Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dacia Sandero: Lenin, Marx, Castro a Che Guevara propagují rumunskou novinku (VIDEO)

15 komentářů

Avatar - da_b0mb
da_b0mb
"skutečně revoluční automobil" >😒] brzo to bude "náskok díky technice" 😉
vrkuboy
Nahodu renault jde dobrym smerem a i to ze ted budou lady by renault jim zavidi urcite kazda autombilka. V rusku se takovych levnych aut proda hodne, takze na tom rendl slusne videla 😉 a dacii bych se nesmal! skodovka taky zacinala s feldou (coz bylo facko s jinejma plechama)a kde je dnes 😉
A v EU se udajne prodalo nejvic loganu v Nemecku, takze je videt ze o tyhle auta je zajem i na zapade.
Dnes si manželka přivezla nové Sandero z prodejny. Je ve verzi Laureáte a má mimo klimatizace všechno. Má to rozvor jako Octáfka a na rozdíl od ní je tam víc místa pro posádku. Po Loganovi, co ho mám 3-tím rokem s 85.000 km najetými a bez závad, je to druhá Dáčka v rodině. Je v ní lepší svezení jak v Loganu, je tišší, přesnější řazení a do nádrže se vleze cca. 62 litrů. Tankoval jsem do plna hrdla a na stojanu Shell bylo 60,5 litru.
Prodejce mi v Brně (dále nebudu specifikovat) prozradil, že během září bylo u nich cca. 20 závazných objednávek na Sandero. Zájem bude o Sandero obrovskej. První Dáčka konkurence schopná a to nejen cenou!
A k tomu Německu, prý je to zákaznicky nejnáročnější trh v Evropě a prodalo se tam 17.000 Loganů za loňský rok.
Jako druhé auto do rodiny nemá konkurenci. Takovým projektům fandím.
V Globusu jsem viděl zoufalý výkřik do tmy v podobě nové Octáfky s nápisem již od 299.000,- Kč. Mrkl jsem se na net a co nevidím, němci chtěli ve škodovce splnit výrobní plán, což se jim povedlo, ale neprodávají. Tak jim dáte 50% akontace na skladovej ležák a 48 měsíců splácíte a uto bez nebo s minimální výbavou. To je ovšem příložitost pro firmy, můžou teď koupit levněji německé Fabie I nebo Octáfky 1,4 59kW pro dealery? NE! Jde o reklamní podfuck. Tlustě označená cena není ta, ze které platíte 50% akontace. K této ceně si připočťete tzv. zákaznickou výhodu, z té si odečtěte 50% na akontaci, přičtěte 48 splátek a jste na klasické ceníkové ceně. Žádná sleva, jen blamáž. Kdyby dali slevu, tak klobouk dolů, ale skopčák by jim to asi vymluvil. Když jsem viděl Fabii II na škodováckých stránkách za cenu 177.900,- Kč, tak mne to zaujalo. Auto bez výbavy, s motorem 1,2 ***ToPojede 44 kW. Spočítal jsem to dohromady a ejhle, on je to základní model za 245.00,- Kč. Je vidět, že americká krize v evropě zas tolik neřádí a to je dobře >😁
Zajímalo by mě, kdo jsou ti ostatní co hrajou v reklamě.
Castro, Lenin a Che jsou jasní, dále bych to viděl na Ho Či Mina, Mrtina Luthera Kinga a matku Terezu. Nějaké jiné tipy?
Navtech
Asi Marx a Bengls, ne? >😁 Moc jsem to nesledoval, teď si dám větší bacha...
wolff
Já bych to typl spíš na Mao a ne Hočimina (ale to je jen spekulace). Ta ženská podle mne Tereza není ani náhodou, ale bude to spíš ta Němka (nevím teda její jméno), co i chrupkala s Che (dokonce s ním tuším padla). Luther King, nemohu posoudit.
Mao těžko, ten měl pleš a tmavý vlasy a byl tak dvojnásobný. Ten stařík v křesle byl docela vetchý.
A ta ženská, Tanja (východoněmecká špionka) není určitě. Opět. To byla normální mladá ženská s hnědými dlouhými vlasy. Mimochodem, co by mezi těma velikánama tam dělala.

Každopádně tam je sebranka revolucionářů. Teď ještě z jakých oblastí.

Nějaké jiné návrhy?
Tak jsem trochu pohledal a😒br /> Tohle je Ho Či Min😒br />
[odkaz]

Takže tím je jasno.

Luther King zase tohle😒br /> [odkaz]
Ovšem mě přijdou černoši dosti stejní.

Ta ženska je asi největší oříšek.

