Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fenixto
takmer 1 milion czk za golfa? no kto to kupi ked za to kupis slusne vybavene auto vyssej triedy (mazda 6, insignia atd...)
No, je to cena v podstatě se všemi myslitelnými příplatky. Samotná cena "Hajlajnu" 2.0TDI DSG je skoro na chlup stejná jako Octavia 2.0TDI Style se starším 6-stupňovým DSG.
Así ti dojde rozdíl mezi "tvou" specifikací a vším možným nabitým novinářským autem.
tak narychlo Mazda 6 Revolution top (cize full) automat diesel 175k za 938tis czk, nove [odkaz]
Nevím kolik se Golfů prodá ročně, ani jak vypadá průměrná výbava, motor. Ale vím, že jde o jedno z nejprodávanějších aut. Kašli na optiku srovnání cen.
Dostaneš se do toho, že tu někdo vyjede výbavy a bude se srovnávat (opět nesrovnatelné).
Každé auto má svou prodejní cenu, nakolik se pak liší od té oficiální jde model od modelu.
Dostaneš se do toho, že tu někdo vyjede výbavy a bude se srovnávat (opět nesrovnatelné).
Každé auto má svou prodejní cenu, nakolik se pak liší od té oficiální jde model od modelu.
Je skvělé, když se tu konečně objeví někdo, kdo ostatním otevře oči. Díky. >:D :yes:
>:D >:D >:D Sice otevřel oči, ale když jsou lidi pitomý a dají za nesmyslně nabušenýho Golfa mego, tak jim nic nepomůže. A to prosím Golf jako takový zbožňuji, ale takový peníze bych do něj fakt nevrazil.
Rozumím, jezdíš mazdou šest.
Anebo's to otevření očí nepochopil. ;-)
Anebo's to otevření očí nepochopil. ;-)
Nejde úplně o třídu, moje žena třeba chce slušně vybavené auto a dát jí na výběr mezi HB nebo podstatně větším sedanem, vezme HB, i kdyby byl dražší ;-)
Jeden by nepovedal, ale ženy niekedy naozaj preferujú menšie. Kolegova manželka dostala Q7, ale vraj je na ňu veľké, happy bola až keď jej dal Q5 :-)
To asi opravdu nemá cenu. U testu jednoho auta to ani nevadí, ostatně pan Dusil velmi korektně popisuje a posuzuje konkrétní výbavu. Co mi velmi vadí jsou podobné situace u srovnávacích testů, kdy se porovnávají dvě auta s podobnou základní cenou, ale jedno z nich je v top novinářské výbavě. Testér se pak oceňuje mnohem lepší sedačky (příplatkové), podvozek (příplatkový, asistenty (příplatkové)... Je to takový PR trik.
Ano, tak by to dávalo smysl. Kdo chce plně vybavený HB nepůjde do mnohem většího sedanu ;-)
Btw, teď jsem koukal, že Mazda dost ořezala nabídku motorů a převodovek v rámci jednotlivých výbav u modelu 3.
Btw, teď jsem koukal, že Mazda dost ořezala nabídku motorů a převodovek v rámci jednotlivých výbav u modelu 3.
Ještě si vzpomínám, že toto téma vcelku podrobně rozebral GTI blahé paměti. Otázka byla, zda si koupil základní verzi vyšší řady nebo velmi pěkně vybavený model nižší. GTI prosazoval zásadně druhou variantu, ale je to přesně taková ta otázka, na kterou budou mít dva diskutující tři názory.
Já jsem taky radši za výbavu, alespoň u některých druhů aut. Cesťák chceš mít komfortní, u sporťáku spartánskost neva ;-)
To já na to šel od lesa: auto střední třídy v plný palbě >:D >:D >:D
A proč ne vyšší střední v chudší výbavě? ;-)
No, to je přesně ta otázka... Asi bych taky tak volil, hlavní je stejně podle mě motor, jízdní vlastností, pak taky samozřejmě prostor. Takže co je platná Fabia "v plné", když si do ní pohodlně nesednu a pod kapotou bude nějaká mrcha.
Já zase mohu říct, že v tolikrát omílaném dilema Fabia TSI Style vs. socka edition z nižší střední, bych byl mnohem více nakloněn Fabii. Podstatný je pro mě motor, jízdní vlastnosti a spotřeba, tunu vážící turbobenzíňák to splňuje docela dobře. Nejvíce by můj názor mohla změnit úroveň interiéru, tam jsem u poslední Fabie /i nejednoho konkurenta/ poněkud nespokojen.
Možná chce/potřebuje někdo větší auto. Takže supermini třída je pak jaksi mimo.
Tomu naprosto rozumím a svůj pohled nikomu nevnucuji. Vždyť v rodině jsme teď nákup auta v dané hladině řešili a nic než C segment se téměř ani neuvažovalo. V dohledné době se možná bude pořizovat další a na Fabii ani Rapid to kvůli prostornosti vzadu pro rodinné využití moc nevidím...Ale já osobně přehnané prostorové nároky nemám.
Osobně mám velký problém s úzkými auty, Fabia byla a je pro mě už kvůli tomu naprosto nevyhovující. U vyšších tříd je to už takové sporné, jestli zůstat o kompaktní třídy (nejspíš v kombíku) nebo jít ještě výš. Třebas právě u testovaného Golfa HB je už velikost kufru pro rodinné využití velmi mezní, rovnou bych řekl naprosto nedostatečná. A pak nastává i to uvažování výbava x cena, provozní náklady, servis...
ja mám tiež rád výbavu v aute. teraz ale čo všetko mám v aute tak zisťujem že snáď polovicu vecí ani nevyužívam ,sú to ale iba zväčša asistenti s ktorými musim občas bojovať ked to nevypnem :-)
"Cena od" plní svoju úlohu dokonale, základ je dostať zákazníka do salónu a potom ho posadiť ku konfigurátoru. Si píš, že predajcovia majú nacvičené, ako prezentovať jeho vysnené auto v kontexte s cenou, prípadné námietky zdolá drobná zľava, nech sa páči, tu dole to podpíšte :-) Nedávno ma takto "utešoval" predajca v MB, nakonfigurovali sme auto, to sa dostalo na dvojnásobok pôvodnej ceny a jeho argument? "Sú to len peniaze. Kašlite na ne a urobte si radosť." >:D Škoda, že rovnakú vetu neakceptuje banka pri splácaní úveru >:-[]
Navyše cena od - keby si chlapom v krčme povedal, že kupuješ golf za milión, tak si za *, to chápu aj štamgasti v nižších cenových. Takže cenu zatlčieš a len povieš, že máš spoľahlivé nemecké, čo vydrží večnosť. Čo na tom, že pôjde po pár rokoch do bazáru, rovnako ako to za polovičnú cenu? :-)
Navyše cena od - keby si chlapom v krčme povedal, že kupuješ golf za milión, tak si za *, to chápu aj štamgasti v nižších cenových. Takže cenu zatlčieš a len povieš, že máš spoľahlivé nemecké, čo vydrží večnosť. Čo na tom, že pôjde po pár rokoch do bazáru, rovnako ako to za polovičnú cenu? :-)
První odstavec beru :-)
Ten druhý nechápu. Štamgasti v nižší cenové kupují Golfa za milion, nejspíš za hotové... ale zároveň se za takovou volbu stydí a snaží se tvářit, že to auto stálo půlku... to mi přijde dost mimo realitu. Ostatně jako většina teorií o tom, proč si někdo jiný kupuje nějaké auto.
Ten druhý nechápu. Štamgasti v nižší cenové kupují Golfa za milion, nejspíš za hotové... ale zároveň se za takovou volbu stydí a snaží se tvářit, že to auto stálo půlku... to mi přijde dost mimo realitu. Ostatně jako většina teorií o tom, proč si někdo jiný kupuje nějaké auto.
Asi som nie moc šťastne spojil auto za milión a piatu cenovú. Účelom nemala byť asociácia s objemom peňaženky, ale skôr s IQ ľudí sa tu obvykle vyskytujúcich, preto je tam slovo "chápu aj štamgasti v nižších cenových". :-) Nič proti robotníkom.
