Ojetiny
Němcům funguje Golf, tak ho dělají furt stejně, frantíkum fungovalo Twingo 1 a tak ho změnili a protože nefugovalo Twingo 2 tak Twingo 3 je uděláno podle eMBéčka.
Nejak neberieš v úvahu širšie súvislosti vzniku jednotlivých modelov. Twingo 1 nemalo vo svoje dobe veľa konkurencie. Twingo 2 postavili trochu iným spôsobom s dôrazom na bezpečnosť a spoľahlivosť, ale stratilo to "kúzlo " a hravosť predchodcu. O ďaleko širšej konkurencii nehovoriac. No a tretí počin .... autíčko do mesta sympatické. Vzhľadom k minimálnemu cenovému odstupu od Clia v našich končinách ťažko predajné. Ale oni sa objavia v hojnejšom počte o pár rokov ako jazdenky.😊
Problém je, že navzdory své sympatičnosti se třetí Twingo překvapivě neprodává dobře snad nikde. Ani ve srovnání s druhou generací.
problém to je, ale nie neočakávaný. V tejto triede môže na zadný náhon a malý kufor hrať smart, ale nie twingo. Také veci ako malý kufor, navyše položený na motore, netradičná technika a pod.sú v mejnstríme prekážkou. Jediné, čo môže renolt spraviť je reinkarnácia jednotky, ale už majúv revíre škodnú apíky a sitygouky, ale na milý retro kukuč by mohli zahrať. Ináč tie ich strategické kotrmelce s twingom by sa dali prednášať ako učebnicový príklad blbej taktiky.
který Renault je jako ojetina oblíbený??? 😄
Clio ?
Megane. Osmá nejprodávanější ojetina za rok 2016 u nás.
1. Octavia
2. Fabia
3. Passat
4. Focus
5. Golf
6. Superb
7. Mondeo
8. Megane
9. BMW 3er
10. Ceed
Zdroj: Cebia
1. Octavia
2. Fabia
3. Passat
4. Focus
5. Golf
6. Superb
7. Mondeo
8. Megane
9. BMW 3er
10. Ceed
Zdroj: Cebia
Mas k tomu i kusy? 😉
Jenom procentní podíl na trhu, ale můžeš si to dopočítat. 😉 Celkem se podalo 700t ojetin, 535.600 domácích, 164.400 dovezených.
Podíl na trhu v % u Top 10😒br />
Octavia 10,4
Fabia 6,9
Passat 4,1
Focus 3,2
Golf 2,8
Superb 2,8
Mondeo 1,8
Megane 1,6
3er 1,5
Ceed 1,5
Podíl na trhu v % u Top 10😒br />
Octavia 10,4
Fabia 6,9
Passat 4,1
Focus 3,2
Golf 2,8
Superb 2,8
Mondeo 1,8
Megane 1,6
3er 1,5
Ceed 1,5
Megane má procento trhu jako bmw 3, což je počtem kusů prémie. Ti říkám, že dnes nevyjdu ze smíchu. >😁 >😁 >😁
Jestli ti tohle stačí ke štěstí, tak prosím. Co se mě týká, je ta tvá otázka (oblíbený ojetý Renault) zodpovězena.
Spekulovat tu o prodejích desetileté prémie (průměrné stáří prodávané ojetiny za rok 2016 bylo 10 let, ale aut nad 10 let bylo 52😖, kdy si svůj baworský sen může splnit i koloťuk Franta ze Straškova, vážně nehodlám. A odvozovat z toho něco vůči Renaultu už vůbec ne.
Spekulovat tu o prodejích desetileté prémie (průměrné stáří prodávané ojetiny za rok 2016 bylo 10 let, ale aut nad 10 let bylo 52😖, kdy si svůj baworský sen může splnit i koloťuk Franta ze Straškova, vážně nehodlám. A odvozovat z toho něco vůči Renaultu už vůbec ne.
po facelifte s tymi pridavnymi gulatymi svetlami a la yetina k tomu este v RS verzi bolo podla mna moc podarene... asi naj twingo... samozrejme uplne ta prva generacia bola geneticky asi najlepsie zvladnuta ale to druhe twingo a v RS verzii bolo uz vazne "dospele auto" ... no a ta sucasna smartacka zadokolkova minibus verzia mi pride za mna dodnes najmenej podarena ... nie je podla mna ani pekna ani moc prakticka kvoli podivne otvaratelnej prednej kapote a takisto aj vdaka zlemu pristupu k motoru vzadu a ja ju stale nikde u nas na cestach nevidim ( mozno tak raz za dva tri mesiace ) .. pritom taky UP nie je problem stretnut ani F500 alebo mini....
ak by som si mal vybrat jazdene miniauto tak asi skor predoslu pandu ... neskutocne pritaziliva a prakticka skatulka.. zvlast v cervenej na 14tkach... jednu taku vidim denne... a pride mi ze nestarne... je stale stylova pekna.. sikovna... a neskutocne kompaktna :yes:
ak by som si mal vybrat jazdene miniauto tak asi skor predoslu pandu ... neskutocne pritaziliva a prakticka skatulka.. zvlast v cervenej na 14tkach... jednu taku vidim denne... a pride mi ze nestarne... je stale stylova pekna.. sikovna... a neskutocne kompaktna :yes:
a protože je "dokonalé", nedokáže na něj navázat. Další generace je potom těžkým zklamáním. Typickým příkladem je první Twingo - prostorné, posuvné zadní sedačky, dokonce lůžková úprava. Dokonalý vzhled. Na tak praktické malé auto konkurence nedokázala odpovědět dodnes. Další generace nic nového nepřienesla a naopak tratila. Poslední generace s motorem vzadu je úplně o ničem - naprosto nepraktická. Podobně třeba Zafira A - dechberoucí praktičnost zabalená v dokonalém designu. Auto vypadá skvěle i s integrovanými silnými plastovými lištami komplet dokola a na délce 4,3 metru je uvnitř nadbytek prostoru až pro 7 lidí. Druhá generace propadák - nic nového, zmizely lišty, horší výhled ven. A současná generace úplná tragédie. O 40 cm delší a uvnitř méně místa. Nebo Panda - původní design předešlé generace dokonalý, současná generace jen trapně překopané, šeredné jihoamerické Uno - a mizerné prodeje jsou důkazem, že se šetřilo na nepravém místě. Fiat je vůbec v tomto mistr - původní dokonalý design Grande Punta přemrvil 2x a stejně je ten původní nejlepší. Příkladů by se asi našlo víc...
Nevím jak tohle auto připadá vám, ale moje manželka jezdí konkrétně s tímto modelem: [odkaz] a je velice spokojena. Je jasné, že to není žádné auto pro chlapa, natož rodinné auto na velké nákupy či na letní dovolenou, ale rozhodně poslouží slečnám, kterým bude naprosto vyhovovat jeho menší rozměry při parkování ve městě 😉
Diky za odpoved.
U každého testu jazdenky ju nedoporučujete (chápem objektívne fakty ako rýchlosť radenia, cukanie, pokiaľ s ňou vodič nespolupracuje), ale vždy s dodatkom, že závady sa bežne na nich nevyskytujú