:-!
oIoo
Rosa Luxemburg
shark11
Zvyšuje možnosti voľby pre zákazníkov a "tlačí" na konkurenciu. Vzhľadom na úspech "kockatého" Logana je Sandero predurčené na úspech. Ja osobne by som ho síce nehcel, na to je príliš slabé a málo vybavené, ale pre mojich rodičov, ktorí najazdia málo kilometrov by to bolo super auto. Sandero je už niečo úplne iné ako ich Škoda 120.
_patrik
Nedávno jsem se náhodou stavil na Sandero podívat. Takový Qashqai chudých, myšleno pozitivně, ambice postavit Sandero i jako SUV se nezapře a nebude zřejmě bez kouzla. Celkem si mi Sandero líbilo, až do chvíle, kdy jsem byl konfrontován s dávno zapomenutým mechanismem výškového stavění sedadla, které vyžaduje, aby se řidič nadlehčil - pro artritického důchodce a podobné fyzicky limitované osoby skutečná výzva. K tomu kombinace s minimálním zdvihem volantu. (No, postačí koupit levnější verzi, kde není stavění sedadla ani volantu 😄. A poměrně úzké sedáky v hodně širokém autě. I ve srovnání se současnými spodními patry mainstreamu poněkud retro zážitek. Opravdové retro se ale konalo až u zadních sedaček a kufru. nedělená lavice mi důrazně připomněla staré časy, kdy si převoz třeba úzké skříňky v každém případě vynutil překlopení celé lavice a tím automaticky zlikvidoval kapacitu k sezení vzadu. Kromě toho je lavice vyfouknutá z jednoho kusu jakéhosi molitanu a se současnými sice lehkými, ale konstrukčně pevnými sedáky nemá moc společného, takže o její životnosti si nedělám iluze. A po všech těch manipulacích stejně není dno rovné, opěráky vždycky tvoří schod. Ale budiž. Fandové ocení úžasné páky jako od stolní vrtačky, kterými se uvolňuje sklápění opěráků. Vrchol zážitků přinesl kufr: pod koberečkem tvrdá plechová rovina, jelikož rezerva je zvenčí pode dnem (ke spuštění nutný maticový klíč). A zvedák a klíč na kola atd. jsou něčím naholo připoutané ve výklencích za podběhy - nejvíc ze všeho mi to připomnělo umaštěný igeliťák se zvedákem pod gumovou páskou jako od lyží, umístěný prakticky na stejném místě, který mě kdysi věrně provázel ve stopětce. Pak jsou tu ještě motory, taky pěkné muzeální kousky, s nezřízeným apetitem, u kterých výrobce v letáku raději ani neuvádí emisní čísla. Neříkám to všechno proto, abych ohrnoval nad Sanderem nos, ale přišlo mi to celé líto. Šot s fosilními revolucionáři má aspoň pro mě hodně kyselé kouzlo nechtěného, se silným pachem ztuchliny.
Avatar - Atomas
Atomas
Ono vyrobit moderní a dokonalé auto není v dnešní době problém. Ale pak se nemůžeš divit, že za takovou káru dáš od 250ti výše. Tak odpusť tomuto podařenému kousku za 180 pár drobností a ústupků, neboť jejich budoucí majitelé ocení jiné přednosti tohoto lidového auta z Dráculaburgu... 😉
_patrik
Dobře vím, do jaké sociální kategorie Sandero patří a kromě toho, jak už jsem povídal, docela se mi líbí. Ale ty otravné věci na něm, co se mi nelíbí, by podle mého většinou šly udělat moderněji a přijatelněji bez velkého dopadu na výslednou cenu. Snad kromě předělání konstrukce vzadu, aby kufr byl dnešní standardní kufr. Ze Sandera docela zbytečně jde kvůli tomu dojem, že bylo vyrobené někdy v 90. letech. Cena Sandera je na diskusi - základní výbava za 180k je bez bagu spolujezdce, posilovače řízení,vnitřního osvětlení, stavěcího volantu a sedadla řídiče, možnosti uzavřít přívod vnějšího vzduchu, dělených opěradel vzadu atd. Pokud to někomu nevadí,budiž, ale dnešní docela obyčejný standard je velmi jinde. Nejvyšší verze Laureáte stojí s 1,4/55 nějakých 230k, ale pořád jí ještě chybí boční bagy, klima a rádio a je nutno doplatit 9000 za metalízu. Takže těch 250k je tu coby dup a pořád nám zůstávají ta překonaná technická řešení kufru a sedaček. Nadšeným kupcům bych doporučil napočítat do deseti a zamyslet se, co od svého nového auta očekávají. Za 260k lze např koupit Mitsu Colt, který stejně jako áčko umí nečekané prostorové zázraky, má soudobý motor 1,1/55 a komplet výbavu. Za 220k lze koupit slušně vybavený Accent sedan z motorem 1,4/71 (za 240k je i s klimou), atd. A v bazarech se tlačí za podobné peníze docela mladá a dobře vybavená auta, koneckonců i za těch 180k, pokud je to pro někoho daný limit. Takže cenový mýtus Sandera není imho neotřesitelný.
Čéče, by mne zajímalo, co je u Tebe ten bod Nula, nad jehož stupnicí je auto, které by se mohlo ucházet o Tvoji přízeň. Je to např.indický Jaguar? Nebo to začíná u Majbachu? Děláš machry a WC máš na chodbě. To co tady popisuješ je tvoje zbožné přání, aby tomu tak bylo. Podle toho textu se umíš slovně obracet, zkus takhle popsat i něco jiného. Třebas i sebe.
Promiň, teď jsem si všiml i Tvého příspěvku níž, kde se pasuješ do autobazorového nadšence. Takže si kup strouhanku a zkus posnídat rohlík.
to by byla teprve legrace a navíc by to bylo i koncepční !