Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota nabídne tři sportovní modely a oživí ducha MR2

Toyota se chce opět stát silným hráčem mezi výrobci sportovních vozů. Model GT86 má ještě letos doplnit novinka, která naváže na čtyři generace modelu Supra a po ní se máme těšit na minimálně ještě jeden sportovní vůz japonské značky.
Zpět na článek
10. 3. 2017 15:19
10. 3. 2017 16:21
10. 3. 2017 16:25
10. 3. 2017 17:33
10. 3. 2017 18:30
10. 3. 2017 19:07
10. 3. 2017 20:25
10. 3. 2017 18:44
10. 3. 2017 19:06
10. 3. 2017 19:36
10. 3. 2017 22:01
10. 3. 2017 22:33
Avatar - lamal
10. 3. 2017 15:19
JDM
Noo nie ze by som dizajnovo jasal, ale je to vytecna sprava... skoda, ze to bude zas vychadzat z niecoho co uz jazdi /mx5/ prave podvozok a platforma mala by dielom toyoty aby to bolo unikatne, ale budme radi aspon za toto...

aj Nissan by sa mohol prebrat a ozivit Sylviu/ S-chassis
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
10. 3. 2017 16:21
No proč ne
Zajímavé. Asi je vidět, že se daří, Západ bohatne, a tak se prodávají vozy vyloženě na radost a zábavu. Akorát nerozumím tomu, že malé kupátko bude mít takový motůrek, GT86 na tom není o moc lépe a v Ženevě představený Yaris GRMN má 1,8 kompresor a 210 koní....jehož původ je prý v Lotusu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
10. 3. 2017 16:25
Re: No proč ne
ten odkaz minulosti znaci aj tu filozofiu ohladom vykonu... maximum ovladatelnosti, reakcia na plyn, gradacia vykonu a nutnost pracovat s radickou... to sa trochu vymika hothatch kategorii ktora sa zacala masovo nahanat za kazdym konom a pod 200k to uz je ´´slabe´´ aj medzi malymi autami... myslim, ze ten vykon je uplne v poriadku aj pri GT86 a prijemny bonus bude ak sa pri uspechu dostavi aj nejaka o 50k prifuknuta verzia...

problem bude aj v cene, ak to ma byt male lahke bez samosvoru vykon nemoze byt vysoky a hlavne krutiak... vsetko to dava zmysel aj financne ak to bude male lahke ovladatelne a zabavne... to ze ho v priamke nejaky yaris s 1,8t vyprasi je vec jedna ale to ze si zajazdis daleko lepsie na malej vyspelej lahkej zadokolke nevychadzajucej z masoveho modelu navrhnuteho pre ine ucely je vec druha
Avatar - praděda7
10. 3. 2017 17:33
Celá pravda
Koncem devadesátých let začal bohužel prodej sportovních vozů na důležitém severoamerickém trhu klesat a Toyota se nejprve v roce 2002 vzdala šestiválce Supra a následně v letech 2006 a 2007 ukončila výrobu modelů Celica a MR2.....píše Ondřej.

