3. 2017 09:34
Kdybych si chtěl koupit auto, co uvnitř vypadá, jako Passat, tak si koupím Passata. A když bych chtěl auto, co vypadá z venku jako Renault, tak si koupím Renault ;-\
VW není nikdy žádný umělecký dílo, ale to já ani nehledám. Kudrlinky na kastli nepotřebuji. Tohle auto mi ale nedává moc smysl. Hlavně, že to má ultra mega full HD display, na kterým nikdy na těch rozbitých silnicích nic netrefím správně. A paradoxně je sice levnější, než čudlíky, ale za to si za něj můžu připlatit :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku