Přesně takhle co do kvality postupně chcípnul jeden konkurenční web. Bulvární titulky, spousta otravné reklamy, kapitoly, vykřičníky a otazníky, "technické" popisy toho co všichni vědí, photoshopové senzace od nějakých znuděných hlupáků, kousání si nehtů nad časy, co nějaký pos.raný hatchback zajel na Nurburgringu, kde samozřejmě umíte pojmenovat každou zatáčku. No a teď už i surfování po mobile.de, co kdejaký blbeček v Evropě prodává za rakev. Čekám ještě na hledání "sleeperů", či podobných tuzerských hovadin. Děs a hrůza poslední dobou... 8-s
...je otázka kam to pošoupnout, ať si máme aspoň kam chodit přečíst kvalitní články. Pánové, co to dovedli pomalu do bahna určitě sami u sebe rezervy nehledají.
Tak kto si kúpi tento minulogeneračný Focus RS za jeho katalógovú cenu, je minimálne nerozumný. Notabene v situácii, keď nový Focus RS žne chválu, kde sa objaví a už za života je legendou. Starý FRS nový predčí akurát tak vo zvuku, kde R5 je nenapodobiteľný, ale jazdne, dynamikou a zábavnosťou si s ním aktuálny FRS utrie topánky. A neobstojí to ani ako investícia, dvojkový Focus je na každom rohu a aj model RS nie je až tak zriedkavý. Oveľa väčší zmysel by mala kúpa takto zachovalého jednotkového FRS, ktorý bol vo svojej dobe lepšie hodnotený, je veľmi vzácny a už sa dá považovať za youngtimer. To už by sa dalo považovať za investíciu, kde by hodnota auta mohla dokonca rásť.
Přesně takhle co do kvality postupně chcípnul jeden konkurenční web. Bulvární titulky, spousta otravné reklamy, kapitoly, vykřičníky a otazníky, "technické" popisy toho co všichni vědí, photoshopové senzace od nějakých znuděných hlupáků, kousání si nehtů nad časy, co nějaký pos.raný hatchback zajel na Nurburgringu, kde samozřejmě umíte pozpátku vyjmenovat uprostřed noci každou zatáčku. No a teď už i surfování po mobile.de, co kdejaký blbeček v Evropě prodává za rakev. Čekám ještě na hledání "sleeperů", či podobných tuzerských hovadin. Děs a hrůza poslední dobou... 8-s
Chodím na tento web nějakých 15 let, ale takový sešep v kvalitě předkládaných materiálů, jaký v posledních měsících předvádíte, to nemá obdoby! Pokud ještě několik málo týdnů budete pokračovat tímto způsobem, definitivně přijdete o to nejcennější - po léta budovanou čtenářskou základnu!
P.S. Kopírováním stylu autofora u zdejších čtenářů fakt nezabodujete, to je cesta do pekel!!!
Ja myslim, ze je evidentni, ze soucasna ctenarska zakladna je pro redakci ACZ povl, ktereho je nutne se zbavit, a nahradit ho zakladnou novou, vzeslou z fandu Autosalonu a AMR.
Hele kucí, todle je vo houně. Dejte se do kupy. Převčírem článek o sněhu na kapotě, dneska tady řešíte ojetýho forda, recenze nejzajímavějších aut dáváte psát svýmu obecnímu bláznovi a tu a tam dáváte průchod klasický primitivní nenávisti k Tesle. Jestli to vy býci takto půjde dál, tak tady nezůstane na kameni noha.
Edit: Téda, ten váš mamlasovskej systém nechce zveřejňovat názvy cizích serverů, jo? Tak hluboko lze taky klesnout, dlačego nie.
Místo tý hvězdičky nahoře má bejt autofórum cé zet.
Na autoforu se už ani netestuje, díky spojené redakci s přitroublým a naprosto neobjektivním SM se tu hoši dostávají aspoň k testům, přestože už sklouzávají místy do novinářských lejn šířených světem notorů.
Nevím co je lepší, snažil jsem se redakci identifikovat co je špatně, ale hošíci si myslí, že ať napíší co napíší, tady jim to sežereme.
Jejich domněnka, že čtenáři jsou tak hloupí ukazuje jen na to, jak nenáročná dnešní novinařina je.
Souhlas. Ne že bych chtěl vyzdvihovat "doby minulé", ale dříve rozhodně platilo, že automobilový redaktor byl technický odborník. Dnes mají takových redaktorů minimum.
Alcantara ti nic neříká? Víš co se stane, když po ní přejedeš rukou nejdříve na jednu a pak na druhou stranu? Asi ne, jinak bys nemluvil o špinavých sedačkách...
Nejsem až tak znalý fordí "závodní" minulosti, ale pod pojmem fantastický FF RS si mnozí nadšenci Fordu představují spíše RS MK1, než MK2. A to především k vůli váze a s tím související agilnosti v zatáčkách. Jedníčka nabídla solidních 215 HP, a to stačilo na velmi zábavnou jízdu. Dvojka sice nabrala na výkonu, ale i na hmotnosti. Být fanda značky, určitě bych se spíše zaměřil na FF RS MK1.