Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Amerika má nové nejlevnější auto. Měsíčně stojí jako značkové tenisky

11 komentářů

Efreeti
Škoda bez starosti se má ještě hodně co učit...na takových příkladech je krásně vidět, jak si ze zákazníků dělají automobilky v Evropě srandu
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ono pronajímat něco, co se ztrátou 14tis dolarů stojí 31tis dolarů, za 69 dolarů měsíčně nebude asi úplně normální podnikání. Nějaký důvod k tomu jistě mají, ale dávat to za vzor mi připadá poněkud mimo...
kyklop
S ním za tie peniaze do Európy a beriem. Ako 2.auto na skákanie po meste pre manželku úplná paráda. :-) . Mimochodom, keď doteraz prerábali na predaji, nebudú na tomto prerábať ešte viac?
qp
Krátkozrace prodělávají na tomto modelu, ale ve finále jim vydělává, protože nebýt jej, tak nemůžou prodávat ty velké SUV, které svou nadsazenou cenou doplácí zase na tyto elektrické vozidla...
kyklop
Áno, zjavne je to tak. Na strane druhej z toho vo finále vyťaží kupujúci
jam2015
Takže Fiat 500e je vlastne len autíčko, ktoré znižuje emisné kvóty automobilky.
IPace
vyrobni cena za kus 500e za ty 4 roky udajne klesla na polovinu, Marcione taky mohl proste jen vyuzivat celkem normalni PR kec ktery by nektere zakazniky navnadil prave k porizeni s vidinou toho ze Fiat prodelava a zakaznik jakoze vydelava :-) mimochodem puvodni serie z 2013 byli prestavby, proto taky byla ty auta vyrobne draha a Marcione mohl vpodstate rikat pravda u tech prvnich par tisic kusu

ostatne 500e se v USA da jako 2-4 leta ojetina s 15-20 tisici milema na hrbu sehnat za 6-8 tisic dolaru (obdobna cena jako u normalni 500), to auto diky temto pronajmovym akcim extremne spadlo na cene dolu
Ondris
500e se dá koupit ojetý i tady v ČR, ale chtěj za to nesmysl. Něco jsem se s tím najezdil v Turíně, kromě děsivýho voliče "převodovky" je to bomba auto.
kyklop
Ten extrémny pokles ceny by som prijal aj tu :-) . Ako auto na mestké skákanie typu pre deti do školy/škôlky a manželku do práce super . Tých 149 mesačne je skoro zadarmo
Avatar - sendador
sendador
bych ho na 3 roky podepsal jeste dnes.
Flajzi
Co to je za logiku? "Vzhledem k tomu, že se jedná o elektromobil, není omezení kilometrů až takovým problémem..."
Já za 3 měsíce jsem s i3 ujel 8500 km kolem komína, kamarád za rok s Leafem má nájezd 70 tisíc km.
A i dealer mi tvrdil, že jeho zkušenost je taková, že koupí EV si výrazně zvýšite roční kilometrový nájezd. Jednoduše proto, že je to levné a pohodlné, tak najedete víc.
Pan redaktor si asi myslí, že když normální EV má dojezd cca. 200 km na jedno nabití, že nelze nabíjet v průběhu dne, kdy auto stojí a nelze s ním dělat delší denní nájezdy.