Teórie "proč si někdo jiný kupuje nějaké auto" - je to rozhodnutie daných ľudí, nemám nič proti. Ale napríklad ja som sa najčastejšie s argumentom "chcem si užiť viac, ale nech to nekričí" stretol práve u koncernu - konkrétne v mojom okolí 2x Phaeton, na otázku "prečo?" som dostal v oboch prípadoch odpoveď "lebo si to pletú s passatom a to presne chcem". Obdobne v prípade Superbu - poznám hneď niekoľkých, ktorí si ho kúpili v plnej paľbe za cenu prémiovky, napokon aj môj švagor onehdá kúpil Superb za 1,7 mil. SKK... Či som mimo realitu ja alebo oni, to nechám na posúdení ostatných :-)
Teórie "proč si někdo jiný kupuje nějaké auto" - je to rozhodnutie daných ľudí, nemám nič proti. Ale napríklad ja som sa najčastejšie s argumentom "chcem si užiť viac, ale nech to nekričí" stretol práve u koncernu - konkrétne v mojom okolí 2x Phaeton, na otázku "prečo?" som dostal v oboch prípadoch odpoveď "lebo si to pletú s passatom a to presne chcem". Obdobne v prípade Superbu - poznám hneď niekoľkých, ktorí si ho kúpili v plnej paľbe za cenu prémiovky, napokon aj môj švagor onehdá kúpil Superb za 1,7 mil. SKK... Či som mimo realitu ja alebo oni, to nechám na posúdení ostatných :-)
Jak se povedlo švagrovi koupit Superb za 1,7SKK? Vy už nemáte Euro?
Pokud jsi myslel CZK, pak leda by si odvezl v kufru ještě Fabii.
Pokud jsi myslel CZK, pak leda by si odvezl v kufru ještě Fabii.
Muselo to být už dýl... ale fakt je to dost extrém, co si pamatuju nabušené 3,6FSI tak byly okolo 1,2M.
@Emel: Presne ako vravíš, je to už "pár rokov". O tej sume by som ani nevedel, ale dopadlo to tak, že nemal na lízingové splátky, tak sa to previedlo na našu firmu a platilo z nej, ergo mal som v ruke faktúru. Ako sa k tej sume dopracoval netuším, bol to L&K, bližšie som výbavu neskúmal, isté je len to, že švagor je bIb, ale rodinu si nevyberieš :-/
Ale nie to som chcel povedať - len to, že koncernový cenník Ti dovolí nakonfigurovať si mainstreamové auto za absurdnú cenu. A je potom na pováženie, či je normálny človek, čo to kúpi :-) Rovnako ako v prípade vyššie testovaného golfa 2.0 TDI za milión :-)
Ale nie to som chcel povedať - len to, že koncernový cenník Ti dovolí nakonfigurovať si mainstreamové auto za absurdnú cenu. A je potom na pováženie, či je normálny človek, čo to kúpi :-) Rovnako ako v prípade vyššie testovaného golfa 2.0 TDI za milión :-)
To by mě docela zajímalo. Když se mrknu do starších ceníků, je 3.6 FSI 4x4 DSG Exclusive za 1.042.900 a nezdá se, že by se tam dala dostat výbava za dalších 600+, "by woko" součet všech extras je lehce nad 200k...
[odkaz]
[odkaz]
@Emel: Faktúru nenájdem, ani keby si ma zabil :-) Ale nemáš ešte staršie cenníky? Čo si pamätám, tak to bol diesel V6, L@K, prvá generácia, mám to v hlave preto, že tchýně jeho kúpu obhajovala slovami: "je to diesel, ušetrí" >:-[]
V tom čase boli aj poplatky za spracovanie úveru šialené, takže je možné, že samotná cena auta bola (povedzme) 1,6M a 100k navrch boli poplatky, ale to už strieľam...
V tom čase boli aj poplatky za spracovanie úveru šialené, takže je možné, že samotná cena auta bola (povedzme) 1,6M a 100k navrch boli poplatky, ale to už strieľam...
@Karel_: "onehdá" = svojho času :-)
Nie, Fabiu v kufri naozaj nemal :-)
EDIT: Teraz som si nahodil do konfigurátora Superb, v podstate som zaklikol väčšinu výbavy a tiež som na podobnej sume: 54.000 €, teda cca 1,627 mil. SKK. Takže dá sa byť za deb ila aj dnes, stačí len trochu chcieť >:D >:-[] >:-[]
Nie, Fabiu v kufri naozaj nemal :-)
EDIT: Teraz som si nahodil do konfigurátora Superb, v podstate som zaklikol väčšinu výbavy a tiež som na podobnej sume: 54.000 €, teda cca 1,627 mil. SKK. Takže dá sa byť za deb ila aj dnes, stačí len trochu chcieť >:D >:-[] >:-[]
Tohle vlákno mě hodně zaujalo. Kupuju teď jako dárek pro mámu (která už je starší, ale ráda a dobře řídí) vybaveného superba - 2.0 TSI 206 kW, Laurin a Klement, víceméně plná výbava (chybí asi dvě věci). Cena je něco přes 1.1m. Zdá se to hodně, taky si říkám, jestli nejsem trochu pako, jestli by nebylo lepší koupit nějakou prémiovější značku. Ale pořád mi to znovu vychází jako racionální volba. Nechceme, aby to auto křičelo, máma rozhodně nechce nic okázalého, protože z toho jsou problémy se sousedy, nenechavci apod. Jako pailvo uznávám jedině benzín, snažíme se mít všude co nejsilnější motor, ten podle nás dělá auto. No a taky je potřeba prostor - když přijedeme do ČR, veze nás právě máma, takže je potřeba místo na kufry, vzadu prostor pro cestující... No a v neposlední řadě má máma autosalón a servis kilometr od domova, což taky hraje roli. Není větší opruz než jezdit na výměnu oleje 50 km.
Koukal jsem i na jiné varianty. Ale - BMW 3 nebo céčko - rovnou zapomeňte. Vzadu je to klaustrofobie, já bych si tam ani nezkoušel sednou (dojem z autosalónu). Uvažovali jsme o nové Mazdě CX5 - ale jednak se na ni ještě čeká, jednak o dost menší zavazadlový prostor. Koukali jsme na Kodiak - příliš dlouhé čekací lhůty, navíc nám chtěli nutit jen skladovky (diesely a 1.4 TSI), větší benzín nechtěli objednat, že prý jsou objednací kvóty vyčerpané, že bychom museli čekat na uvolnění slotu... A i tak je ten největší benzín v Kodiaku zatím slabý.
No, prostě to vyšlo na superb v plné palbě. Je to blbost? Pořád nevím.
Koukal jsem i na jiné varianty. Ale - BMW 3 nebo céčko - rovnou zapomeňte. Vzadu je to klaustrofobie, já bych si tam ani nezkoušel sednou (dojem z autosalónu). Uvažovali jsme o nové Mazdě CX5 - ale jednak se na ni ještě čeká, jednak o dost menší zavazadlový prostor. Koukali jsme na Kodiak - příliš dlouhé čekací lhůty, navíc nám chtěli nutit jen skladovky (diesely a 1.4 TSI), větší benzín nechtěli objednat, že prý jsou objednací kvóty vyčerpané, že bychom museli čekat na uvolnění slotu... A i tak je ten největší benzín v Kodiaku zatím slabý.
No, prostě to vyšlo na superb v plné palbě. Je to blbost? Pořád nevím.
Za 1.1 s 200kW TSI to je podle mě dobrá volba, i když osobně bych si klidně nějaké blbůstky odpustil... pár asistentů, panoramu, nějaká extrémní kola atd. Zato bych si vybral individual barvu :-)
3er mi vzadu přijde ok, oproti starším generacím... ale nejsem žádný obr :-) . Dalo by se podívat třeba na Giulii, ale víc místa tam zrovna nebude.
3er mi vzadu přijde ok, oproti starším generacím... ale nejsem žádný obr :-) . Dalo by se podívat třeba na Giulii, ale víc místa tam zrovna nebude.
No, mě ta trojka místem vzadu opravdu moc nenadchla. Ale chápu, že tak to u BMW je, kdo chce místo vzadu, tak musí až k X5, řekl bych. A ta Giulia, tam mám bohužel předsudky ohledně spolehlivosti a tak, vím, je to hloupé, ale prostě to ve mně je.
