Zajímalo by mne, kde jezdí Tigi? Krom jednoho kusu si nepamatuji, že bych ho na Ostravsku viděl. CR-V, X5, Foresterů a Outlanderů tu jezdí neurekom, ale Tigi? To se tu neprodává nebo je v provozu neviditelný?
V Brne ocas nejaky Tigi projede. Forestry a CX7 vidam spis v Opicich horach ale Outlandery, Rav4 a CR-V jsou videt vsude.Forda, Peugeota a Citroena jsem ovsem jeste nepotkal
No, tak se nám to pomalu Tiguaní, jo, jasně, TIGI jak jsme tu všichni věděli, tedy mnozí z hrůzou tušili, je nejlepší ve středních SUV. Hondu nemusíš počítat, neb ta bodovala redukcí ceny. Takže TIGI... Apoštol-cross je jednička, palce nahoru.
Když na to koukám, fordomilci snad vykoupí komplet kvartální dodávku zewa softis. To jsou konce...
Co ovšem nemůžeme nezmínit, to je umístění bavorácké ixpětky. Jistě, kdo ji viděl naživo a neoslepl z té krásy nejméně na půl hodiny, neví co je auto, neví co je... dělo. Jo, až ve své druhé generaci dotáhli u BMW ixpětku k absolutnu. Ostrá, drzá, těžká kára. Je na správném místě.
Tedy dnes velké BRAVWO a... BRAVO BMW :yes: A upřímnou soustrast všem trail-koleosálnímkugacrosserům...
Hele já neřeším Tigiho, já řeším lež co jsi napsal o CRV.To auto se prodává dobře a je na prvních místech od začátku, tak tady nepiš nesmysli a chovej se jak dospělej.Podívej se na podíl ve třídě u CRV a pak něco piš. ;-\
tak si si hezky pomasíroval ego :yes: a hned máš den hezčí že >:D
no nic, já jsem zatím Tiguany viděl asi 2-3. Jeden dokonce už dost dlouho potkávám, má na dveřích nápis Měská část Praha 9 nebo tak něco. No jo, státní správa není až tak špatné zaměstnání. >:-[]
Kugu jsem zatím viděl jenom jednu, předváděcí.
X5 je všude hafo.
Koleos jsem jenom za tenhle víkend potkal asi 3x. Na to jak se mi moc nelíbil na fotkách v reálu vypadá o třídu líp.
A to tvoje neustálé omílání, že někdo boduje cenou.. Jak myslíš. Já si raději koupím auto za slušnou cenu místo abycho podporoval sociální stát v Reichu. ;-)
Co jsem komu pomasíroval je mi šumafuk, Je fajn že si zapisuješ do notýsku jaká auta potkáš, koneckoncům podle toho asi i vybíráš, které koupit, ne? :-) Důležité je, aby sis v rámci třídy, kterou hodláš pořídit mohl vybírat podle jiné preference než je cena...
Do notýsku si to nezapisuju, přece držím volant! >:D Ale tenhle víkend jsem docela jezdil po Praze, no a holt si člověk všimne co se kolem mihne.
Tahle třída mě moc nebere. To spíš moji ženušku. Ale už teď se s ní někdy bojím sednout do naší 1.4 a ještě kdyby dostala do ruky nějaký podobný tank se silným turbodechtem, bože chraň >:-[]
Cena? To máš těžký. Já třeba v podobné motorizaci a výbavě nevidím jediný důvod proč si koupit něco dražšího, když mi to konkurence nabídne levněji. Kvůli znaku na kapotě? Kvůli imaginárnímu statusu? Kvůli bláhové představě o spolehlivosti?
Takže musí se mi to líbit, musím to mít výbavu co chci, a pak je cena to rozhodující.
Jinak proti Tigimu nic nemám. Klasika. Trochu nudný, kvalitně udělaný VW.
Tiguany se prodavaji hlave pres fleetové prodeje a nejen jen u VW je to velky pocet aut jako u Skody >:D Za ceny vyrazne predotovane, ktere normalni (prumerny bezny GTi) zakaznik VW nedostane. Tak ze mluvit o tom ze Tiguan neprodavaji zadne slevy mne pride poradne VW promasírovane >:D
PS: nejlepsi stredni 4x4 SUV je KUGA, ne Tiguan se zastaralim Haldexem ;-)
Problém je spíše to, pane fordomilče, že pořadník na Tiguana je dlouhý jako role toaletního papíru. Dodací lhůty kolem půl roku. Lidově řečeno, nestíhají vyrábět.
A zase číst žvásty o tom, jak VW je předotovaný a jen proto se prodává... ale ale... na Ježíška taky věříš?
pořadník na Tiguana je dlouhý jako role toaletního papíru >:D >:D
AD1 VWmilče primer role toaletního papíru opravdu pasuje k Tiguanu velmi trefne >:D
AD2 Lidově řečeno, pokud nejaky koncern dnes tvrdi ze nestíha vyrábět jeste po pul roce uvedeni modelu na trh, tak je to jen k smichu, bud je to neschopnost manageru nebo jen vymluva neschopneho dealera >:D Sazim v tomto pripade na to druhe.
