je pro autora pakatel? Vždyť speciály TCR třeba Seatu, Fordu, Opelu, Peugeotu nebo Hondy jsou levnější. Snad jediný dražší je speciál Audi. Na to že se do značné míry používá sériová technika ostrých HB daných výrobců je 2,5 mega bez daně dost vysoká cena.
Karlll
1
Si na auto.cz, tak je snad jasne, ze za tuto znacku neni zadna cena dost vysoka 😉 >😒] >😁
_MT_
2
Myslel jsem, že Leon CR 2017 začíná na 90 tisících euro.
Gvick2
0
Loňská verze stála 85teur.
_MT_
1
A při uvedení téhle generace byl za 70. A to jsou ceny bez DPH a bez dopravy.
white label
0
Docela by mě zajímalo, proč pro tu "ostrou okruhovou zbraň" nevolí 3dv. karoserii, která je u běžných verzí GTI lehčí a pevnější. Možná, když zadní dveře vykuchají a zavaří/zalepí, jsou kratší přední dveře výhodou...
Gvick2
0
v regulích je divná věta, které moc nerozumím (bod 3.2)
[odkaz]
4/5 bych chápal jako čtyřdveřový HB s pátými výklopnými dveřmi, ale co přesně míní pojmem 2/5 si nejsem moc jistý, třídveřovou karoserii by snad značili 2/3, ale kdo ví.
white label
0
Díky za odkaz. Možná to je myšleno tak, že méně, než dva páry dveří pouze v případě, že dva páry nejsou vůbec v nabídce.
_MT_
0
Také jí nerozumím. Co jsem tak četl, minimum by měly být čtyři dveře. Méně jen na výjimku. Tenhle bod to zrovna neříká, ale nerozumím mu.
_MT_
0
Zadní dveře musí jít otevřít (4.1.2). Takže žádné sváření.
white label
0
Já o těch omezeních nevěděl, bral jsem to, že když je 3dv. běžně/sériově v nabídce, nemusel by to být problém ani pro "okruhovou zbraň".
_MT_
0
Také jsem se divil. U Leonu jsem si ještě říkal, že možná chtěli delší rozvor. Ale u Golfu je to jedno. V pravidlech nevidím vyloženě napsáno, že jsou čtvery dveře minimum. Je však celkem jasné, že zadní dveře musí jít otevřít, pokud je to auto má (neřekl bych, že to implikuje, že je musí mít). Reagoval jsem tedy na to sváření/ lepení - to to nebude.
[odkaz]
4/5 bych chápal jako čtyřdveřový HB s pátými výklopnými dveřmi, ale co přesně míní pojmem 2/5 si nejsem moc jistý, třídveřovou karoserii by snad značili 2/3, ale kdo ví.