Celkově jsem získal dojem, že v cenové hladině kolem miliónu či 1.1m se zas tolik zázračných nabídek neskrývá. Ano, můžete zkusit prémii, ale budou tam velké kompromisy - v motoru, místě... Kdo chce OPRAVDU o kus lepší auto než je ten vybavený superb se silným benzínem, tak už musí zase vytáhnout z kapsy o dost víc peněz. Lepší auta začínají tak na 1.4 mega, nové BMW 5 Touring s 540i xDrive je zase ještě někde jinde, začíná na 1.7, s příplatky 2.1m jen to břinkne. A to jsme zase rozhodně platit nechtěli.
Takže ona to hodně vybavená střední třída může mít něco do sebe...
Celkově jsem získal dojem, že v cenové hladině kolem miliónu či 1.1m se zas tolik zázračných nabídek neskrývá. Ano, můžete zkusit prémii, ale budou tam velké kompromisy - v motoru, místě... Kdo chce OPRAVDU o kus lepší auto než je ten vybavený superb se silným benzínem, tak už musí zase vytáhnout z kapsy o dost víc peněz. Lepší auta začínají tak na 1.4 mega, nové BMW 5 Touring s 540i xDrive je zase ještě někde jinde, začíná na 1.7, s příplatky 2.1m jen to břinkne. A to jsme zase rozhodně platit nechtěli.
Takže ona to hodně vybavená střední třída může mít něco do sebe...
Já jsem nedávno pomáhal s výběrem vhodného auta pro podobnou osobu a vřele doporučuju vzít ji s sebou a do těch aut posadit. V tomto případě totiž počáteční dilema jestli Superb nebo Passat skončilo rozhodnutím objednat Tiguana, ze kterého byla dotyčná paní nadšená "o dost lépe se nastupuje, motor má vlastně stejný, je z něho lépe vidět, s DCC je dostatečně komfortní a hlavně v zimě se díky dveřím překrývajícím práh neušpiní při nastupování oblečení" (u Passatu to udělat nejde kvůli malé světlé výšce, dveře by byly při otevírání moc nízko a nešly by otevřít ani u vyššího obrubníku). Každý má holt jiné priority a důležité je, jaký pocit z toho kterého auta má hlavně ten, kdo v něm bude jezdit!
Tak to u BMW bývalo... ale poslední generace narostla tuším o 10cm a z mého pohledu už se to přehouplo do té roviny, že je to jako rodinné auto ok. Ne že by sis dal před nohy ještě kufr, to ne... ale za mamku si asi sedneš ;-)
Motoricky je to složité, R6 je právě až 340, takže většina motorizací je taky nějak foukaný dvoulitr...
Motoricky je to složité, R6 je právě až 340, takže většina motorizací je taky nějak foukaný dvoulitr...
Ahoj Veliteľ! :-)
Keďže sa vyjadrujem kriticky k mainstreamovým autám v plnej výbave, tiež sa chytím odpovede :-) Začnem netradične alibisticky - viem cca koľko zarábaš, takže Ty si môžeš kúpiť čo chceš! >:D
Teraz vážne: máš tam dve požiadavky, ktoré sú mierne v rozpore a to je, že mama rada a dobre jazdí (t.j. preferoval by som autá s nižším ťažiskom, zvážil by som zadný pohon) a súčasne mama vás vozí, keď ste v CZ, t.j. potrebujete miesto pre piatich (Superb má vzadu sedačky delené 40:20:40, takže niektoré z detí nebude s miestom celkom spokojné).
Ak uprednostníme mamu, tak Superb v uvedenej výbave je ok voľba, 40.000 € mi príde ako zodpovedajúca cena, navyše japonci (ktorých by som bežne uprednostnil) sa v tomto pásme výkonu už nechytajú. Uvažovať sa tak dá v podstate len o Superbe, Passate, Mondeu a novej Insignii.
Ak sa sústredíme na to, aby ste sa v pohode odviezli celá rodina, tak by som uvažoval o MPV, napr. Ford Galaxy 176 kW, resp. S-Max (Vignale) s rovnakým výkonom, ktorý vyzerá a jazdí trochu športovejšie (na Superba ale mať nebude).
Ďalšou možnosťou je to, čo spomínaš v príspevku vyššie - priplatiť si a ísť niekde k cene min. 50-55.000 €, tam už nájdeš aj prémiovky s dostatkom miesta vzadu.
EDIT: Znovu som si prečítal Tvoje zadanie, porovnal s cenníkom a povedal by som, že nastavená latka je zbytočne vysoko, Superb 4x4 a 280 koní nie je práve typická konfigurácia pre strednú triedu a ani nadšeného vodiča. Mne navyše základná cena vychádza skoro 44 tis., k tomu pár doplnkov a blížiš sa k 50k a to už je na mainstream nezmysel (z môjho pohľadu). Ďalší faktor je "trvanlivosť". Na ako dlho to auto chceš? Pozri si 10 rokov starý Superb a je Ti jasné, že toto by si nechcel mať v garáži. Čo tak priplatiť si radšej 10k. za nové Discovery a nechať si ho 2x tak dlho? Je to len úvaha, z vecí, ktoré si napísal by som pokojne šiel do 162 kW verzie, ušetril a stále by to bol nadštandard, alebo potom si dopriať a ísť do niečoho prémiového.
Ale! Pokiaľ si dostal na svoju konfuguráciu cenu cca 40 tis., tak je to dobrá ponuka, v momente, keby sa to malo blížiť k 50, tak by som sa zastavil a znovu zamyslel. :-)
Keďže sa vyjadrujem kriticky k mainstreamovým autám v plnej výbave, tiež sa chytím odpovede :-) Začnem netradične alibisticky - viem cca koľko zarábaš, takže Ty si môžeš kúpiť čo chceš! >:D
Teraz vážne: máš tam dve požiadavky, ktoré sú mierne v rozpore a to je, že mama rada a dobre jazdí (t.j. preferoval by som autá s nižším ťažiskom, zvážil by som zadný pohon) a súčasne mama vás vozí, keď ste v CZ, t.j. potrebujete miesto pre piatich (Superb má vzadu sedačky delené 40:20:40, takže niektoré z detí nebude s miestom celkom spokojné).
Ak uprednostníme mamu, tak Superb v uvedenej výbave je ok voľba, 40.000 € mi príde ako zodpovedajúca cena, navyše japonci (ktorých by som bežne uprednostnil) sa v tomto pásme výkonu už nechytajú. Uvažovať sa tak dá v podstate len o Superbe, Passate, Mondeu a novej Insignii.
Ak sa sústredíme na to, aby ste sa v pohode odviezli celá rodina, tak by som uvažoval o MPV, napr. Ford Galaxy 176 kW, resp. S-Max (Vignale) s rovnakým výkonom, ktorý vyzerá a jazdí trochu športovejšie (na Superba ale mať nebude).
Ďalšou možnosťou je to, čo spomínaš v príspevku vyššie - priplatiť si a ísť niekde k cene min. 50-55.000 €, tam už nájdeš aj prémiovky s dostatkom miesta vzadu.
EDIT: Znovu som si prečítal Tvoje zadanie, porovnal s cenníkom a povedal by som, že nastavená latka je zbytočne vysoko, Superb 4x4 a 280 koní nie je práve typická konfigurácia pre strednú triedu a ani nadšeného vodiča. Mne navyše základná cena vychádza skoro 44 tis., k tomu pár doplnkov a blížiš sa k 50k a to už je na mainstream nezmysel (z môjho pohľadu). Ďalší faktor je "trvanlivosť". Na ako dlho to auto chceš? Pozri si 10 rokov starý Superb a je Ti jasné, že toto by si nechcel mať v garáži. Čo tak priplatiť si radšej 10k. za nové Discovery a nechať si ho 2x tak dlho? Je to len úvaha, z vecí, ktoré si napísal by som pokojne šiel do 162 kW verzie, ušetril a stále by to bol nadštandard, alebo potom si dopriať a ísť do niečoho prémiového.
Ale! Pokiaľ si dostal na svoju konfuguráciu cenu cca 40 tis., tak je to dobrá ponuka, v momente, keby sa to malo blížiť k 50, tak by som sa zastavil a znovu zamyslel. :-)
Děkuju, Ondore, máš dost pravdu. K tomu Disku - až za čas budeme kupovat něco už čistě pro nás, tak tam něco od Range Roveru bude vysoko na seznamu kandidátů! A ještě si soukromě dělám naději, že tak v roce 2018 BMW vypustí svou X7 a že to bude dobré auto - do toho bych asi šel.