Bylo by dobře připomenout starší a dát vědět mladší generaci, co bylo za tímto "poklesem". Ano, byli to zase naši staří známí ekofašisté, kteří tlačili na politiky a ti nebyli schopni odolat spojenému tlaku liberálních medií a ekofašistů. Nastoupilo nikdy nekončící snižování emisí a s ní spojené snižování spotřeby paliva, plus nárazové testy...to vše stálo za smrtí sportovních vozů. Automobilkám chyběly na vývoj sporťáků peníze, protože ty mizely do vývoje technologií potřebných ke konformaci s regulacemi. Byl jsem u toho, vím o čem mluvím.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CHerokee
10. 3. 2017 18:07
Re: Celá pravda
A za ty roky tohle podivné zelenurudé hnutí došlo tak daleko, že i na stránkách pro fandy aut píšou desítky lidí o dieselgate, rakovině a vyhánění aut z měst a zavádění elektrických aut s autonomním řízením. A vedle toho budou klidně oslavovat tříválce. Většina z nich ani pořádné auto nepoznala ;-\ a už jsou tak zblbnutí...koncern je přece nepřítel. 8-s
Avatar - lamal
10. 3. 2017 18:30
Re: Celá pravda
pokial je clovek na zemi ekologia ma svoje miesto, to ze sa z nej stal chory business na nespravnom /pre konzumenta/ este neznamena, ze diesel nie je hnus... bol by som tiez radsej keby zostali velke benzinaky a diesle tak max v nakladnej doprave, ale koryto nema dna, takze je to tak ako je... kazdopadne netreba sa tvarit ze dieselgate nie je prasarna
Avatar - praděda7
10. 3. 2017 18:53
Re: Celá pravda
Ale ano. Dieselgate byl nepodařený pokus jak bojovat s ekofašisty. A zároveň důkaz toho, že tudy cesta nevede. Automobilky se měly jednotně postavit zelenému teroru a přijít s vlastní variantou jak prakticky snížit škodlivé emise. Místo toho se uchýlily k pochybným taktikám v rámci regulací. Špatně! Ale pozor! Moderní diesel se vstřikováním močoviny (AdBlue) už není žádná prasárna.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 19:07
Re: Celá pravda
s tymto suhlasim ;-)
10. 3. 2017 20:25
Re: Celá pravda
V Expertní komisi která stanovuje emise jsou i zástupci autoprůmyslu..
Ale když nejsou schopni přijít s ničím lepším, tak se musí podřídit řešení které získá největší podporu..
To platí v politice i v soukromém sektoru..
Avatar - praděda7
10. 3. 2017 18:38
Re: Celá pravda
Ano, zelenorudé propagandě se daří, protože tato ideologie úspěšně vymyla na západě mozky mladých lidí již dávno. Tito mladí jsou dnes učiteli a profesory a pokračují v této zákeřné činnosti. Důkazem jsou "liberální" media v US, kde jejich žáci působí . Mluvíme dnes o dvou generacích minimálně. Velké nebezpečí nejen pro US, ale pro celé lidstvo. :-!
Avatar - lamal
10. 3. 2017 18:44
Re: Celá pravda
nie je to tak uplne, pretoze ak podcenujes realnu situaciu /smog čína atd/ tak si ignorant... problem nie je ochrana prirody, ale sprosta ludska hlava co zneuzije kvoli zisku uplne kazdu hoci i dobru myslienku... kazdopadne momentalny zivotny styl nie je trvalo udrzatelny na nasej planete ak ti toto nestaci... samotne ekologicke lobby znizuje ucinnost ekologie samotnej
Avatar - praděda7
10. 3. 2017 18:55
Re: Celá pravda
Vidím, že ty budeš nejlepší příklad toho o čem píši nahoře. Ach jo... ;-\
Avatar - lamal
10. 3. 2017 19:06
Re: Celá pravda
Ja som vystudovany ekolog v 2stupni vysokosk.vzdelania, tak ver mi viem o com je ekologia ako veda.... je zlozena v prvom rade z prirodnych vied ako biologia, zoologia, geologia, hydrologia, pedologia, botanika, meteorologia atd nejde to vsetko menovat a do toho je aplikovana chemia a fyzika z kt vychadzaju aj samotne prirodne vedy - aby si vedel aj ake je znecistenie okolo teba a aky vplyv ma na kazdu zlozku ZP... do toho su aplikovane dostupne zmapovane dopady tychto polutantov a zname riesenia... a az nad za vsetkym daleko su nejake modely celosvetove alebo europske ... ekologia samotna berie cloveka ako toho co zasahuje v celej ziv. ríši, nici a meni ZP - tak aby si vedel hruba o com je ekologia, vini cloveka za to co robi

a ano som nadsenec automobilizmu v jednej osobe, milujem jazdenie, auta i motory a akceptujem mieru znecistenia dopravou do istej miery hlavne pokial ide o male auta... takze ver mi mam dost sofistikovany pohlad na situaciu a ten tvoj HATE na tom nic nezmeni
Avatar - CHerokee
10. 3. 2017 19:29
Re: Celá pravda
I ekolog může milovat auta. Vždyť sám musíš uznat, že šikana evropského automobilového průmyslu je byznys a propaganda. Jako by doprava byla za táním ledovců. A to doslova. Nic jiného se neřeší. Na jedné stránce není norma proto, aby státy omezily vytápění pevnými palivy (v Polsku stále většina), na druhé straně auta se 4 válci se stávají pomalu luxusem. A pak nastupují další faktory hybridy a elektrická auta - jako podporované projekty, které křiví trh a přitom jejich ekologický přínos je minimálně sporný (lithium, těžké kovy, výroba elektřiny, rozvodové sítě).... Celé je to ošklivé. Kdysi jsme sympatizoval se Zelenými, ale nyní už ne. Cesta větrníků a solárů místo polí a šikana řidičů je mi hrubě proti srsti.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 19:36
Re: Celá pravda
rozumiem ti, ale nasiel si si dost alibisticke dovody a priklady na to aby si ju zavrhol... treba rozlisovat o tom to je, ak nie si schopny chapat, alebo akceptovat viac tak musis uznat, ze aj ty sam mas obmedzeny pohlad
10. 3. 2017 22:01
Re: Pramagor
Ty nejsi pradeda ale pramagor. Chapu ze provokujes, ale je to tak hloupý až to bolí.

Zájeď si do Pekingu abys viděl jak to dopadne, když se kašle na emise, ty bojovníku za smrady.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2017 22:33
Re: Pramagor
Další zelenatec co si myslí, že za vše může jen doprava. Uvědom si, že tady nejsme v Pekingu. Peking má na malé ploše 20 miliónů obyvatel....ty je třeba zahřát, zaměstnat a dát jim práci. To je naprosto extrémní případ. A pak tady je jiná doprava - neregulovaná. Tisíce lodí, které se v denně na východě Asie pohybují, ovlivňují ovzduší především na pobřeží Číny, ale také v Koreji, Japonsku nebo Hong Kongu. V Číně, Koreji a Japoonsku sídlí osm z deseti největších námořních přístavů na světě.