Clanek ze dne 23. 1. 2008 >:D Presne o tom mluvim >:D >:D
K tvemu ceskeme dealerovi VW se ptat rozhodne nepudu uz vim co mi rekne >:D Navic je na trhu par lepsich aut. Pokud bych chtel koupit VW a to ve velkem mentalnim zaufastvi tak v DE kde se povaluje (1500) Tiguanu jako housek na kramu kdyz jsme u tech primeru ..... >:D [odkaz]
Vytížeností výrobní kapacity, zabavne :yes::yes:
Tak nejdrive nestihaji vyrabet ted uz stihaji a jen vytezuji. Fakt *.
Kdyby byl o Tiguan tak sileny zajem nebudou nemecti dealeri mit precpane Tiguanem sklady, ze tady v CR neni, jen dokazuje neschopnostot nebo zamer na ceskem provincnim trhu.
Ty vis prd kde se ja a jak pohybuji >:D >:D >:D
Je fakt ze okolo 1,4 Tiguana fakt ne.
Zajímavý je že drtivá většina těch Tiguanů nemá vůbec žádnou fotku,nebo jí má z nějakýho autosalonu!Dokáže tvůj namodralej mozeček pochopit proč tomu tak je? ;-)
MB má na modely GL, ML a R dodací lhůty až 6 měsíců. XC90 mělo svýho času i 12, tak si je zapiš mezi další neschopný zoufalce. Pak jsou ovšem automobilky, který s autama na zákazníky čekaj, to doufám víš, co mam na mysli.
To P.S. bys mohl trochu rozepsat, ať se poučíme... :-) a napiš také něco o těch fleetprodejích TIGIho, asi se domníváš, že celou letošní produkci vykoupily České lesy, a.s.... 8-s >:D
Škody Fabia Kombi pro Lesy České republiky za devadesát milionů korun. :yes::yes::yes: Tak to jsou ty transparetni VW koncernove prodeje pardon Porsche koncernove >:D >:D
Koncern dělal spoustu blbostí, ale nové modely a motory jsou paráda. A tiguan je opravdu povedené auto. Kuga je taky výborná, ale interier o třídu níž.
Víš co, já nemám nějakou extra oblíbenou značku. Před pár měsícema jsem prodával tříleté mondeo, takže mi ford nevadí. Auto je to moc dobrý, ale byl to celkem problem prodat, zájem moc neni. A hlavně bazary jsou jich plné. No a tranzit s tdci je už moje noční můra, hlavně když si na zadnim okně přečtu že šetří mé peníze.
Tak v tom případě ho u fordu nastavili hůř než u tigiho, protože v realu se líp v terénu chová tigi. Ale obě jsou to velmi dobrá auta. Reagoval jsem na tvou posměvačnou poznámku, nemáš pro ní důvod.
A to si zas kde cital, ze Tiguan ma 3 generaciu haldex???
[odkaz]%20PDF/Dynami… />
dokument zo samotnej haldex sranky, uz na zaciatku roku uvadzali, ze tiguan bude mat 4g haldex. Tvoje zdroje su divne. Spust periodik dokonca uvadza, ze Kuga ma 3g HALDEX, ale nikdy som to podrobne neskumal
Čekal jsem, že nějaký velice nadaný občan upozorní na výsledek Koleosu. Ten je ale na trhu o poznání menší dobu než ten tvůj Tigi, takže se s ním ještě lidé natolik neseznámili. K tomu X-Trailu - Je to všestranný a velice schopný vůz, který se i přes nedostatek zákazníků za své kvality nemusí stydět. Navíc zkusíme poslat Tiguana, Koleos a X-Trail ve standartním provedení do (aspoň lehčího) terénu. Ale ne, tak zlý bych na VW zase nebyl... ;-)
S ixtrailem jsem absolvoval 200 kilometrů... děkuji stačilo :-) No, to můžeš poslat. Ovšem ono zde nejde ani tak o terén, jako o prodeje. Tedy ty dopadly takto - TIGI premiant, co je koleos doplň sám... ale dejme mu ještě pár měsíců. Přesto, opravdu věříš, že může bodovat lépe?
Já myslím, že Koleos není jako drtivá většina SUV, které opticky vypadají na to, že nějaké ty teréní choutky mají v krvi. Koleos prostě neslibuje a maká.
K tomu X-Trailu - Nesedne každému, protože má na svou třídu skvělé terénní schopnosti. Kdo je chce mít v komfortnějším balení, pořídí si Koleos. Přečti si SM - Koleos dělí od Tiguanu pouhá setina bodu. Navíc tamnější výhody u Koleosu jsou užitečnější, než u Tigiho... ;-)
Ještě připomenu jeden, u některých stále nepochopený fakt. Je to NOVINKA, takže některé nepatrné mouchy se ještě mohou vyladit. A těch moc není...