Jinak ještě k tomu nastupování pro starší lidi. Tato otázka mě opravdu zajímala. Máma takhle porovnávala právě ten superb s kodiakem. Do obou se jí nastupovalo dobře, ale při vystupování z kodiaku měla pocit, že stoupá někam do prázdna. Takže kupodivu bylo normální nízké auto příjemnější.
No, už jsme toho superba objednali, tak věřím, že nás nezklame. Sám vidím, že je to trošičku konzervativní a old school auto, nemá LED světlomety, nemá grafický displej místo budíku, ale to zrovna uživatelce vadit nebude. A aspoň podpoříme domácí průmysl!
Jinak ještě k tomu nastupování pro starší lidi. Tato otázka mě opravdu zajímala. Máma takhle porovnávala právě ten superb s kodiakem. Do obou se jí nastupovalo dobře, ale při vystupování z kodiaku měla pocit, že stoupá někam do prázdna. Takže kupodivu bylo normální nízké auto příjemnější.
No, už jsme toho superba objednali, tak věřím, že nás nezklame. Sám vidím, že je to trošičku konzervativní a old school auto, nemá LED světlomety, nemá grafický displej místo budíku, ale to zrovna uživatelce vadit nebude. A aspoň podpoříme domácí průmysl!
Mne přijde, že je to už nějaký národní sport, pod každou diskuzí nadávat na cenu testovaného modelu, který je v 80-90% nabušený výbavou po okraj. To tu byla Oktávka 1.2 TSI za mega, Rapid za 600 tisíc, nebo Golf za mega.... A stejně se to tu dnes a denně znovu objeví, jak je to uplně nehorázné...
Když už, tak mne přijde vysoká cena za ten základní, bez příplatů (Highline skoro 700 tisíc, to by pro mne smysl nedávalo), naopak je to Golf (proto vyšší cena) a Comfortline za 550 - to jde...
Když už, tak mne přijde vysoká cena za ten základní, bez příplatů (Highline skoro 700 tisíc, to by pro mne smysl nedávalo), naopak je to Golf (proto vyšší cena) a Comfortline za 550 - to jde...
Ale to je nie národný šport, skôr taký folklór. Rovnako ako keď sa stretnú dvaja známi a obaja sa len sťažujú ako sa majú zle. :-) Mňa naopak milo posledný Golf prekvapil úrovňou vybavenia aj v tom najzákladnejšom základe. Hlavne keď si spomeniem za koľko začínal taký Golf IV. s 1,4 75koní a nemal výbavu takmer nijakú. :-)
Já nevím, jak u vás, ale u nás se snad nabízí až od verze Comfortline a té už toho moc ke štěstí nechybí, proto vnímám tu cenu lépe, než Active verze od Škodověnky :-)
No tak to fakt netuším ako to je teraz u nás. Nejak to nesledujem. Vychádzam len z info ktoré ku mne dorazili pri uvedení G VII. a ten mal tuším 6 airbagov, ABS, elektr. predné okná + zrkadlá, mauálnu klímu atp. za cenu okolo 13 tis. EUR so základnou 1,2 TSI. To ten Golf IV. stál s tou 1,4 zhruba tiež toľko a nemal v podstate nič, tuším že aj za rádio sa priplácalo. Z tohto pohľadu dnes dostane kupec viac auta, viac výbavy, viac výkonu za podobné peniaze. A Škodovienka tiež robí cenu tak ako jej to trh dovolí. Ak by to človek vztiahol k Octe I. tak tá holá bosá začínala u nás s 1,6 75 koní niekde okolo 400 tis SKK.
webpaja
...že redakce je podle všeho tvořena jen ženami a p. Dusil je vlastně pí Dusilová. Nebo někdo neumí česky?
Ja uz jsem ten pravopis radeji nekomentoval, tak dik, zes me zastoupil >:D
Kazdopadne je to jak s tim hrachem na stene...
Kazdopadne je to jak s tim hrachem na stene...
Dobrý den!
Uniklo mi to... Můžete mě na paní Dusilovou nasměrovat? Abych mohl opravit. Tomáš má dovolenou, když tak tedy na mě,
díky,
Machi
Uniklo mi to... Můžete mě na paní Dusilovou nasměrovat? Abych mohl opravit. Tomáš má dovolenou, když tak tedy na mě,
díky,
Machi
"Po celonočním stání na mrazu jsme zase ocenily vyhřívané čelní sklo za 7.700 korun"
Když už opravujete, tak ve výbavě:
Automat. Parkovací asistent Park Assist
Keless access
Dynamic light assit
kamera Real Assist
Automat. Parkovací asistent Park Assist
Keless access
Dynamic light assit
kamera Real Assist
A jéje, opět článek ve stylu Škoda DoDo. Pro ty co nevědí - dodělej doma. >:D >:D >:D
Dusil má dovolenou, ale korektor asi taky, že? >:D >:D >:D
Jinak ano, přesně, je to o tom hrachu a zdi, člověk by se uházel >:D >:D >:D
Těmi chybami zbytečně devalvujete svoji každodenní práci. Cožpak vám to nevadí? :-O :-O :-O
Dusil má dovolenou, ale korektor asi taky, že? >:D >:D >:D
Jinak ano, přesně, je to o tom hrachu a zdi, člověk by se uházel >:D >:D >:D
Těmi chybami zbytečně devalvujete svoji každodenní práci. Cožpak vám to nevadí? :-O :-O :-O
Dobrý den,
to víte, že vadí... Nechci se vymlouvat, korektora ale v redakci nemáme. Snažím se číst většinu materiálů, ale komplet to nestíhám. A jak vidno, občas chybu stejně neodhalím. Tomášovi zdůrazním, ať si dává větší pozor,
díky,
Machi
to víte, že vadí... Nechci se vymlouvat, korektora ale v redakci nemáme. Snažím se číst většinu materiálů, ale komplet to nestíhám. A jak vidno, občas chybu stejně neodhalím. Tomášovi zdůrazním, ať si dává větší pozor,
díky,
Machi
Novinář, který neumí česky, je na špatným místě stejně jako třeba hajzlbába na operačním sále v roli operatéra >:D >:D >:D Holden by to napsal ostřeji, já myslím že jsem podprahovou myšlenku vyjádřil dokonale. >:D >:D >:D
tak co bys chtel po absolventech pomocne zurnalisticke rychloakademie. koukam ze ten plevel dodavaji i na novinky.cz [odkaz]
simson33
7st. DSG DQ 381 použité v Golfu není to samé, co používá Kodiaq, protože ten má robustnější verzi DQ 500, samozřejmě taky s mokrými spojkami.
7 st. DQ 381 je evolucí 6 st. verze DQ 250, kterou časem asi zcela nahradí. Na rozdíl od DQ 250 by měla být DQ 381 vyráběna i pro evropské modely pouze v Číně. Její spolehlivost je zatím s otazníkem.
7 st. DQ 381 je evolucí 6 st. verze DQ 250, kterou časem asi zcela nahradí. Na rozdíl od DQ 250 by měla být DQ 381 vyráběna i pro evropské modely pouze v Číně. Její spolehlivost je zatím s otazníkem.
Jsi si jistý tou DQ500 u Kodiaqu?
Má
[odkaz]
[odkaz]
Dik :yes:
Zřejmě teda všechny 2.0TDI i TSI s DQ500 a 1.4TSI s DQ200...
Zřejmě teda všechny 2.0TDI i TSI s DQ500 a 1.4TSI s DQ200...
Ano, dvoulitry mají DQ500. Tiguan/Kodiaq zatím jako jediné používají tzv. zesílenou platformu MQB na rozdíl od Golfů, Passatů, Octavií, Atec, Leonů, Superbů etc., které mají standardní, takže mají řadu zesílených dílů, třeba delší a silnější podélná ramena, silnější spodní ramena, více dimenzované těhlice, masivnější ložiska kol, vyšší zdvihy pružin/tlumičů a mimo jiné třeba i ty silnější převodovky.
1.4 TSI má v Kodiaqu DQ 250, ta DQ 200 se suchými spojkami jednak není stavěná na pohon 4x4 a také by její životnost při váze Kodiaqu asi byla velmi krátká.
Keďže Kodiaq je na MQB a má motory ako ostatné kompakty na MQB, nejak sa mi nezdá, že by mal prevodovku, ktorú používajú Q7 a iné veľké autá koncernu.
