Ekonomika
pane redaktore, opravdu skodovce klesl podíl na ceskem trhu proto, ze je letošní unor kratsi o jeden pracovni den?
ma snad skodovka jiny unor nez ostatní?
ted se preci ještě stále doprodavaji octavie před faceliftem... jaky nabeh tady zase hlasite?
skodovka rozsiruje rok od roku nabidku modelu a podíl ji klesa... bozi mlyny melou a ctyroka zruda tomu nepomuze...
ma snad skodovka jiny unor nez ostatní?
ted se preci ještě stále doprodavaji octavie před faceliftem... jaky nabeh tady zase hlasite?
skodovka rozsiruje rok od roku nabidku modelu a podíl ji klesa... bozi mlyny melou a ctyroka zruda tomu nepomuze...
"Hned několika důležitým značkám v únoru klesly prodeje, a to včetně domácí Škody." Co je důležitá značka? A která je nedůležitá značka? Kdo to určuje?
Myšleno jako značka, která z hlediska českého trhu hraje důležitou roli kvůli jejímu podílu na trhu a jejím prodejům
Nevím co nechápeš?!
Viděl jsi článek o hvězdách a propadácích?
Naprosto nedůležitými jsou třeba Ferrari, Porsche, Land Rover apod... Kdyby jich nebylo, nic by se nestalo 😉
Viděl jsi článek o hvězdách a propadácích?
Naprosto nedůležitými jsou třeba Ferrari, Porsche, Land Rover apod... Kdyby jich nebylo, nic by se nestalo 😉
1 ŠKODA 5 775
2 VOLKSWAGEN 1 495
3 HYUNDAI 1 438
4 RENAULT 1 223
5 DACIA 1 130
6 KIA 709
7 PEUGEOT 649
8 MERCEDES-BENZ 599
9 TOYOTA 584
10 OPEL 492
11 BMW 445
12 CITROËN 366
13 FORD 294
14 AUDI 259
15 NISSAN 239
2 VOLKSWAGEN 1 495
3 HYUNDAI 1 438
4 RENAULT 1 223
5 DACIA 1 130
6 KIA 709
7 PEUGEOT 649
8 MERCEDES-BENZ 599
9 TOYOTA 584
10 OPEL 492
11 BMW 445
12 CITROËN 366
13 FORD 294
14 AUDI 259
15 NISSAN 239
Co je to reálný prodej? Že něco co se prodalo se vlastně neprodalo? Nebo?
Nebo máte na mysli registrace? Počítáte tedy i s tím že co se prodá v únoru může být registrováno až v březnu (i v rámci jednoho týdne 27.2.-5.3.) atd.
Nebo máte na mysli registrace? Počítáte tedy i s tím že co se prodá v únoru může být registrováno až v březnu (i v rámci jednoho týdne 27.2.-5.3.) atd.
Ten factor by se měl vynulovat s podobným systémem z předchozího měsíce ne?
Ano (pro naše potřeby to nemá smysl řešit). Jen neškodí nazývat věci pravými jmény. Tady je to ještě zajímavější, protože by jim klidně mohly vyjít záporné "prodeje." 😄
A pokud jsou to data od Hyundai (Medea), tak stojí za povšimnutí, že jejich definice nového auta se rozchází z definicí používanou pro potřeby DPH. Hyundai považuje za ree😜ort auta odhlášená do tří měsíců. Z hlediska DPH je auto nové, pokud je dodáno během šesti měsíců od uvedení do provozu nebo neujelo více než šest tisíc kilometrů. Pokud si dobře vzpomínám. S tím se pracuje hůř, člověk si však nemůže nevšimnout toho velkého rozdílu - tři versus šest měsíců.
A pokud jsou to data od Hyundai (Medea), tak stojí za povšimnutí, že jejich definice nového auta se rozchází z definicí používanou pro potřeby DPH. Hyundai považuje za ree😜ort auta odhlášená do tří měsíců. Z hlediska DPH je auto nové, pokud je dodáno během šesti měsíců od uvedení do provozu nebo neujelo více než šest tisíc kilometrů. Pokud si dobře vzpomínám. S tím se pracuje hůř, člověk si však nemůže nevšimnout toho velkého rozdílu - tři versus šest měsíců.
Médea není Hyundai. Je to jen firma mezi jejichž zákazníky patří mimo jiné Hyundai. A ty 3 měsíce jsou snad lepší než 6. Pokud však máš statistiku ree😜ortů od někoho jiného, tak ji sem hoď.
A shodou okolností začala sama od sebe sledovat registrace aut akorát po demonstrativním odchodu Hyundai z SDA, kdy se neúspěšně domáhal, aby zveřejnili veškeré statistiky, ne jen ty drobečky, co dávají pro veřejnost - protože odchodem ztratil přístup.
Proč by měly být tři měsíce lepší? Pro mne je to arbitrární číslo. A nastavil si ho Hyundai. Šest měsíců by mělo obsáhnout ještě víc aut, takže se člověk musí ptát, proč zvolili právě tři.
Ano, Hyundai je nevlastní (alespoň o tom nevím), jen pro něj dělají PR/ marketing. Takže skáčou, jak panáček (Vošický) píská. Někdo tu srandu musí platit. Médea není charita.
Proč by měly být tři měsíce lepší? Pro mne je to arbitrární číslo. A nastavil si ho Hyundai. Šest měsíců by mělo obsáhnout ještě víc aut, takže se člověk musí ptát, proč zvolili právě tři.
Ano, Hyundai je nevlastní (alespoň o tom nevím), jen pro něj dělají PR/ marketing. Takže skáčou, jak panáček (Vošický) píská. Někdo tu srandu musí platit. Médea není charita.
Tak člověk na ulici potkává nové
Škodovky, VW, Hyundaie, Dacie, ale na nového Forda opravdu jen tak nenarazíte. Asi na tom něco bude
Škodovky, VW, Hyundaie, Dacie, ale na nového Forda opravdu jen tak nenarazíte. Asi na tom něco bude
Vsak a co, neda sa ocakavat nekonecny rast aj keby si to iste niektori "top managerkovia" priali.
Výsledky Renaultu a Dacie jsou opravdu překvapivě dobré a je potřeba jim za to poblahopřát.
Aspoň, že si trochu spraví chuť při pohledu šíkmo z boku, kde už zadní kola konečně nejsou ošklivě zapadlá do podběhů! 😄