Koleos je větší než TIGI, tedy by alespoň v tomhle mohl bodovat v prodejích. Jenže nebude. A kupodivu (sám jsem to nečekal tak temné) neboduje ani kuga... Smetanu slízne TIGI... dokonale. Silniční a terénní verze... VW opět v mainstreamu kraluje.
Zajímalo by mě kolik majitelů těhle malejch suv využije teréní schopnosti Koleosu. 99% uživatelů spíš bude víc vyhovovat lepší ovladatelnost Tiguanu nebo CRV na silnici.
Ceník modelu Koleos si ještě potřebuji prostudovat. Ale jak je známo, Renault je mistr slevových akcí. Myslím, že s tím ještě něco udělá. Vždyť například Laguna 2,0T pod půl mega... :yes:
tak to zas ne, myslím že pod půl mega je dvoulitr atmosféra. Ale uvidíme, možná za půl roku bude i to turbo...
Jinak nevíš Avantime, jako znalec přes firmu Rencek a syn (Copyright Áda ) >:D jaký je ten atmosferický dvoulitr? Na konkurečním servru jsem na něj četl recenci a kombinovaná spotřeba jim atakoval 10 litrů, co mně trochu zaráží.
Na motor 2,0T se občas snáší kritika (jedny z faktorů kritiky jsou výkonová "díra" v oblasti cca 2000 otáček a tebou zmíněná vyšší spotřeba). Nevěřil jsem, když jsem uviděl v časopisu Autohit hodnocení tohoto motoru (Jeden čtvereček z pěti... :-O ). U Laguny jednoznačně doporučuji dCi. S benziny tolik zkušeností nemám
Segra má nové espace s dvoulitrem turbo. Je to 3 měsíce staré, jezdí za cca. 11l. Ale je to automat, takže to je slušný. Nedala si holt rencka vymluvit no >:D
Megane 1 , s tim žena ani nikam nejezdila protože se bála. Radši si vzala na nákup feldu pickup. Řekl jsem si že je to náhoda a šel do Laguny 2. Jak říkám, rencky se mi líbí. V benzínu, jako ostatně u všeho co neni na práci. A to bylo ještě horší než ten megan. Servis katastrofa. Takže už asi nikdy.
Espace je fajn. Světlá kůže, prosklená střecha, výborná muzika i navi.... ale i tak bych to za svůj multivan nevyměnil. >:D
To co dokazala Honda bez reklamy nedokaze Tiguan (cernoch+blondyna) s reklamou to mluvi samo za sebe a ty si chlapecku zapis za usi(a taky si je vycisti), ze Honda CR-V je na trhu pres rok a porad se prodava velmi slusne. Tiguan je natrhu, ale vlastne neni.
Tak Honda je dobré auto, proto ji lidi kupují. I když její vzhled je pro mě dost silná káva. Pro chytráky co se posmívají Tiguanu - zajděte si do autosalonu a zeptejte se kdy vám ho je prodejce schopný dodat. Ne předváděčku, ale auto které chcete. Budete zírat, protože se na ně čeká jak za komače na fávo. VW prostě nestíhá vyrábět a náš trh rozhodně neni nejdůležitější takže se nepřetrhnou. Koleos je zvláštní auto, asi bych radši originál od Nissanu. Ale pro fandy rencka dobrá volba.
je to pjeknéééé .. ale proč je první terénní auto až 12tté resp skutečně terénní až 25té ??? ... když takéto tabulky vidím tak se nedivím ekologistům že brojej proti offroadům ... ;-\ :-(
Dobrá otázka. A odpověď zní, že je to móda. Když vezmeš ty dražší SUV, většina prodejů jsou N1. Tady na Ústecku jezdí qantum ikspětek a řídí to blondýna na vysokejch podpatcích. Ta ti s tím do bláta nepojede. Na CRV ač se mi nelíbí vzhledem oceňuju, že si jí pravděpodobně kupujou i "obyč" lidi. Větší část prodejů je v M1, což se dá říct už tak maximálně o Grand Vitaře, Outlanderu a zatím i Koleosu.
Myslí asi lidi co si to nemůžou dát do nákladů. Já v tom ale nevidim rozdíl, a po zrušení dementních přepážek závisti ho neuvidí nikdo. Ke kecům o blondýně v podpadkách se nemám sílu vyjadřovat.
Můj názor na N1 je prostej. Nemám nic proti odpočtu DPH, nesouhlasím s buzerací, která je s tím spojená. Z jednoho přepážkou a fóliema zprzněnýho auta už jsem jí vyndal, druhý už jsem si zprznit nenechal. Takže květen - měsíc osvobození jedině vítám.