Takhle... Tiguan ji myslím má, určitě s BiTDI, ale myslím, že i slabší motory. Jestli i Kodiaq... teď se mi to v hlavě nějak motá, nejsem si jistý.
To "Q" v názvu DQ500 znamená quer, tedy převodovka pro příčnou zástavbu, tedy na MQB. DL501 značí längs, tedy pro podélnou zástavbu například v Audi a jeho S-tronic.
Q7 samozřejmě nepoužívá DQ500, dosud prodávané varianty (3.0 TDI a 4.0 TDI) dokonce nepoužívají dvojspojku vůbec (do úvahy by připadaly jen varianty DLXXX), ale oba mají tiptronic, tedy hydroměnič.
Q7 samozřejmě nepoužívá DQ500, dosud prodávané varianty (3.0 TDI a 4.0 TDI) dokonce nepoužívají dvojspojku vůbec (do úvahy by připadaly jen varianty DLXXX), ale oba mají tiptronic, tedy hydroměnič.
Uživatel_5340709
už 15 let tu je golf 2,0 tdi jak šel po generacích, už patnáct let jezdí kolem 200 km/hod, stovku dá kolem devíti, akorát spotřeba mu vzrostla tak o 1,5 litru nahoru, motor se zkomplikoval tak trojnásobně a přibylo několik systémů, které tě mohou obtěžovat pernamentně - egr, dpf, močovina............ atd. . ;-)
Zatímco u jiných aut jiných značek se motory za těch 15 let nezkomplikovaly a něco jako egr, dpf, močovinu, dvě až tři turba, vypínání válců (pokud ještě nějaké zbyly)....atd. u nich nenajdeš, viď. ;-)
GTD má dneska stovku za 7,5s, tam nějaký posun je.
Že tě systémy mohou obtěžovat fajn, ale o to méně bude to auto obtěžovat ostatní...
Jestli v testu jezdí G7 za 5,4-5,9, tak by mě zajímalo, jestli by (v testu) jezdili se starým za 4,5 - myslím, že ne. A to je nový Golf větší auto.
Že tě systémy mohou obtěžovat fajn, ale o to méně bude to auto obtěžovat ostatní...
Jestli v testu jezdí G7 za 5,4-5,9, tak by mě zajímalo, jestli by (v testu) jezdili se starým za 4,5 - myslím, že ne. A to je nový Golf větší auto.
Hale s tim vetsim autem bych si nebyl uplne jist - ctvrta generace mozna, ale dlouho jsem jezdil s patou a ta treba kufr fakt vetsi/vyuzitelnejsi nez sedmicka, coz me prekvapilo. Do paty gen velkej kocarek v klidu, do sedmy na krev az vubec. Sanky petka jo, sedma ne. Vzadu sedma mozna o fous vic mista, vepredu stejny..
Magister
Proč tam jsou ty falešné náznaky koncovek výfuků? A cenu, to nebudu ani komentovat.
Neviem aký by malo zmysel komentovať cenu auta nabitého všetkými možnými príplatkovými poloźkami
Tak VW je jen obyčejný mainstream, ale učí se a následují premiového trendsettera. [odkaz] ;-)
Hm, tak si si kopoll do hviezdy akoby modrobiela vrtuľka či štyri krúžky to robili inak. :no:
Ještě jsi zapoměl doplnit, že zatímco já kopu do hvězdy, tak Magister objektivně kritizuje Volkswagen. >:D >:D Trochu soudnosti, hoši.
Mmch., ukaž mi model BMW, který má falešné koncovky výfuku.
Mmch., ukaž mi model BMW, který má falešné koncovky výfuku.
Poslední dvě gen. 7er [odkaz] [odkaz]
Co je na nich falešného?
Se podívej ještě jednou. 8-s
Nejsou za těmi výřezy výfuky? To je snad jiná story ne? Pravda je, že víc než čtyřválcové varianty třeba u E je tam mají taky.
Aha, takže budeme jak malé deti na piesku? :-) Prípadne jak ožrani v krčme s hláškami typu : "Ty si povedal že moja babka sa nevie korčuľovať?" :-) Čakal by som takéto niečo od mnohých iných prispievateľov, ale nie od teba. Dobre vedieť.
Ale výfuky tam jsou, Golf ani M-B je tam ani nemají >:D
Když jsme testovali G30, jelo před námi nové E-Klasse, v té výbavě, kde jsou jen falešné vložky a výfuk někde pod nárazníkem. Když je ozdobný rámeček kolem, to mi neva.
Ale tohle je samosebou nejvíc:
[odkaz]
[odkaz]
Když jsme testovali G30, jelo před námi nové E-Klasse, v té výbavě, kde jsou jen falešné vložky a výfuk někde pod nárazníkem. Když je ozdobný rámeček kolem, to mi neva.
Ale tohle je samosebou nejvíc:
[odkaz]
[odkaz]
Ve snaze odvest pozornost do toho zatahujes dalsi znacky a pritom neodpovidas na docela prostou otazku. :-) Na me to nezabralo a tak se zeptam (za dinara) znovu, prosim, ukaz mi BMW nebo Audi co maji takto falesne koncovky vyfuku (ne jen jinak tvarovane, ale komplet falesne). Predem dik. Me totiz ani u Audi, ani u BMW nic takove nenapada, v tomohle si skutecne jede Mercedes svou "vlasni ligu".
EDIT: Tak se omlouvam, uz i Audi jede na fake mode 8-s
[odkaz]
[odkaz]
EDIT: Tak se omlouvam, uz i Audi jede na fake mode 8-s
[odkaz]
[odkaz]
Což nic nemění na tom, že mi to není moc sympatické.
To samo není ani mně. Jen jsem tím chtěl našemu MB guru připomenout, že je občas fajn dohlédnout aspoň na špičku vlastního nosu. ;-)
Já nejsem žádný MB guru. Ani schizofrenik, jen ze sebe děláš stále většího vola. 8-s
Proč ti tolik vadí koncern, přestože dělá dobrá auta? Šulinem se stává ten, kdo nikdy nic nepochválí a není nutné tu kupovat, připadně chtít.Pravda šulinů je tu více, třeba ještě JÁ PRVNÍ který stejně jako ty chválí kudy chodí FIAT.Sice s tím nemůže na dálnici, ale prej to proto nebylo vyrobené. >:D Tak se kluci zamyslete, zda je nutné některá auta a značky takto nenávidět. :no:
Mi přece nevadí koncern. A nevím, jak jsi na to přišel. Opakovaně jsem psal proti hysterii známé jako dieselgate.
Tie falošné koncovky...sú otrasné,dokonca ich má aj nová Ibiza...A čo tá preležaná sedačka vodiča?Kolko má za sebou...300 000km???
Ale zasa ten digi prístrojový štít je fakt SUPER :yes:
Ale zasa ten digi prístrojový štít je fakt SUPER :yes:
Falešné koncovky má bohužel kde co, sám bych to nenazýval koncovkami, pouze dekorem nárazníku.
Alcantara na sedačce opravdu nevypadá v tomto případě zdravě. Těžko říct jestli se vrátí nebo ne.
Alcantara na sedačce opravdu nevypadá v tomto případě zdravě. Těžko říct jestli se vrátí nebo ne.
Ta sedačka je otřes, nejen v tom zmuchlání, všimni si i vlnitých švů, vyloženě zmetek.
Ale no tak. Ta alcantara je tam zmuchlaná protože to má podélně stavitelnou podporu stehen. Tedy sedák se dá prodloužit. Takže je logický že když to není vytažený úplně tak látka není vypnutá. A kdyby ten člen byl zatlačen více zpět tak bude skovaná ve spáře.
To je nesmysl. Sedačky v alcantaře a prodlužovacím segmentem sedáku jsem měl u dvou aut, na jednom najeto +300kkm, na druhém 230kkm a ani jeden z nich touto vadou netrpěl.
Jde o nedbalé zpracování.
Jde o nedbalé zpracování.
fOE
Konecne zadna seda mys. Ikdyz ruznym zlatym metalizam rozhodne nefandim, nejspis za to muzou ty zlate folie na panamerach, 7er, A8 atd. s turkem za volantem, ale tady davam jednoznacne palec nahoru. Golfu ta barva vylozene slusi, ozivuje to auto a pritom primerene (za me velice pekne trefeny odstnin).
