Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Fiesta v Ženevě: Proč je jich tak málo? A mohli jsme se alespoň posadit?
24 komentářů
lamal
Si docela vravim, ze ST vyzera fajne profil aj zadne svetla ma to taky japosnky smrc 90tych rokov v zadu... a potom ze 3 valec >😁
2,0 ecoboost prisiel o valcek... no nic ked ten 3val dobre nazvucia sanim a vyfukom mozna to bude 3valcovy triumph a nie HTP 8-s
asi skoda, 3 valec by tu fakt nemal co robit, ale uvidime mozno sa snazili...
2,0 ecoboost prisiel o valcek... no nic ked ten 3val dobre nazvucia sanim a vyfukom mozna to bude 3valcovy triumph a nie HTP 8-s
asi skoda, 3 valec by tu fakt nemal co robit, ale uvidime mozno sa snazili...
Tak ten 3 válec ladily u Ford Performance odkud je i motor pro RS, GT atd a nevím no, vypadá to že klucí vědí. Nevím kde je napsaná že pořádný motor je jen 4 nebo 6 nebo 8 atd válec. Podle mě u HH jde o to jak to jede, a jestli si motorem musí někdo řešit komplexi, tak to je na tom docela špatně. Pokud to nebude Fungovat OK, ale pokud ano, proč to řešit.
Hlavně ten motůrek prd vydrží..a to řeší každý majitel.. 8-s
sú snaď nejaké referencie či štatistiky na tento motor? Však ho ešte pomaly ani nikto poriadne nevidel a už vieš že to nevydrži a bla bla bla. Nevšimol som si, že by mali litrové ecoboosty nejaký vážnejší problém za tie roky.
litrovy eco nebude v takomto nasadeni... to by som uplne neporovnaval, ford si je vedomi v akom nasedeni bude aj tato 1.5 no i tak sa moze vyskytnut nieco s cim neratali atd... co sa im bohuzial obcas stane aj na motoroch ako 1,6 EB
Tříválec si žádný petrolhead nekoupí. To těžko bude splněný sen. A už jen z konstrukce tříválců to nemůže sekat dobrotu.
sice suhlasim, ale napr daihatsu robi oturbene 3valce uz od konca 80r a boli aj su velmi cenene a celkom slusne tunovane... je to sice v autach velkosti do akych to patri tj este mensie ako fiesta a lahsie hlavne no uvidi sa.. som zvedavy na prve dojmy
Nevím, kdo má být petrolhead, ale 1.0 EB je super. Kultivovanost na úrovni čtyřválce a opravdu tichý chod. Příjemnější než třeba 1.6 VTi. O muzejní 1.6 MPI z OI nemluvě.
nie nemas pravdu, tu nejde o riesenie komplexov tu ide o pozitok, za ktory si zaplatis relativne vela... preco by si si mal platit za ecovymysli ked si to ziada aspon 4valec ?
3valce v autach dohanaju 4 valce a 4valce za 6valce atd... ak si nechces nahanat komplexy kup si 1.0EB a bude 😉
3valce v autach dohanaju 4 valce a 4valce za 6valce atd... ak si nechces nahanat komplexy kup si 1.0EB a bude 😉
Arese
Nová Fiesta vypadá moc dobře, ovšem třím tří(vou)válcovým ST Ford udělal katastrofální chybu, která hrubě poškodí image dlouho budované značky Fiesta ST 😢 😒 8-s :no: :no: :no:
Do fiesty je to sice taky preslap, ale clovek to jeste nejak se sebezaprenim prezije, ale aby ve focusu v podstate vse v benzinu krom ST bylo vyhledove jen trivalec? Uff...
A rovnaký osud hrozí Mondeu. Kým doteraz bol ten R3 taký exot, ktorý je tam len kvôli cene od... a emisie od..., dá sa čakať, že nový 1,5 R3 sa dostane aj do Mondea a teda tie najbežnejšie benzíny (ktorými v minulosti boli 1,6EB, resp. 1,5EB) budú aj v strednej triede R3.
Ako pre Ford mám vcelku slabosť, ale týmito krokmi mi cestu k nemu úplne zarúbavajú a obávam sa, že Ford už nikdy nekúpim (jedine že by nový Focus RS ponechal motor a pohon a výrazne zlepšil exteriér i interiér).
S Fiestama ST se závodí, jezdí slalomy, blbne....nevěřím, že to 2-3 válec může vydržet a celé uvibrované auto s ním. Škoda. Myslím si, že půjdou i prodeje dolů, stejný názor měl dealer, s kterým jsme se bavil....jen ať to není 3 válec. Kdo má zájem, měl by jít rychle do současné verze, dokud je.