Současná Corsa E je pouze radikálně modernizovanou předchozí generací, základ se tedy vyrábí už 11 let. Na nástupce si však počkáme minimálně do přelomu dekády.
Tak jsem to nekde cetl. Je to jedna z nejprodavanejsich znacek v UK, kdyz ne nejprodavanejsi. Pretim byla jednicka Rusko, ale po sankcich slo Rusko dolu.
Protoze v Britanii prodavaji 40% aut. Je to jejich nejvetsi trh a Brexit je masivne zasahne dovoznim clem. Zasahne i jine znacky, ty jsou ale v zisku a maji nejake misto na snizovani cen.
"Přestižní DS", tak to mě fakt pobavilo. V čem je prosím tato značka "prestižní"? - tím, že má víc chromu na karoserii, jemnější kůži na sedačkách a že jsou její auta brutálně předražené? >:D "
Predpokladám, že väčšine zákazníkov to je jedno. Doteraz používala corsa talianske motory, platformu z punta a zákazníkom to bolo evidentne úplne jedno
....předběhl jsi mě........a s Brexitem bych si těžkou hlavu nedělal. V Anglii Vauxhall zaměstnává jen 3500 lidí z celkového počtu 37000. Je to podobně jako s Holdenem v Austrálii, který zaměstnával podobný počet lidí. Holden v říjnu končí. Proč by nemohl skončit Vauxhall?
Naozaj velmi necakane, ktovie ako to zoberu zakaznici ktori ako bolo povedane nedoveruju francuzom a chcu nemecke auto. Alebo zeby stacilo ak opat najmu Schifferovu aby v reklame hovorila "nekazi sa, je to proste Nemka" >:D
To je vtip? Vždyť Corsa F už jezdí, zřejmě se jedná skoro o hotové auto. Ještě štěstí, že Insignia se stihla představit o fous dříve, jako taková derniéra značky. :-!