Kupovat dnes kompakt nelze golfa z vyberu vynechat a vyhrat to golf, vyhraje to prave v tehle barve. :yes:
A ted jen houst a vetsi kapky i od ostatnich.
Kupovat dnes kompakt nelze golfa z vyberu vynechat a vyhrat to golf, vyhraje to prave v tehle barve. :yes:
A ted jen houst a vetsi kapky i od ostatnich.
Jo, ta barva je parádní, jsem rád, že aspoň někde se barvy vrací. V tomhle patří díky renaultu.
Já Renault zase tak výjimečně nevidím. Podívej se na Megane - dvě modré, jedna červená, zbytek klasika bíločernošedohnědé. Talisman totéž. Není to špatné, ale zase žádný zázrak... stačí mrknout, co má v nabídce Octavia. Captur toho má asi víc.
Občas se objeví něco zajímavého, třeba fialová na Espacu (a mimo jiné třeba taky na Pulsaru)... ale to je u každé značky. Mazda zase v poslední době tlačí tu Soul Red, kterou teď Renault následuje (aspoň myslím, že Mazda ji měla dřív).
Občas se objeví něco zajímavého, třeba fialová na Espacu (a mimo jiné třeba taky na Pulsaru)... ale to je u každé značky. Mazda zase v poslední době tlačí tu Soul Red, kterou teď Renault následuje (aspoň myslím, že Mazda ji měla dřív).
Jj, každá farba (myslené ako iná než biela/čierna/šedá) je vítaná, notabene na Volkswagenoch. Paradoxne nie je dostupná na GTI, pričom podľa môjho názoru práve hotheč by najskôr zniesol výraznejšiu farbu. Dobre vyzerá aj na Arteone, žiaľ tam je to jediná farba, ostatné sú obvyklé "nefarby", teda biela/čierna/šedá. Osobne mi u VW najviac chýba pekná sýta červená metalíza, niečo na spôsob Mazdy.
Koukal jsem před třemi lety na Golf Variant v Sunset Red, to byla docela pěkná barva... ale moc jich nejezdí.
Na aertone sice taky nevypadala spatne, ale uprimne se zlutou (a treba oranzovou) mam uz na stredni tride a vys problem. Cervena mi nevadi, cervenou stredni jeste v klidu snese, ale zluta, no, napisu to tak ze proste na ten golf je jako delana. Do stredni pak zlutou jedine na specialitky ala M3.
A souhlas ze obzvlaste by slusela GTI, skoda.
A souhlas ze obzvlaste by slusela GTI, skoda.
Souhlas, žlutej Superb jako kuriozita hezký, ale doma bych to asi nechtěl. Golf ale klidně.
Zrovna na zlutej superb jsem myslel a uprimne nemuzu rict, ze by mu to nesluselo, mozna ze ma averze k zlute barve na tomhle typu aut je nejake podprahove spojeni s taxikari. Ale zase v bile se mi superb libi a ta je stejne "taxikarska", tak jen o tom to nejspis nebude. :-| Kazdopadne uz jen to, ze bych o tom zlutem superbu byl schopen uvazovat ukazuje jak perfektne trefeny odstin zlute to je. Tohle se VW fakt povedlo.
PS: A tady treba za me taky spis NE nez ANO: [odkaz] Je to urcite zajimava kombinace a rad bych takovy zjev potkal v provozu, ale jit s vlastni kuzi na trh, za vlastni penize, uff, na 99% bych se tomu vyhnul.
PS: A tady treba za me taky spis NE nez ANO: [odkaz] Je to urcite zajimava kombinace a rad bych takovy zjev potkal v provozu, ale jit s vlastni kuzi na trh, za vlastni penize, uff, na 99% bych se tomu vyhnul.
Ta barva je sama o sobě pěkná, ale k tomu autu nesedí... a podle mě nesedí ani k těm černým doplňkům, se kterými je ve Sportline spojená. Superb je sám o sobě ostře řezané agresivní auto a ve žluté je to už trošku moc. Třeba zlatý Passat B5 se mi líbil bez výhrad... taky to teda bylo menší auto.
wolf66
proc porad testujete diesel kdyz o to neni zas takovej zajem a evidentne ty auta zkonci brzo ? proc netestujete benzinove verze?
No, taky se už těším na srovnávačku Golfů s motory 1.4 a 1.5TSI EVO 110 kW. V konfigurátoru jsou oba motory, 1.5 je o něco dražší, ale na koncernové poměry o nemnoho (13.000 Kč). Je zajímavé, že pro tentokrát VW uvádí u obou motorů i přesně stejnou spotřebu.
Tak uvidíme, kdo s něčím takovým příjde jako první.
Tak uvidíme, kdo s něčím takovým příjde jako první.
qp
19 tlačítek na volantu... Kdysik se za to auta odsuzovali, dneska je to už OK? 8-s
Jinak novej Golf by měl mít už v základu ledkové zadní světla, proč jsou tedy v příplatkové výbavě za cenu přes 10.000,-? Grafika mi přijde stejná.
Jo ahá, ono to je kvůli disco efektu :-)
Jinak za mě hezčí, než před FL.
Jinak novej Golf by měl mít už v základu ledkové zadní světla, proč jsou tedy v příplatkové výbavě za cenu přes 10.000,-? Grafika mi přijde stejná.
Jo ahá, ono to je kvůli disco efektu :-)
Jinak za mě hezčí, než před FL.
Futurista
Golf je dobrý auto, ceny jsou vysoký, ale to už si musí Golf obhájit. Pro někoho obhajitelný, pro spoustu lidí je konkurence výhodnější. Nevím, jestli nafta 110kW s automatem za 668 900 Kč je hodně nebo málo, ale já osobně za tuhle cenu vidím na trhu spoustu lepších nabídek. Ale zaujalo mne dost věcí, které jdou napsat u některých značek jako negativa, a u některých pak skoro jako nadpozemský pozitiva.
1: "Z nich zmíníme třeba navigaci Discover Pro. Nabízí obří monitor o úhlopříčce 9,2 palců, který navíc v rámci modernizace získal skleněný displej. Když si odmyslíme, že každý dotyk je na něm při některých světelných podmínkách vidět a že navigace vyjde na 52.000 korun, pak to celé nemělo chybu."
Aha, takže to špatný odmyslíme (a u jiných automobilek o tom budeme mlýt dokola, protože je to přece strašný), a cenu, to jen tak zmíníme. 52 tisíc za display s navigací do Golfa??? Ty woe...
2: "Běžný uživatel dvoulitrového TDI se většinou nerekrutuje z řad náruživých řidičů. Prostě potřebuje pouze jezdit a to co možná nejkomfortněji. A právě v této disciplíně mu testovaný Golf vyjde vstříc v maximálně možné míře."
Sakra, a v testu MPV se člověk dovídá, jak se auto primárně zaměřený na rodinu, tedy pohodovou plavnou jízdu, naklání, a že sportovní režim je zbytečnej, a bla bla bla... A tady čtu, že Golf je vlastně nudnej, a jezdí tak nějak - normálně.
3: "Golf platí již léta za pomyslný etalon vozu kompaktní třídy. Pravdou je, že ne vždy tomu tak bylo. Minimálně u čtvrté generace bychom o tom mohli dlouze polemizovat, stejně jako třeba u šesté."
A já do dneška na A.CZ četl, že Golf je etalon od první do šesté generace... A on nebyl. To je jak u škodovek, kdy se až s novou generací člověk dozví, že vlastně ta nadpozemsky dobrá bezchybná auta měla spoustu chyb.
1: "Z nich zmíníme třeba navigaci Discover Pro. Nabízí obří monitor o úhlopříčce 9,2 palců, který navíc v rámci modernizace získal skleněný displej. Když si odmyslíme, že každý dotyk je na něm při některých světelných podmínkách vidět a že navigace vyjde na 52.000 korun, pak to celé nemělo chybu."
Aha, takže to špatný odmyslíme (a u jiných automobilek o tom budeme mlýt dokola, protože je to přece strašný), a cenu, to jen tak zmíníme. 52 tisíc za display s navigací do Golfa??? Ty woe...
2: "Běžný uživatel dvoulitrového TDI se většinou nerekrutuje z řad náruživých řidičů. Prostě potřebuje pouze jezdit a to co možná nejkomfortněji. A právě v této disciplíně mu testovaný Golf vyjde vstříc v maximálně možné míře."
Sakra, a v testu MPV se člověk dovídá, jak se auto primárně zaměřený na rodinu, tedy pohodovou plavnou jízdu, naklání, a že sportovní režim je zbytečnej, a bla bla bla... A tady čtu, že Golf je vlastně nudnej, a jezdí tak nějak - normálně.
3: "Golf platí již léta za pomyslný etalon vozu kompaktní třídy. Pravdou je, že ne vždy tomu tak bylo. Minimálně u čtvrté generace bychom o tom mohli dlouze polemizovat, stejně jako třeba u šesté."
A já do dneška na A.CZ četl, že Golf je etalon od první do šesté generace... A on nebyl. To je jak u škodovek, kdy se až s novou generací člověk dozví, že vlastně ta nadpozemsky dobrá bezchybná auta měla spoustu chyb.
Nevím, zda je to jen můj problém, ale novinářské bagatelizování jízdních vlastností ve stylu "ale s tímto autem stejně nikdy nikdo rychle nepojede, protože nemá V8 a náhon na zadek" mě obecně hrozně prudí. :-)
Me zase stve ze jsou ti recenzenti lenosi lini a nezmeri nic (akceleraci, vyhybny manevr atd.). Ja nechci aby s tim jezdili na trat a merili sekundy SUVckum. Me zajima, jak to akceleruje, brzdi, zataci, ESPckuje atd. Je zajimavy kdyz to pak jde porovnat s konkurenci.
Delali to na AutoRevue.cz a asi to bylo dobry, kdyz si je auto.cz koupilo (nebo se spojili nebo co ja vim)... no a ted uz to zas nikdo nemeri.
Jediny misto z CR/SK, kde se jeste o aute skutecne neco dozvim je obcas na youtube topspeed.sk nebo rasto chvala...
Delali to na AutoRevue.cz a asi to bylo dobry, kdyz si je auto.cz koupilo (nebo se spojili nebo co ja vim)... no a ted uz to zas nikdo nemeri.
Jediny misto z CR/SK, kde se jeste o aute skutecne neco dozvim je obcas na youtube topspeed.sk nebo rasto chvala...
Cenikove ceny jsou vysoke, realne - za ktere se kupuje jsou mnohdy nejlepsi. Muj priklad - ve vyberu Mazda3, Toyota Auris, Kia Ceed, VW Golf. Mazda3 nabidli mi cervenou metalizu, Toyota - jenom vybaveni a pneu, KIA nic - ani nechteli slyset o sleve, Golf 1.4 tsi, maraton edition skoro 20 procent (nejednalo se o predvadecku, ale skladovka to byla). Toz tak a to nejsem zadny koncernista. >:D
Hele, neděláš si srandu?
Ad 1: autor zkritizuje to, že na skle displaye je někdy vidět každý prst, a že je to drahý.
Je to zcela jasná kritika a za ní je chvála, že na rozdíl od ostatních alespoň dobře funguje. Jak bys ty popsal drahý, opatlávající se display jinak výborného infotainmentu? Měly tam být dva odstavce o vysoké ceně? :-O
Tohle už je o tom, že nas.raně začneš číst o nenáviděném autě a zoufale hledáš, co by se dalo zkritizovat. Autor rozhodně nepěl pochvalné ódy, dal autu jen čtyři hvězdy, a podle mě se snažil pojmenovat slabiny.
Ad 1: autor zkritizuje to, že na skle displaye je někdy vidět každý prst, a že je to drahý.
Je to zcela jasná kritika a za ní je chvála, že na rozdíl od ostatních alespoň dobře funguje. Jak bys ty popsal drahý, opatlávající se display jinak výborného infotainmentu? Měly tam být dva odstavce o vysoké ceně? :-O
Tohle už je o tom, že nas.raně začneš číst o nenáviděném autě a zoufale hledáš, co by se dalo zkritizovat. Autor rozhodně nepěl pochvalné ódy, dal autu jen čtyři hvězdy, a podle mě se snažil pojmenovat slabiny.
Přečti si to ještě jednou. Dokonce jsem to pro takový jako ty zkopíroval. A pak to zkus porovnat, jak se o tom píše u konkurence. Jestli bereš pár slov jako kritiku, a nakonec, že to jako teda odmyslíme, pak to se autor odvázal. A že dobře funguje? Za víc než 50 tisíc by to mělo. Já už zkusil hodně druhů takových displayů v různých autech, a ještě jsem nenašel žádnej, kterej by na rozdíl od ostatních dobře nefungoval... Dokonce i ten kritizovanej v Range Roverech mi nevadil. U každýho se chyba najde.
A nenáviděný auto? Aha, tak to jsem ten úvod asi nepsal já... Ty jsi fakt pako. :-) Pokud neumíš číst, tak na mě nereaguj. Dík. Ušetříme zbytečný plky. ;-)
A nenáviděný auto? Aha, tak to jsem ten úvod asi nepsal já... Ty jsi fakt pako. :-) Pokud neumíš číst, tak na mě nereaguj. Dík. Ušetříme zbytečný plky. ;-)
mne sa 4 generacia golfa dodnes zda akoby najgolfovitejsia.... tie dalsie golfy uz su samozrejme o parnik dalej.... ale ked si spomeniem na golf.. vzdy mam pred ocami ako prvu prave jeho 4 generaciu ... bohvie preco... ale je to tak...
Sumi2000
Active Info Display ...místo klasických budíků ?
Tak to mne irituje.. mají mít ten playstation nesmysl za příplatek , já rád klasické budíky..!
Díky VW..tak takhle ne ! 8-s :no:
Tak to mne irituje.. mají mít ten playstation nesmysl za příplatek , já rád klasické budíky..!
Díky VW..tak takhle ne ! 8-s :no:
Blue Sun
Jak se mi Golf docela líbil, tak tenhle facelift na mne vůbec nefunguje. Trochu jako kdyby se jim nějaký model roztekl těsně před schválením a už neměli možnost to napravit.
Playa
"VW tomu říká Active Info Display a jedná se o sériovou výbavu všech verzí s výjimkou základní Trendline, kde se za to připlácí 16.400 korun"
Jste si tím pánové auto.cz jistí?
Dívám se do "konfigu" a nějak to není pravda.
Díky
Jste si tím pánové auto.cz jistí?
Dívám se do "konfigu" a nějak to není pravda.
Díky
Jisti si tím možná jsou, ale to neznamená, že to mají správně. Pravda je ta, že AID je za příplatek ve všech výbavách včetně Golfu R. V Trendline naopak AID nejde ani za příplatek.
Googlit
Jak může někdo za tak obyčejné auto vyhodit skoro míč? To už si fakt více cením lidí co předobjednali teslu model 3.
Někdo kouří Startky a někdo Malbóra....a někdo sbírá vajgly. ;-) A všechno hulí že jo... >:D
Problém je v tom, že dneska jsou všechna auta marlbóra. Doporučuji si v jeden den domluvit testovací jízdu napříč všemi značkami co produkují auta v téhle kategorii a rázem tě ta moudra přejdou. Na výběr jsou čím dál tím stejná auta a golf jím kraluje všem. Snad ta elektřina s tím už může jenom zatřást.
Cigarety jsou v podstatě taky všechny stejné, a přesto se zdaleka ne všechny prodávají v takové míře jako Marlbora... a vstřícnou cenou Marlbor to taky není.
Dát milion za běžnou verzi Golfu by většinou nebylo dvakrát rozumné (tohle je novinářské auto) především proto,že za takové prachy toho umí Golf nabídnout celkově víc ve verzích GTD/GTI/R.
maca02
Fakt to má na dýlku 435 cm? ;-)
Jinak ten aktivinfodisplej jsem měl možnost používat v Tiguanu a nechtěl bych to. Problém v budoucnu bude v tom, že je to teďka nějakej debilní trend a obávám se, že auto za 5 let s bez takovýchhle omalovánek bude neprodejný, bohužel. Zlatý budíky!
A pokud soudruzi říkají, že je to vlastně bezpečný, protože to promítá navi mezi "budíky", tak si odporujou, protože to pak nemusej v passatu a jinde dělat headup displeje.
A ta navi je ergonomickej zmetek, chybí tomu normální mechanický čudlíky. Kterej *** to mohl podepsat?
Jinak ten aktivinfodisplej jsem měl možnost používat v Tiguanu a nechtěl bych to. Problém v budoucnu bude v tom, že je to teďka nějakej debilní trend a obávám se, že auto za 5 let s bez takovýchhle omalovánek bude neprodejný, bohužel. Zlatý budíky!
A pokud soudruzi říkají, že je to vlastně bezpečný, protože to promítá navi mezi "budíky", tak si odporujou, protože to pak nemusej v passatu a jinde dělat headup displeje.
A ta navi je ergonomickej zmetek, chybí tomu normální mechanický čudlíky. Kterej *** to mohl podepsat?
King of rain
Tak obecně vzato největší slabina Golfa je, že na něj většina lidí nemá .Pak jsou lidé co nejsou ochotný za něj tolik dát a kupují jinde.No a zbytek pokud se bavíme o nových autech je 500 000, rok co rok a ta si ho ráda koupí.Když k tomu přičtu Octavii a Leona, bezkonkurenční trojkombinace. ;-)
Přesně tak, a klidně přičti i A3, které se taky neprodává zrovna málo (o cenách A3 nemluvě). ;-)
Nějak zapominaš na skupinu do ktere spadam např. ja. Penize ani ochota nebyly problemem a stejně jsem skončil u konkurence a to byl ve vyběru i Leon a přesto mě to nepřesvědčilo. Jen se přiznam, že na Octavii už misto nezbylo. :-)
A čím tě ten Focus proti Golfu tak uchvátil? Že se současná generace moc nepovedla díky strategii "One Ford" (tedy jedno nastavení pro celý svět), které tak nevyhovuje asi nikomu, už přiznává i Ford a hodlá do Frankfurtu přivézt novou generaci opět naladěnou více "evropsky".
Kde na ty řeči chodiš, že ford někde něco přiznal a že děla ty auta stejně ? Rozdilu na ruznych trhach je nejen u focusu, vic než bys zřejmě čekal. Snad ne na zakladě nějakeho članku...jinak si stači ty auta vyzkoušet, zjistit par informaci a budeš vědět jake jsou rozdily. Hlavni rozdil je v tom hlavnim a to za jizdy, kdy ti focus s přehledem vyvola větši usměv na tvaři a v mojem připadě třeba 1.5EB proti 1.4TSI, opět evidentni rozdil v chovani těchto motorizaci.
Já s aktuálním Focusem zkušenost nemám, proto jsem se ptal v čem tě tak uchvátil.
To, že připravovaný Focus bude pro Evropu a USA více odlišný se píše už dlouho
[odkaz]
stejně tak, jako i letití obdivovatelé Focusů I a II kritizují ten současný (např. Pavel Janda).
Ale to jsou všechno samozřejmě subjektivní dojmy, zásadním ukazatelem úspěchu modelu jsou jeho prodejní čísla a ta u současné generace proti té předchozí hodně poklesla.
To, že připravovaný Focus bude pro Evropu a USA více odlišný se píše už dlouho
[odkaz]
stejně tak, jako i letití obdivovatelé Focusů I a II kritizují ten současný (např. Pavel Janda).
Ale to jsou všechno samozřejmě subjektivní dojmy, zásadním ukazatelem úspěchu modelu jsou jeho prodejní čísla a ta u současné generace proti té předchozí hodně poklesla.
Ono těch, kteři se na součastnou generaci divali skrze prsty bylo a stale je určitě dost a jednim z duvodu je pravě nějaka strategie automobilky. Jenže po vyzkoušeni a ne po přečteni některych članku viz pravě třeba ten Janda, nazor změnili. Jedno je jiste, součastny fokal, už neni tak řidičsky, ona doba hydraulickych posilovaču nebo kratkych tuhych spojek je prostě fuč. To ale neznamena, že utrpěl podvozek, naopak ten je pravě u součastne generace vyborny a sam jsem zvědavy s čim přijde nova generace. Navic oproti předchudcum, hlavně prvni generaci je součastny focus kultivovany a bytelny a třeba ta bytelnost byla docela chaba u šestkoveho golfa. Hlavni slabinou je celkova prostornost, takže pokud někdo hleda v nižši středni předevšim prostornost, pro něj to auto važně neni.
Je to stejne jako Mondeo. Fordu se povedlo pridat hodne komfortu, utlumit cele auto a ridici pak pripada, ze auto nereaguje jako drive atd. Opak je ale pravdou.
Ja Mondeo jizdně vubec neznam, ale přijde mi, že u něj je to docela jine než u fokala, alespoň z dostupnych info a to, že je zaměřene předevšim na komfort a to včetně řizeni.
Ada je zase tady
a dovolil si Golfa TDI přirovnat k rendlíku Megere. To je velká opovážlivost! :no:
Nicméně: Golfík už není to co býval a za***oval se: namísto přístrojů je před řidičem jen televize, chybí ruční brzda, 4motion a možnost sklopení sedadel do roviny. Hlavně že tam je automatická převodovka pro ty, co se nenaučili řídit auto a velký tablet... :no:
Nicméně: Golfík už není to co býval a za***oval se: namísto přístrojů je před řidičem jen televize, chybí ruční brzda, 4motion a možnost sklopení sedadel do roviny. Hlavně že tam je automatická převodovka pro ty, co se nenaučili řídit auto a velký tablet... :no:
Co tu zase meleš..., můžeš mít klasické budíky, 4motion i manuál, nebo si chceš ztěžovat, že si lze vybírat...
tak klasicke budiky su napriklad pre mna rozhodne krajsie ako nejaky elektronicky stit ... posobia uz na pohlad proste solidnejsie... a povedal by som ze aj elegantnejsie a hodnotnejsie ( to mas jak s hodinkami.. rucickovym natahovacim PRIMkam sa tiez ziadne digitalky od Casia nevyrovnaju.. nikdy )... takisto pri klasickych budikoch je mensia pravdepodobnost nejakeho toho ich zlyhania.. su v podstate nesmrtelne... mech. rucna brzda uz tiez dost mizne z aut ale ak by bola moznost volby mech. rucnej alebo el. tak rozhodne by som bol za mech. rucnu... skoda je prave to ze niekde uz nie je ta moznost volby uz len kvoli zakaznikom... ved prave pre nich sa auta robia ... takto by si potom kazdy vybral.. napriklad niekde ta moznost volby je ... tusim ze niektore auta maju takuto moznost volby rucnej brzdy neviem ci zrovna ceed ( ale asi len v GT verzii ) nahodou nema tuto moznost volby rucnej.... a este by som bol za zrusenie start stop systemu... podla mna jasne najvacsia vtakovina aka je dnes v autach ( realne totiz neusetri vobec nic akurat to trapi motor aj starter .. zvlast ked sa posuvas kdesi v kolone kazdych par sekund ) ... este ze to mozem vzdy tlacitkom pocas jazdy vypnut ... jedno stastie
ten tablet je v golfe nahodou celkom solidne zakomponovany ale uznavam ze posobi uz kusok obrovsky.... ale to mas aj s mobilmi dnes uz tak.. cim vacsi displej mas tym si viac cool.. konzervativnym zakaznikom sa toto tazko travi a ja obcas uz tiez len ziram a spominam na zlate casy aut z minulosti .... lenze zlate 90 roky sa uz proste nevratia... musime si zvykat na nove auta... ktore dnes uz idu inym smerom a maju uz uplne ine priority ako tie pred 20 rokmi....
ten tablet je v golfe nahodou celkom solidne zakomponovany ale uznavam ze posobi uz kusok obrovsky.... ale to mas aj s mobilmi dnes uz tak.. cim vacsi displej mas tym si viac cool.. konzervativnym zakaznikom sa toto tazko travi a ja obcas uz tiez len ziram a spominam na zlate casy aut z minulosti .... lenze zlate 90 roky sa uz proste nevratia... musime si zvykat na nove auta... ktore dnes uz idu inym smerom a maju uz uplne ine priority ako tie pred 20 rokmi....
Jo, urážet takhle Renault není vůbec hezké.
A jinak - i můj papoušek měl větší slovní zásobu, než ty.
A jinak - i můj papoušek měl větší slovní zásobu, než ty.
×
Sdílení komentáře
×
a nevyhanej se nahodou jedovaty NOx z LNT mnohem casteji nez uvadenych 200-300km, ale radove jednotky kilometru??
tedy jestli-ze se to dela poctive a neojebava...